Scudo Sports

Dahon Kullanıcıları Kulübü

Şimdi yeniden inceledim schwalbenin 4 modelini:

1. Supreme hd 20x1.60
2. Marathon greenguard 20x1.50
3. Kojak 20x1.35
4. Marathon racer 20x1.50

1. Supreme hd: (6 üzerinden)
Yuvarlanma Direnci: 5
Yol tutuş: 1.5
Arazide Tutunma: 1.5
Korunma: 4.5
Dayanıklılık: 4
325gr
85psi
Reflektör şerit var.
Fiyat: 70

2. Greenguard: (6 üzerinden)
Yuvarlanma Direnci: 4
Yol tutuş: 4
Arazide Tutunma: 2.5
Korunma: 5
Dayanıklılık: 5.5
530gr
100psi
Reflektör şerit var.
Fiyat: 80tl

3. Kojak 20x1.35: (6 üzerinden)
Yuvarlanma Direnci: 5
Yol tutuş: 5
Arazide Tutunma: 1.5
Korunma: 4
Dayanıklılık: 4
230gr
95psi
Reflektör şerit yok
Fiyat: 100tl

4. Marathon racer 20x1.50: (6 üzerinden)
Yuvarlanma Direnci: 5
Yol tutuş: 5
Arazide Tutunma: 2
Korunma: 4
Dayanıklılık: 4
340gr
85psi
Reflektör şerit var
Fiyat: 85tl

Fiyat kriterini yoksayarsak 1 ile 2 arasında (zaten aralarında az bi fark var) 1i seçerim. çünkü supreme'nin yol tutuşu da arazide tutunması da çok düşükmüş..

Greenguardı da yuvarlanma direnci, yol tutuşu ve özellikle ağırlığından dolayı eledim.

Kojak: Katlanırımı genelde şehirde kullandığımdan arazi tutuşu önceliğim değil. Ağırlığı çok cazip, yuvarlanma direnci de iyi. 1.35 olması da şehirde önemli bir avantaj diye düşünüyorum. Tek kafama takılan şey reflektör şeritlerinin olmaması.

Racer: Şu an tur bisikletimde de kullandığım modeldir ve de oldukça memnunum. Arazi tutuşu kojak'a göre 1 tık daha iyi. Diğer değerleri tamamen aynı. Ağırlığı bi tık fazla, ona karşılık da reflektör şeridi var ama. 1.50 değil de 1.35 olsaymış keşke.

Yani demem o ki, kendi adıma koruma ve dayanıklılık orta veya orta üstü olması yeterli olduğundan, öncelikli kriterlerim yuvarlanma direnci, yol tutuşu... (yol tutuşu, özellikle katlanırı şehir kullanırken, fren ve ıslak sürüşlerde önemli..) Bi de mümkünse de hafif olsun. (Dönen aksamda ağırlık, bisikletin ivmelenmesini-hareketi diğer yerdeki ağırlıklara nazaran katlı olarak etkiliyor.) Reflektör şerit olmasa da jant tellerinin üzerinde gelen reflektör aksesuarları da yeterli işlevi görecektir diye düşünüyorum.

Yani şu an kojakla racer arasındayım ve kojak'a meylim var gibi... :)
 
Scudo
Decathlondaki 20" ic lastikler uyuyormu bizim dahon lara ? Mariner d8 mesela ?
 
@mervan kızıl Merhaba Greenguard modeli için fiyat 80 tl yazmışsınız.Net'te bu fiyata bu modeli göremedim siz nerede buldunuz acaba ?
 
@Archers çok site ve çok model gezmiştim o vakit. Yanlışlık olmuşsa kusuruma bakmayın. Siz ne fiyat buldunuz en düşük?

Bu değil mi marathon greenguard modeli? Havale fiyatı 80tl.
(link)

Ya da bu:
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: Archers
@korayg bi problem yaşamadım. dechatlon'dan set olarak plastik levyelerden aldım ilk defa yapmama rağmen gayet kolay oldu..
 
