Scudo Sports

B'twin Triban Serisi Kullanıcıları Kulübü (3-5ler buraya)

Bakacağım teşekkürler
 
Scudo
@dirdom knog un " oi " model bir zili var. Bir zil için pahalı ama yer kaplamayan farklı bir model.
gerçekten pahalımış :) görüntüsü güzel googleden arattırırken letgoda gördüm istanbulda 55 tl fiyatı
 
760tl diyor yahu 🤯
Bağırmak daha iyi. Zaten öğretmenim bizim meslekte kısık sesle konuşmak pek mümkün olmuyor.
 
Gaziemir içinde 20km ilk turumu attım triban 500 ile. MTB den farklı bir pozisyonda oturduğum için biraz bel ağrısı oldu. Yerdeki çukurlar daha çok hissediliyor doğal olarak. Esas mesele Shimano pabuç olmasına rağmen frenler. Resmen korktum. Ancak yavaşlıyorsunuz çok sert asıldım o zaman dağ bisikletine benzer oldu. Alışmam ve önlem almam gereken birşey bu galiba. Burada tavsiye edilen baradine 471c iyi bir çözüm olur ileride bana umarım. Iyi yanları ise çok hafif ve atak olması. Yokuş çıkmak belirgin ölçüde daha kolay. Mi band 4 dağ bisikleti ile yaptığım turlarda aktivitelerimi yoğun olarak ölçme eğiliminde değilken bugun fazla zorlanmadığım halde yoğun aktivite olarak kaydetmiş. Kilo vermek adına güzel bir veri oldu benim için. Kesinlikle sahip olduğum geniş pedalları takacağım. Seleyi pek beğenmedim ama bir kaç şans daha vereceğim. Şimdilik böyle. 🙃
 
Gaziemir içinde 20km ilk turumu attım triban 500 ile. MTB den farklı bir pozisyonda oturduğum için biraz bel ağrısı oldu. Yerdeki çukurlar daha çok hissediliyor doğal olarak. Esas mesele Shimano pabuç olmasına rağmen frenler. Resmen korktum. Ancak yavaşlıyorsunuz çok sert asıldım o zaman dağ bisikletine benzer oldu. Alışmam ve önlem almam gereken birşey bu galiba. Burada tavsiye edilen baradine 471c iyi bir çözüm olur ileride bana umarım. Iyi yanları ise çok hafif ve atak olması. Yokuş çıkmak belirgin ölçüde daha kolay. Mi band 4 dağ bisikleti ile yaptığım turlarda aktivitelerimi yoğun olarak ölçme eğiliminde değilken bugun fazla zorlanmadığım halde yoğun aktivite olarak kaydetmiş. Kilo vermek adına güzel bir veri oldu benim için. Kesinlikle sahip olduğum geniş pedalları takacağım. Seleyi pek beğenmedim ama bir kaç şans daha vereceğim. Şimdilik böyle. 🙃
MTB ile kıyaslayınca yol bisikletlerinin frenleri zayıf gelebilir. Kullandığınız kadronun frenleri daha da zayıf. Uzun bacaklı frenler oldukları için çok esniyorlar.
Droplarda freni daha sağlam sıkabilirsiniz, aklınızda bulunsun. İnişlerde droplara geçmek isteyebilirsiniz. Onun dışında biraz da frenlerin durma mesafesine çalışırsanız güven kazanırsınız.

Ayrıca sert sele daha iyidir :) Yalnızca alışana kadar rahatsızlık hissedersiniz. Geniş ve yumuşak seleyle her uzun kullanımda problem yaşarsınız.
 
Droptan fren sıkılıyor demek. Bilmiyordum.
Sahip olduğum diğer sele de öyle yastık pamuk değil. Ortası delik spor bir model bu biraz küçük geldi sanki bana
 
@dirdom Fotoğrafını bırakırsanız yardımcı olacaklardır.
 
