Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Fire serisi bisikletler

Evet biraz yakın uzun ayarlardan sonra en rahat ettiğim ayar buydu
 
Scudo
Evet biraz yakın uzun ayarlardan sonra en rahat ettiğim ayar buydu
Anladım, gidon boğazını kısaltmayı düşündünüz mu hiç? Sele raylari açısından bir sıkıntı oluşturmasın?
 
Dün gidon boğazı nı biraz kısalttım,seleyide biraz arkaya aldım sanırım şimdi daha iyi
 
carraro fire c1.1 2. el tercih edermisiniz 500 km kullanılmış
 
carraro fire c1.1 2. el tercih edermisiniz 500 km kullanılmış

Tercih etme kararında fiyat çok önemli bir etken, onu bilmeden fikir yürütmek çok zor.
Şuna yakın mı fiyatı: (link)
 
Tercih etme kararında fiyat çok önemli bir etken, onu bilmeden fikir yürütmek çok zor.
Şuna yakın mı fiyatı:
evet hocam lütfen yardımcı olun 6 aydır araştırıyorum ilk başlarda yol bisikleti süremem kaygısı ile fitness bike alma amacındaydım; canyon roadlite 6, merida speeder 400 ve giant fastroad sl1 bu üç modelden birisini almak istemiştim özellikle canyonu çok istiyordum fakat beğendiğim modeller İngiltere de idi. İngiltereye gitmek mali açıdan çok zor olduğundan ve kargo hizmetinin de olmamasından bu alabilme imkanım olmadı. Sonra Decathlonda gezerken triban 100 denedim ve 5 dk içinde alıştım bisiklete o andan sonra yol bisikletine karşı olan önyargım biraz kırıldı. Şuan yol için düşündüğüm modeller
1- van rysel edr 105: Bu bisiklet 0 ve ömür boyu kadro garantisi ile 13500 tl
2- peugeot r13: 2021 model siyah 13500 tl
3- sizin linkte paylaştığınız carraro c1.1 carbon: Bu bisikletin carbon teknolojisi ne kadar iyidir bilemiyorum çünkü 50 bine de carbon var 100 bine de. Düşünceleriniz nedir hocam ?
" mtb kullanıcısıyım"
 
evet hocam lütfen yardımcı olun 6 aydır araştırıyorum ilk başlarda yol bisikleti süremem kaygısı ile fitness bike alma amacındaydım; canyon roadlite 6, merida speeder 400 ve giant fastroad sl1 bu üç modelden birisini almak istemiştim özellikle canyonu çok istiyordum fakat beğendiğim modeller İngiltere de idi. İngiltereye gitmek mali açıdan çok zor olduğundan ve kargo hizmetinin de olmamasından bu alabilme imkanım olmadı. Sonra Decathlonda gezerken triban 100 denedim ve 5 dk içinde alıştım bisiklete o andan sonra yol bisikletine karşı olan önyargım biraz kırıldı. Şuan yol için düşündüğüm modeller
1- van rysel edr 105: Bu bisiklet 0 ve ömür boyu kadro garantisi ile 13500 tl
2- peugeot r13: 2021 model siyah 13500 tl
3- sizin linkte paylaştığınız carraro c1.1 carbon: Bu bisikletin carbon teknolojisi ne kadar iyidir bilemiyorum çünkü 50 bine de carbon var 100 bine de. Düşünceleriniz nedir hocam ?
" mtb kullanıcısıyım"

Aslında her üç modelin kullanıcılarından görüş almak lazım. Ben üçünü de kullanmadım, zamanında Van Rysel'ı göze kestirmişken alamadım, sonra hikaye ikinci el karbon ultegra'lı toplama bisiklette bitti. Yine de birkaç görüş yazayım:

Van Rysel EDR 105'i beğeniyorum ama hala çözemedikleri jant sıkıntısı yüzünden jant değişim/tamir sürecini göze alarak satın almak lazım. Yeni modelleri de hala sorunlu jantla satmaları rahatsız edici. Peugeot R13 de güzel. İkisi oldukça benzer. Belki dişli oranlarına bakılarak karar verilebilir. Peugeot'da önde 52-36, arkada 11-28; Van Rysel'da önde 50-34, arkada 11-32 var.

