Carraro Sportive 230 'u da listeye ekledim
, vites kolu kriteri de ekledim.
En pahalıdan -> Ekonomiğe doğru Yaygın Şehir/Tur CARRARO Sportive seçeneklerini sıralıyorum.
Fiyatlar 2015 Yılı Liste fiyatı, 9 ay taksittir. Pazarlık ile/İnternetten satın alma ile ürüne göre 150-400 TL indirim alınabiliyor. Aşağıdaki fiyatları bu rakam kadar altını düşünün. Carraro Shimano vites takımı & disk fren seti kullanıyor. Amortisörde ise Suntour marka. Her bir özellik değiştiğinde BOLD ile işaretledim.
GENEL ÖZELLİKLER
Carraro Sportive 230 : Ön Deore-Arka XT Shadow 3x10, Disk Fren, Gidondan kilit kontrollü amortisör. Lastik Michelin (Liste fiyatı: 1.944 TL)
Carraro Sportive 330 : Ön-Arka Deore 3x10 vites, Disk Fren, amortisör yok. Lastik Schwalbe (Liste fiyatı: 1.917TL)
Carraro Sportive 227 : Ön Altus-Arka Deore 3x9 vites, Disk Fren, Gidondan kilit kontrollü amortisör. Lastik Michelin (Liste fiyatı: 1.458TL)
Carraro Sportive 225 : Ön Tourney-Arka Altus 3x8 vites, Disk Fren, Maşadan kilit kontrollü amortisör. Lastik Michelin (Liste fiyatı: 1.206TL)
Carraro Sportive 224 : Ön Tourney-Arka Altus 3x8 vites, V-Fren, Maşadan kilit kontrollü amortisör. Lastik Michelin (Liste fiyatı: 990TL)
Carraro Sportive 221 : Ön Tourney-Arka Tourney 3x7 vites, V-Fren, Maşadan kilit kontrollü amortisör. Lastik Michelin (Liste fiyatı: 936TL)
VİTES KOLU
Carraro Sportive 230 : SHIMANO DEORE SL-M610 3X10
Carraro Sportive 330 : SHIMANO DEORE SL-M610 3X10
Carraro Sportive 227 : SHIMANO ALTUS SL-M370 3X9
Carraro Sportive 225 : SHIMANO ALTUS SL-M310 3X8
Carraro Sportive 224 : SHIMANO ST-EF51 3X8
Carraro Sportive 221 : SHIMANO ST-EF51 3X7
KRANK TAKIMLARI
Carraro Sportive 230 : SHIMANO FCT551 48X36X26
Carraro Sportive 330 : SHIMANO FCT551 48X36X26
Carraro Sportive 227 : SHIMANO ALTUS FCM371 48x36x26
Carraro Sportive 225 : SHIMANO FCM131 48X38X28
Carraro Sportive 224 : SHIMANO FCM131 48X38X28
Carraro Sportive 221 : ALÜMİNYUM 48X38X28
Bununla birlikte resmi web sitelerinde yer almayan bilgiler ve başka farklılıklar da var!
Bende 227, eşimde ise 222 (221 'in lady versiyonu) modelinden var. Benimkinde jant ve pedal hariç güç iletim aksamının nerdeyse tamamı Shimano. Jant göbekleri ve göbek mandalları gibi. 222 den biliyorum 221 bu şekilde değil. 225 ve 224'yi ise bilmiyorum. Özetle diyeceğim şey: 227 pahalı ve o kadar farkı gidondan kontrollu amortisör için verilmez veya : 225 ile 224 arasında sadece disk fren farkı var, buna 216TL fark verilmez dememek lazım, işin içinde bu beyan edilmeyen başka farklar da olabilir (veya olmayabilir) ve bilip ona göre karar vermek lazım
@J0ker
Bütçeniz gayet güzel. Ben Carraro Sportive 227 'yi almadan önce çok araştırmıştım. Nisbeten Yüksek bir bütçe ile başlamıştım. Cannondale Quick ve Trek FX modelleri ile ilgileniyordum. Sonra bir baktım bu dünya markası bisikletilerin taban ürünlerindeki donanım çok altı seviye! Örneğin Carraro Sportive 227 nın özelliklerinde bir Cannondale almak için kesenin ağzını iyice açmak lazım ki fiyatı rahatlıkla X2 'ye katlanır. Bu aşamada bu sefer ne kadar ineyim ki donanımı yeterli kalsın, kritik malzemeleri Shimano olsun diyerekten 227'de durdum. Daha da inebilirdim belki ama o aşamada arka değiştiricisinin DEORE olması, vitesinin 3x9 olması ve gidondan maşa kontrollü olması benim için cazib idi.
Tam tersi fiyat 2.000 TL 'lere gidince benim de aklım Merida'ya kayıyordu ki o civardaki modelleri orta düzeyde donanıma sahip. Sportive 227 'yi 1.300TL'ye kredi kartına tek çekim fiyata anlaştım ve aldım. Çok memnunum.
Bu bağlamda 230 mu 227 'mi sorusunda Karar sizin. Farklar yukarıda belirtilmiş. Hangileri sizin için önemli karar verin. Sonuçta hesap ortada: 230 > 227 > 225 > ...
Carraro Sportive alırsanız 1 şeyi kesinlikle değiştirmek isteyeceğinizi peşinen bilin: Sele. Elcik ve Pedalı da değiştirmek isteyebilirsiniz.