Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

😃 tamam teşekkürler.
Cargo cage 3D modeli bulup instgramdan bulduğum birine bastırdım. g2 nin maşasında delik olmadığı için decathlondan matara aparatı aldım ama esniyor . Daha yük ile kullanmadım bakalım. Fotosunu ekliyorum. 231920 dosyayı görüntüle
İç taraftaki çamurluk vida yerini kullanabileceğiniz bir proje üstünde çalışırsanız daha sağlıklı bir bagaj olabilir, naçizane önerim olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
Scudo
merhabalar
Goat 1 i aldık deneme imkanımız oldu sürüşü güzel, görüntü olarak da hoşuma gitti. Boyası biraz basit gibi geldi, çekiş olarak beğenmedim 34/34 yeterli gelmedi bana Ankara'da yokuşlar malum, koşullara göre değişir tabi ben genel olarak beğendim fiyatına göre gayet güzel bir ürün sorularınız olursa cevaplamaya çalışayım.

IMG-3573.JPGIMG-3590.JPGIMG-3596.JPG
 
Hayırlı uğurlu olsun. Üst borunun altından geçen kablo sıkıntı oluyor mu? Mekanik frenin performansı nasıl?
 
  • Beğen
Tepkiler: tunahankayak
fotoğraftaki çanta için çok sıkıntı değildi fren ayarlarını tam yapamadığımı düşünüyorum ama yine de idare ederdi, balata alışana kadar korkuttu. Yeni bisikletin ayarları biraz zaman alıyor birkaç güne hallettikten sonra daha iyi olacağını zannediyorum ama fren zoom ne kadar güvenilir bilemiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: ventiotto
Selam

Gravel bisikletlerin kadro yapısında aynakolun yerden yüksekliği yol bisikletine göre daha mı yüksek ? Yani yol bisikletinde bana 52 kadro olurken gravel de 50 kadro mu almalıyım ? Boy 170 cm , iç bacak 74 cm
 
@tunahankayak hocam güle güle kullan kadro boyu nedir acaba ? Bir de ilk bisikletiniz mi şehir tur bisikletine göre avantajı dezavantajı nedir merak ettim
 
  • Beğen
Tepkiler: tunahankayak
@tunahankayak hocam güle güle kullan kadro boyu nedir acaba ? Bir de ilk bisikletiniz mi şehir tur bisikletine göre avantajı dezavantajı nedir merak ettim
Saolun hocam kadro buyu 52 daha önce triban 520, salcano assos ve merida big nine kullanmıştım bunlar arasında kıyasla asvaltda tribandan bir tık konforsuz malum 25 mm vs 35 mm olduğundan doğal, mtb ile kıyas yapmam için ufak tefek arazilere girmem lazım tabiki mtb kadar olamaz ama denedikten sonra söyleyebilirim.
Daha 40 km civarı sürdüm, sürdükçe deneyim aktarabilirim. Şehir tur bisikletinde konfor genelde üst düzeydedir oturma pozisyonundan dolayı bunda biraz rahatsız edebilir eğer ona alıştıysanız.
 
Hocam baya biz aynı kişiyiz resmen benim de boy 194 bacak boyu 90 siz gibi gravel veya performans odaklı olmayan rahat bi yol bisikleti arıyorum tur ve günlük kullanım için uygun kadro boyu 60 61 olmasına rağmen 58 kadroyu bile birkaç firma üretiyor bizim gibileri hiç düşünmüyorlar malesef muhtemelen yakın zamanda carraro gravel g0 alacağım siz neye karar verdiniz
Biz uzunları kimse sevmiyor hocam😄 Bende g0 alacağım gibi duruyor. Muhtemelen Temmuz'un ortasına doğru almış olurum. Ama g2'ye de gözüm kaymıyor değil. Neden dersen üstünde bu türe özel üretilmiş bir grup set var ve bunun büyük bir avantaj olduğunu düşünüyorum. Birde kendi adıma konuşmam gerekirse 46x30 aynakol beni yokuşlarda o kadar çok mutlu eder ki anlatamam:) Ayrıca bir defa aldığım zaman uzun süre yeni bir bisiklet alamayacağım o yüzden bir süre daha bekleyip g2 mi alsam? diye düşünmekteyim. Sanırım bayiye gittiğimde ne alacağıma tekerlemeler karar verecek.:komik:
 
