Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Decathlon Van Rysel Edr Road Af 2020 Ülkemizde Satışta

Carraro 062 10,40 kg... ( Accell'den resmi olarak aldığım net bilgi.) Bence 062 Van Rysel 105 AF'nin rakibi değil. Ayrıca Van Rysel kadrosunun UCI onayı da var.

Ağırlık farkı ve UCI onayının da dışında çok temel bir fark da kadro tipleri... 062 Aero tipi kadro... Van Rysel endurance tipi... Benim için uzun yolda sağlayacağı konfor ve dayanıklılık daha önemli olduğu için endurance kadro düşünüyorum.
Hocam arkadaşa 58 kadro Carraro Race062 aldık. Shımano m520 pedallar ile birlikte ağırlığı 10.1 kg olarak tarttık. (Bu değeri pedalsız 10.1 olarak revize edebilirim, arkadaş geldiğinde tekrar tartacağız.) Buradan yaklaşık 9.8 kg olduğunu söyleyebiliriz ki 105 setli bir bisiklet için 200-300 grama yakın fazladan ağırlığı var. Bu da sele borusundan ve kadro boyundan kaynaklı. 52 kadro bir race062 nin pedalsız 9.5-9.6 kg geleceğini düşünüyorum. Hatta sele borusu Alloy değil de karbon olsaydı bu ağırlık muhtemelen 200 gram daha az olurdu. Accell den aldığınız resmi bilgiyi veren şahıs muhtemelen Race052 nin ağırlık değerini aktarmış size. 105 setli bir bisikletin 10.5 kilo olması biraz sıkıntılı bir durum olurdu.

İkincisi, Van Rysel e endurance tipi demişsiniz. Bu da hatalı bir bilgi. Bu bisiklet 'Yarış' geometrisinde. Alın borusu, ve stack uzunluklarına bakarak rahatça bu yorum yapılabilir. Nerdeyse benim aero Bisan Rc9800 e yakın reach ve stack değerleri var. Kesinlikle endurance değil. Bu kadroda kabloları dışarından alma nedeni de muhtemelen ağırlıktan tasarruf etmek. Üst boru ve alt borunun çapı epey ince. İçten kablolama yapmaya müsade etmedi demek ki bu incelikteki borular. Yoksa trend şu anda içten kablolamadan yana. Hatta sırf bu yüzden elediğim modellerden birisi.

Van Rysel Edr 105 in ağırlığının bu kadar düşük gelme nedenlerinden biri de jant seti. 150-200 gram fark var iki jant setinin ağırlık değerleri arasında. Fiyat farkına değer mi? Bu sizin zevkinize kalmış. Ama 6500 TL iken gerçekten çok alınası bir bisikletti. 7500 TL olunca benim radardan çıktı maalesef.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Daytona
Scudo
UCI onayı büyük ölçüde geometriye göre veriliyor (double diamond şekli ve boru kalınlıkları). İki kadro da zaten ISO 4210'a göre test edilmiş kadrolardır. UCI onayının Decathlon kadrosuna ekstra olarak ne getirdiğini açıklayabilir misiniz?


