Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Flexi 121

Kendi yaptığım ayak.

Ben bilgi işlemciyim eski switchlerin Server bağlantı ayağı vardı onlardan yaptım
 

Dosyalar

  • DSC_0199.JPG
    DSC_0199.JPG
    160,1 KB · Okunma: 229
  • DSC_0198.JPG
    DSC_0198.JPG
    149,9 KB · Okunma: 224
  • DSC_0197.JPG
    DSC_0197.JPG
    147 KB · Okunma: 217
  • Beğen
Tepkiler: Gurkan S. ve mhy
Scudo
Hayırlı Olsun Bisikletiniz.
Bende bu modelden almak istiyorum. Son yorumunuz nedir acaba. Tavsiye eder misiniz?
 
Merhabalar. Aranıza yeni katıldım. Daha önce Btwin Tekking kullandım. Dün itibari ile ben de Carraro 121 Flexi sahibiyim. 910 TL'ye bayiden satın aldım. Bu sabah 15 km/ 1 saatlik çoğunluğu düz yol olan Kepez (Çanakkale) / Nara arası ilk sürüşümü gerçekleştirdim. İlk izlenimlerim şu şekilde ( görüşlerimi kategori içi değil daha önce kullandığım Btwin trekking'i baz alarak yaptığını belirtmek isterim) ;
Olumlu tespitim
-Sürüş pozisyonu biraz daha dik olduğu için çok fazla omuz,sırt ve bilek ağrısı yaşamadım.
Olumsuz tespitlerim
1. Bisikletin akışı çok zayıf sanki gitmemek istiyor. Hafif pozitif yokuşlarda bile durma eğiliminde. Belki lastik değiştirerek bir miktar fayda sağlanır diye düşünüyorum. Çünkü lastikler çok sert ve deseni yola uygun değil.
2. Dün katlayıp arabayla eve getirmiştim. Büyük ihtimalle vites tellerinin gerilmesi sonucu arka artırıcı ayarları bozulmuş.Nasıl çözülür bilemiyorum.
3. Katlama halinde sabitleme mekanizması yok. Önceki mesajlarda belirtilen pratik yollarla çözülebilir.
4. Katlı halde ayna dişli yere temas ediyor. Yine önceki mesajlarda belirtilen pratik bir kaç modifikasyonla çözülebilir.
5. Sele çok sert. Jel kılıf rahatlama sağlayabilir.
4. 20" olması ve lastik direksiyon mesafesinin yüksek olması dar manevraları zor ve tehlikeli hale getirebiliyor.Bunun çözümü dikkatli manevra yapmak.
Netice olarak ben bu bisikleti bana özgürlük sağlasın diye tercih ettim. Yani acil bir durum olduğunda taksi bagajına atabilmek, yorulduğumda katlayıp otobüse koyabilmek, bisikletle iken eşimle buluştuğumda katlayıp arabanın bagajına atıp beraber devam etmek gibi. Yani yola çıktığımda tek alternatifim bisiklet olmasın istedim. Bu saydıklarımı bisikletin diğer kategorideki MTB ve City Bike lara göre yegane ve mükemmel avantajı. Yalnız yukarıda bahsettiğim katlanır bisiklete özgü kolaylıkları kullanmayacaksanız kesinlikle tercih etmemenizi bir Mtb veya City Bike almanızı öneririm. Saygılar.
 
  • Beğen
Tepkiler: hidromek
@mrtgkgz Merhaba, ben bu bisikleti 2-3 haftadır hergün işe gidip gelirken kullanıyorum. 10 km bir yol. ben gayet memnunum bundan önce bi arkadaşımın 1 ay kadar dağ bisikletini kullanmıştım o çok ağır ve hantaldı bu ona göre daha rahat ve kullanımı zevkli ben bisikletten çok memnunum benim için eksi yanlarına gelirsek sadece ufak tekerlek olduğu için diğer büyük bisikletler gibi hızlanmıyor bende zaten sıkışık trafikte çok hızlı gidemiyorum. ben bu bisikletten çok keyfi alıyorum. tavsiye ederim.
 
@angvil Maalesef gidon büyük sorun bende 2015 flexi 103 var gidon öne doğru açılı değil bir yolunu bulursam değiştiricem gidonu sürerken sıkıntı yaşatıyor şu anda
 
Bisikletimle 10. günümdeyim.
Arabamın arkasında her yere benimle geliyor.
İstediğim yerde çıkartım 10 15 km sürüyorum.
Cmtesi caddebostanda pazar günü b.çekmece sahilde keyfini çıkardım.
Su ana kadar yaşadığım en büyük sıkıntı ön vites aktarımda zincir atması oldu.
en büyük ruble de aktarıcı kolunu sona kadar sıktığımda yaşadım bunu.
aldığım yerdeki eleman sonuna kadar sıkmayacan abi dedi ama benim kafama yatmadı.
böyle bir şey insan insiyatifine bırakılmaz.
normal şartlar aktarıcı kolunu hangi konuma getirirsem getirim
zincirin atmaması gerekir diye düşünüyorum.
fikri olan var mı?
Alacak olanlara ön gidon daki açı değişikliği nedeniyle kesinlikle 2016 modelini almalarını öneriyorum.
matara için vidalı değilde gidona takmalı bir taşıma modeli tercih ettim
şu an sele altına taktım katlanırken de sıkıntı yaratmıyor. şimdi tek eksik aksesuarım çanta onu da gidona takılan bir modelle çözmeyi düşünüyorum.
arka bagajdan sanırım vazgeçiçem .
herkese keyifli kazasız sürüşler.
 
