Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Arkadaşlar bak gaza getiriyorsunuz beni. Zoraki grawel aldıracaksınız. Yol bisikleti ve onun ismi lazım olmayan gidonu yüzünden bu zamana kadar alakasız kaldım. Söyleyin bana şimdi bir grawel alsam sınavlarda dediğimiz gibi drop olmam demi. :)
MTB ile yaptığım çılgınlıkları yapmam artık mart 10 da 45 diyeceğim. Hala kendime güvenemiyorum. :koptum:
İdolum @Süper Dede Mümtaz ağabey bile grawel bakınıyor.
Bir akıl diyor al bir grawel ve MTB nin havalı maşasını tekrar tak. Boyum 1.65 bulunduğum yerde deneme şansım yok. Bir yıldır bakıyorum grawel ve tur bisikletlerine. Tur için 48 ve grawel için 50 cm kadro bakıyorum. Yanlışmı hesaplıyorum yardımcı olun. En yakın büyük şehir Samsun ,varmı yokmu onu da bilmiyorum.
@suyunsesi abi bende alışabilirmiyim bu drop olma durumuna, ne dersin?

Kross Esker grawel hakkında ki düşüncelerinizi de merak ediyorum.

İlk kez boynuzlu (dropbar) dümen kullanmama rağmen sanki yıllardır kullanıyormuşum gibi çok çabuk alıştım. Ek olarak dik inişlerde ve ani durumlarda fren ve dümeni iyi bilen arkadaşlardan öğrenip çalışmak artı faydalı olur.
 
Scudo
@suyunsesi ben 700X25C tekerle bile zaman zaman ufak arazilere giriyorum. Maşanın izin verdiği en yüksek genişliği kullanarak çok ağır şartlar olmasada çakılcı (gravel demiyim dedim 😅) gibi kullanabileceğinizi düşünüyorum. Nede olsa yapıları benziyor az biraz.🙂
Cemal kardeşim, benim bisiklet Grand Tour Eco sanıyorum ki en fazla 28 mm lastiklere izin veriyor :(. Üzerinde de 28 mm takılı olarak satılıyor. Çatallara o kadar yakın ki, normal çamurluk sığmaz. Alternatif türden çamurluklar düşünmek gerekir. Hani keşke en olmadı 30 ya da 32 takılabilseydi...

Arka teker ve çatal boşluğu.
1612390621786.png 1612390651744.png

Ön teker ve maşa boşluğu.
1612390701130.png 1612390727013.png
 
Son düzenleme:
şu tam benim ölçüymüş. kadro olarak son durum nedir peki memnun musunuz

imkan olmaz muhtemelen çünkü siparişle getirecek. küçk şehirde biraz yüksek fiyatlı olunca bisikletler bu şekilde olabiliyor ancak. 54 nasıldı peki? ben merida speeder 100 ü 52 ile kullandım biraz büyük gibiydi bana.

@Sadettin Z. küçük kadro mu daha kolay tolere edilir ayarda büyük mü ? bilginiz var mı
Ben kadro boyundan memnun um gayet rahat ediyorum. Hatta bir ara gidon boğazını kısaltmıştım bisikletin dengesi değişti geri eski haline getirip alışma sürecine uymayı bekledim.
 
Cemal kardeşim, benim bisiklet Grand Tour Eco sanıyorum ki en fazla 28 mm lastiklere izin veriyor :(. Üzerinde de 28 mm takılı olarak satılıyor. Çatallara o kadar yakın ki, normal çamurluk sığmaz. Alternatif türden çamurluklar düşünmek gerekir. Hani keşke en olmadı 30 ya da 32 takılabilseydi...

Arka teker ve çatal boşluğu.
255459 dosyayı görüntüle 255460 dosyayı görüntüle

Ön teker ve maşa boşluğu.
255461 dosyayı görüntüle 255462 dosyayı görüntüle
Abi ben de bundan düşünüyorum yaza doğru alacağım. Memnun musunuz ilk yol bisikletim olacak inşallah.
 
Cemal kardeşim, benim bisiklet Grand Tour Eco sanıyorum ki en fazla 28 mm lastiklere izin veriyor :(. Üzerinde de 28 mm takılı olarak satılıyor. Çatallara o kadar yakın ki, normal çamurluk sığmaz. Alternatif türden çamurluklar düşünmek gerekir. Hani keşke en olmadı 30 ya da 32 takılabilseydi...

