@cratenjohn
ben bir defa yaptım sorun olmadan,kargoyu bir defaya mahsus onlar ödüyor diye hatırlıyorum.gelen ambalaj kutusuyla aynı kargo firmasıyla geri göndermeniz lazım vs. vs.
İADE VE DEĞİŞİM SÜRECİ
Ürünümü Ne Kadar Sürede İade Edebilirim?
Siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz
Ürünümü Nasıl İade Edebilirim?
İade talebinizi 4 adımda kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
- Decathlon.com.tr hesabınıza giriş yaparak > hesabımı görüntüle > siparişlerim > tüm siparişlerimi görüntüle bölümüne giriniz.
- Karşınıza vermiş olduğunuz siparişlerin listesi geldikten sonra talep açmak istediğiniz siparişin sağında bulunan "artı (+)" işaretine tıklayınız.
- Sipariş detayları ekranınıza geldikten sonra ekranın altındaki turuncu renkli "İade ve değişim talebi oluştur" butonuna tıklayınız.
- Ürününüzü fatura veya irsaliye makbuzunu ekleyerek anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo veya Aras Kargo ile aşağıda belirtilen adresimize ücretsiz olarak gönderiniz.
İade Ücretimi Ne Zaman Geri Alabilirim?
Ücret iadesini talep ettiğiniz ürününüzün, tarafımıza ulaştıktan sonra inceleme birimi tarafından iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
İade talebiniz faturanız veya irsaliye makbuzunuz ile birlikte onaylandıktan sonra kartınıza/hesabınıza 7 iş günü içinde transfer edilir.
İadeniz; ödemenizi gerçekleştirdiğiniz ödeme türünde yapılır.
Taksitli ödemelerinizde ise; geri ödemeler bankalar tarafından taksitlendirilerek yapılmaktadır.
İademi Hangi Adrese Göndereceğim?
Gönderici Adresimiz;
Alıcı Adı: (link) Adres: Fatura veya İrsaliyede bulunan adresdir.
İade Kargo Masraflarını Ben Mi Ödeyeceğim?
İade gönderilerinizin kargo masrafları Decathlon’a aittir.
İade etmek istediğiniz ürün veya ürünleri orjinal kutusu zarar görmeyecek şekilde anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo veya Aras Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz.
Aras kargo veya Yurtiçi Kargo haricinde gönderdiğiniz kargolar tarafımızca kabul edilememektedir.
Hangi Ürünleri İade Edemiyorum?
Tek kullanımlık ürünlerimizin iadesi kabul edilmemektedir. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim, mayo, bikini ürünleri iade alınmamaktadır.
Ayrıca güvenlik malzemelerinde de güvenlik nedeni ile iade yapılamamaktadır.
Ürünümü Ne Kadar Sürede Değiştirebilirim?
Siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 30 gün içerisinde değiştirebilirsiniz.
Ürünümü Nasıl Değiştirebilirim?
Değişim talebinizi 4 adımda kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
- Decathlon.com.tr hesabınıza giriş yaparak > hesabımı görüntüle > siparişlerim > tüm siparişlerimi görüntüle bölümüne giriniz.
- Karşınıza vermiş olduğunuz siparişlerin listesi geldikten sonra talep açmak istediğiniz siparişin sağında bulunan "artı (+)" işaretine tıklayınız.
- Sipariş detayları ekranınıza geldikten sonra ekranın altındaki turuncu renkli "İade ve değişim talebi oluştur" butonuna tıklayınız.
- Ürününüzü fatura veya irsaliye makbuzunu ekleyerek anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo veya Aras Kargo ile aşağıda belirtilen adresimize ücretsiz olarak gönderiniz.
Yeni Siparişim Ne Zaman Hazırlanmaya Başlar?
Değişim talep ettiğiniz ürününüzün; tarafımıza ulaştıktan sonra inceleme birimi tarafından değişim şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
Talebiniz 7 iş günü içerisinde, faturanız veya irsaliye makbuzunuz ile birlikte onaylandıktan sonra işleme alınır.
Değişmesini Istediğim Ürünleri Hangi Adrese Göndereceğim?
Gönderici Adresimiz;
Alıcı Adı: (link) Adres: Fatura veya İrsaliyede bulunan adresdir.İşbu sözleşme üyenin üyeliğini iptal etmesi veya Turksport tarafından üyeliğinin iptal edilmesine kadar yürürlükte kalacaktır.
Turksport üyenin üyelik sözleşmesinin herhangi bir hükmünü ihlal etmesi durumunda üyenin üyeliğini iptal ederek sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilecektir.
Değişim Ürünlerini Gönderirken Kargo Masraflarını Ben Mi Ödeyeceğim?
Değişim gönderilerinizin kargo masrafları Decathlon’a aittir.Değişimini istediğiniz ürün veya ürünleri orjinal kutusu zarar görmeyecek şekilde anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo veya Aras Kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz.
Aras kargo veya Yurtiçi Kargo haricinde gönderdiğiniz kargolar tarafımızca kabul edilememektedir.
Hangi Ürünleri Değiştiremiyorum?
Tek kullanımlık ürünlerin değişimi kabul edilmemektedir. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim mayo,bikini ürünleri değiştirilememektedir.
Ayrıca güvenlik malzemelerinde de güvenlik nedeni ile değişim yapılamamaktadır.
Bu ürünlerin dışında decathlon.com.tr‘den aldığınız tüm ürünlerimizde yalnızca beden değişikliği yapılabilmektedir, renk yada farklı model değişikliği yapılamamaktadır.
Farklı renk yada model değişikliği talep edildiğinde ücret iadesi gerçekleştirilerek yeniden sipariş vermeniz talep edilmektedir.
Hatırlatma!
İade veya değişim taleplerinizin geçerli ve eksiksiz olabilmesi için ürünleriniz ile birlikte mutlaka faturanız yada irsaliye makbuzunuzun olması gerekmektedir.