Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Doktor Bu Ne! (Bir Specialized Vakası)

Tekrar çok geçmiş olsun neyse ki siz üstendeyken bir şey olmamış. Boya çatlağı çok fena bir şey bir yerden başladı mı domino taşı gibi gidiyor. boya sorunu bende yaşadım bisikletimin markası bmw ve gidip söylediğimde yenisiyle değiştirebileceklerini söylediler bende tel kılıflarından tutun maşaya kadar çoğu şeyi değiştirdiğim için kalsın dedim ama specialized ın müşteri memnuniyeti açısından yeni bir kadro vermesi gerekirdi sonuç olarak bir kadro kaybedersin bin müşteri kazanırsın yazık etmiş.
 
Scudo
@Selami53 yeni s worksler her beden kadro için ayrı ayrı mühendislik çalışarak tüm kadrolarını aynı sertlik ve konforda üretiliyor. Bu bakımdan özellikle sizin gibi büyük kadro kullanan birisi için çok uygun bir seçim. Yeni S worksler koleksiyonluk parçalar..
 
@İbrahim A.
Evet Rider First-Engineer teknolojisi deniliyor.Buyuyen sadece kadro boyuna bagli olarak boru uzunluklari degil borularin capida artiyor.Yani buyuk boy kadronun dezavantaji en aza indirgeniyor.

Ve evet,bazilarinin gozunde bir canyon kadar etmese de sevenlerin koleksiyonluk olarak gorebilecegi kadrolar.
 
@Selami53 Ferarileri ile Lamborgini karşılaştırmak gibi oluyor. ne diyeyim :) hayırlı olsun. İkisinden birini alıp diğerini almadığı için üzülecek kimse yoktur sanırım.
 
Öncelikle geçmiş olsun her hangi bir şekilde siz de bir zarar yok neyse ki. Ben de bu hafta sonu ilgili firmadan bisiklet almayı düşünüyorum. Aklımda da farklı platformlardan da okuduğum şeylerden dolayı şüpheler vardı satış sonrasına dair. Konudan bağımsız olarak -ki konu hakkında yorum yapacak kadar bilgi sahibi değilim o kadar anlamıyorum gerçekten- kendi adıma her ne kadar Hasan Bey'in baştaki tavrı bana da yanlış gelse de genel manada kendilerini haksız görmüyorum. Yazılanları baştan sona okudum ve başkalarının da belirttiği gibi Selami Bey konu hakkında Hasan Bey'in samimiyetine olan inancıyla ilgili olumlu şeyler yazmış zaten. Hasan Bey bir firma yetkilisi olarak belki anlık sinirle bir şeyleri yazmasa ya da üslup ilk başta daha olumlu olsa çok daha farklı olacaktı sanırım. Neyse uzadı biraz. Sonuç olarak konudan sonra firma ve markaya olumlu olarak yansıyacak tek müşteri oldum sanırım bu hafta sonu Beşiktaş şubesine gideceğim ordaki izlenimime göre ya alıp çıkarım ki umarım öyle olur ya da ben de daha uğramam sanırım :D
 
@mehmetsunu

bak şimdi olmadı niye,2008 yılı günlerden 30 mart ,scott scale 30 karbon mtb,niye çatlamadı 50.000 km 'de,
dahada çatlamaz o kadro,niye çatlar önden bodosloma vurursan çatlar,10.7 kilo idi,
acaba diyorum 10 kilonun altındaki karbonlarda sorunmu var ,gıant yollar çatladı iki kişinin elinde patladı,keza focus'un karbon çatalı gümledi .rahmetli selim giro karbonu çatlattı 100 kilo idi,kasislere 70 'le girdi,
velhasıl aliminyum 7.5 aldım.......
 
merak ettiğim son bişey var ben şimdi heves edip 10.000 tl verip gidip karbon bisiklet alsam iki gün sonra olduğu yerde düşüp kırılsa elimdemi kalıyor şimdi bu bisiklet benim
bu konudan bumu çıkıyor yada benmi yanlış anladım zaten bisiklettende pek anlamam iyice gözüm korktu bu karbon işinden
arkadaşın bisiklet hiç binmeden hurdaya ayrıldı galiba

şunuda ekliyeyim 700 tl lik aleminyum kadro düz maşa 700x23 lastik bisikketle ayda 1000 km den fazla yol gidiyorum acaba karbona hiç heves etmesem dahamı iyi param cebimde kalır 3 senedir bozamadım zaten
 
@barış barış

barış 5000 kağıda geldi benim tcr gıant yol(dolar arttı) kafan ağrımaz,bora dostumun cube'ü alü,çok şiddetli bir düşüş sonrası yan boru içeri girmiş ,fakat kırılmamış içe doğru yamulmuş,çatlama bile yok....
 