Carraro Aero'lar her zaman benzerlerinden ağır. Aslında bunu tüm Carraro'lar için de söyleyebiliriz (Buna itiraz edecek olan Carraro'cu bisikletini tartıp sonucu söyleyebilir. Hala sattığı ürünü tartmaya ikna edilebilen Carraro satıcısı görmedim). C1.1'in dişli oranları Peugeot ile aynı.

Van Rysel ve Peugeot sıfır olduğu halde yenisi ~30K fiyatla satılan karbon Carraro'nun ikinci eli onlara yakın fiyattayken yeterince temizse Carraro'yu alırdım diye düşünüyorum.

Ancak verdiğim linkteki C1.1 oldukça temiz ve makul görünse de ilan tarihi 26 Ağustos 2021. Piyasanın hoplaması nedeniyle Aralık'tan önce satışa konmuş ürünlerin çoğu ilandaki fiyattan satılmıyor artık. Ellerinde 4 farklı boyda olduğunu belirttikleri ürünler artık ellerinde olmayabilir ya da fiyatta "güncellemeye" gitmiş olabilirler.
 
  • Beğen
Tepkiler: yakupf
teşekkürler son olarak van rysel dişli oranları sayesinde yokuşları, r13 e göre bir tık daha rahat çıkar ve düz yolda da bir tık yavaş kalır değil mi
 
Düz yolda yavaş kaldığını farkedemezsiniz muhtemelen. En fazla inişlerde erken boşa çevirmeye başlarsınız.
 
teşekkürler son olarak van rysel dişli oranları sayesinde yokuşları, r13 e göre bir tık daha rahat çıkar ve düz yolda da bir tık yavaş kalır değil mi

Evet, öyle ama bu da doğru:
Düz yolda yavaş kaldığını farkedemezsiniz muhtemelen. En fazla inişlerde erken boşa çevirmeye başlarsınız.

52-11 teoride 50-11'den hızlı ama o dişlileri kullanabilmek için düz yolda neredeyse ulaşılamayacak kadar yüksek hıza çıkabilmiş olmak lazım. Yol lazım, diz lazım.
 
  • Beğen
Tepkiler: utksn ve yakupf
anladım. O zaman ben peugeot modeli eledim ya carraro fire 1.1 alacağım -Spartiat nickli beyefendinin attığı linkteki bisiklet- yada decathlondan van rysel 105 alacağım iki bisiklet arasında 300 gram fark var carraro 300 gr daha hafif.
Hangisini tercih edeceğimi bilmiyorum carraro çok agresifmiş gibi gözüküyor bir de carbon teknolojisi hangi seviyede onu da bilmiyorum. Okuduklarıma göre alüminyumun ömrü carbona göre daha uzunmuş. Tercih konusunda değerlendirmelerde bulunabilir misiniz. Kullanım amacım arkadaşlarımla turlara çıkmak olacak herhalde 100 km ve altı turlar olur dolayısıyla ufaktan bozuk yollara da girebiliriz
 
Selam fire 1.1 kullanıyorum, tavsiye ederim. Tek sıkıntılı yanı vision 30 tekerler. Rulman değişimi yapılamıyor freehub komple değiştirmen gerekiyor onun da astarı yüzünden pahalı ben 10bin km sonrası başka marka teker seti aldım. Ayrıca kullanıp almanı tavsiye ederim.Aero bisiklet olduğu için uzanma mesafesi agresif, istediğin tarz turlar için konforlu bir opsiyon olmayabilir endurance geometrili bir bisiklet daha uygun olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: Sabit07
muhtemelen van rysel 105 setlisini tercih edeceğim hocam. Hem ilk yol bisikletim olacak karbona gerek yok hemde karbon hakkında pek iyi izlenimlerim yok
 
Carraro fire 1.1 bisikleti mi aktiv olarak kullanıyorum 2021 temmuz ayında 16.000 TL gibi bir fiyata almıştım.şimdi fiyatları biraz uçmuş.
Alacak olan arkadaşlar varsa eğer hertürlü tavsiye ederim ben sele borusunu biraz kısalttım
Yaklaşık 6 cm kadar.beğenmediğim bir şeyi olmadı ama ilerleyen zamanlarda jant seti ni değiştirmek istiyorum.
 

