Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Dahon Kullanıcıları Kulübü

Screenshot_20170607-162531.png

Herkese merhabalar, yine ben Çin'i ve Türkiye'yi ayaga kaldırdığım minik yedek parçam ile ilgili son görseli sizler ile paylaşmaktan onur ve gurur duyuyorum.
Herkeslere iyi pedallamalar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Groims ve Yusufclp
Scudo
@_saliht

Hocam izlediğiniz yolu bana da aktarırmısiniz sanırım bende sizin gibi yapacağım.

@CengizBlack

Sanırım ayni sorun bende de var hocam aklımızda olsun ilk değerlendireceğim parça olacak, arka hareketli parçalardan şüphem vardı zaten. 95kg ortalama kg biri için pek dayanıklı degil parçalar sanırım.
 
@mehmetsimsek

Merhabalar, benim kullandığım yöntem sade sadece contact@dahon.com a yazmak oldu İngilizce biz varsa yardımcı olmaya çalışıyorlar sonuna kadar Çinli kardeşler yanlız , benim yedek parça gibi ücretsiz bir gönderim olur mu bilemem, isteyeceğiniz parçaya bağlı.
İyi akşamlar.
 
Merhabalar,

Yaklaşık 1.5 aydır dahon espresso d24 kullanıcısıyım, bisikletten baya memnunum açıkcası ancak 2.10 olan kendi lastiklerinin şehir,yol için hantal kaldığını hissediyorum ve daha ince bir lastikle değiştirmeyi düşünüyorum, dahonun bu modeli açısından böyle bir değişiklik nasıl görünür kısmında internette pek bir şey bulamadım. Bir de ne kadar ince ve ne tür bir lastik takabilirim konusunda da beni yönlendirebilir misiniz?
 
@Agacoli Ben ona benzer bir model olan mosso marine 26 jant eski bisikletimde 1,25 maxsiss detenator lastikler kullanmistim. mosso marine forumunda fotograflari mevcut. 1,50 - 1,60 - 1,75 genisliginde kaliteli lastikler shwalbe supreme , kojak , raceguard goruntu acisindan problem yaratmayacaktir. hatta hafif ic lastikleri ile birlikte bisikletinizi daha hafifletmis sehir ici akiciligi arttirmis olursunuz.
 
  • Beğen
Tepkiler: mgencer05
Pedala yüklenince orta göbekten gelen gıcırtı sesi sebebiyle bisikleti dün servise bıraktım. Bakalım sonuç ne olacak. ..

 
Pedalları değiştirmek istiyorum değiştirmiş önerisi olan var mı?
 
Çok zamandır araştırıyorum...Dahon lar hep ağır bastı arada elim Carraro Flexi 107 ye gidiyor fiyatından dolayı
Ama şimdi gözü karartıp DahoN Vitesst I7 mi alsam diyorum ? Aradada 1400 tl fark var 107 ile şaka maka

(link)


Hepsi bu göbek vites olayından. Normal vitesli sistemmi alsam ? Mariner D8 vs gibi ? Çok kararsızım. 2800 e alıp ömür boyu kafa rahatmı etsin ? Yoksa 2100 e Mariner alıp ara ara vites ayarları, bakımı ilemi uğraşayım ?

Bu ayar , bakım işleri çok baş ağrıtmıyorsa normal vites alacağım..

Carraro 107 kalite olarak çok mu kötü kaçar onuda bilemedim, yarı fiyat sonuçta
 
@korayg

Vites ayarı denen şey gözünüzü korkutmasın ben 800 km vitesse d8 kullandım bir kez bile vites ayarı yapmadım. Kutusundan çıkardığım gibi kullandım satana kadar. Zırt pırt ayarı bozulan bir şey değil. Sırf bunun için göbekten vites almayın derim. Diğer avantajları önemli değilse sizin için normal vitesli bir dahon alın artan parayı da ekipmana harcayın.
Hem ayar gerekirse bir gün onu da forumdan öğrenebilirsiniz. Gözünüzde büyütmeyin.
 