  • Beğen
Tepkiler: korayg
Merhabalar,

Panda Bisiklet'ten alınan Mariner D8 furyasına ben de dahil oldum, hayatıma vermiş olduğum en güzel kararlardan biri olduğunu kullanınca anladım.

Aranıza katılmış olmaktan dolayı mutluyum, herkese iyi sürüşler :)

* Fotoğraflar: Geldi, tanıştık, ilk yolculuğu, kurulum ve eve ilk varış temalı :)

IMG_2382.JPG

IMG_2385.JPG
IMG_2388.JPG

IMG_2389.JPG

IMG_2391.JPG
 
@mervan kızıl bilgi için teşekkür ederim.Dikkat etmemişim çok sağol ;)
 
@partytime16

Merhaba, pedalınızın modeli budur;

(link)

ben de plastik pedalım bozunlunca bu modelden aldığım için biliyorum :)
 
@korayg Dün sirkecide Konnix bisiklet heybe çantası bakmaya gittğimde Dahon'ları önümde durduğu için inceledim. Ama kalitesini kesinlikle hiç beğenmedim. Carraro Flexi 107 bence daha güzel ve işçişiği de gayet iyi. Ayrıca sıkı pazarlıkla nakit 1200 e alınabilir bence ki, Dahon'un yarısından ucuz ve daha hoş alet. Gerçi daha önce de dediğim gibi katlanır bisikletler ilgini çeken bir konu değil ama Dahon'a kesinlikle o paralar verilmez.
 
@Teknika

Carraro 107, Dahon'a göre zor katlanıyor.

Geçen hafta arkadaşıma 107 aldık. Bayi, müvekkilim olmasına rağmen 1.290₺ geliş fiyatı vardı 40₺'yi de alma artık diyerek 1.250₺'ye aldık.

Dahon'a göre artısı (i7 hariç) göbekten vites sistemi var.

Arka bagaj Dahon'dan daha kaliteli.

Yükseklik ayarlı gidon var.

F/P ürünü aslında ve normal dıştan vitesli bir Dahon'a 1.800₺'leri vermekten daha iyidir. 1.300-1.350₺ bandında çoğu bayiden alınabilir.

Tek sıkıntısı katlama mekanizması zor işliyor.

Bunu da inceleme konusunda yazmıştım.

Ama o kadar dert edilecek birşey değil.

Hatta 1.500₺ bandında Carraro; Flexi 107 üstünde Troya isimli özel model çıkardı ve göbekten dinamo, far, stop lambası gibi ek aksesuarlar var.

Onu almak daha da mantıklı bana göre.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: emrahozkan
@mervan kızıl

Kendim Vitesse i7 sahibiyim.

Geçen hafta da Flexi 107 aldık.

Aralarında sürüş bakımından fark olmadığı gibi 107'de i7'de olmayan yükseklik ayarlı gidon mevcut.

Dahon öyle aman aman bir bisiklet değil. Normal viteslilerini zaten saymıyorum da; markanın fiyatına göre üst segment sayılan i7'si bile 107'nin tam iki katı fiyatına satılmasına rağmen onunla eşdeğer performans sunuyor.

Bu konu kanun niteliği de taşımadığına göre; 107 alırım diyen arkadaşa bilgilendirme yapmaktan bir zarar da gelmez. [emoji1303]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
D24 Espresso nun ederi nedir?
M boy olduğu için satıyorum, fiyatı yüksek yazmadım ama arayan soran yok. Bahara kadar beklesem mi? Yoksa fiyatı öldürüp biran evvel satsam mı bilemedim. Kredi kartı borcum var ve odamda sıfırdan farksız kullanamadığım lüks bir bisiklet :(

(link)

Özetle, Mevsim olarak satışlar çok farkediyor mu tecrübelerinize göre? Mart nisan a kadar beklemeye değer mi?
 
İki markanin kalitesi uzun kullanimdan sonra belli olur bence...
 
  • Beğen
Tepkiler: winnetou
Sevgili kullanıcılar taşıma ayağımı daha gerekli sizce yoksa çantamı?
 
@cetiz selamlar bisikletinin üzerinde ayaklık var ise bence öncelik çantadır ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: cetiz
Geri