Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

@okidoki bahsettiğiniz markalardaki modelleri ve fiyatları yan yana koyunca taşlar yerine oturur diye düşünüyorum. Mesela carraronun en donanımlı şehir bisikletini alabileceğiniz paraya trek in en ucuz şehir bisikletini ancak alabiliyorsunuz.
Doğru malesef. Fiyatları çok fazla. Kafamı da kurcalayan o. Acaba değer mi diyorum. Terek’in 5.000-6000 civarı bir bisikletini alıp zamanla donanımı deoreye mi yükseltsem. 2.500 lira deore detler. Yani Carraro ile aralarında fiyat bakımından 2 katı fark var. Gerçekten çok mu iyi bu kadrolar? Yoksa klasik bir marka/ithal ürün şişirmesi mi?
 
Scudo
Carraro sportive 328 aldım. Abisi 330 ile arasındaki fark üzerindeki donanım ki orta seviye bir kullanıcıyı kesinlikle tatmin edecektir. (Kaçımız üst seviye kullanıcı)
Henüz iki gün kullandım. Arkadaşlar tek diyeceğim ağırlığa fazla aldanmayın. Bir bisikletin kadro geometrisi ve tasarım mühendisliği hepsinin üstünde.
 
Hocam lastik marka, model tavsiyesi alabilirmiyiz :)

continental grand sport race modelinden aldım. Fiyatı da uygun sayılır. Şimdilik gayet güzel, bir falsosunu görmedim :)
 
Carraro sportive 328 aldım. Abisi 330 ile arasındaki fark üzerindeki donanım ki orta seviye bir kullanıcıyı kesinlikle tatmin edecektir. (Kaçımız üst seviye kullanıcı)
Henüz iki gün kullandım. Arkadaşlar tek diyeceğim ağırlığa fazla aldanmayın. Bir bisikletin kadro geometrisi ve tasarım mühendisliği hepsinin üstünde.
Ya hocam tabii ki öyle lakin bakıyorsun ön amortisörlü deore setli bisiklet 13 kilo
(link)
Eee gidip Carraro'nun 330 deore set sabit maşalı bisiklete bakıyorsun o da 13 kilo. Amortisör zaten kilitleniyor. Amortisörsüz bisiklet istiyorum ki daha hafif olsun amortisörlüye göre ama bakıyorsun aynı kilodalar. O zaman ne anlamı kalıyor sabit maşa almanın. Amortisörün konforundan mahrum kalıyoruz.
 
Yönetim izin vermıyor kı forumda iki bısıklet kıyaslaması yapalım... Şaşırdılar iyice. Farklı bisiklet serileri farklı konular fotoğraf aynı diye mesaj mı silinir. Carraro alacak adam Merida konusunu okumaz burada bişeyler görürse o ancak o zaman o konuya bakar.
 
Ya hocam tabii ki öyle lakin bakıyorsun ön amortisörlü deore setli bisiklet 13 kilo
(link)
Eee gidip Carraro'nun 330 deore set sabit maşalı bisiklete bakıyorsun o da 13 kilo. Amortisör zaten kilitleniyor. Amortisörsüz bisiklet istiyorum ki daha hafif olsun amortisörlüye göre ama bakıyorsun aynı kilodalar. O zaman ne anlamı kalıyor sabit maşa almanın. Amortisörün konforundan mahrum kalıyoruz.
Zaten kimse 6000TL'lik kilitlenebilir maşa alabiliyorsan 3000tllik sabit maşa al demiyor. Aynı fiyat bandında kıyaslama yapıyor. Kilitlenebilir Maşa ek maliyet demek. Mesela aynı donanıma sahip Sportive 227 ile 327 arasında 600-700 tl fark var. Giriş seviyesi bisikletlerle kilitlenebilir maşa çok kullanışlı değil, maşaya vereceğiniz parayı donanıma verin diyorlar. Yoksa bütçe varsa orta seviye kilitlenebilir maşa alınabilir kanaatindeyim :)
Aynı donanıma ,aynı kiloya sahip olsun ama kilitlenebilir maşa olsun diyosanız Ya üste 2000 lira vereceksiniz ya da sabit maşa devam :D
 
Bisikletime zozo gidon yükseltici taktirdim, kullanım dahada rahatladi, daha dik suruyorum artik, gidona daha az uzaniyorum, buda beni rahatlatti. Aksam turumdanda bir fotoğraf paylasiyim.IMG_20200605_215928.jpg
 
Sportive 230 ile 227 arasında kaldım. Aralarında yaklaşık 1000-1100 tl fiyat oynuyor. 230 için 1000 lira daha fazla vermeye gerek varmı yoksa 227 yeterince iş görürmü?
 