  • Beğen
Tepkiler: dirdom
Gaziemir içinde 20km ilk turumu attım triban 500 ile. MTB den farklı bir pozisyonda oturduğum için biraz bel ağrısı oldu. Yerdeki çukurlar daha çok hissediliyor doğal olarak. Esas mesele Shimano pabuç olmasına rağmen frenler. Resmen korktum. Ancak yavaşlıyorsunuz çok sert asıldım o zaman dağ bisikletine benzer oldu. Alışmam ve önlem almam gereken birşey bu galiba. Burada tavsiye edilen baradine 471c iyi bir çözüm olur ileride bana umarım. Iyi yanları ise çok hafif ve atak olması. Yokuş çıkmak belirgin ölçüde daha kolay. Mi band 4 dağ bisikleti ile yaptığım turlarda aktivitelerimi yoğun olarak ölçme eğiliminde değilken bugun fazla zorlanmadığım halde yoğun aktivite olarak kaydetmiş. Kilo vermek adına güzel bir veri oldu benim için. Kesinlikle sahip olduğum geniş pedalları takacağım. Seleyi pek beğenmedim ama bir kaç şans daha vereceğim. Şimdilik böyle. 🙃
bu değişiklikten sonra insanın bindikçe binesi geliyor(bisiklet türü).bende tur bisikletinden yola geçtim.fren mevzusu bende de aynı oldu ama yol bisikletlerinde durmaktan ziyade yavaşlamak ön planda olduğunu biliyorum kullandıkça alışırsınız buna.
benim de yakın zamanda pabuca ihtiyacım olacak söylediğiniz model aklımda olsun.
 
Baradine çok övgü alıyor forumda.
 
  • Beğen
Tepkiler: erman35
merhaba yol bisikleti almayı düşünüyorum aklımda kron rc 1000 ve bisan rx 9100 var yardım edermisiniz
 
Bugün bir acemilik yaptım turumun sonuna doğru yorgunken bakkaldan birşeyler alayım diye durdum bisikleti koyacak yer bulamadım bir metal direk gördüm dalgınlıkla ona dayadım. Ama maalesef bisiklet sıyrılıp düştü kadroda boya biraz gitti :( boya tamiri nasıl yapılır?
 
  • Beğen
Tepkiler: erman35
Baradine çok övgü alıyor forumda.

Hayırlı olsun , benim kadroyla aynı renk / model. Baradine 471c siyah-kırmızı pabuç kullanıyorum , güzel pabuçlar . Kolay da eskimiyorlar. Bunalr biterse Baradine ABS olarak geçen pabuçları deniyeceğim. Bu noktada tavsiyem 2-3 turdan sonra jant çemberinin fren pabuçlarının sıktığı yüzeyi nemli bezle temizleyin , çıkan kire şaşırırsınız. İşte o kirler fren performansını düşürür. Pabuçların içlerini de temizleyin , zira araya kaçan veya pabuçların üstünde kalan parçacıklarda freni olumsuz etkiler.

Ben bu ara Dual Pivot Tiagra fren seti taksam nasıl olur diye de düşünmüyor değilim. Eğer daha iyi frenleme yapacaksa 300TL gibi fiyata değer diye düşünüyorum.
 
Bugün bir acemilik yaptım turumun sonuna doğru yorgunken bakkaldan birşeyler alayım diye durdum bisikleti koyacak yer bulamadım bir metal direk gördüm dalgınlıkla ona dayadım. Ama maalesef bisiklet sıyrılıp düştü kadroda boya biraz gitti :( boya tamiri nasıl yapılır?
Geçmiş olsun. O kadar mı kötü görünüyor? Eğer küçük bir şeyse takmayın, daha çok düşecek o bisiklet :D Küçük çizikler bisikletin çok sevildiğini gösterir :)
Hayırlı olsun , benim kadroyla aynı renk / model. Baradine 471c siyah-kırmızı pabuç kullanıyorum , güzel pabuçlar . Kolay da eskimiyorlar. Bunalr biterse Baradine ABS olarak geçen pabuçları deniyeceğim. Bu noktada tavsiyem 2-3 turdan sonra jant çemberinin fren pabuçlarının sıktığı yüzeyi nemli bezle temizleyin , çıkan kire şaşırırsınız. İşte o kirler fren performansını düşürür. Pabuçların içlerini de temizleyin , zira araya kaçan veya pabuçların üstünde kalan parçacıklarda freni olumsuz etkiler.