Arka teker ve çatal boşluğu.
255459 dosyayı görüntüle 255460 dosyayı görüntüle

Ön teker ve maşa boşluğu.
255461 dosyayı görüntüle 255462 dosyayı görüntüle

Sizin bisikletiniz de hayırlı olsun, en güzel rotalarda özgürce gezebildiğimiz günlerde yol arkadaşınız olsun. :)

Grand Tour birçok açıdan Cannondale Synapse ile çok benzer özelliklerde gayet şık bir bisiklet. Keşke hidrolik olmasa bile disk fren seçeneği olsaymış.

En son Yalova Sudüşen turunda Gemlik inişinde çok aramıştım disk frenleri. 10km'den uzun %10 üzeri eğimde sürekli kıvrılarak inen rotanın sonunda parmaklarımı hissedemez hale gelmiştim.

Bu nedenle gravel bisikleti hidrolik frenli GRX versiyon tercih ettim. Yakın zamanda çekiş sistemini de 1x olarak değiştirip doğaya karışacağım umarım.
 
Abi ben de bundan düşünüyorum yaza doğru alacağım. Memnun musunuz ilk yol bisikletim olacak inşallah.

Ben gayet memnunum. Bu bisikletlere özel konumuz da var. Çok faydalı bilgiler ve geri dönüşlerle dolu.
Bisikletin ilk zamanlarında jant içi şerit sorunu yüzünden patlamalar ile karşılaşılıyordu. Bir de ilk ve stok sorunları yüzünden ilk serilerde ön claris frenler ile geliyordu. Bisan hepsini düzeltti. Ücretsiz değişimlerini yaptı.
Konusu: Bisan Grand Tour Satın Aldım
 
Bende de Triban 540 var aksium jantlarin verdiği max. kalınlık 32mm, ben 700x32 taktım kaldırıyor hatta maşa da fazla boşluk kalıyor YouTube' ta 35 takanlar bile gördüm denemek lazım :)
 
Konuyu baştan sona okuduktan sonra kafamda şekillenen haliyle bir bisikleti toprak yol bisikleti (gravel) yapan detaylar:
1) Geometride yol bisikletinden bozma veya dağ bisikletinden bozma farklılıklar: Bu türün henüz tam anlamıyla yer bulma süreci tamamlanmadığından olsa gerek farklı kadrolar arasında çok farklı geometri özellikleri olsa da benim gözüme çarpan en bariz fark kısa chain stay ve kısa gidon boğazı ile yol bisikletine göre daha uzun alın borusu ile eğimli top tube. Bir diğer unsur da dayanıklılığı arttırmak adına alt borunun kalın arka üçgenin daha küçük tutulmaya çalışılması
2) Lastikler: Arazi sürüşünü kaldırır düzeyde 700X32'den geniş lastikler.
3) Çekiş sistemi: Haliyle arazide kullanılacağı için Doğrudan gravel için üretilen setler olmakla birlikte (bkz:grx) genelde MTB'ye dönük dişli oranları ile aynakol.
4)Drop Bar derdim ama görüyorum ki Flat Bar modeller de yok değil. Drop Bar kullanılan modellerde hakimiyeti arttırmak adına üst segment'te dropların açık olduğu, Flat Bar görüğüm bir iki modeldeyse gidon aralığını kısa tutmuşlar bunun nedeni de mtb gidonu takarak estetiği bozmamak olabilir emin değilim denemek lazım.

Yine gözlemlediğim kadarıyla; "şehir içinde kullanabileyim ama mtb gibi atlayıp zıplamadan şöyle biraz doğaya da karışabileyim, bunu yaparken kısmen aero bir pozisyon alıp hız da yapabileyim, iki bisiklet değil tek bir bisiklete yoğunlaşıp onunla bütünleşeyim" diyen arkadaşların talep ettiğini fark ettim.

Bence alınası, yüzü doğaya dönük güzel bir tür. Ben de şahsen almak isteyebilirim. Alan tüm arkadaşların güzel, sağlıklı günlerde kullanmalarını dilerim.

Yalnız dikkat edilmesi gereken bir nokta var ki o da fiyatlar. Şöyle söyleyeyim kapitalizm dediğimiz canavar popülerleşme sürecindeki hiç bir dalgayı es geçmez.
Öğrenciyken bit pazarlarından çok uygun fiyata analog makine ve lensler toplardık sonra Lomography Türkiye'ye girdi ve o üç kuruşluk makineleri avuçla paraya sattı bize.
 
