Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

@ÖmerMurat
Teşekkür Ederim Ömer Kardeşim. Seri numarasını atmıştım baktın mı?
 
Scudo
@Musa_06-18 Evet evet baktım, 2016 üretimi kadro, zaten anatomisinden de belli, hatta muhtemelen Mayıs'ın 6'sı üretim tarihi, daha bir haftalık bisiklet yani, güle güle güzel günlerde kullanırsınız umarım :harika:
 
Dondu burası. Neredesiniz Arkadaşlar...
 
Neredeyse her uc mesajdan birisi kadro boyuyla alakali mesaj. Bir kac sayfaya bakilsa cevabi bulunabilecekken her gun kadro boyu kac olsun.
Bence basligi degistirmek lazim carraro sportive kullanicilari kadro boyu diye duzeltsek yararli olacak. Mesela ekipman paylasimi tur paylasimi veya bisikletlerin fotograflari cok nadir dusuyor. O yuzden daha ilgi ceken girdiler olmali.
 
  • Beğen
Tepkiler: sspl ve Scherwin
Carraro 227mi 327 mi onerileriniz nedir
 
@brknknn kullanim amacinizi dusunmelesiniz agirli olarak asfaltta kullanacaksaniz 327 almalisiniz.hafiflik avantajiniz olacak bu bence buyuk bir etken.
 
Kadro boyuyla ilgili kafa karışıklığına en çok bayiiler sebep oluyor. Ellerindekine göre yönlendiriyorlar.
 
@kutsaruzgar bayilerde evet fazlasiyla bi bos vermislik var ama mesela 46 kadro icin 180 boy sinirken (tabloya gore) ( tablo neye gore onu hic bilmiyorum) 181 boyla 46 kadro ya kucuk kadro demek nasil sorun olabilir. Yani tabiki 178 boyla 54 kadro almak problemdir. Biraz sekilden ziyade bisiklet surmeye odaklanmaliyiz. Ben kendimden ornek vereyim ben 182 boyla 46 kadro kullaniyorum ve kucuk oldugunu dusunmuyorum cunku bacak boyum ve ayaktayken kadro ust demirinin konumu tam yerinde. Eger tabloya gore alsaydim 50 kadro alacaktim ve bu kadro buyuk gelicekti. Ha diyenler olabilir 46 kucuk ama bunun bir cok cozumu var bunu dert etmek nedir. Ama 175 boyle 54 kadro alan birisi bu sorunu nasil cozebilir cok merak ediyorum.
 
Normalde benimde çok üzerinde duracağım bir şey olmazdı. Bir ay kadar oluyor yanımdan 50 yaşlarında, muhtemelen 160 civarında biri geçti. Bİsikletİ 56 kadroydu. Seleyi gidonun biraz üzerinde ayarlamış. Pedalı parmak uçlarıyla, kalçasını bir sağa bir sola kaydırarak ucu ucuna çeviriyordu.
Başkalarının ne düşündüğü önemli değil vs. Ama bu şekilde de değil. Eğer bir spor branşı ya da hobi insanı gülünç duruma düşürüyorsa, varsın hiç olmasın.

Ülkemizde fiziksel problemler batılı ülkelere göre çok daha fazla. Çocuk işçiliğin yaygın olması sebebiyle ve beslenme problemi nedeniyle genel olarak bacak boyları kısa, kollar ve üst beden uzun. Bu ve benzeri orantı farkları yanlız bisiklette değil diğer spor branşlarında da karmaşaya sebep oluyor.

Sağdece üst beden ölçülse 56, bacak boyuna göre 48, oltalama alındığında 52 kadro boyu çıkacak pek çok kişi var. Kol boyu küçük bisiklette, bacak boyu büyükte rahatsızlık verecektir.

Bu nedenle insanların her gün sormalarını ve karar verememelerini yadırgamamak lazım.
 
@kutsaruzgar cok dogru diyorsunuz. Ancak soru sormayi yadirgamiyorum. Sadece en fazla bir kac sayfa geriyi okumadan surekli ayni sorunun sorulmasini yadirgiyorum. Ve sikici buluyorum.
 
Peacess İnsanımız nadiren kendisi için bir şey yapıyor. Malum, satıcıya güvenmek mümkün değil. Bütçeler sınırlı. Vergi canavarı bir zamanların enflasyon canavarını aratır hale gelmiş. Yanlış almaktan çekiniyorlar.Sormaları çokta sıkıntı değil. Varsın tek derdimiz bu olsun
 
@sspl
Yok yok. Sadece camurluk gozume bir garip gorunmustu ilk taktigimda ama alisti gozum zamanla. [emoji4]

ALE-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: sspl
@kutsaruzgar
Ellerindeki bisiklete yönlendirme olayı sıkıntı gerçekten. İnsanlarda hemen olsun istiyor gerçi :) Ben 50 kadro 230 için 1 ay bekledim. Beklediğime değdi.

@directedby
Günaydın size de, iyi bir hafta dilerim.
 
Arkadaşlar merhabalar uzun zaman sonra güzel bir bisiklet almaya karar verdim. Genel olarak şehirde kullanacağım merida sedona ve carraro'nun bazı ön amörtisörlü ve amörtisörsüz modelleri var yardımcı olursanız sevinirim.

Amörtisörlü modeller :
- Sedona 330
-Carraro Sportive 227
-Carraro Sportive 225
-Merida Crossway 40

Amörtisörsüz modeller :
-Sedona 420
-Carraro Sportive 327
-Merida Speeder 100



Yazdığım modelleri genel olarak asfaltta kullanıcam ön amörtisör gereksiz mi olur fazla ağırlıkmı yapmış olurum lütfen bilgilendirirseniz sevinirim.
Disk fren li modellerde gereksiz ağırlıkmı yapar emin değilim, V frende işimi görürmü?
İzmir'de yaşıyorum yazdığım firmaların buradaki servisleri nasıldır bilgisi olan varsa yorumlarınızı bekliyorum.
Başka marka ve model önerilerinize açığım.
 
@İnsomnia 'nın sorusuna verilecek cevaplare dörtgözle bekliyorum. Gözümün nuru Carraro 1203'üm yok olasıca hırsızlar tarafından çalındı :( - Carraro 1203 gören var mı :) - bakıp bakıp hüzünleniyorum. Yarın Sirkeci - Haşim İşcan bölgesinde bi arama tarama yapacağım ve tercihimi yine carraro dan yana kullanmak istiyorum bütçem en fazla 1150-1200 lira. Dağ'dan şehir'e geçiş yapacağım. Tavsiyelerinizi merakla bekliyorum. İyi forumlar kazasız pedallar.
 
@İnsomnia Ben Carraro Sportive 225 kullanıyorum. Hidrolik disk frenin artısını da gördüğümü düşünüyorum. Genel itibariyle ben de asfalt yolda kullaniyorum ama maşanın ayarlanabilir olmasi bence avantaj. Takır tukur gidip o cukurlari bileklerimde hissetmek istemem. Olaya cok profesyonel bakacak kadar bilgi sahibi değilim bu benim görebildiklerim sadece. Diğer modellerle kiyaslamayi bilgili kişiler yapacaktir elbette ama HD ve ayarlanabilir maşa benim icin olmazsa olmaz. Sonuç itibariyle performans düşünmuyorsaniz ağırlıklara vs. cok takilmamali önce güvenlik ve konfor.
 
@İnsomnia
Bu listeden Carraro 227 derim.

@KırmızıBereli
Carraro 225 bütçeye göre gerçekten güzel bisiklet.
 
Geri