Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Düz yolda yaptığınız maksimum hız?

Bu durumu yaşamış olabilirsin ama ekleyeyim; bazen ısınmadan veya rampada anlık fazla yüklenme sonucu vücut kendini kaybediyor :D o sırada çevreye daha duyarsız ve gidonu &bisikleti daha kontrolsüz kullanıyorsun. Yoğun trafik içinde buda büyük rısk. Sebebini tam bilmiyorum anlık tansiyon mu düşüyor yeterince oksijen alınamıyor mu artık neyse. otururken birden kalktığında gözün kararmasına benzer birşey.
Bugün başıma geldi 7 km lik rotamda fazla dik olmayan kisa sayilir bir yokus var yokus köprünün uzerine cikiyor ve yukarda kavsak var trafik biraz hızlı akiyor. bu sebeple oradan hizli gecmem gerek bi kac gund7r hasta idim heralde onun da etkisi var, tam yokuşu ciktim derin bi nefes aldim başım döndü noluyo len dedirtti.
 
Scudo
3 tane 2 dakika intervali yaptığım ortalama eğimin -0.3 olduğu bu yolda ortalama hızım 37.9 olmuş 9 dakika 54 saniye için. Intervaller esnasında tamamen düz kısımlarda 43-44 km hızlarla geçmişim 2 dakikalık bölümleri.
 

Dosyalar

  • 7390C3CF-6C58-4E94-B898-1A15A4D79B1B.png
    7390C3CF-6C58-4E94-B898-1A15A4D79B1B.png
    85 KB · Okunma: 20
oda var solunda tabi :) ben sağdakine odaklanmıştım.
 
Yavaş gitme rekoru kırmışsınız.
o rekor Davide Formolo'da...
1 saatte toplam 918 metre giderek en yavaş 1 saat rekorunu kırdı....

Kurallar da şöyle; durmak veye geriye gitmek yok. Sadece ileriye giderek, 1 saatte en az ne kadar gidebilirsiniz...

(link)
 
Son düzenleme:
Bugün biraz daha iyidi. Bana verdiğiniz kadans önerisi çok işime yaradı.
Segment 1,27km.
1665750565576.png
 
Bugün biraz daha iyidi. Bana verdiğiniz kadans önerisi çok işime yaradı.
Segment 1,27km.
295705 dosyayı görüntüle
Kadansla ilgili forumda gördügumu hatırlıyorum; ilk başlangıçta önerilen 80-90 in biraz üzerinde sürerek bacakları güçlendirmek alıştırmak ile ilgili bi yorum görmüştüm.
 
Kadansla ilgili forumda gördügumu hatırlıyorum; ilk başlangıçta önerilen 80-90 in biraz üzerinde sürerek bacakları güçlendirmek alıştırmak ile ilgili bi yorum görmüştüm.
Evet bende öyle bir tavsiye hatırlıyorum fakat nereden duydum veya gördüm onu hatırlıyamıyorum.
 
Bundan 2 ay kadar evvel kondisyonlu olduğumu düşündüğüm bir hafta sonu yine sarayburnu bakırköy istikametinde 2 dakikadan biraz uzun süre 50km basabildim. Maksimum hız ve stabilitem önemli ölçüde düşmüş... Kasık çekme problemi nüks etti yaş ilerliyor maalesef...
 
178.5 km, hem de katlanırla 😎

Tabi bölgede gps kesiciler aletin kafasını biraz karıştırmış olabilir. Yoksa şu anda göğe yükselmiş olmam gerekirdi.
 

Dosyalar

  • Screenshot_20231130_090147_Strava.jpg
    Screenshot_20231130_090147_Strava.jpg
    61,4 KB · Okunma: 79
Karadenizin daglarindan asagi allah ne verdiyse ile 65 km yi gormuslugum var...ama kontrolun sizde olmadigi bir durum olusuyor...duz yolda 26 jant mtb lastikler ince oranini hatirlamiyorum..max 42ye kadar cikabiliyordu..kalin latiklede 35 max goruyor...
 
  • Beğen
Tepkiler: el Cezeri
Arkadaşlar benim şuanki bisikletim beledayama marka 21 vites ve tüm vitesleri en ağıra aldığım zaman bana çok hafif kalıyor ve istediğim kadar hızlanamıyorum benim bu durumda ne yapmam gerekiyor arka 7 vitesi artırabilirim ön 3 vitesi arttırabilirim yada her 2 sini birden yapabilirim bütçem var yeterki ben pedala abandığımda bisikletim çok hızlansın
 
Arkadaşlar benim şuanki bisikletim beledayama marka 21 vites ve tüm vitesleri en ağıra aldığım zaman bana çok hafif kalıyor ve istediğim kadar hızlanamıyorum benim bu durumda ne yapmam gerekiyor arka 7 vitesi artırabilirim ön 3 vitesi arttırabilirim yada her 2 sini birden yapabilirim bütçem var yeterki ben pedala abandığımda bisikletim çok hızlansın

Muhtemelen 14-28 ruble vardır, en küçük dişlisi 11 olan kaset rubleye geçilirse epey hız artışı sağlar (%11.57). Göbeğin değişmesini ve jantın muhtemelen yeni tellerle tekrar örülmesini gerektirir.