Herkese selam.

Daha önce tartışıldı mı bilmiyorum(link) üretiliyor hatta FS bile yapılmış bu konuda ne düşünüyosunuz benzer bi kombinasyonu kullanan üyeler var mı aramızda? Videolarda gördüğüm kadarıyla maşaların çalışma mesafesi şehir bisikletleri ile benzer.

Ben süspansiyonlu gidon boğazı denedim fakat biraz tehlikeli olduğunu hissettim. Fazlasıyla öne yatıyordu gidon. Sanki bükülmemesi gereken bir bölge olduğu izlenimi verdi boğaz. Diğer yandan maşa böyle olmaz.
 
Herkese selam.

Daha önce tartışıldı mı bilmiyorum(link) üretiliyor hatta FS bile yapılmış bu konuda ne düşünüyosunuz benzer bi kombinasyonu kullanan üyeler var mı aramızda? Videolarda gördüğüm kadarıyla maşaların çalışma mesafesi şehir bisikletleri ile benzer.

Ben süspansiyonlu gidon boğazı denedim fakat biraz tehlikeli olduğunu hissettim. Fazlasıyla öne yatıyordu gidon. Sanki bükülmemesi gereken bir bölge olduğu izlenimi verdi boğaz. Diğer yandan maşa böyle olmaz.

Biraz yukarıda Ukrayna'lı Pride markasının RAM 7.3 modeline ilişkin bir görsel paylaşmıştım. 80mm stroğa sahip mtb süspansiyonu takılmış bir bisiklet. Üreticisi ile daha önce yaptığım görüşmede maşanın gidondan kilitli olması sayesinde güvenlik riski taşımadığını belirtmişlerdi. Ancak ben halen droplardan tutarken dik ve engebeli bir inişte süspansiyonun ağırlık merkezini öne kaydırıp bisikletin hakimiyetini zorlaştıracağına inanıyorum. Belki Fox üretimi 30mm stroğa sahip maşada dropper seatpost kullanımı ile beraber bu durum problem olmaktan çıkar.

Gravel kategorisinde süspansiyon işini Specialized'ın Diverge ve Roubaix modellerinde kullandığı Future Shock sistemi ile çözdüğünü düşünüyorum. Bisikletin geometrisine en az etkiyle süspansiyon sağlayacak yer yine alın borusu olabilir.

Eski Cannondale mtb'lerde gördüğümüz crown tipi süspansiyon sistemi de geri döner belki.

Geniş teker, tubeless sistem ve düşük hava basıncı ile de süspansiyona ihtiyaç bırakmayacak şekilde konforda iyileştirme yapılabileceğini düşünüyorum.
 
@Sadettin Z. 211 sayfayı kim okuyacak şimdi diye üşenmiştim halbuki bi önceki sayfada konusu geçmiş :D. Şahsen FS modelini işlevsel buldum ama süspansiyonların yokluğunu hissedeceğimi zannetmiyorum. Kısa çalışma mesafeleri muhtemelen sürüşü zorlaştırmadan güvenliğimizi riske atmadan sürüşü daha keyifli hale getirebilir. Birkaç seneye Türkiyede'de görmeye başlarız diye tahmin ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Sadettin Z.
@Sadettin Z. Şahsen FS modelini işlevsel buldum ama süspansiyonların yokluğunu hissedeceğimi zannetmiyorum. Kısa çalışma mesafeleri muhtemelen sürüşü zorlaştırmadan güvenliğimizi riske atmadan sürüşü daha keyifli hale getirebilir. Birkaç seneye Türkiyede'de görmeye başlarız diye tahmin ediyorum.
534e23b72fbd76e25fb8f16e571612ff.jpg


bugün 50 kadro g2 nin siparişini verdim mart yada nisan gibi gelir deniyor.


bu arada carraro kullananlar bisikletin selesinden memnun mu? bugüne kadar konuda sele ile ilgili yoruma denk geldiğimi hatırlamıyorum.
 
bugün 50 kadro g2 nin siparişini verdim mart yada nisan gibi gelir deniyor.