Sportive 230 ile 227 arasında kaldım. Aralarında yaklaşık 1000-1100 tl fiyat oynuyor. 230 için 1000 lira daha fazla vermeye gerek varmı yoksa 227 yeterince iş görürmü?
230 kullanmadığım için karşılaştırma yapamayacağım ama 227 beni vites geçisleriyle, akıcılığıyla tatmin ediyor :)
 
Sportive 230 ile 227 arasında kaldım. Aralarında yaklaşık 1000-1100 tl fiyat oynuyor. 230 için 1000 lira daha fazla vermeye gerek varmı yoksa 227 yeterince iş görürmü?
Ben de bu ikisi arasındaydım dün 230 aldım. kullanılan malzemeler 230 da daha iyi tabi ki fiyat farkını hak ediyor direk malzeme fiyatı ( arka aktarıcı,ayna kol gibi )farkı ekleniyor. Bisiklet işlerinde şişirme fiyatlar olmuyor genellikle zaten birkaç bisikletçi tanıdığım da öyle söyledi bütçenizi zorlamıyorsa 230 alın bence ama 227 de hiç bir şekilde üzmez sizi ben de 4 yıldır 224 kullandım tek bir sorun yaşamadım 227 de öyle olacaktır.
 
Carraro sportive 230 için güzel bir çamurluk önerebilecek var mı acaba ?
 
Aramızda carraro elite 906 kullanan var mıdır? Kendi bisikletimde gidon yukseltip daha rahat ettim, anladim ki bana dik kullanabilecegim bisikletler uygun.Screenshot_2020-06-06-22-49-59-850_com.android.chrome.jpg
 
Ya hocam tabii ki öyle lakin bakıyorsun ön amortisörlü deore setli bisiklet 13 kilo
(link)
Eee gidip Carraro'nun 330 deore set sabit maşalı bisiklete bakıyorsun o da 13 kilo. Amortisör zaten kilitleniyor. Amortisörsüz bisiklet istiyorum ki daha hafif olsun amortisörlüye göre ama bakıyorsun aynı kilodalar. O zaman ne anlamı kalıyor sabit maşa almanın. Amortisörün konforundan mahrum kalıyoruz.
Carraro ile scott u karşılaştırmanız scott'a hakaret gibi bir şey
carraro kojak lastiklere rağmen 13 kilo çünkü kadro ve jant ağır kalıyor
zaten 6000 bandına çıkabiliyorsanız niye carraro bakıyorsunuz ki giant bakardım ben çünkü sabit maşalı bisikletlere 10 kg felan yani

maşa olayına gelirsek ben 321 kullanıyorum 700-35 lastiğe 65-70 psi basarım asfaltta, toprak yolda amortisör aramıyorum çünkü iyi bir jelli gidon elciklerim ve jelli eldivenim var.
Amörtisörlü alacaksınız bakacaksınız genelde kapatacaksınız çünkü performansınızı olumsuz etkisini farkedeceksiniz.
Madem bütçe sıkıntınız yok hafif sabit maşalı birsürü bisiklet var carraro'ya bakmanız bile zaman kaybı
 
Carraro ile scott u karşılaştırmanız scott'a hakaret gibi bir şey
carraro kojak lastiklere rağmen 13 kilo çünkü kadro ve jant ağır kalıyor
zaten 6000 bandına çıkabiliyorsanız niye carraro bakıyorsunuz ki giant bakardım ben çünkü sabit maşalı bisikletlere 10 kg felan yani

maşa olayına gelirsek ben 321 kullanıyorum 700-35 lastiğe 65-70 psi basarım asfaltta, toprak yolda amortisör aramıyorum çünkü iyi bir jelli gidon elciklerim ve jelli eldivenim var.
Amörtisörlü alacaksınız bakacaksınız genelde kapatacaksınız çünkü performansınızı olumsuz etkisini farkedeceksiniz.
Madem bütçe sıkıntınız yok hafif sabit maşalı birsürü bisiklet var carraro'ya bakmanız bile zaman kaybı
Giant Escape,Cannondale Quick gibi hafifliği ile ön plana çıkan bisikletler 11.5-12 kg arası. Carraro 300 modeli de 13 kg. 1-1.5 kg bir ağırlığın karşılaştırmada arada uçurum varmış gibi bir değer olarak dikkate alınmasını mantıklı bulmuyorum. Aksine Deore XT bir aktarıcıyla Acera bir aktarıcı arasında uçurumdan söz edilebilir. Mesela Carraro 330 XT bir aktarıcıya sahip. Ha ne zaman uçurum olur bu 1-1.5 kg ağırlık sen öyle bir performanslı sürücüsündür ki 1.5 kg eksilmesi senin yarışını,turunu önde bitirmeni sağlar. Artık bisikletinden,vites sisteminden ve vücudundan alabileceğin tüm randımanı almışsındır ve geriye sadece bisikletin 1.5 kg ağır olması kalmıştır eyvallah o zaman her şey demek 1.5 kg. Ben Giant ya da scott metrix alıp deore sete yükselteceğim ama bunu yapınca elimde Carraro 330 ile kıyaslandığında hakaret sayılabikecek bir bisiklet olmayacak. Marka ve daha fazla para vermiş olmak insanda hep hayır benimkisi süper çok daha farklı çok daha iyi hissi uyandırdığı acı bir gerçek ama malesef öyle değil. Çoğu insan altındaki kadronun hakkını veremiyor bile. Tabii ki tercih meselesi yine de. Netice de öyle ya da böyle daha hafifiler. Ben yanarlı dönerli bisikletler haric günümüzde üretilen çoğu bisikleti beğeniyorum.
 