Merhaba, UCI bisikletleri ISO standartlarının ötesinde çok çeşitli testlere tabi tutar ve buna göre lisans verir ya da vermez. Güvenlik, dayanıklılık gibi testlerin yanı sıra geometri standartları, kullanılan malzeme standartları gibi rekabetin korunmasına yönelik kıstasları da uygular. UCI yarışlarına katılabilmek için UCI bu lisansı şart koşar. Daha detaylı bilgiye erişmek için UCI'ye e-posta atmanızı öneririm, dönüş yapacaklardır. Umarım verdiğim bilgiler faydalı olmuştur. Sevgiler...
Hocam arkadaşa 58 kadro Carraro Race062 aldık. Shımano m520 pedallar ile birlikte ağırlığı 10.1 kg olarak tarttık. (Bu değeri pedalsız 10.1 olarak revize edebilirim, arkadaş geldiğinde tekrar tartacağız.) Buradan yaklaşık 9.8 kg olduğunu söyleyebiliriz ki 105 setli bir bisiklet için 200-300 grama yakın fazladan ağırlığı var. Bu da sele borusundan ve kadro boyundan kaynaklı. 52 kadro bir race062 nin pedalsız 9.5-9.6 kg geleceğini düşünüyorum. Hatta sele borusu Alloy değil de karbon olsaydı bu ağırlık muhtemelen 200 gram daha az olurdu. Accell den aldığınız resmi bilgiyi veren şahıs muhtemelen Race052 nin ağırlık değerini aktarmış size. 105 setli bir bisikletin 10.5 kilo olması biraz sıkıntılı bir durum olurdu.

İkincisi, Van Rysel e endurance tipi demişsiniz. Bu da hatalı bir bilgi. Bu bisiklet 'Yarış' geometrisinde. Alın borusu, ve stack uzunluklarına bakarak rahatça bu yorum yapılabilir. Nerdeyse benim aero Bisan Rc9800 e yakın reach ve stack değerleri var. Kesinlikle endurance değil. Bu kadroda kabloları dışarından alma nedeni de muhtemelen ağırlıktan tasarruf etmek. Üst boru ve alt borunun çapı epey ince. İçten kablolama yapmaya müsade etmedi demek ki bu incelikteki borular. Yoksa trend şu anda içten kablolamadan yana. Hatta sırf bu yüzden elediğim modellerden birisi.

Van Rysel Edr 105 in ağırlığının bu kadar düşük gelme nedenlerinden biri de jant seti. 150-200 gram fark var iki jant setinin ağırlık değerleri arasında. Fiyat farkına değer mi? Bu sizin zevkinize kalmış. Ama 6500 TL iken gerçekten çok alınası bir bisikletti. 7500 TL olunca benim radardan çıktı maalesef.


Merhaba, Van Rysel ve 062'ye ilişkin paylaştığım bilgiler resmi Accell Bisiklet ve Decathlon bilgileridir. Onlar yanlış biliyor olabilir, kendilerine ulaşıp bilgilerinizi paylaşmanız faydalı olabilir kendileri için. Kendi bilgi aldığım kaynakların görsellerini ekledim, aşağıda göz atabilirsiniz. (Decathlon'un kendi sitesi, Accell Bisikletin resmi iletişim e-postası) Keyifli sürüşler dilerim.

carraro ağırlık.PNGendurance.PNG
 
Son düzenleme:
Merhaba, UCI bisikletleri ISO standartlarının ötesinde çok çeşitli testlere tabi tutar ve buna göre lisans verir ya da vermez. Güvenlik, dayanıklılık gibi testlerin yanı sıra geometri standartları, kullanılan malzeme standartları gibi rekabetin korunmasına yönelik kıstasları da uygular. UCI yarışlarına katılabilmek için UCI bu lisansı şart koşar. Daha detaylı bilgiye erişmek için UCI'ye e-posta atmanızı öneririm, dönüş yapacaklardır. Umarım verdiğim bilgiler faydalı olmuştur. Sevgiler...
233708 dosyayı görüntüle233712 dosyayı görüntüle
Daha önceki bir konuda araştırdığım kadarıyla ne olduğunu yazmıştım.
İnceleme - Neden Salcano xrs 001 Ultegra - 2019
Sizin ilk mesajınızı okuyunca benim bağlantısını paylaştığım mesajımda yazdıklarımdan daha fazlasını biliyorsunuz diye düşünerek sordum. Kriterleri bilmiyorsanız, hangi kaynaktan benim paylaştıklarım dışında kriterler gerektiğini okuduğunuzu söylerseniz onlara mail atarım.
 