  • Beğen
Tepkiler: MertSeker
@Anafory Bende sizin gibi arada kalmıştım G2 fiyat olarak yüksek G0 donanım olarak düşük kalıyordu. Bende g2 aldım ama 2. el. Sonrasında şunu alsam daha iyi olurdu dememek için Gönlünden geçeni almak daha iyi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Anafory
@Anafory Bende sizin gibi arada kalmıştım G2 fiyat olarak yüksek G0 donanım olarak düşük kalıyordu. Bende g2 aldım ama 2. el. Sonrasında şunu alsam daha iyi olurdu dememek için Gönlünden geçeni almak daha iyi.
Katılıyorum buna ama bakalım artık hangisi olursa.
Aslında derdim donanım olarak düşük kalması değil tam olarak. Yanlış anlamadıysam GCN'in bir videosunda grx setinin dağ bisikleti grup setlerinde bulunan bazı özellikleri de barındırdığını söylüyorlardı. Yani demem o ki yarın öbür gün taşa toprağa girdiğimde çıkabilecek sıkıntılar minimum olsun ve uzun ömürlü olsun.
 
(link)
Kredi hakkında bilgisi olan var mı?
Firmalar arasında accell bisiklette var. Fakat accell bisiklet fabrikadan satış yapmıyor. Bayileri aracılığı ile satış yapıyor.
Carraro G4 almaya kalkışsak bu krediyi bayiler aracılığı ile mi kullanacağız. Anlamadım.
Anlayan var mı?
 
Merhabalarr tekrar, artık ccr2000 ile 1000km'yi devirdim. Ara bakımlarını yaparak henüz bugün shwalbe smart sam lastiklerimi de taktım. Bu süreçte hem bol bol tur yaptım, hem de bol bol performans çalıştım. Gravel modellerin nası bir nimet olduğu 1k km den sonra daha net anlaşılıyor gerçekten.

Bir bisiklet hem yük kaldırır, hem de performans tırmanışlarına gelir mi, gelir. Araziye de girdim, asfalta da girdim oraya da gittim burayı da tırmandım, bana mısın demiyor. Sen pedala dokun ben gidicem abi söz, diyor. Claris set görevini harika yerine getiriyor, hiç ayar kaçırmadı. Üzerinde gelen shimano mekanik disk frenler öyle güçlü ki, ön freni koyduğundaböyle alın damarlarını çatlatıyor adamın. Tokat, Ballıca Mağarası inişinde 70le giderken, ulan bu virajda durmaz kesin patladık, bak burda dönemicem kesin düştüm dediğim yerde bile beni inanılmaz şaşırtarak mükemmel performans sergiledi. Bunda lastiklerin payı büyük. Mitas'larınızı yabana atmayın nolur, kuru zeminde mükemmel bi performansı var.

Aklıma gelen başka ne var... Gidon bandı. Abi o gidon bandı... Yok ya o olmadı gerçekten. Böyle naylonumsu, peçetemsi bişey. Beyaz bir de, iyi kirleniyor yani. En yakın zamanda onu bi fi'zik performance ile değiştirmek lazım şu 4mm olanlardan, tadından yenmez.

Bisikletin estetiği hakketen de... Yani.. Bak şöyle anlatıyım, şehir içinden turlara giderken tam takır giyindiğimde sağdan soldan bakan insanları görüyorum. Aaaa, öööö, gız bahsanaa bah bah falan gibi sesler duyuyorum. Biyerde bisikleti bırakınca, abi bu gaç milyar, hızlı gidiyo mu ya falan diye toplanan çok oluyor. Yani bu bisikleti alıyosan halkla beraber alıyosun, o promosyon yani. Hemen gelirler bisikletin yanına bu da ayrı bi güzellik.

Aklıma başka söylenecek bişey gelmedi. Buraya kadar da okuduysan gözlerinden öpüyorum, ellerine sağlık güzel vaktin için. Bisiklet kısaca çiçheeek..
 

Dosyalar

  • 20200623_222318.jpg
    20200623_222318.jpg
    332,3 KB · Okunma: 202
  • IMG_20200624_174223_231.jpg
    IMG_20200624_174223_231.jpg
    247,5 KB · Okunma: 198
Gravel G0 ve G2 arasında ne farklar var 2000 tl farka değecek kadar önemli bu farkmı şehir içinde kullanacam dayanıklı sıkıntı cıkarmasın istiyorum vitesle felan cok isim yok
 
En büyük farkı vites sistemi ve fren sistemi. Eğer bunlara fazla takılmıyorsanız g0 alabilirsiniz. Ben g2 kullanıcısıyım, 2019 modeli üstünde tiagra set var. 2020 model üstünde gravel türüne özel üretilen grx vites sistemi var. Eğer uzun bir süre bisiklet değiştirmeyeceğim diyorsanız g2 alın.
 