Yıllık geleneksel "karbon mu, alüminyum mu" sempozyumuna hoşgeldiniz :)
 
aslında bu tarz karbon vakaları forumda daha çok paylaşılsa insanlar için de örnek olur, herkes yeni aldığı karbon bisikletin fotoğraflarını paylaşıp öve öve bitiremiyor,bir gazlama durumudur gidiyor ama çatlamış kadrosunu paylaşan yok @Kudret Kurtcebe abinin verdiği örnekler gerçekten insanı düşündürüyor, bu karbon kadroların yarış ortamında avantajı tartışılmaz ama amatör kullanıcılar için ne kadar gereklidir gerçekten soru işareti bende,endüstrinin gazına mı geliyoruz acaba
 
Açıkcası şu göklere çıkarılan bir pinarello kadroya bindim kullandım yakın zamanda hatta fabrikadan sorgulatma yaptım orjin kadro idi arkadaşımın bir arkadaşına aitti kadro da uydu evet hafif,aerodinami olsun donanımlar olsun ama yok abi kalsın ben almıyayım daha'da işim olmaz para biriktiriyordum alayım güzel bir karbon ama yok abi gerek yok bu işin zirvesi imiş,mış,muş boş işler niye ben ne yapacağım bu saatten sonra karbonu? çok daha güzel alüminyum kadrolu bir bisiklet artık son kararım alan alsın herkesin kendi fikri ve saygı duyarım elbet ama işim olmayacak artık.
 
Titanlar titanic oldu battı dostum alu olur kromo olur dadından yenmez.
 
@Kudret Kurtcebe @Fırat Y. Valla meridanin karbon kadrosu var bende 2 kere sağlam olmak uzere 3 kere kaza yaptim. Birinde kolum kirildi bisiklette çizik yoktu. Digerinde arkadas jantlarimi odunc almisti bilmedigim janti kullanirken yokus asagi virajda bisiklet altimdan cikti. Bu kazada sadece pedal, arka aktaricinin cok ufak bir kismi bir de arka qr mandal cizildi. Onun disinda fotograf cekerken dustu. Kadro hala tertemiz. He bir kere de sele borusu ayari yaparken alyan elimden kaydi diklemesine kadroya vurdu. Bisiklette hala hicbir sorun yok. Endustrinin gazi degil bence. Ne alu scottlar gordum kagit gibi boydan boya yirtilan. Olay yine alu-karbona dondu ama gercekten sandiginiz kadar zayif bir materyal degil. Sadece bazi bolgeleri hassas diyelim o kadar. Ki kudret abi de senelerce karbona bindi. Hatta yanlis hatirlamiyorsam biri kadrosunu satin aldi kendisinden hala kullanimda yani.
 
@Ahmet Onur Çakmak

kadro balıkesirde,gıant-focus-speyşıl izzette sorunlar oldu (izzet diyorum)birinde arkadaş sola düşüyor durduğu yerde,gıant yol makine 6 'ıncı ayda kırılıyor,üretim hatası,sonuçta karbonun üretim hatasına yakalananlar kısmetsiz oluyor,
bilemiyoruz tabi hangi karbon çatlar diye bu tamami ile süprize bakıyor,
 
karbon kadrolarda bir de şu var, firmalar çok faklı segmentte kadro yapıyorlar, specialized in 9r,10r,11r diye kadroları var bunların üst seviyesine zaten para yetmez alt seviye olanları bile iyi bir alü kadrodan daha pahalı, merida türkiyenin sitesine baktım scultura kadronun sadece f2 serisi var mesela, f4 kadro türkiyede yok, yani karbon da nasıl karbon bir de o mesele var, türkiye gibi bir ülkede üst seviye karbon kadroya kaç kişi para verebilir
 
Araba alırken herkes bir gun Ferrari almayi veya F1 pilotu olmayi dusunmuyordur herhalde.
Gercekten butcesi zorlanmayan veya profesyonelce ugrasan, sponsor ile malzeme sahibi olan (Turkiye'de ne gezeeer :) ) kullanicilar haricinde nedir acaba bu karbon cilginligimiz?
Karbon; yaris kosmayan, ust duzey antrenman yapmayan kullanicilar icin ne kadar gerekli ve parasinin hakkini veren, verdigi olcude dayanikli olan bir maleme acaba?
Cocugunun, torunun resmini cekip facebookta paylasmaktan ote akilli telefon ozelligine ihtiyac duymayan binlerce kullanicinin ''I phone 6s'' diye delirmesine benziyor bu is biraz galiba...
Herkes gonlunden gecene kavusabilir umarim. Yoksa kim ne alirsa alsin, nasil kullanirsa kullansin, ne sorun yasarsa yasasin, izleyip fikir yurutmekten, tavsiye vermekten ote ne yapabiliriz ki zaten :)

Umarim bu kez sorunsuzca binersin selami kardes hayirli ugurlu olsun kararin ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: engin444
@suat akman forumda karbon kadroya ve kullanıcılarına karşı bir tutum var, anlam veremediğim :)
bkz. Karbon yol bisikleti olanların bizi takmaması

Bisikleti spor ve tempo için kullanıyoruz, elimizden geldiğince basıp kom almaya çalışıyoruz, strava verilerimize bakınca mutlu oluyoruz bunun neresi anlaşılamıyor bilmiyorum :) Neden düşmanız dost olalım :D
 
Geri