Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Canyon bisiklet siparişi ve teslimat süreci

Parasini odeyip, mağazada bekletmek gibi bir seçenek var mi? Hafta ici facebook'dan sorduğumda şuan mağazadan teslimat yapamıyoruz demislerdi.

@ElcaSeJawS
 
Scudo
@azzurro Suan ortamları cok karısık hıc bısı yapamıyolar :D Hatta bisiklet bile satamıyolar hani nerde bisikletim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: azzurro
Kimseyi kötülemek karalamak değil niyetim lakin ciddi bir eksik var..Özellikle fabrikadan halka politikasını savunan bir şirket olarak bu sistem değişmiş/gelişiyor gibi bahaneleri geçmeleri gerekiyor bence.. Ama Türkiye dışında yaşadığım her gün şunu söylüyorum kendime : Mantık arama ! Sizlere de önerim şu lütfen düz düşünün. Belki Türkler'i bir çok millet beğenmiyor lakin bizim milletimizin pratik zekası kimseyle kıyaslanamaz.. Umarım Canyon bir gün bizi ve bizi biz yapan değerleri anlar :D Herkese bu Canyon sınavında başarılar ve şans diliyorum..
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Yonetimde Turk olsa bu problemler olmazdi. Yonetim isi Alman lara gore degil.
 
  • Beğen
Tepkiler: Erdinç-1
Hepinize kolay gelsin ve Allah sabır versin arkadaşlar. Sadece merakımdan soruyorum firmaya telefonla ulaşmaya çalışan oldu mu, olduysa kimseye ulaşabildi mi, sonuç alabildi mi?

Ayrıca sitede verilen aşağıdaki linkte çevrimiçi (online) verilen siparişlerle ilgili olarak Avrupa Birliği Tüketici komisyonu mahkemeye gitmeden sorunları çözmek üzere 15 Şubat 2016 da devreye girecek olan bir çözüm platformu sunuyor. Bence kullanılabilir ama sıra size ne zaman gelir bilemedim ;)

(link)
 
Almanya'da bulunan bir arkadaşıma arattırdım 2-3 kez farklı günlerde sadece çaldı açan olmadı dedi bana.. Allah canyon almayı düşünen kullarını bu son zamanlarda büyük bir teste tabii tutuyor sanırım...Zira peygamber sabrı gerekiyor inanın.. Anlamıyorum bir bisiklet nasıl olur da 15 günde satışa hazır olan bir fabrikadan çıkamaz ? ya ellerinde olmayan şeylerinde ilanını factory outlet kısmına koyuyorlar ya da başka bir durum söz konusu.. Allah herkese her şeyin en hayırlısını versin tabi sabırda..
 
Arkadaşlar gelişmeleri yazmak istiyorum çünkü eminim bir çok insan bu yorumlara bakıp karar veriyor..

11ocak 2016da bisikleti sipariş verdim(factory outlet kısmından)
Kapıda ödeme seçeneğiyle(daha sonra maille kredi kartına çevirttim)
15ocak kredi kartıyla ödedim.
Mailler devam etti erken yollarsanız iyi olur dedim tamam dediler deneyeceğiz dediler olmadı normal tahmini kargolama günü olarak 25-29 ocak yazıyordu o tarihte yollanacak diye mesaj geldi.

Ben de burada tamam dedim bekleyelim dedim tabi arada mail atıyorum ki unutulmasın buradan bisikleti alıp Türkiye'ye döneceğim.. Geç kalırsa tüm planlar suya düşecekti.

25ocak hatırlatmak için mail attım hangi gün verilecek kargoya belli oldu mu? diye sordum emin değiliz tam gün veremeyiz ama bu hafta verilecek denildi.Beklemeye devam..

27ocak Çarşamba öğleden sonra kesin bir şey var dedim mail attım neler oluyor bilmek istiyorum dedim (hislerim buna yöneltti beni)
Maile cevap geldi :

Dear Mister .....

thanks for your email from 27th January 2016 regarding your order.

We are verry verry sorry to say you that the bike, you have ordered is sold out.

We are verry sorry about that. It was because of a failure in our system. The system says, that the bike is available, when you order it. But now we have take a look at it and see its no more available.

As a alternative we can offer you a Ultimate CF SL 9.0 Team ((link)).


