Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Canyon Kullanıcıları Kulübü

Hafifliği ve bakımlı görünmesi cezbetti ama yılı doğru değil demek ki. Fiyatta bir revizyon isteme hakkım var sanırım.
Yarın satıcıyla buluşup inceleyeceğim kısmetse. Canyonda ürün kaydetme, yani registration gibi bir işlem ve sorgulama imkanı var mı?
Seri numarasını girince çalıntı olup olmadığını, kime kayıtlı olduğunu görebilir miyim?
 
  • Beğen
Tepkiler: Adrenalin26
Scudo
@Özcan. Canyon canlı chat hattından sorarsanız belki yardımcı olurlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: rodya
@OnurÖzdağ
105 setli karbon bisikletlerin cogu 8 kusur kilo o ne olacak peki ?
 
@mariokaldato Onların sebebi kadro ağırlığı mı ekipman mı onu düşünmek lazım. 105 set kendi başına 2600gram bu set ise max 2200. Buradan 400gramlık farkın sebebini bulduk. Jant içinse bu model 1570gramken bu fiyata alınacak karbon bisikletin jantı 1900gram falan ki 300gram. 700gram fark eder. bu bisikletin gidonu karbon olması lazım bu da 100gram civarı fark eder. Lastiklerde 170*2den 340gramken yine bu fiyattaki karbonda 200-250arası buradan da 100gram gitti ki kaçırdığım bir çok şey mevcuttur. Kısacası uygun fiyata hafiflik aranıyorsa bu bisiklet alınabilir ama rijitlik, sürüş hissi, konfor bir karbon bisikletle aynı olmayacaktır. Bu arada o karbon bisikleti bu parçalarla hafifletmek daha hesaplıya bile gelebilir 1200TL Sram'ın piyasasıyken 1500TL 105in 2.el piyasası. Rollen Elite ise 800TL kısacası böyle konuşmanızı gerektirecek bir ağırlık farkı aslında mevcut değil
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@Özcan.

Bahsettiğiniz bisikletin kadro modeli 2011-2013 yılları arasında üretilmiş. Canyon 3 yıl da bir kadrolarında değişiklik yapan bir firma. Kaldı ki Alu kadro bir bisiklet için yaklaşık 6000 TL'sından söz ediyoruz. Bu rakam böyle bir bisiklet için çok fazla.

Sökülmemiş ise, bisikletin orta göbek altında kadro üzerinde seri numarası bulunuyor. Bu numara fatura üzerinde yazmaz, canyon'a mail atıp sorgulatmayı deneyebilirsiniz, bilgi verirler mi o kısıma bir şey diyemem. Şahsi görüşüm, bu bisiklet için zaman kaybetmeyin çünkü fiyatı yüksek!
 
Yani kisaca karbon ve 105 setli diye de bisikleti gozu kapali almakta cok mantikli gorunmuyor
 
@Özcan.
Bütceniz var ise neden Endurance CF 7.0 Düşünmüyorsunuz? Sanırım bu dediğiniz modelde Alimilyum kadro.. Yada Ultimate CF SL 7.0 (1559 dolar)
 
5000 Tl ikinci el, aluminyum bir bisiklet için bence de çok. Canyoncular ın kulupten müşteri çalmaya çalışmak gibi olacak ama 5000 TL'ye sıfır 105 donanımlı Giant propel Advanced 2 veya Tcr Advanced önerebilirim.
 
@hakan hoca
@hakan hoca

Ben de aynı durumu merak edip canyon a facebook'dan sordum, sistemleri değiştiği için sadece "Germany, Italy, Belgium, Austria, Spain or Denmark" bu ülkelere yollanan bisikletler de sonrasında eu dışına çıkılırsa vat-refund alınabiliyormuş. öyle olduğunda da işleri global blue mu yürütüyor onu bilmiyorum.
 
Aldığım bisikletin, ilk defa bir videosunu gördüm, resimlerindekinden güzelmiş doğrusu.. Adam çok da güzel incelemeler yapmış, fakat söylediklerini anlayamamak çok kötü :(,
Forumdaki bisiklet kullanan ustalarımız, bisikletlerinin incelemesini bu şekilde yapmıyor, acaba en azından böyle inceleme yapan yabancıların videolarını, sevabına Türkçe alt yazı ekleyebilirlermi?
 
  • Beğen
Tepkiler: yusufgs36
Canyonların kadro sağlamlığı nasıl arkadaşlar ?
Diğer bisikletlere göre çok hafifler

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@Bartu Bilgi Hafiflik ve sağlamlığın bağlantısı nedir?
 
@Bartu Bilgi 1 senedir kullanıyorum herhangi bir sıkıntısını görmedim. Daha kaza yaşamadım bu zamana kadar şükür ama bir kez sert zemine dayadığım yerden rüzgar nedeniyle düştü. Korkmama rağmen çiziği bile yoktu. Bunun dışında bilimum çukura girmişliğim vardır irili ufaklı ona rağmen sıkıntısı yok diyebilirim. Kadrom : endurace cf.
Hafifliğe değinmişsiniz, daha hafif kadro daha az sıklıkta örüm mantığıyla sanırım. O da kadroyu daha az dayanıklı mı yapıyor onu bir bilene sormak gerekmekte. Çünkü benim kadrom ile slx kadro arasında yanlış hatırlamıyorsam 100-200 gr fark daha olabilir.
 