Hayırlı olsun. Umarım en kısa zamanda kavuşursunuz. Bisikletin elinizin altında olması ve kısıtlamalar yüzünden sürememek daha moral bozucu
 
255482 dosyayı görüntüle


bugün 50 kadro g2 nin siparişini verdim mart yada nisan gibi gelir deniyor.


bu arada carraro kullananlar bisikletin selesinden memnun mu? bugüne kadar konuda sele ile ilgili yoruma denk geldiğimi hatırlamıyorum.
Hayırlı olsun şimdiden. Verin gazı bakalım. Yakında hanımla 3. Dünya Savaşı başlar. :koptum: Çocukların bisikletleri ile beraber 5. bisiklet olunca bakalım nolacak. Yok benim bu sayfayı okumamam lazım.:)
 
Biraz yukarıda Ukrayna'lı Pride markasının RAM 7.3 modeline ilişkin bir görsel paylaşmıştım. 80mm stroğa sahip mtb süspansiyonu takılmış bir bisiklet. Üreticisi ile daha önce yaptığım görüşmede maşanın gidondan kilitli olması sayesinde güvenlik riski taşımadığını belirtmişlerdi. Ancak ben halen droplardan tutarken dik ve engebeli bir inişte süspansiyonun ağırlık merkezini öne kaydırıp bisikletin hakimiyetini zorlaştıracağına inanıyorum. Belki Fox üretimi 30mm stroğa sahip maşada dropper seatpost kullanımı ile beraber bu durum problem olmaktan çıkar.

Gravel kategorisinde süspansiyon işini Specialized'ın Diverge ve Roubaix modellerinde kullandığı Future Shock sistemi ile çözdüğünü düşünüyorum. Bisikletin geometrisine en az etkiyle süspansiyon sağlayacak yer yine alın borusu olabilir.

Eski Cannondale mtb'lerde gördüğümüz crown tipi süspansiyon sistemi de geri döner belki.

Geniş teker, tubeless sistem ve düşük hava basıncı ile de süspansiyona ihtiyaç bırakmayacak şekilde konforda iyileştirme yapılabileceğini düşünüyorum.
Abi o kadar detaya, inada gerek yok. Düz maşali mtb alıp bu dertlerden kurtulmak gerek 🤣🤣🤣
Öncelikle gravel hayranlarinin gravelden beklentilerinin uçuk olduğunu düşünüyorum.

Gravel bisiklet , hafif bozuk ve taşli yollarda bir nebze konfor için uretilmis makinadan başka bir şey değildir.
Downhill vardida biz mi binmedik ehhehe
 
Hayırlı olsun. Umarım en kısa zamanda kavuşursunuz. Bisikletin elinizin altında olması ve kısıtlamalar yüzünden sürememek daha moral bozucu
Burada pek karısan yok ama gidılecek rotada kısıtlı :)
 
Öncelikle merhabalar, 6 yaşındayken başlayan iki teker aşkım hep ağır dağ bisikletleriyle hunharca zıplayıp oradan oraya atlamakla geçti. Artık biraz hız yapıp turlara katılmanın vakti geldi gibi hissediyorum. Bir yandan da içimden bir ses diyor ki “ormanın içinde o patikalardan geçmek kadar mutlu olduğun ne var?” Bunları düşüne düşüne kafayı sıyırmama şu kadar kalmıştı ki gravel bisiklet alan bir arkadaşım yardımıma koştu. Geçen aya kadar bu türden haberim yoktu fakat gördüğüm gibi tüm isteklerimi karşılayan bir bisiklet olduğunu anladım.
Eh malum ekonomik olarak da limitlerim var. Carraro G2 çok hoşuma gitti ancak o fiyatlara çıkabileceğimi düşünmüyorum. G0 modeli de çok hoş ancak Claris set ne kadar iyidir, ne kadar yeter kestiremiyorum. Diğer markaların bisikletlerine baktığımda da pek içime sinen bir model göremedim. G0 alsam ileride setini değiştirsem sizce mantıklı olur mu? Ya da Claris idare eder mi dersiniz? Görüşleriniz benim için çok önemli çünkü sürmeyi ne kadar sevsem de bisiklet parçaları hakkında pek bilgili değilim. Ayrıca her türlü öneriye açığım; marka, model, yıl, set, lastik vb. her konuda tavsiyenize muhtacım. Şimdiden teşekkürler :)
Öncelikle merhabalar, 6 yaşındayken başlayan iki teker aşkım hep ağır dağ bisikletleriyle hunharca zıplayıp oradan oraya atlamakla geçti. Artık biraz hız yapıp turlara katılmanın vakti geldi gibi hissediyorum. Bir yandan da içimden bir ses diyor ki “ormanın içinde o patikalardan geçmek kadar mutlu olduğun ne var?” Bunları düşüne düşüne kafayı sıyırmama şu kadar kalmıştı ki gravel bisiklet alan bir arkadaşım yardımıma koştu. Geçen aya kadar bu türden haberim yoktu fakat gördüğüm gibi tüm isteklerimi karşılayan bir bisiklet olduğunu anladım.
Eh malum ekonomik olarak da limitlerim var. Carraro G2 çok hoşuma gitti ancak o fiyatlara çıkabileceğimi düşünmüyorum. G0 modeli de çok hoş ancak Claris set ne kadar iyidir, ne kadar yeter kestiremiyorum. Eğer G0 kadrosu yeterince dayanıklıysa aradan zaman geçtikten sonra ona başka bir set de takabilirim. Diğer markaların bisikletlerine baktığımda da pek içime sinen bir model göremedim. Gerçi ikinci el Tiagra 4700 setli G2 modelleri satılıyor onlar iş görür mü onu da merak ediyorum. Kısacası her türlü bilgiye, tavsiyeye muhtacım. Şu ana kadar dağ bisikletiyle bir günde maksimum 50km yaptım. Kullanımım daha çok sürekli performans üzerine değil de genelde dolaşma amaçlı ve ara sıra performans olacak. Daha önce 1 hafta kiraladığım ancak modelini hatırlamadığım bir Endurance bisikleti kullanmıştım. Dağ bisikleti haricindeki tek deneyimim o. Bisikletlerin teknik konularından pek anlamıyorum bu yüzden yardımlarınız için şimdiden teşekkürler, önerilerinizi bekliyorum :)
Not: Uzun geldiyse özür dilerim, derdimi tam olarak anlatmak istedim.
 
