Scudo Sports

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

@Sinan Koç
Tabii ki de delikler mevcut.hatta dun itibariyle bisikletime tranz x bagaj taktim.daha çok uzun turlara cikmadim ama 1 senedir kullaniyorum bisikletini.sorunuz varsa sorabilirsiniz.
 
Scudo
Arkadaşlar merhaba :) geçen sene almış olduğum Carraro sportive 225 e birde kardeş yapmak istiyorum. kararım, çocuk yaşlarımdan beri içimde bir uhde olan yol bisikleti. bütçem max. 1000 tl. eşimle beraber sürerken, 225 i o kullanacak, yol bisikletini de ben, diye düşündük. tabi bisiklet sayısı da 2 olacağı için bütçeyi eşim belirledi :) şaka bir yana, sadece hobi amaçlı kullanacağım için açıkcası daha fazla para vermek gelmiyor içimden. zaten 225'i bile 10 ayda, 10-15 gün anca sürdüm( toplamda max. 150 km falan yapmışımdır). Ankara'da, mağlum, ne bisiklet yolu var ne de bisikletle gezilecek doğru düzgün bir yer. bende, evimizin hemen önündeki Altınpark'ta sürüyorum genelde. Bianchi SLR 400 ve Btwin Triban 3 arasında kararsız kaldım. bana bu iki bisikletten hangisini önerirsiniz. her iki bisikleti de yakında gördüm farklı zamanlarda. görünüm olarak Bianchi'yi daha çok beğendim. her nekadar şu sıralar Ankara daki Decahtlon' da Btwin Triban 3 yoksa bile, elbette gelir birgün...2. el almayı pek düşünmüyorum( 9 taksit ile almak daha avantajlı benim için).bisikletlerin ağırlığı yaklaşık 10 kg. birkaç ay içinde almak istiyorum. öneri, tavsiye ve yorumlarınızı bekliyorum. hepinize kazasız, bol pedallar...
 
sayın erphan

bu ürün dikdörtgen şeklinde olduğu için bu takış şekli hoşuma gitmiyor. ama gidon boğazında çok güzel dururmuş gibi geliyor. gidon boğazına takmayı denediniz mi? takılabiliyor sa gidip bir kablosuz count 8 alacağım
 
@Mert Özçelik

Bende 227 min gidon boğazına olur mu diye çok inceledim. Ama olmuyor. Yinede dün gidip bi count 8 aldım. Gidona taktım ve fenada durmadı. Gidon boğazına takmak için elastikiyet sınırlarını zorladım yinede olmadı. Ama ek bir siyah kalın lastik ile 1 - 1,5 cm kazanıp takılabilir gibi geliyor, çirkin durmaz ise.
 
@kadir.narin

count 8 i denediniz mi? performansını nasıl buldunuz? yorumlar ve fotolarınızı bekliyoruz walla :)
 
İyi Günler ,

Yaklaşık 1 haftalık detaylı araştırmalarım sonucu pek çok bisiklet inceledim , Korn xc 150v , sedona 700v gibi modeller arasında git gel yaşarken bir dönem ikinci el scott yz3 dirty bike almaya karar vermişken daha sonra kullanacağım alanları düşündüğümde bu seviyede bir mtb 'nin gereksiz olacağını düşünüp kron xc150 almak üzere bisikletçiye gittim ve nasıl olduysa daha önce hiç bakmadığımı araştırmadığım carrao sportive 224 almış çıkarken buldum kendimi :) 855 tl liste fiyatı vardı 750TL tek çekim olarak alabildim tüm ısrarlarıma rağmen taksit yaptıramadım :) bide üzerine dandik bi kilidi 30 TL 'ye satın alma hatasında bulundum :) bide kutusuyla almadım kadroda ufak bi iki çizik vardı ama artık önemsememeye çalışıyorum . Uzun yıllar sonra bugün toplam 8 km civarı yol yaptım bisikletle , montaj sırasında gidonu biraz gevşek bırakmışlar sürüş rahat ve konforlu geldi .Birde tüm fotograflarda 224 lerin seleleri gri tonlarda fakat benim ki düz siyah model / yıl farklılığından olabilir mi ? Birde bu bisikletleri kullanan arkadaşlardan başta elcik olmak üzere görsel açıdan değişiklik yaratabilecek modifikasyon ürünleri hakkında bilgi rica ediyorum , teşekkürler .
 
@Öncü Öztürk
Belki 2014 lerde siyah sele kullaniliyor olabilir.elcik olarak velo barendli elcik tavsiye ederim.
 
@kadir.narin

dikdörtgen şekinde olduğu için gidondaki resimler pek hoşuma gitmedi açıkcası sanki her an düşecekmiş gibi gözüküyor :) lastik haricinde plastik kelepçe ile tutturulabilir mi ürün?
 