Bugün iş dönüşü Nara Limanı / Çanakkale Merkez / Kepez arası 2. sürüş deneyimimi yaşadım. Sabahki ilk intiba biraz sıkıntılı gibi olsa da sanki bu sefer bisiklet bana ben de ona alışmıştık. Yaklaşık 18 Km boyunca hafif ve orta eğimli rampaların bulunduğu güzergahta neredeyse hiç yormadı diyebilirim. Bu sürüşteki tespitim vites oranlarının biraz sıkıntılı olması. 21. vites kesinlikle yetersiz çok yumuşak kalıyor. Güzergah itibari ile mevcut muhtelif yokuşlarda 1-10 arası vitesleri hiç deneyemedim bile zincir küçük çarka hiç değmedi bu viteslerin yumuşaklığını tahmin edemiyorum. Bisiklet adı 21 vites olsun diye böyle dizayn edilmiş gibi ayna dişlideki en küçük çark bence çok küçük, diğer çarklarda boyut olarak efektif değil. Önceki mesajlarda kullanıcılar bu konuya teknik detayları ile değinmişlerdi.Bu hususta 106 6V modeli daha mı sorunsuz ve vites olarak yeterli olurdu acaba?? @mhy zincir atma hadisesi benim başıma da sıkça geldi. İnce bir ayarla düzeltilebilir mi araştıracağım. Sele yine çok fazla rahatsız etti ciddi olarak değiştirmeyi düşünüyorum. Tavsiyesi olabilecek arkadaşlar varsa sevinirim. Yine de her şeye rağmen çok keyifli bir sürüş yaşadığımı da belirtmeliyim.
 
merhaba arkadaşlar,

Zincir atması ilk aldığımda benimde başıma gelmişti
Hatta ben servis kurulumunda sormuştum vites ayarlarına bakar mısınız diye. Baktım bir şey yok güzel ayarlı demişti. Ona rağmen zincir attı. Sonra yotube üzerinden vites ayar videolarına bakarak kendim ayarladım. Şimdi vites geçişlerim sorunsuz.
 
sayın @hidromek flexi 103 alma düşüncesindeyim. bu modeli tavsiye eder misiniz, yoksa başka bir model yada markamı tavsiye edersiniz.
 
@sifa67 nexus 3 vites 2016 modelleri gidon dışa açılı harika bisiklet mtb satabilirsem bende hemen alacağım
 
Katlanır markalarda başa oynayanlar kadar olmasa da işe yarar diye düşünüyorum. Fiyat diğer carraro modellerine göre biraz yüksek ama aksesuar ve göbekten vites olması avantaj.


 
@sifa67 Flexi 103 ü ben göbekten vites olması nedeniyle tercih ettim maalesef piyasada göbekten vites katlanır bisiklet pek yoktu ben alma aşamasında 7 yada 8 vitesli model aradım ama bulamayınca flexi 103 ü aldım bir süre sonra vites oranı yetmeyince bisiklete nexus 8 vites sistemi taktırdım şimdi daha iyi oldu bana göre tek dezavantajı gidon açısının dışa doğru olmaması onuda bir şekilde halletmeyi düşünüyorum flexi 103 en zaından parasını hakediyor göbekten dinamosu ve üzerinde aydınlatmasının gelmesi ayrı bir avantaj ama dediğim gibi 8 vitesli olarak gelse çok iyi olurdu sonuçte 3 vites bir süre sonra yetmiyor sürekli boşa pedal çeviriyormuş gibi oluyorsunuz
 
Yani vitesinin yetmemesi dışında bir şikayetiniz yok anlaşılan. 3 vites olması benim için pek önemli değil arasıra çocuklar binerken onlarla takılmak için almayı düşünüyorum


 
@sifa67 sakın 2015 almayın.2016 alın gidon dışarı doğru açılı
 
Arkadaşlar en sonunda kararımı verdim ve bugun gittim kron fd 1000 aldim. Pazarlıkla 950 tl ye camurkuklar arka reflektor ve zil dahil. Şimdilik sadece bi kac metre surebildim ama sunu soyleyim cok keyifli bi bisiklet. Artik ise gidip gelirken kullanacagim haftaya izlenimlerimi yazarim. Arabanin arkasinda katlanmış resmini paylaştım. Herkese paylastiklari biĺgiler icin Teşekkürler.
 

Dosyalar

  • 20160514_180647.jpg
    20160514_180647.jpg
    72,7 KB · Okunma: 110
  • Beğen
Tepkiler: Livorno
@Togursamsun Sadece hız değil sorun istanbul bol yokuşlu bir şehir aynı zamanda yokuşta da sürebilmek lazım nexus 8 in arka dişlisi 22 li olduğu için yokuş performansıda artıyor nexus 3 te arka dişli yanılmıyorsam 18 yada 19 idi 20 km lerin üstüne çıktığın zaman pedalı boşa çeviriyormuş gibi hissediyorsun ve daha fazla hızlanamıyorsun nexus 8 de bu sorun olmuyor aynı zamanda yokuşlarıda daha etkili çıkabiliyorsun bendeki aynakol 42 li yanılmıyorsam 2016 larda 48 li ki bunda da 3 vitesin yemeyeceğini düşünüyorum
 
Geri