Giant Escape,Cannondale Quick gibi hafifliği ile ön plana çıkan bisikletler 11.5-12 kg arası. Carraro 300 modeli de 13 kg. 1-1.5 kg bir ağırlığın karşılaştırmada arada uçurum varmış gibi bir değer olarak dikkate alınmasını mantıklı bulmuyorum. Aksine Deore XT bir aktarıcıyla Acera bir aktarıcı arasında uçurumdan söz edilebilir. Mesela Carraro 330 XT bir aktarıcıya sahip. Ha ne zaman uçurum olur bu 1-1.5 kg ağırlık sen öyle bir performanslı sürücüsündür ki 1.5 kg eksilmesi senin yarışını,turunu önde bitirmeni sağlar. Artık bisikletinden,vites sisteminden ve vücudundan alabileceğin tüm randımanı almışsındır ve geriye sadece bisikletin 1.5 kg ağır olması kalmıştır eyvallah o zaman her şey demek 1.5 kg. Ben Giant ya da scott metrix alıp deore sete yükselteceğim ama bunu yapınca elimde Carraro 330 ile kıyaslandığında hakaret sayılabikecek bir bisiklet olmayacak. Marka ve daha fazla para vermiş olmak insanda hep hayır benimkisi süper çok daha farklı çok daha iyi hissi uyandırdığı acı bir gerçek ama malesef öyle değil. Çoğu insan altındaki kadronun hakkını veremiyor bile. Tabii ki tercih meselesi yine de. Netice de öyle ya da böyle daha hafifiler. Ben yanarlı dönerli bisikletler haric günümüzde üretilen çoğu bisikleti beğeniyorum.
bana ağırlığın önemini açıklamana gerek yoktu zaten. 6 binlik bisiklet ile 3 binlik bisikleti karşılaştırıp aaaa sabit maşalı bisikletler o kadar hafif de değilmiş dediği için yorumlama gereği duydum. Zaten performans takıntısı olan gider yol bisikleti bakar bu tür fitness bisikletler genelde hobi kullanıcılarının ilgi odağında oluyor haa 330 benim de beğendiğim bir model sırf 1-1.5 kg hafif olacak diye 3 bin daha fazla vermek çok saçma zaten.
 
Merhabalar dün itibari ile bende aranıza katılmış bulunmaktayım bende Carraro Sportive 225 aldım umarım memnun kalırım :) Konya'dan sevgiler.
 
  • Beğen
Tepkiler: KrtgSltr
IMG_20200606_135820.jpg
IMG_20200607_154759.jpg
Konya manzaralı 327 ile merhaba o zaman :) deore aktarıcı, altus ağırlıklı diğer ekipmanlar, v fren, düz maşa, ayarlanabilir gidon boğazı ile tavsiye edebileceğim bir bisiklet ve mavi tonları ile kendini ayrıca seviyorum 😊
 
  • Beğen
Tepkiler: SuCuBa
Bisikletiniz çok güzelmiş bende baya araştırma yaptım sonunda buna karar verdim, umarım pişman olmam doğru bir tercih yaptığımı düşünüyorum
 
@SuCuBa teşekkür ederim, şehirler arası turda da kullanacak birisi olarak bende araştırmıştım, gönül yabancı markalar ister ama vergi ve dolar ile artık zor, sportive serisinden 227 ve 330da güzeldi ama bütçeyi aştığı için şükür buda yeterli benim için :) , aynı özellik V fren yerine disc isterseniz 328 tercih edebilirsiniz onunda renkleri dikkat çekici
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: SuCuBa
Geri