@Bartu Bilgi Ocak 2016 yılından beri kullanıyorum , bisikletim : Ultimate CF SL 7.0 . Yaklaşık 9000 km oldu ki, değişik yollarda çakıl, yarı asfalt, parke taşı vb. gibi. kullanıldı bisikletim. Sağlamlık açısından bir sıkıntı yaşamadım. Bununla beraber, birlikte sürdüğüm diğer marka bisiklet sahibi arkadaşlarım da bir sıkıntı yaşamadılar. AL kadro ile CF kadro arasındaki en büyük fark 50-60 km. üzerindeki mesafelerde hissedilmeye başlanıyor. Bunlardan birincisi yorgunluk ki en büyük sebeplerinden birisi titreşim kaynaklıdır, ikincisi ise güç aktarımı. AL Kadro alacaklara fiyat aynı ise CF kadro öneriyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: rodya
Ben cyclocross düşünüyorum biraz bozuk zeminlerde karbon kadro sıkıntı yaratır mı ? Merida crossway 100(Tur) ve Scultura 300(Yol) bisikletlerini kullandım. Yaklaşık 20.000 km tecrübem var. Acaba karbon kadronun zamanı geldi mi diye düşünmeli miyim ? Bu düşündüğüm bisiklet Inflite Al 9.0 , ST-RS685 hidrolik sistemi var, 8.9 kg, DT SWISS CR 1600 SPLINE DB jant seti ve Ultegra set var üzerinde İşimi bence fazlasıyla görür.Yol bisikletinden vazgeçme nedenim bozuk yola çok gelmiyor tur bisikleti de hantal kalıyor cyclocross ikisinin harmanlanmış hali gibi geliyor bana. Kamplı turlar için ideal. Arka borulara sabitlenen bagajla her işimi görür bence. Sizlerin düşüncelerini merak ediyorum [emoji4]
8c9ddd2bcd3313d6581818edbc8b793a.jpg
8e3809f4fa38c3e789ef62e2d14e57f1.jpg


SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Groims
lk sürüş izlenimlerim(10 yıl aradan sonra)toplam37 km sürdüm, ilk başta çok korkuyordum kilitli pedal, kullanırken düşerim diye, çünkü çoğunluk ilk deneyimlerinde mutlaka bir düşme tehlikesi yaşadığını belirtmiş, ne mutlu ki bana , dengemi bile kaybetmedim, trafiğin içinde bile pedaldan ayağımı çekmeden sürdüm.. Sabah 9 da çıktım yola, ilk başlarda baya üşüdüm, anladım ki kıyafetler yetersiz, sürer iken tek elle sanki dengemi kaybeder gibi oluyordum, sanırım tecrübesizlikten, buna daha sonra alıştım. İlk 15 km sonunda Eskişehirliler bilir, Pedal cafe de mola verdim. Orada cafe sahibi Osman abiyle tanıştım, sormadım ama en azından 40 yıllık bir yol yarış bisikleti tecrübesi var, cafede fotoğrafları dolu, kendisiyle biraz bisiklet hakkında sohbet ettikten sonra tekrar yola koyuldum . Bilenler vardır Keskin rampasını bir tırmanıyım dedim ama daha başlamadan bitirdim , 10 adet çoban köpeği sürüsü tarafından kovalanınca
1f604.png
kısacası 2 . Yarı baya aksiyonlu geçti.
Sonuç , yıllardır bisiklet sürmeme rağmen, bir zorluk , yorgunluk hissetmedim. Biraz el bileklerim ağrıdı, birazcıkta popom, sanırım tayt yetersiz, Çin’den almıştım. Fakat üst formam gayet güzeldi terlediğimi hiç hissetmedim, eve geldiğimde forma sırılsıklamdı ama vücudum kuruydu, görevini yerine getirmiş sanırım
1f600.png

1.jpg 3.jpg 2.jpg

Sabah erken kalkıp, bir antreman yapayım dedim, 10 km tempolu sürüşden sonra Arkadaşla kahvaltı yapıp, Eskişehirde Kızıniller Mahallesine bir tur düzenledik, gidiş- dönüş 35 km sürdü...Totelde bu gün 50 km devirdim fakat saolsun igpsport Kaydetmemiş, çözemedim zaten bu cihazı,o ayrı bir konu..
İlk güne nazaran çok daha rahat bir turdu, Taytı değiştirdim( TomTop dan alınan taytlar 5 para etmez haberiniz olsun, Aliexpresden Mavic aksiyum un Jelli tayt ve üstünü almıştım, onu kullandım, oldukça rahattı)

Arkadaşın MTB si vardı, bir ara değişelim dedim, Yok Gitmiyor 500 m de kösüldüm resmen :) Kısa bir tecrübe olsada , çook farkedelir bir fark var. Bu günde güzel bir 50 km ile tamamladım , kazasız belasız, sanırım ben bu gidişde daha uzun turlarada çıkarım diye düşünüyorum..
1.jpg 2.jpg canyon.jpg 333.jpg
(link)
 
@Adrenalin26 hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın inşallah. Kaskınız ne marka acaba?
 
  • Beğen
Tepkiler: Adrenalin26
@EnginK.
Teşekkürler, kaskım Kask Mojito
 
  • Beğen
Tepkiler: EnginK.
Geri