Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

@ventiol
2016 mı 2017 mi almalyım?
Kadro tasarımı ve fren dışında bir fark yok diye bilyorum. 2016 modeller fiyat avantajıyla bir adım önde bence...
 
Scudo
Hepsi burada da 51kadro carraro 330 u 1950 tl taksitle veriyor ne dersiniz uygun mu?

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@BOZTÜRK
Kadro ölçülerinize uygun belki 52 olsa daha iyi, 2 bine alırsınız pazarlıkla. Görmeden almanızı önermem.

@BOZTÜRK
Daha iyi... Amortisörsüz şehir bisikleti seçimi de bence daha doğru...
 
  • Beğen
Tepkiler: BOZTÜRK
Arkadaşlar hızlı cevaplar için teşekkür ederim 330 un ağırlığını bilen var mı ? Birde Carraro sportive NERO modeli çıkmış bu model nasıl 330 yerine almaya değer mi?

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Arkadaşlar sportive 225 için 2015 model 700 lira fiyat nasıl sizce ? Uzun tur için önerir misiniz ?
 
@BOZTÜRK bende de 2016 model var. 12.5 kg geliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: BOZTÜRK
yassar bey bu modelde amortisör yok memnun musun? Bizim arkadaşlar amortisörsüz aldılar keşke amortisörlü alsaydık diyorlar bana sakın amortisörsüz alma diyorlar kafam karıştı

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
kullanım yerine bağlı. dağa taşa çıkmadığın sürece amortisörlü almanı gerektirecek bir durum yok. ben şehir içinde kullanıyorum ve gayet iyi. amortisörsüz olunca hem ağırlıktan da kazanırsın :D
 
  • Beğen
Tepkiler: BOZTÜRK
Bizim buralarda bozuk yol cok çukur vs
Carraro nun 230 modeli var amortisörlü kaç kg olduğunu bulan var mı? 330 modeli ile arasında kaç kg var ? Arkadaşlar

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Herkese iyi günler acemiligime gelip kendime sportive 227 aldım ve kadro boyu büyük geldi , düşünüyorum acaba aldığım yerden satıp 2016 , 225 alsam mı ? İllaki üstüne para ister tahminin ort:150tl
 
Carraro 224 ü iki yıldır kullanıyorum.

Şikayet ettiğim üç yönü var.

--Frenler hala ilk aldığım gün de olduğu gibi cıyak cıyak ötüyor. bir de vidalarını sıkıp durmanız gerekiyor yoksa frenleme yaparken ayaklar ileri geri hareket ediyor ve bu da ayrıca bir ses çıkarıyor. çort çort çort.... Çok rahatsız edici bir ses.

--Ayrıca vites sistemi kötü. Sürekli olarak bakıma götürüp yada kendiniz ayarlamanız gerekiyor. Yani iki ye atıyorsun ama o atmıyor, sonra tekrar itelemeniz gerekiyor elciği falan vites otursun şakır şakır ses yapıyor yoksa.

--ayrıca sele den yana çok şikayetçiyim. sırt ağrılarından dolayı iki kere doktora gittim. bir türlü uygun sele bulup takamadım. bu üçüncü selem. en sonunda dede selesi aldım yani yaylı falan geniş mobilet selesine benzeyen tiplerden aldım yani. bakalım onunla sırt ve kalça ağrıları geccek mi. ( şimdi ağrı deyince deneyimli arkadaşlar "hocam bisiklet size uygun değil, kadro boyu vs" diyecekler ama emin olun tam bana göre bir bisiklet. kadro boyu vs herşeyi ince düşünüp aldım. yinede çok ağrı yapıyor.

iyi yönü yok mu var tabi, bir kere çok güzel bir bisiklet. markasına bakmazsan uzaktan üst model marka bir bisiklet havası var. yanı sıra yeni başlayanlar için çok ideal bir bisiklet. yinede soran olursa bir üst model yani disk frenli alın diyorum çevreme. şu ötme sesi çok sıktı canımı çünkü artık.

şimdi kendime ikinci bir bisiklet bakıyorum. artık yavaş yavaş yol yarış bisikletine geçeceğim. carraro 224 ü satmayacağım. carraro ya sepet falan alıp alışveriş vs bisikleti olarak kullanacağım. internette mosso ve cube falan var . 1300 lira civarı para vermeyi planlıyorum.
 
@rknsycck

Yanlış anlamayın ama bu sorunlar pek bisiklete ait sorunlar değil her bisiklette olabilecek sorunlar. Bende de 224 var ve bu sorunların hiç biri yok şöyle ki.

-- Eğer ilk aldığınızdan beri aynı pabuçları kullanıyorsanız zaten acilen değiştirmeniz lazım. Onun dışında pabuçlar ıslanınca ya da kum falan kaçınca ötebilir temiz ve düzgün pabuç kullanırsanız hiçbir sorun yaratmaz. Aynı şekilde vidalarda gevşeme gibi bir sorunda yok.