@ALTINBAŞAK

Sn ALTINBAŞAK;
Bende hafta sonu şu (link) linkteki bagajı aldım. Benimki tranz x değil ama tahminime göre bağlantı aparatlarımız aynı. Acaba arka göbek bağlantısını içten mi yaptınız yoksa dıştan mı? Bir resim koyabilirmisiniz?
 
Haftasonu arkadaşımın sportive 225'ine benim 26 MTB jantlarını taktık denemek için.
Keşke foto çekseydim :-(

2.1 lastik sürtme yapıyor arkada ancak 1.95 ile bildiğin MTB tadı yakalanabilir.
 
Arkadaşlar merhabalar,

paylaşımlarınız için teşekkürler, bir kaç gün oturup bütün konuyu okudum :)

Ben eşim için 222 L ve kendimi için 224 modelini düşünüyorum. Fakat merak etttiğim 222 L modeli sanırım tek kadro boyuna sahip. Eşim 150 cm olduğu için sıkıntısız kullanabilir mi sizce bu bisikleti ? Bir kaç arkadaşın daha bu modeli kullandıklarını okudum, acaba yorum yapabilirler mi ? Teşekkürler...
 
@Hüseyin G. KAYA
Dıstan hocam.yalniz takmak için biraz zorladim.
 
Tesekkurler. Desene hocam bizde zorlayacagiz. İçten takmak için yeterince zorlamistim inşaallah elimde kalmaz:)

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@Murat O

222 modelini kullanan arkadaşlara özelden msj atıp sorabilirsiniz. 222 modelinin kadro boyunu bilmiyorum ama sanırım 46 boydur. zaten bayan modeli olduğu için kadronun ortasında bar yok, bu sebeple eşiniz rahatlıkla kullanabilir diye düşünüyorum. en güzeli ise görüp, deneyip öyle satın almak, tabii imkanınız varsa. alırsanız, bisikletlerinizin fotolarını görmek isteriz burada. hoşça kalın :)
 
Bende dün itibari ile Carraro Sportive 227 sahibi oldum :) Herkesinde belirttiği gibi elçik, sele ve lastik vasat. Bunun dışında bisiklet şahane. Tam bir fiyat performans ürünü.
 
@erphan

Cevabınız için teşekkürler evet 46 boy standart ama işte kullanım açısından nasıl olacak diye merak etmiştim. Artık bir yerde görürsek denemeye çalışacağız. Eğer alırsak tabiki resimleri paylaşaşırım :)

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Arkadaşlar mrb sportive serisi iç lastikleri malum standart ince sibop. Buda petrol istasyonlarinda vs. hava basmamiza engel oluyor. Ben daha iyi akicilik için lastiğin maximum degerlerinde hava basarak kullanmayi tercih ediyorum ama maalesef ince sibopa petrolde hava basamadigim için lastikte kaç psi hava var bilemiyorum. Yani demem o ki kalin siboplu iç lastik deneyen oldumu sibop deliginden geçiyor mu acaba ? Yoksa sibop deliğini genişletmek mi lazim. Teşekkürler.
 
Presta sibop kullanılan bir janta normal şartlar altında kalın siboplu iç lastik kullanılmaz. Janttaki sibop açıklığı buna izin vermeyecektir. Ancak bunu kendiniz ya da işinin ehli birisi tarafından matkap benzeri bir aletle genişletebilirsiniz ama bunu da çok titiz bir şekilde gerçekleştirmeniz lazım aksi halde sibop deliği çevresinde kalacak olan metal çapaklar sürekli olarak iç lastiğe batacaktır ya da deliği genişletme işlemi esnasında yapılacak olan ters bir hareket tüm jantın çöpe gitmesine yol açacaktır.

Bu riskleri göze almak yerine şu başlığa bir göz atmanızı öneririm, presta siboplu tekerlekleri benzincilerde şişirebilmek için güzel detaylar vermişler.
https://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=132574
 
@Sefa.

Cevap için teşekkürler Sefa. Yalnız işin garip yanı carrarodakiler ince sibop ama presta diye tabir edilende değil heralde. Bir bisikleticiye gösterdim çok eski sistem italyan sibop dedi. Presta ince sibopların genel adımıdır bilmiyorum ama netde resimleri ve videoları olan presta larla bisiklet üzerindeki sibopun hiç alakası yok. El pompalarının kafasının iç kısımı ters çevirince şişiriyor ama haliyle maximum psi değirine ulaşamıyoruz. İşinin ehli bir bisikletci ustam var maktapla genişletebilirim dedi bakalım son çare matkap yöntemine başvuracagız. Teşekkürler.
 
Geri