Merhaba arkadaşalar. uzun zamandır cyclocross ları araştırıyorum. forumdaki neredeyse tüm cx bisiklet yorumlarını okudum. seçme aşamasında son noktaya geldim denebilir ama hala cevap bulamadığım bazı sorular var ve yardımcı olacağınızı düşünüyorum.
öncelikle fiyat aralılı aşağı yukarı 4000 ile 8000 arası. şimdi öncelikle şuna açıklık getirelim istiyorum.
1)Yüksek fiyatlı modellerde Sizce full karbon ama üzerine alt seviye modellermi yoksa alüminyum kadro üstünde üst seviye kompenentler olan modellermi tercih edilmeli? karbon kadro bu bisiklet türü için artıları ve eksileri neler?
2) sizce almışken iyi bir kadro üzerine üst seviye kompenentleri olan modelmi tercih edilmeli yoksa alt seviye alıp zamanlamı yükseltmeli.
3) markaların kadro ağırlıkları farklı. üzerindeki setleri yüksetseniz bile ağır kaçıyor. sizde bu tarz bisiklet en fazla kaç kilo olmalı. ve kilo meselesi çok fazla önemsenip kafaya takılmalımı
4) fren ve vites kablolarının kadro içinden geçmesinin sizce herhangi bir dezavantajı varmı. çünkü dışardan geçen kabloların ilerde birgün biyerlere takılıp stres sebebi olacağını düşünüyorum.
son sorum ise TREK, SPECİALİZED, FUJİ, FOCUS, CANYON, SCOTT, CUBE, MERİDA, gibi markaların kadro kalitesi nasıldır? Şuan yurtiçi ve yurtdışı piyasasında bulabileceğim en mantıklı marka ve model hangisi olur. şimdiden vereceğiniz bilgiler için TEŞEKKÜRLER.. tabi zahmet edip okuduğunuz içinde
öncelikle fiyat aralılı aşağı yukarı 4000 ile 8000 arası. şimdi öncelikle şuna açıklık getirelim istiyorum.
1)Yüksek fiyatlı modellerde Sizce full karbon ama üzerine alt seviye modellermi yoksa alüminyum kadro üstünde üst seviye kompenentler olan modellermi tercih edilmeli? karbon kadro bu bisiklet türü için artıları ve eksileri neler?
2) sizce almışken iyi bir kadro üzerine üst seviye kompenentleri olan modelmi tercih edilmeli yoksa alt seviye alıp zamanlamı yükseltmeli.
3) markaların kadro ağırlıkları farklı. üzerindeki setleri yüksetseniz bile ağır kaçıyor. sizde bu tarz bisiklet en fazla kaç kilo olmalı. ve kilo meselesi çok fazla önemsenip kafaya takılmalımı
4) fren ve vites kablolarının kadro içinden geçmesinin sizce herhangi bir dezavantajı varmı. çünkü dışardan geçen kabloların ilerde birgün biyerlere takılıp stres sebebi olacağını düşünüyorum.
son sorum ise TREK, SPECİALİZED, FUJİ, FOCUS, CANYON, SCOTT, CUBE, MERİDA, gibi markaların kadro kalitesi nasıldır? Şuan yurtiçi ve yurtdışı piyasasında bulabileceğim en mantıklı marka ve model hangisi olur. şimdiden vereceğiniz bilgiler için TEŞEKKÜRLER.. tabi zahmet edip okuduğunuz içinde