-- Vites sistemi önde tourney arkada altus. Çok yaygın kullanılan bir set zaten. Bakımını düzgün yapıp zaman zaman ince ayarını yaparsanız hiç teklemeden çalışıyor. Bende de ayarları kaçıyor tel gerginliğinden kısa sürede düzeltiyorum. Ayrıca otursun diye elciği itelemeniz gerekiyor diyerek ne kasttettiniz anlayamadım.

-- Sele konusunda da zaten söylemişsiniz 3 ayrı sele denedim rahat edemedim diye. Bu bisikletle değil anatominize uygun sele bulabilmekle ilgili. Denemeye devam etmekten başka çare de yok maalesef. Ayrıca bahsettiğiniz sırt ağrıları ise o selenin tipinden çok ayarlarıyla ilgilidir. Öncelikle yükseklik ayarını sonra da gidon yüksekliğini gözden geçirin. Ben de bel ağrısı çekiyordum gidonu ciddi anlamda yükselttim yani açısı 40 derecelere gelince ağrı tamamen kaybolmuştu. (Bir de biraz seleyi de öne doğru kaydırmıştım.) Sizde bunları gözden geçirin bence.
 
Sonuçta bisiklet dediğimiz şey tüm bu parçaların birleşimi değil mi? Yani bir bisikleti eleştirirken yahut överken tümüyle bisikleti düşünmez miyiz? Yani Carraro 224 ise fabrika çıkışında bize sunduğu parçaları itibariyle şahsen! olumsuz eleştirilerimi hakkettiğini düşünüyorum. Ayarlarını bakımlarını düzenli olarak yaptırdığım bisikletimin rahatsızlık veren yönlerini vurguladım. Sele uyumsuzluğu yaşıyorum, yüksekliği açı gibi ayarları hassasiyetle yapıyorum, zaman zaman aldığım yerin servis elemanlarından teknik destek alıyorum. Carraro 224 ün sele boğazındaki o meşhur büyük vida bir gün çot diye kırıldı. 30-40 km hızla giderken selenin kırılması kötü oluyor. Feci bir düşüşe sebep olduğu gibi üç ay kadar iyileşmeyen kabuklarınız oluyor. Öte yandan frenlerin pabuçlarını değiştirmeyi bırakın, aldığım gün cıyak cıyak ötüyordu, hala ötüyor. Pabuçları değiştirmediğimi düşündünüz sanıyorum. Yanılıyorsunuz değiştirdim. Cıyaklamaya devam ettiği gibi gövdeye bağlı olduğu vidadan ileri geri hareket ederek cıyaklamanın yanına çort çort sesini de sunuyor size .
Sürekli ayarlarını yaptırdığım halde vites atarken misal üçten dörde çıkarmayı düşündüğümde çıkmıyor, şakırdamaya başlıyor. Bu durumda dörde geçebilsin diye parmağımı kullanmak suretiyle vites elciğini tekrar ileriye doğru itelemek gerekiyor. Yukarıda da açıkladığım gibi. Carraro bu modelinde pekte kaliteli malzeme kullanmamış kanısındayım. İlginiz alakanız için teşekkür ederim. Her zaman yardım ve fikirlerinizi almak isterim.
 
  • Beğen
Tepkiler: ventiol
Herkese merhaba ben henüz daha yeni başladım bisiklete 3 aylık 224 sportıve aldım. Dün bisikleti ilk defa denemek için çıktım yola düz yolda çok olmasada yokuş aşağı genel olarak ön fren sürekli cıyak cıyak ötüyor bunun sebebi nedir birde ön teker biraz sağa sola yalpa yapıyor hızlı gittiğimde hemüz acemi olduğum için sebebini bilmiyorum yaşayan ya da tecrübesi olan arkadaşlar varsa yardımcı olursa çok memnun olurum
 
  • Beğen
Tepkiler: CyclistAntalya
@Cako92 o cıyaklama 2 yıldan fazladır geçmedi düzelmedi bende. Bisikletin fren kalitesi düşük. ben şuanda yeni fren ayakları vs bakıyorum orjinalleri söküp çöpe atacağım yeni kaliteli fren seti takacağım. Öte yandan yeni başlayan birisi için mükemmel bisiklettir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cako92
@rknsycck teşekkür ederim içime su serpildi bende bana özel bi durummu acaba diyordum peki bende bunları değiştirmek istiyorum ne önerirsiniz ve nerde değiştireyim şuan bir bisikletçim yok düzenli gittiğim o yüzden pekte bilgim yok bahçeliecler civarında ikamet ediyorum
 
@Cako92 bu kadroya uyumlu olan şudur diyemem. Bir müddet araştıracağım. Bir sonuca varırsam yazarım sana.Belki her türlü fren seti uyuyordur. Bisikletçime bi danışacağım bugünlerde.
 
@rknsycck teşekkür ederim tekrar bende geniş çaplı bir araştırma yapacağım zaten bende güzel bilgilere denk gelirsem mutlaka haber vericem
 
Geri