Hocam pedalsız 9.6kg olarak ölçtüm 50 kadro olan bisikletimi, pedalım daha ulaşmadığı için pedalla ölçemiyorum. Bu arada km saati ve far takılı şekilde.

Hocam arkadaşa 58 kadro Carraro Race062 aldık. Shımano m520 pedallar ile birlikte ağırlığı 10.1 kg olarak tarttık. (Bu değeri pedalsız 10.1 olarak revize edebilirim, arkadaş geldiğinde tekrar tartacağız.) Buradan yaklaşık 9.8 kg olduğunu söyleyebiliriz ki 105 setli bir bisiklet için 200-300 grama yakın fazladan ağırlığı var. Bu da sele borusundan ve kadro boyundan kaynaklı. 52 kadro bir race062 nin pedalsız 9.5-9.6 kg geleceğini düşünüyorum. Hatta sele borusu Alloy değil de karbon olsaydı bu ağırlık muhtemelen 200 gram daha az olurdu. Accell den aldığınız resmi bilgiyi veren şahıs muhtemelen Race052 nin ağırlık değerini aktarmış size. 105 setli bir bisikletin 10.5 kilo olması biraz sıkıntılı bir durum olurdu.

İkincisi, Van Rysel e endurance tipi demişsiniz. Bu da hatalı bir bilgi. Bu bisiklet 'Yarış' geometrisinde. Alın borusu, ve stack uzunluklarına bakarak rahatça bu yorum yapılabilir. Nerdeyse benim aero Bisan Rc9800 e yakın reach ve stack değerleri var. Kesinlikle endurance değil. Bu kadroda kabloları dışarından alma nedeni de muhtemelen ağırlıktan tasarruf etmek. Üst boru ve alt borunun çapı epey ince. İçten kablolama yapmaya müsade etmedi demek ki bu incelikteki borular. Yoksa trend şu anda içten kablolamadan yana. Hatta sırf bu yüzden elediğim modellerden birisi.

Van Rysel Edr 105 in ağırlığının bu kadar düşük gelme nedenlerinden biri de jant seti. 150-200 gram fark var iki jant setinin ağırlık değerleri arasında. Fiyat farkına değer mi? Bu sizin zevkinize kalmış. Ama 6500 TL iken gerçekten çok alınası bir bisikletti. 7500 TL olunca benim radardan çıktı maalesef.
Merhaba, UCI bisikletleri ISO standartlarının ötesinde çok çeşitli testlere tabi tutar ve buna göre lisans verir ya da vermez. Güvenlik, dayanıklılık gibi testlerin yanı sıra geometri standartları, kullanılan malzeme standartları gibi rekabetin korunmasına yönelik kıstasları da uygular. UCI yarışlarına katılabilmek için UCI bu lisansı şart koşar. Daha detaylı bilgiye erişmek için UCI'ye e-posta atmanızı öneririm, dönüş yapacaklardır. Umarım verdiğim bilgiler faydalı olmuştur. Sevgiler...



Merhaba, Van Rysel ve 062'ye ilişkin paylaştığım bilgiler resmi Accell Bisiklet ve Decathlon bilgileridir. Onlar yanlış biliyor olabilir, kendilerine ulaşıp bilgilerinizi paylaşmanız faydalı olabilir kendileri için. Kendi bilgi aldığım kaynakların görsellerini ekledim, aşağıda göz atabilirsiniz. (Decathlon'un kendi sitesi, Accell Bisikletin resmi iletişim e-postası) Keyifli sürüşler dilerim.

233708 dosyayı görüntüle233712 dosyayı görüntüle
 
  • Beğen
Tepkiler: NoCycling
Hocam pedalsız 9.6kg olarak ölçtüm 50 kadro olan bisikletimi, pedalım daha ulaşmadığı için pedalla ölçemiyorum. Bu arada km saati ve far takılı şekilde.
Bu beni doğrular nitelikte bir bilgi. Teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için. 50 kadrosu 9.5 kg gelmiş oluyor km saati ve farı düşersek ağırlıktan.
 