Son düzenleme:
Öncelikle merhabalar, 6 yaşındayken başlayan iki teker aşkım hep ağır dağ bisikletleriyle hunharca zıplayıp oradan oraya atlamakla geçti. Artık biraz hız yapıp turlara katılmanın vakti geldi gibi hissediyorum. Bir yandan da içimden bir ses diyor ki “ormanın içinde o patikalardan geçmek kadar mutlu olduğun ne var?” Bunları düşüne düşüne kafayı sıyırmama şu kadar kalmıştı ki gravel bisiklet alan bir arkadaşım yardımıma koştu. Geçen aya kadar bu türden haberim yoktu fakat gördüğüm gibi tüm isteklerimi karşılayan bir bisiklet olduğunu anladım.
Eh malum ekonomik olarak da limitlerim var. Carraro G2 çok hoşuma gitti ancak o fiyatlara çıkabileceğimi düşünmüyorum. G0 modeli de çok hoş ancak Claris set ne kadar iyidir, ne kadar yeter kestiremiyorum. Diğer markaların bisikletlerine baktığımda da pek içime sinen bir model göremedim. G0 alsam ileride setini değiştirsem sizce mantıklı olur mu? Ya da Claris idare eder mi dersiniz? Görüşleriniz benim için çok önemli çünkü sürmeyi ne kadar sevsem de bisiklet parçaları hakkında pek bilgili değilim. Ayrıca her türlü öneriye açığım; marka, model, yıl, set, lastik vb. her konuda tavsiyenize muhtacım. Şimdiden teşekkürler :)
Öncelikle merhabalar, 6 yaşındayken başlayan iki teker aşkım hep ağır dağ bisikletleriyle hunharca zıplayıp oradan oraya atlamakla geçti. Artık biraz hız yapıp turlara katılmanın vakti geldi gibi hissediyorum. Bir yandan da içimden bir ses diyor ki “ormanın içinde o patikalardan geçmek kadar mutlu olduğun ne var?” Bunları düşüne düşüne kafayı sıyırmama şu kadar kalmıştı ki gravel bisiklet alan bir arkadaşım yardımıma koştu. Geçen aya kadar bu türden haberim yoktu fakat gördüğüm gibi tüm isteklerimi karşılayan bir bisiklet olduğunu anladım.
Eh malum ekonomik olarak da limitlerim var. Carraro G2 çok hoşuma gitti ancak o fiyatlara çıkabileceğimi düşünmüyorum. G0 modeli de çok hoş ancak Claris set ne kadar iyidir, ne kadar yeter kestiremiyorum. Diğer markaların bisikletlerine baktığımda da
Şuanda G0 kullanan biri olarak bence ilk baş için yeterli 300km dir hiç teklemedi yarıyolda bırakmadı. Fakat tabiki G2 çok daha iyi bir model frenler ve set olarak.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Öncelikle merhabalar, 6 yaşındayken başlayan iki teker aşkım hep ağır dağ bisikletleriyle hunharca zıplayıp oradan oraya atlamakla geçti. Artık biraz hız yapıp turlara katılmanın vakti geldi gibi hissediyorum. Bir yandan da içimden bir ses diyor ki “ormanın içinde o patikalardan geçmek kadar mutlu olduğun ne var?” Bunları düşüne düşüne kafayı sıyırmama şu kadar kalmıştı ki gravel bisiklet alan bir arkadaşım yardımıma koştu. Geçen aya kadar bu türden haberim yoktu fakat gördüğüm gibi tüm isteklerimi karşılayan bir bisiklet olduğunu anladım.