Once again we are so sorry about that.



Mesajını görünce içim rahatladı en azından ne olduğunu öğrendim.. Parayı ödememe rağmen o kadar mailleşmeye rağmen bu kadar kurumsal firma olmasına rağmen bunların yaşanması üzücü.. Eminim yerimde başka biri olsa küfürler yağdırıp,mahkeme vs kovalardı lakin ben pes ediyorum..

Bu arada önerdikleri bisiklet(daha pahalı ve ayrıca sistem üzerinde ellerinde yok gözüküyor) benim gözümde Canyon firması bitmiştir Kısmette yokmuş bu diyorum..

Paramı iade edeceklerini söylediler(biliyorum büyük bir koz var elimde şuan lakin ben artık Canyon'a bir mail dahi atmak istemiyorum)


Bu mesajı da şirketi karalamak vs diye yazmıyorum yanlış anlaşılmasın benim gibi birçok bisiklet sever forumda araştırırken güncel durumu görsün ve her şeye hazırlıklı olsunlar diye yazıyorum..

Güzel,güneşli ve bol pedallı günler diliyorum..
 
@Erdinç-1
Ben simdi deltaya bisikletimi almaya gidiyorum ;-)
 
  • Beğen
Tepkiler: Erdinç-1
@Bahadır S. Size çok teşekkür ederim, sayenizde bu görüntüleri gmrebildim. İçimde birşeler alev aldı ;) Söndüren yooook mu?
 
Canyon'un bu geç teslimatı okuduğum bir yabancı bisiklet dergisine de konu olmuş. Durum sadece Türkiye'ye özgü değil; diğer ülkelere gönderim de problemliymiş. Müşterilerin şikayetleri çoğaldı anlaşılan. Buna karşın Canyon durumla ilgili bilgilendirme yapmayıp şaka gibi cevaplar veriyormuş.
İçerde bişeyler oluyor ama ne?
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
bilgilendirme için cok teşekkürler faydalı bende yazın almayı planlıyorum nasipse
 
@Erdinç-1
Mailde ne yaziyor kardes kisaca aciklar misin?
 
Ben canyon ile 4 aydır neler yaşadığımı yazsam oturur ağlarsıniz. Bizimki de dert miymis dersiniz. Ancak bu türkiyeye özgü bir durum değil dunyanın her tarafında Canyon müşterilerini mahvetmis durumda. Canyon da bunun farkında. Düzeltmek için Son 15 günde ciddi değişime gittiler anacak yine de istenilen duruma gelmiş değiller . Benim kırılan kadroyu en gec 29 şubatta değiştirip gondereceklerin beyan ettiler 500.mail ile. Bakalım sonucu haber veririm
 
Almazssiniz olur biter bence şimartmayin elin almanini amerikanini
 
Canyon firması geçmiş yıllarda bu ve benzer sorunları kimseye yaşatmadı. Son yaptıkları sistem değişikliği insanları mağdur etmiş durumda. Firmanın tercih edilme sebebi ise, sattıkları bisikletlerin fiyat/performans ürünleri olması. Yurt dışında diğer firmalardan bisiklet almayan veya alamayanların tercih sebebi Canyon.

Firma 3000$'a kadro satıp, bu kadro'nun altına Shimano R500 jant ve Tiagra set koymadığı için tercih ediliyor. Forum içerisinde eski Canyon konularına bakabilirsiniz. Memnun olmayan kişileri bulmanız zor. Aksine bu marka'nın ürünlerini görüp, almak istediğini söyleyen çok kişiye denk gelirsiniz. Şu an içinde bulundukları durum, alıcıları sıkıntıya sokuyor mu derseniz, evet. Ancak bu durumun böyle devam etmemesi gerektiğini, firma da mutlaka biliyordur diye düşünüyorum.
 
Arkadaşlar, tüm sayfaları okuyamadım. Önceden cevap verildiyse özür dilerim.

Şu an internet sitesinde müşteri hizmetlerinden birisiyle konuşuyorum ve online sipariş verildiğinde de Tax Free olabileceğini ve de 30 gün içinde Almanya'ya ödediğim vergiyi geri alabileceğimi söyledi. Bu bilginin doğruluğu nedir acaba bilen var mı kesin olarak?
 
Geri