Ben bu ara Dual Pivot Tiagra fren seti taksam nasıl olur diye de düşünmüyor değilim. Eğer daha iyi frenleme yapacaksa 300TL gibi fiyata değer diye düşünüyorum.
Long reach Tiagralar var mı? Bulursanız belki ben de almayı düşünebilirim. Frenleri bisikletin en kötü özelliği diyebilirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: dirdom ve erman35
Geçmiş olsun. O kadar mı kötü görünüyor? Eğer küçük bir şeyse takmayın, daha çok düşecek o bisiklet :D Küçük çizikler bisikletin çok sevildiğini gösterir :)

Long reach Tiagralar var mı? Bulursanız belki ben de almayı düşünebilirim. Frenleri bisikletin en kötü özelliği diyebilirim.

Erdoğanlar bisiklet'de gördüğüm normal bacakmış.

Ben de bu arayış içerisindeyim şimdi yabancı sitelerde... sanırım yok gibi.. okuduğum çok yorumda , iyi fren pabuçlarının ilk seçenek olması yönünde .. Koolstop salmon veya Swissstop Green (epey pahalı) pabuçlar önerilmiş ..

Long range seri dual pivot bir model bulursam paylaşırım..
 
Erdoğanlar bisiklet'de gördüğüm normal bacakmış.

Ben de bu arayış içerisindeyim şimdi yabancı sitelerde... sanırım yok gibi.. okuduğum çok yorumda , iyi fren pabuçlarının ilk seçenek olması yönünde .. Koolstop salmon veya Swissstop Green (epey pahalı) pabuçlar önerilmiş ..

Long range seri dual pivot bir model bulursam paylaşırım..
Tektro'nun birkaç modelini buluyorum uzun bacaklı dual-pivot olarak. Biraz araştırdım, faydası uğraşına değmez diyorlar. Uzun bacaklı frenlerin mekanik dezavantajı yüzünden. İyi pabuç almak en mantıklısı bence de. Ama çok pahalı gerçekten de.
 
Acaba triban 500 de disk fren için bağlantı var mı almayı düşünüyorum alırsam aklımda bulunur
 
Acaba triban 500 de disk fren için bağlantı var mı almayı düşünüyorum alırsam aklımda bulunur
Yok. Disk fren ve V-fren bağlantısını aynı anda taşıyan kadrolar oluyor mu ki?

Yeni RC 500 modeli disk frenli. Onu da değerlendirebilirsiniz.
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: sccetin
Bu yeni RC500 kadrosunda çok bir değişiklik yok esasen , arka çatal daha aşağı taraftan sele borusuna bağlanıyor . Kadro yine güzel Endurance , mekanik disk farklıyla , Sora Set var bunlar artı. Benim merak ettiğim üzerindeki stok jantların ağırlığı ve akıcılığı nasıl ? 25-35mm aralığında lastik ebatlarına izin veriyor gibi düşünüyorum ki bu önemli bir aralık çoğu kullanıcı için.

Triban 500 den RC500 'e geçmeye değer bir şey göremedim ?... ya da değer mi ? Sadece bugün Sora RD-3000 set alsak 2000TL civarı ödemek gerekir ki Triban 500 'ü satıp üzerine ona yakın bir rakam ödemem gerekir. Mekanik frenler bir artı , bir de gidon içinden giden kablolar.
 
Erdoğanlar bisiklet'de gördüğüm normal bacakmış.

Ben de bu arayış içerisindeyim şimdi yabancı sitelerde... sanırım yok gibi.. okuduğum çok yorumda , iyi fren pabuçlarının ilk seçenek olması yönünde .. Koolstop salmon veya Swissstop Green (epey pahalı) pabuçlar önerilmiş ..

Long range seri dual pivot bir model bulursam paylaşırım..


hocam bende triban3 var ultegra set taktım dual pivot frenler gayet başarılı
 
Geri