Eh malum ekonomik olarak da limitlerim var. Carraro G2 çok hoşuma gitti ancak o fiyatlara çıkabileceğimi düşünmüyorum. G0 modeli de çok hoş ancak Claris set ne kadar iyidir, ne kadar yeter kestiremiyorum. Diğer markaların bisikletlerine baktığımda da pek içime sinen bir model göremedim. G0 alsam ileride setini değiştirsem sizce mantıklı olur mu? Ya da Claris idare eder mi dersiniz? Görüşleriniz benim için çok önemli çünkü sürmeyi ne kadar sevsem de bisiklet parçaları hakkında pek bilgili değilim. Ayrıca her türlü öneriye açığım; marka, model, yıl, set, lastik vb. her konuda tavsiyenize muhtacım. Şimdiden teşekkürler :)
Öncelikle merhabalar, 6 yaşındayken başlayan iki teker aşkım hep ağır dağ bisikletleriyle hunharca zıplayıp oradan oraya atlamakla geçti. Artık biraz hız yapıp turlara katılmanın vakti geldi gibi hissediyorum. Bir yandan da içimden bir ses diyor ki “ormanın içinde o patikalardan geçmek kadar mutlu olduğun ne var?” Bunları düşüne düşüne kafayı sıyırmama şu kadar kalmıştı ki gravel bisiklet alan bir arkadaşım yardımıma koştu. Geçen aya kadar bu türden haberim yoktu fakat gördüğüm gibi tüm isteklerimi karşılayan bir bisiklet olduğunu anladım.
Eh malum ekonomik olarak da limitlerim var. Carraro G2 çok hoşuma gitti ancak o fiyatlara çıkabileceğimi düşünmüyorum. G0 modeli de çok hoş ancak Claris set ne kadar iyidir, ne kadar yeter kestiremiyorum. Eğer G0 kadrosu yeterince dayanıklıysa aradan zaman geçtikten sonra ona başka bir set de takabilirim. Diğer markaların bisikletlerine baktığımda da pek içime sinen bir model göremedim. Gerçi ikinci el Tiagra 4700 setli G2 modelleri satılıyor onlar iş görür mü onu da merak ediyorum. Kısacası her türlü bilgiye, tavsiyeye muhtacım. Şu ana kadar dağ bisikletiyle bir günde maksimum 50km yaptım. Kullanımım daha çok sürekli performans üzerine değil de genelde dolaşma amaçlı ve ara sıra performans olacak. Daha önce 1 hafta kiraladığım ancak modelini hatırlamadığım bir Endurance bisikleti kullanmıştım. Dağ bisikleti haricindeki tek deneyimim o. Bisikletlerin teknik konularından pek anlamıyorum bu yüzden yardımlarınız için şimdiden teşekkürler, önerilerinizi bekliyorum :)
Not: Uzun geldiyse özür dilerim, derdimi tam olarak anlatmak istedim.
Yükseltme düşüncen varsa g0 pahalıya patlar. Ben sırf bu düşünceden dolayı zorlayıp g2 sipariş ettım. G0 ı yükseltirken onunuze hıdrolık uyumlu stı sorunu cıkacak buda epey maliyetli. Diğer parcalarında maliyeti yüksek. Ustune bırde karbon masa ihtiyacı olursa onunda malıyetı bınecek. G2 yı soylerken bende karbon masa düşüncesi ıle söyledim. Onun harici donanımı bana yetecektir.

Merıda speeder 100 bisikletime mesela stı kol takmak ıstedım 3_4 bını buluyordu drop barı ıle.
 
Son düzenleme:
Geri