Bisikletle ilgili aldığımdan beri çözemediğim bazı sorunlar vardı. Geçenlerde Ankara One Tower Avm'deki Decathlon mağazasına gittim ve bisiklet bölümünden sorumlu arkadaşlarla konuştum(daha önce farklı decathlon mağazalarına da gitmiştim ama yol bisikletinden anlayan birilerini bulamamıştım). Ertesi gün de bisikleti sabahtan kendilerine bıraktım, akşam geldiğimde tüm sıkıntılarım giderilmişti. Tavsiyem bisikletle ilgili Ankara'da bir decathlona gidecekseniz hiç farklı yerlerle uğraşmayın direk One Tower'a gidin. İsimlerini unuttum ama bisiklet bölümü personeli bilgili ve daha da önemlisi ilgililer. Hem bazı sorularımı cevapladılar hem de bisikletin bakım-onarımını düzgün bir şekilde yaptılar. Kendilerine teşekkür ediyorum tekrar.
 
Tekrar stoklara girmiş ben L beden sipariş verdim 7 taksitle aldım
 
  • Beğen
Tepkiler: TatanQa_tr
Maşanın alüminyum olması ve kabloların dışarıdan geçmesi dışında güzel bir bisiklet gibi. Marka takıntısı olmayanlar kesinlikle bu fiyattan (7500 tl) değerlendirebilir. Full105 setli bu fiyata bisiklet bulmak imkansız.
 
  • Beğen
Tepkiler: bonder76
Çok bekledim, gelmeyince çok temiz ikinci el bir Merida 905 bulup aldım. Full karbon olan bisikleti 2 aydır tepe tepe kullanıyorum. İyi de oldu diyorum.
 
Bende uzunca süre bekleyip başka bisiklet alanlardanım, şuan iyi ki de almışım diyorum. (Salcano xrs001)
 
Teşekkür ederim boy 1.85 iç bacak 80 cm denemeden İnternetten sipariş verdim inşallah olur

Size L boy olacaktır büyük ihtimalle , ben mail attım decathlon 'a , bana da L kadro alıp ihityaç duyarsanız gidon boğazını kısaltabilirsiniz diyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: ahlaksahibi
Maşanın alüminyum olması ve kabloların dışarıdan geçmesi dışında güzel bir bisiklet gibi. Marka takıntısı olmayanlar kesinlikle bu fiyattan (7500 tl) değerlendirebilir. Full105 setli bu fiyata bisiklet bulmak imkansız.

Bu arada maşa %80 karbon , %20 aluminyum olarak belirtilmiş.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ahmet Çamur
Sitede 4 adet m ve 6 adet l beden stokta görünüyor. Düşünen varsa bakabilir.
 
Maşanın alüminyum olması ve kabloların dışarıdan geçmesi dışında güzel bir bisiklet gibi. Marka takıntısı olmayanlar kesinlikle bu fiyattan (7500 tl) değerlendirebilir. Full105 setli bu fiyata bisiklet bulmak imkansız.
Peugeot R13. Komple 105 set, kadro içi kablolama ve karbon maşa. Sitesindeki fiyatı da 6900. Bence değerlendirilebilir bir alternatif.
 
Çok iyi fiyat diyoruz ama geçen seneden bu sene neredeyse herşey iki katına çıktı maaşlar aynı kaldı bu şartlarda alım gücü dibe vurdu sanırım bu gidişle bisikleti bırakma noktasına geleceğiz
 
Peugeot R13'ün, kompakt 34-50T yerine 36-52T aynakol oranlarını tercih etmesi ve yine ruble de 11-28T kullanması ben ortalama üstü kullanıcılara hitap ediyorum diyor.

Onun dışında f/p oranı gayet güzel, piyasada son kalan fırsat ürünlerinden.
 
  • Beğen
Tepkiler: SpirituaL
Geri