mervan kızıl
Aktif Üye
- Kayıt
- 4 Eylül 2012
- Mesaj
- 186
- Tepki
- 296
- Yaş
- 44
- Şehir
- İzmir
- İsim
- Mervan K.
- Bisiklet
- Giant
Şimdi yeniden inceledim schwalbenin 4 modelini:
1. Supreme hd 20x1.60
2. Marathon greenguard 20x1.50
3. Kojak 20x1.35
4. Marathon racer 20x1.50
1. Supreme hd: (6 üzerinden)
Yuvarlanma Direnci: 5
Yol tutuş: 1.5
Arazide Tutunma: 1.5
Korunma: 4.5
Dayanıklılık: 4
325gr
85psi
Reflektör şerit var.
Fiyat: 70
2. Greenguard: (6 üzerinden)
Yuvarlanma Direnci: 4
Yol tutuş: 4
Arazide Tutunma: 2.5
Korunma: 5
Dayanıklılık: 5.5
530gr
100psi
Reflektör şerit var.
Fiyat: 80tl
3. Kojak 20x1.35: (6 üzerinden)
Yuvarlanma Direnci: 5
Yol tutuş: 5
Arazide Tutunma: 1.5
Korunma: 4
Dayanıklılık: 4
230gr
95psi
Reflektör şerit yok
Fiyat: 100tl
4. Marathon racer 20x1.50: (6 üzerinden)
Yuvarlanma Direnci: 5
Yol tutuş: 5
Arazide Tutunma: 2
Korunma: 4
Dayanıklılık: 4
340gr
85psi
Reflektör şerit var
Fiyat: 85tl
Fiyat kriterini yoksayarsak 1 ile 2 arasında (zaten aralarında az bi fark var) 1i seçerim. çünkü supreme'nin yol tutuşu da arazide tutunması da çok düşükmüş..
Greenguardı da yuvarlanma direnci, yol tutuşu ve özellikle ağırlığından dolayı eledim.
Kojak: Katlanırımı genelde şehirde kullandığımdan arazi tutuşu önceliğim değil. Ağırlığı çok cazip, yuvarlanma direnci de iyi. 1.35 olması da şehirde önemli bir avantaj diye düşünüyorum. Tek kafama takılan şey reflektör şeritlerinin olmaması.
Racer: Şu an tur bisikletimde de kullandığım modeldir ve de oldukça memnunum. Arazi tutuşu kojak'a göre 1 tık daha iyi. Diğer değerleri tamamen aynı. Ağırlığı bi tık fazla, ona karşılık da reflektör şeridi var ama. 1.50 değil de 1.35 olsaymış keşke.
Yani demem o ki, kendi adıma koruma ve dayanıklılık orta veya orta üstü olması yeterli olduğundan, öncelikli kriterlerim yuvarlanma direnci, yol tutuşu... (yol tutuşu, özellikle katlanırı şehir kullanırken, fren ve ıslak sürüşlerde önemli..) Bi de mümkünse de hafif olsun. (Dönen aksamda ağırlık, bisikletin ivmelenmesini-hareketi diğer yerdeki ağırlıklara nazaran katlı olarak etkiliyor.) Reflektör şerit olmasa da jant tellerinin üzerinde gelen reflektör aksesuarları da yeterli işlevi görecektir diye düşünüyorum.
Yani şu an kojakla racer arasındayım ve kojak'a meylim var gibi...
1. Supreme hd 20x1.60
2. Marathon greenguard 20x1.50
3. Kojak 20x1.35
4. Marathon racer 20x1.50
1. Supreme hd: (6 üzerinden)
Yuvarlanma Direnci: 5
Yol tutuş: 1.5
Arazide Tutunma: 1.5
Korunma: 4.5
Dayanıklılık: 4
325gr
85psi
Reflektör şerit var.
Fiyat: 70
2. Greenguard: (6 üzerinden)
Yuvarlanma Direnci: 4
Yol tutuş: 4
Arazide Tutunma: 2.5
Korunma: 5
Dayanıklılık: 5.5
530gr
100psi
Reflektör şerit var.
Fiyat: 80tl
3. Kojak 20x1.35: (6 üzerinden)
Yuvarlanma Direnci: 5
Yol tutuş: 5
Arazide Tutunma: 1.5
Korunma: 4
Dayanıklılık: 4
230gr
95psi
Reflektör şerit yok
Fiyat: 100tl
4. Marathon racer 20x1.50: (6 üzerinden)
Yuvarlanma Direnci: 5
Yol tutuş: 5
Arazide Tutunma: 2
Korunma: 4
Dayanıklılık: 4
340gr
85psi
Reflektör şerit var
Fiyat: 85tl
Fiyat kriterini yoksayarsak 1 ile 2 arasında (zaten aralarında az bi fark var) 1i seçerim. çünkü supreme'nin yol tutuşu da arazide tutunması da çok düşükmüş..
Greenguardı da yuvarlanma direnci, yol tutuşu ve özellikle ağırlığından dolayı eledim.
Kojak: Katlanırımı genelde şehirde kullandığımdan arazi tutuşu önceliğim değil. Ağırlığı çok cazip, yuvarlanma direnci de iyi. 1.35 olması da şehirde önemli bir avantaj diye düşünüyorum. Tek kafama takılan şey reflektör şeritlerinin olmaması.
Racer: Şu an tur bisikletimde de kullandığım modeldir ve de oldukça memnunum. Arazi tutuşu kojak'a göre 1 tık daha iyi. Diğer değerleri tamamen aynı. Ağırlığı bi tık fazla, ona karşılık da reflektör şeridi var ama. 1.50 değil de 1.35 olsaymış keşke.
Yani demem o ki, kendi adıma koruma ve dayanıklılık orta veya orta üstü olması yeterli olduğundan, öncelikli kriterlerim yuvarlanma direnci, yol tutuşu... (yol tutuşu, özellikle katlanırı şehir kullanırken, fren ve ıslak sürüşlerde önemli..) Bi de mümkünse de hafif olsun. (Dönen aksamda ağırlık, bisikletin ivmelenmesini-hareketi diğer yerdeki ağırlıklara nazaran katlı olarak etkiliyor.) Reflektör şerit olmasa da jant tellerinin üzerinde gelen reflektör aksesuarları da yeterli işlevi görecektir diye düşünüyorum.
Yani şu an kojakla racer arasındayım ve kojak'a meylim var gibi...