Dosyalar

  • IMG_20211209_150614.jpg
    IMG_20211209_150614.jpg
    204,4 KB · Okunma: 74
Carraro fire 1.1 bisikleti mi aktiv olarak kullanıyorum 2021 temmuz ayında 16.000 TL gibi bir fiyata almıştım.şimdi fiyatları biraz uçmuş.
Alacak olan arkadaşlar varsa eğer hertürlü tavsiye ederim ben sele borusunu biraz kısalttım
Yaklaşık 6 cm kadar.beğenmediğim bir şeyi olmadı ama ilerleyen zamanlarda jant seti ni değiştirmek istiyorum.
valla bisiklet van rysele göre 300 gr hafif ama carbon kadronun dezavantajları var ve bu bisikletin carbon teknolojisi hakkında tereddüt ediyorum sonuçta 100 bine de karbon kadrolar var
 
valla bisiklet van rysele göre 300 gr hafif ama carbon kadronun dezavantajları var ve bu bisikletin carbon teknolojisi hakkında tereddüt ediyorum sonuçta 100 bine de karbon kadrolar var
Tabiki bu sizin kendi tercihiniz ben kadrodan çok memnunum,her türlü zor koşullarda da kullandım
 
Tabiki bu sizin kendi tercihiniz ben kadrodan çok memnunum,her türlü zor koşullarda da kullandım
off yine tereddüte düştüm 😅
- iki bisiklet arasında 300 gr fark var
- birinde fulcrum racing jantlar varken diğerinde vision var herhalde
- rysel ömür boyu kadro garantisi veriyor
- ve benim alacağım ilk yol bisikleti 🤔
 
Van Rysel daha versatil bir kadro. İlk yol bisikleti/tek yol bisikleti olarak Fire'dan daha güzel seçim bence. Ben bulabilsem alacaktım ama karar verdiğimde stokta yoktu.
 
  • Beğen
Tepkiler: özgür duygu
off yine tereddüte düştüm 😅
- iki bisiklet arasında 300 gr fark var
- birinde fulcrum racing jantlar varken diğerinde vision var herhalde
- rysel ömür boyu kadro garantisi veriyor
- ve benim alacağım ilk yol bisikleti 🤔

300 grama takılıp kalma bance, çok kritik bir fark değil. Daha önemli kıstaslar var. Mesela her iki bisikletin de kadro geometrileri farklı.

Van Rysel daha endurance bir kadro iken Fire ise aero, yukarda yazılmış söylenmiştir. Endurance kadro daha konforlu sürüş vaad ederken, aero kadro ise daha agresif-sert bir sürüş eşliğinde yüksek hızlarda aero kazanımı sağlayarak size hız anlamında katkı sağlayabilir. Sizin vücudunuz hangisine daha yatkın...

Kadro materyalleri de farklı: alüminyum ve karbon seçeneğiniz var. Hangisine daha yakınsınız... Genelde alüminyum ilk tercih olur ve sorunsuzdur. Alüminyumun tadına bakanlar daha sonra karbonun da tadına bakmak ister, bunu da söyleyeyim (mesela ben).

Bunları düşündükten sonra hangisini alırsanız mutlu olursunuz? En önemlisi de bu bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: yakupf
Selam fire 1.1 kullanıyorum, tavsiye ederim. Tek sıkıntılı yanı vision 30 tekerler. Rulman değişimi yapılamıyor freehub komple değiştirmen gerekiyor onun da astarı yüzünden pahalı ben 10bin km sonrası başka marka teker seti aldım. Ayrıca kullanıp almanı tavsiye ederim.Aero bisiklet olduğu için uzanma mesafesi agresif, istediğin tarz turlar için konforlu bir opsiyon olmayabilir endurance geometrili bir bisiklet daha uygun olur.
Jant setinizi değiştirdiniz mi,bende de aynı bisiklet var ben geçen hafta değiştirdim yaklaşık 3 bin km sonra.vision Team 30 lar baya bir ağırmış
 
Geri