  • Beğen
Tepkiler: korayg
@Bahadır ÖZEL bugün Erdoğanlar a gittim, oradada bahsettim bu konudan, aynı şeyi söyledi arkadaş. Bencede gerek yok, paramız cepte kalsın.
Zaten hergün kullanacak değilim, teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadır ÖZEL
@korayg göbekten vitesin kullanım ve bakımı açısından avantajları çok.
Katlanır bisiklette ise artı olarak bu bisikletleri katlayıp taşırken araba ya da otobüs bagajında darbe almasın eğilip bükülmesin diye en çok kollamak zorunda kaldığım yer arka vites aktarıcısı oluyordu. Göbekten vitesli katlanırda ise böyle bir endişe söz konusu olmuyor ayrıca görünümünün sadeliği de daha hoş bana göre.
Ancak yine de göbekten vitese benim gibi özel ilgin merakın yoksa normal viteslide mariner d8 şu an çok ideal bir model.
 
  • Beğen
Tepkiler: korayg
Sadece ayarla bitmiyor. Ben açıkçası konfor istiyorum bisikletimde ve göbekten vites değişimlerde sessizliğiyle bana bu konforu önceki bisikletimde de şimdiki i7'de de fazlasıyla sağlıyor.

Vites değişirken "şakırtı şukurtu" sesi yok ve benim için bir kriter.

Üstelik dururken bile vites değiştirebildiğiniz gibi pedala bastığınız anda o vitesle kalkış yapıyorsunuz. Yani sistem çoktan vitesi değiştirmiş oluyor pedala basmasanız bile.

Ayar gerektirmemesi de cabası.

Vitesse I7 pahalı evet. Ancak Carraro 107'de de aynı sistem var.

Katlama mekanizması nasıl bilmiyorum ama Shimano Nexus7 ile oldukça rahat edersiniz.

Sırf Dahon diye de aynı paraya hatta fazlasına normal vites almaya gerek yok bence.

Ki ben de bir Dahon kullanıcısıyım ve Brompton gibi ayrıcalıklı bir katlama mekanizması olmadığı için de Carraro'nun 107 modelinin Dahon I7 yanında eksik kalacağını sanmıyorum.

Alu kadro, bagaj, çamurluklar, ikisinde de var.

107'de ekstra olarak boyu ayarlanan gidon var.

Yarı fiyatına hem de.

Göbekten vites derim. [emoji1303]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Foruma yeni üye oldum. Herkese merhaba
1 Günlük Dahon espresso d24 sahibiyim.
Geçen seneden beri bisiklet sürmenin olağanüstü keyfini keşfettim ve kardeşimin katlanır Bianchi bisikletini denedikten sonra şehirlerarası otobüslerle taşıma imkanı da olsun diye katlanır bisiklet almaya karar verdim.

Boyum uzun (190) ve kilom fazla (125) olduğundan bulabileceğim en büyük ve en sağlam katlanırı almak istedim. Bunun için Dahon espresso L bedende karar kıldım. Ve gerekli parayı toparladım.

Dün de uygun fiyata neredeyse hiç kullanılmış bir adet espresso aldım. Fakat sahibi L demesine rağmen bugün kadroda M ibaresini görünce yıkıldım. Ben bu bisikleti 5-10 sene kullanırım diye almıştım fakat bana ilk günden küçük geliyor maalesef. Ve iade etme şansım pratikte yok sayılır. Başka şehirden abim ile araba ile giderek aldım filan.

Sonuç olarak sizden fikir bekliyorum ne yapmalıyım?

*Elinde L beden olup da M beden ile takas yapmak isteyen çıkar mı, var mıdır böyle bir ihtimal?
*Herhangi bir satıcı uygun fiyata elindeki L kadrolu bisikletin kadrosu ile benimkini değiştirir mi? (Benim kadrom sıfırdan farksız üzerinde bandrol vs. Var)
*Bisikleti hiç ellemeden ben de satışa çıkartıp, satınca bu sefer L bedenini mi almalıyım?

*Yoksa gidon yükseltme sele yükseltme vs. gibi şeylerle bu yaz kullanıp (hayalim aslında kendi bisikletimle adalara filan gitmekti izin haftamda, yani 2 hafta sonra)

Çok garip bir durumda kaldım. Maddi olarak kendimi zora sokup hayalimdeki bisikleti aldım, fakat o bisiklet hayalimdeki bisiklet değilmiş :(

Ne tavsiye edersiniz?
Bisiklet harika bu arada, gerekirse biraz fark verip L bedene sahip olmak öncelikli isteğim.
 
Mariner D8 gezi kategorisinde ama şehir içi kullanım yazıyor?

Ben gezi deyince tur falan sandım.Bu kategorinin amacı nedir?
 
@Patron

Ben kullanıyorum dahonun giriş seviyesi ama memnunum


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
fiyatta iyiymiş, eğer teşhir vs değilse tabii, yanındada çanta hediyesi var
 
Geri