Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Erdoğanlar Bisiklet

Scudo
Site hızı gayet stabil beyler bayanlar... Ne zaman girsem ekstrem bir yavaşlık görmedim. Delta, aktifpedal, önerbisiklet siteleri kadar hızlı.
 
  • Beğen
Tepkiler: orhankurtuluş
henüz bir ürün almadım ancak bir ürünle ilgili soru sormak için aradığımda gayet ilgili davrandılar, sorularımı cevapladılar. iletişimi iyi.

havale indirimleri de güzel oluyor evet. biraz daha indirim neyin yapsa aksesuarlarından sipariş verme şerefine nail olacağım allah'ın izniyle..
 
@hazarhazar

@Şafak Atilla Akpınar

evet, internet sitesi konusunda bende zaman zaman yavaşlamayı tecrübe ediyorum, Safari kullanıyorum tarayıcı fark eder mi emin degilim, belki tarayıcı optimizasyonunu iyilestirebilirler, yavaşlama oldugunda sayfaları yeniledikten sonra ulaşabiliyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: orhankurtuluş
Bende birçok kere alışverişim oldu gayet memnunum tavsiye ederim.
 
Ben yıllarca ürün aldım lütfü bey olsun Mehmet bey olsun lâiki ile tam tüccar kesinlikle güvenilir,arkama bile bakmam.Problem olduysa çözmeye memurdurlar yüksek nitelikli ahlaka sahiptirler,kusursuz bir ALLAH.
 
Arkadaşlar bildiğiniz gibi erdoğanlar bisiklet tekstil ürünlerinde garip bir şekilde sadece belli bir bedeni satıyor. Atıyorum bütün taytlar ve eldivenler L beden.

Ben de eldiven bulamama sebebiyle mecburen L beden bir eldiven aldım fakat elime büyük geldi. Şimdi iade edeyim dedim fakat iade kısmında masrafları alıcının ödeyeceği yazıyor. Benim bildiğim iade masrafları satıcı tarafından karşılanır ve özel olarak belirtilmediyse kargo şirketini müşteri seçebilir.

En azından kargo şirket tercihi konusunda özgür bıraksaydı ptt ile ucuza göndermeyi göze alabilirdim fakat aras kargo 20 liradan aşağı para istemeyecek.

Ne yapmalı?
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaptancan
İnternet üzerinden satış yapan bir işletme 15 gün içinde kargo ücretini de kendinin karşılayacağı şekilde geri almakla mükelleftir.
 
ptt kargo ile gönderimi de kabul ediyorlar. kendileri bu şekilde yönlendirmişlerdi. aklınızda bulunsun.
 
bir örnek vereyim karşılaştırın 150 tl lik dockers ütü istemeyn pantolon aldım geçen sene bu zamanlar n11 üzerinden mersinli konfeksiyondan , hiç giymedim yurt dışına çıktım dönüşü giyerim düşüncesiyle askıya astım 1 sene bekledi akabinde 3 ay önce bisikletle kaza yaptım 2 ay yattım evde vede baya kilo verdim , pantolonu giyince bol olduğunu gördüm aldığım mağazayı aradım durumu anlattım, hiç ikiletmedi arkadaş ,yetkilimi , sahibimi onuda bilmiyorum kargo da onlardan olmak üzere gönder değiştirelim ufak bedenini gönderelim dediler , buyurun, böyle esnaflarda var işini hakkıyla layıkıyla yapan esnaflar, bu arkadaşlar gibi kaç esnaf kaldı memlekette ...
 
Yürürlükteki Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'ndeki, cayma hakkının kullanımı sonucunda iade gönderim bedelinin satıcı tarafından karşılanacağı hususunun yer aldığı bölüm:

Satıcı veya sağlayıcının yükümlülükleri

MADDE 12 – (1) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde, varsa malın tüketiciye teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri iade etmekle yükümlüdür.

(2) Satıcı veya sağlayıcı, birinci fıkrada belirtilen tüm geri ödemeleri, tüketicinin satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde ve tüketiciye herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden tek seferde yapmak zorundadır.