Muhtemelen 42-32-22 aynakol vardır, 48-38-28 ile değiştirilirse o da epey hız artışı sağlar (%2.73).

26" lastikler de 28-29" lastiklere karşı hızda dezavantajlı. Aynı dişli oranlarıyla, aynı hızda pedal çevrilen 29" lastikli bir bisiklet 26" lastikliden %4.29 daha hızlı gider.

Çok özel bir bisiklet değilse bunları yapmaktansa bisikleti değiştirmek daha mantıklı olabilir.
 
Muhtemelen 14-28 ruble vardır, en küçük dişlisi 11 olan kaset rubleye geçilirse epey hız artışı sağlar (%11.57). Göbeğin değişmesini ve jantın muhtemelen yeni tellerle tekrar örülmesini gerektirir.

Muhtemelen 42-32-22 aynakol vardır, 48-38-28 ile değiştirilirse o da epey hız artışı sağlar (%2.73).

26" lastikler de 28-29" lastiklere karşı hızda dezavantajlı. Aynı dişli oranlarıyla, aynı hızda pedal çevrilen 29" lastikli bir bisiklet 26" lastikliden %4.29 daha hızlı gider.

Çok özel bir bisiklet değilse bunları yapmaktansa bisikleti değiştirmek daha mantıklı olabilir.
Teşekkürler Peki bana hızlı giden bir bisiklet önerebilirmisin
Aşırı pahalı ve kaliteli parçalar olmasın ama pedala asıldığımda beni zorlasın ve hızlı gitsin
 
Teşekkürler Peki bana hızlı giden bir bisiklet önerebilirmisin
Aşırı pahalı ve kaliteli parçalar olmasın ama pedala asıldığımda beni zorlasın ve hızlı gitsin
Screenshot_20240815_104114_com.android.chrome.jpg

Bu bisikleti öneririm uçarsın. Hemde ucuz birşey
Muhtemelen 14-28 ruble vardır, en küçük dişlisi 11 olan kaset rubleye geçilirse epey hız artışı sağlar (%11.57). Göbeğin değişmesini ve jantın muhtemelen yeni tellerle tekrar örülmesini gerektirir.

Muhtemelen 42-32-22 aynakol vardır, 48-38-28 ile değiştirilirse o da epey hız artışı sağlar (%2.73).

26" lastikler de 28-29" lastiklere karşı hızda dezavantajlı. Aynı dişli oranlarıyla, aynı hızda pedal çevrilen 29" lastikli bir bisiklet 26" lastikliden %4.29 daha hızlı gider.

Çok özel bir bisiklet değilse bunları yapmaktansa bisikleti değiştirmek daha mantıklı olabilir.
Hocam dediğiniz dişli hesaplamasıyla ilgili 2 sorum olacak. örneğin :
1) Aynakol 24 diş, ruble 46 diş ile Aynakol 16 diş, ruble 28 dişli ruble olan iki oranı karşılaştırınca 24÷46=0,52 ve 16÷28=0,57 çıkıyor. Şimdi pratikte rampada hangisinden daha verim alabiliriz?
2) Bir de yokuş performansı için rubleyi büyütmek yerine Aynakolu küçültmek bisiklete daha hafiflik sağlamaz mı?
 
Son düzenleme:
320453 dosyayı görüntüle

Bu bisikleti öneririm uçarsın. Hemde ucuz birşey

Hocam dediğiniz dişli hesaplamasıyla ilgili 2 sorum olacak. örneğin :
1) Aynakol 24 diş, ruble 46 diş ile Aynakol 16 diş, ruble 28 dişli ruble olan iki oranı karşılaştırınca 24÷46=0,52 ve 16÷28=0,57 çıkıyor. Şimdi pratikte rampada hangisinden daha verim alabiliriz?
2) Bir de yokuş performansı için rubleyi büyütmek yerine Aynakolu küçültmek bisiklete daha hafiflik sağlamaz mı?
Teşekkürler Attığınız link açılmıyor bisikletin ismini yazarsanız daha iyi olur
 
Geotech Trip 2 28 Jant 24 Vites Şehir Tur Bisikleti
20 25 bin arası bir bütçem var bundan daha hızlı bir bisiklet varsa önerebilirmisin boyum 195 kilom 85 toprakta sürmeyi düşünmüyorum ama sağlam bişey olması lazım bisikleti zorlayacağım çünkü
 
  • Beğen
Tepkiler: Sinyor
20 25 bin arası bir bütçem var bundan daha hızlı bir bisiklet varsa önerebilirmisin boyum 195 kilom 85 toprakta sürmeyi düşünmüyorum ama sağlam bişey olması lazım bisikleti zorlayacağım çünkü
(link)
 
Geri