Gravel G0 ve G2 arasında ne farklar var 2000 tl farka değecek kadar önemli bu farkmı şehir içinde kullanacam dayanıklı sıkıntı cıkarmasın istiyorum vitesle felan cok isim yok
Kullanılan fren ve vites sistemi en büyük fark, birde fizik gidon bandı varmış g2'de. Grup set olarak 2x8 yerine 2x10, Shimano'nun özellikle gravel serisi için çıkardığı GRX grup seti var. Hidrolik disk ve kilitli arka aktarıcı mevcut. İleri de o grup seti almak isteseniz şuan ki fiyatı ile 430-450€ vermeniz gerekiyor. Mevcut kur ile 3300 lira falan ediyor. Yani 2000 lira farkı düşününce G2 almak daha mantıklı olacaktır.

Ayrıca sadece şehir içinde kullanacaksanız, gravel dışında bir model de bakabilirsiniz.
 
@Emre7055

Accell bisikletin bulunduğunuz şehirdeki bayisinden alacağınız bisiklete düzenlenmiş olan proforma faturasını alıp bankaya gidiyorsunuz.
Banka bu faturaya istinaden krediyi çıkarıp accell bisikletin IBAN hesabına parayı çıkarıyor ( kredi skorunuzda bir problem yoksa ) ve bisikleti faturayı aldığınız bayiye gönderiyor. Sizde kurulumu yaptırıp zevkle biniyorsunuz. Sistem bu şekilde işliyor. Siz yaşadığınız şehirdeki bayiyi bulun onlar size anlatır zaten.

Yukarıdaki satırlar gerçek bir hayat hikayesinden esinlenerek yazılmıştır. :) Şimdiden hayırlı olsun
 
Saolun hocam kadro buyu 52 daha önce triban 520, salcano assos ve merida big nine kullanmıştım bunlar arasında kıyasla asvaltda tribandan bir tık konforsuz malum 25 mm vs 35 mm olduğundan doğal, mtb ile kıyas yapmam için ufak tefek arazilere girmem lazım tabiki mtb kadar olamaz ama denedikten sonra söyleyebilirim.
Daha 40 km civarı sürdüm, sürdükçe deneyim aktarabilirim. Şehir tur bisikletinde konfor genelde üst düzeydedir oturma pozisyonundan dolayı bunda biraz rahatsız edebilir eğer ona alıştıysanız.
Goat 1.0 için deneyimleriniz arttı mı ? Ben 2.0 ı bekliyorum , sizin anlatacaklarınız önemli olabilir benim için paylaşırsanız çok sevinirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: tunahankayak
Goat 1.0 için deneyimleriniz arttı mı ? Ben 2.0 ı bekliyorum , sizin anlatacaklarınız önemli olabilir benim için paylaşırsanız çok sevinirim.
Bu gün bir 40 km daha yaptım frenleri yaptım daha iyi oldu daha fazla güven veriyor. Akıcılığı iyi ufak bir hız denemesi yaptım 60 km/sa civarı çıktım korkutmadı durmaktada sıkıntı çekmedim. Birkaç basamak merdiven inmeyi denedim o çok güven vermedi fazla zorlamamak lazım gibi :) ama yine denerim. Lastik kalınlığı fazla değil, psi ayarlı hava basmamıştım daha. ruble 34 den sonra 28 e atlıyor bu yokuş performansını düşürüyor, kendimi 1. vitesi yetmeyip 2. vitesi de yemeyen şahin gibi hissediyorum yokuş çıkarken. :) Ben çekiş işini kafaya taktım seneye 11-42 8v ruble alırım çinden. onun dışında bir sıkıntı görmedim henüz. Ben 2 yide bekliyorum önümüzdeki ayın 15 dediler ama inşallah daha fazla sallamazlar.
 
Corelliden goat 2.0 için mesaj var... Kendilerine biraz kızsam da pandemiden dolayı herkes haklı işte ne denebilir ki... En azından cevapladılar... Kişisel olarak ufak bir operasyon geçireceğim için zaten temmuzda bisiklete binemeyeceğim, bu yüzden ben dert etmiyorum ama dert eden arkadaşlar da haklılar tabi...

Screenshot_2020-07-01-00-41-58-846_com.instagram.android.jpgScreenshot_2020-07-01-00-42-04-600_com.instagram.android.jpg
 
Geri