(3) Cayma hakkının kullanımında, 5 inci maddenin birinci fıkrasının (g) bendi kapsamında, satıcının iade için belirttiği taşıyıcı aracılığıyla malın geri gönderilmesi halinde, tüketici iadeye ilişkin masraflardan sorumlu tutulamaz. Satıcının ön bilgilendirmede iade için herhangi bir taşıyıcıyı belirtmediği durumda ise, tüketiciden iade masrafına ilişkin herhangi bir bedel talep edilemez. İade için ön bilgilendirmede belirtilen taşıyıcının, tüketicinin bulunduğu yerde şubesinin olmaması durumunda satıcı, ilave hiçbir masraf talep etmeksizin iade edilmek istenen malın tüketiciden alınmasını sağlamakla yükümlüdür.

(link)

14 günlük süreyi geçirmedi iseniz, ürünü firmanın anlaşması bulunan kargo şirketi ile karşı ödemeli olarak geri gönderin. Gönderim yapmadan önce eposta yoluyla ürünü cayma hakkı kapsamında iade edeceğinizi firmaya bildirmeyi unutmayın.
 
@Mehmet Altuğ Erdoğanlar bisikletin sitesindeki mesafeli satış sözleşmesine bakarsanız orada tüketici öder demişler. Merak ettiğimden soruyorum bilen birisi cevaplarsa hepimiz aydınlanırız. Siteler kendileri mesafeli satış sözleşmesi hazırlayabiliyor mu? Yoksa bakanlığın yönetmeliğine uymak zorunda mı?
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafa Zeybek
@bibisiklet Kanuna aykırı sözleşme yapılamaz. Yürürlükteki yasa ve yönetmelikler herkesi bağlar, herkes için uygulanır. Hiçbir firma kendi kafasına göre, yasa ve yönetmeliklerdeki hükümlerle çelişen sözleşmeler hazırlayamaz. Varsa böyle bir durum, o sözleşmelerdeki hükümler geçersizdir ve yasa/yönetmelikteki hükümler uygulanır.
 
WhatsApp üzerinden bilgi verdim. Cevap bekliyorum

Gelen cevap:

hocam site üzerinden ürün alırken satış sözleşmesini kabul ettim diye işaretliyorsunuz. Geçerli olan kabul etmiş oldugunu sözleşmedir. Çünkü ürün bizden giderken kargo masrafı ödemiyorsunuz. iade için kargo ücretini ödemeniz gerekmekte.

Ptt ile gönderebilirsiniz dendi
 
Daha öncesinde cayma hakkı kapsamında ücret karşı taraftan (alıcıdan) olarak Aras kargo ile iade yaptım. Sorun çıkmadı, almamazlık etmediler.
 
Ben gönderirim almazlar şimdi. Sonra kargoyu almadılar diye geri getirip bir de durduk yere ücret öderim :D
 
@alcest

Daha önce de belirtildiği üzere, yasa ve yönetmeliklere aykırı, tüketici aleyhine hükümler içeren sözleşmeler geçersizdir. Yasal iade süresini aşmadıysanız, hiçbir ücret ödemeden ürünü iade etme şansınız var. Yasa hükümlerinin gereğini aksatmadan ürünü iade edin. Eğer kabul edilmez ise, ilgili Tüketici Hakem Heyetine başvurabilirsiniz. Bunu da e-devlet kapısı üzerinden zahmetsizce yapabilirsiniz.
 
@Punctum
Peki o halde karşı ödemeli olarak göndereceğim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Birhan K.
@alcest 6502 Sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN'un "Tüketici sözleşmelerindeki haksız şartlar" bölümü Madde 5, 1. ve 2. fıkra şöyle der;

(1) Haksız şart; tüketiciyle müzakere edilmeden sözleşmeye dâhil edilen ve tarafların sözleşmeden
doğan hak ve yükümlülüklerinde dürüstlük kuralına aykırı düşecek biçimde tüketici aleyhine dengesizliğe neden olan
sözleşme şartlarıdır.
(2) Tüketiciyle akdedilen sözleşmelerde yer alan haksız şartlar kesin olarak hükümsüzdür. Sözleşmenin haksız şartlar
dışındaki hükümleri geçerliliğini korur. Bu durumda sözleşmeyi düzenleyen, kesin olarak hükümsüz sayılan şartlar
olmasaydı diğer hükümlerle sözleşmeyi yapmayacak olduğunu ileri süremez.

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: Özcan
@Punctum
Çok teşekkürler ilgilendiğiniz için. Sorun çıkarsa, bunları kendileriyle paylaşacağım.
 
Geri