Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Müsait olduğumda videoya bakacağım bu bisiklet gerçekten efsane 10-12 bandında olur diye düşünüyorum. eğer gerçekten 7-8 bandında gelirse eldeki 2 bisikleti tek yapmayı isterim yani. İlk çıktığında beri hoşuma giden bir bisiklet keza aynı kadro tipine sahip tur bisikletleri ile birlikte bir ekip her türlü arazide tur yaparak bisikleti ve Decathlon Riverside ekibinin yaptığı tüm ürünleri bu turda denediler. Bikepacking ve tur çantaları, formalar bisiklet dahil.
(link)

Hatta instagram sayfalarında genelde paylaşım yapıyorlardı.

255331 dosyayı görüntüle
Kendime alıntı, instagram sayfalarındaki şu model şu fiyat tarzı hikayelerine Türkiye satışı ne zaman şeklinde soru yönelttiğimde bulunduğunuz ülkedeki decathlon ile iletişim kurunuz yazdılar. Bizim decathlon rc520 maillerim için yeterli talep olursa gelir demiş geçmişti ki böyle bir bisikleti uygun fiyata getiseler bile toplasak en fazla 10 kişi alacağı için mail atmaya gerek bile yok. Yine hayallerimiz hayal olarak kalcak
 
Scudo
@Sadettin Z. Neler sipariş ettiniz acaba bi de sizin rubleniz kaça kaçlık

Bisikletin orijinal halinde 30/46 sub-compact aynakol ve 11-34 kaset dişli var. Birçok GRX sistemli gravel makinede olduğu gibi.

Benden önceki sahibi orijinal aynakolu bir başka projede kullanıp yerine 39/53 105 aynakol takmıştı. Çok mantıklı bir tercih doğrusu. :ckskc:

Ben 1x sisteme, yani tekli aynakola geçmek istediğim için problem değil. Öne aynakola uygun ölçüde 40T narrow-wide dişli, arkaya 11-42 kaset dişlisi sipariş ettim. İlave olarak GRX 810 arka aktarıcıyı 11-42'ye uyumlu hale getirmek için wolftooth roadlink dm siparişi verdim. Muhtemelen bir de zincir masrafım olacak.
 
@Sadettin Z. Keşke ön dişliyi biraz daha küçük ve arka rubleyi de aparat kullanacaksanız biraz daha büyük bir dişili alsaydınız. Bisikletinizle biraz yük ve eğimli patika yollara girmek isterseniz zorlanırsınız diye düşünüyorum. Bu arada grx400 arka aktarıcı 40 lı rubleye kadar wolftooth aparatına ihtiyaç duymadan çalıştırılabiliyor.
 
@Sadettin Z. Keşke ön dişliyi biraz daha küçük ve arka rubleyi de aparat kullanacaksanız biraz daha büyük bir dişili alsaydınız. Bisikletinizle biraz yük ve eğimli patika yollara girmek isterseniz zorlanırsınız diye düşünüyorum. Bu arada grx400 arka aktarıcı 40 lı rubleye kadar wolftooth aparatına ihtiyaç duymadan çalıştırılabiliyor.

Problem değil, önceki bisikletimde 50/34 aynakol, 11/32 kaset ile eğimi zaman zaman %20'yi geçen rampalara tırmanıyordum. Muhtemelen 42T yaprak dişlisini de nadiren kullanacağım.

Aynakol dişlisini küçük tercih ettiğinizde ulaşabileceğiniz en yüksek hızdan daha fazla feragat ediyorsunuz. Evimin kapısı ormana açılmadığı için yollardan geçeceğim haliyle. Bu esnada belirli bir hıza ulaşabilmem gerekiyor. Kaset dişliyi büyüttüğünüzde ise dişliler arasındaki sayısal boşluklar fazlalaşıyor. 1x sistemin en büyük dezavantajı olan optimal kadans'tan iyice uzaklaşıyorsunuz. Duruma göre ilerleyen zamanlarda kaseti 11-40 ile de değiştirebilirim.

Yeni seri 105 R7000, Ultegra R8000 ve GRX grubunun tamamı için dediğiniz gibi herhangi bir uzatıcıya gerek olmadan 11-40 çalıştırılabiliyor. Ancak chain wrap/free chain ikilisine bakarsanız durum pek de iç açıcı değil. Yük altında vites değiştirirken kararsızlığa ve aktarma elemanlarında hasara sebep olabiliyor. Doğrusu bu tip aktarıcılar için özel DM uzatma kullanmak veya GRX812'ye terfi etmek.
 
Daha önce çelik bir bisiklet kadrosunda kullanmamda sıkıntı çıkarmayan wolftooth aparatı alimunyum kadrolu bir bisikletimde kadro kulağı kırmama ve büyük hasara sebep verdi. Kullanım esnasında dikkatli olmakta fayda var.
2000 km dir g2 bisikletimde de 40 lı ruble kullanıyorum çok memnunum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf'san
@undefined Dear Philip, this is one of the my mind set for next bike. I bought a Bisan All-Trail with GRX groupset. The size of brand is limited, they just launched 52 and 54 sizes. Normally I'm using 56 but with some little touches for now it is ok. Cause I have a dream for a Soulrider. But not so certain for Gravel maybe I ask Yasin for little mixed with Endurance & Gravel. I hope to able to save money for it :)
 
  • Beğen
Tepkiler: TatanQa_tr
Bisikletin orijinal halinde 30/46 sub-compact aynakol ve 11-34 kaset dişli var. Birçok GRX sistemli gravel makinede olduğu gibi.

Benden önceki sahibi orijinal aynakolu bir başka projede kullanıp yerine 39/53 105 aynakol takmıştı. Çok mantıklı bir tercih doğrusu. :ckskc:

Ben 1x sisteme, yani tekli aynakola geçmek istediğim için problem değil. Öne aynakola uygun ölçüde 40T narrow-wide dişli, arkaya 11-42 kaset dişlisi sipariş ettim. İlave olarak GRX 810 arka aktarıcıyı 11-42'ye uyumlu hale getirmek için wolftooth roadlink dm siparişi verdim. Muhtemelen bir de zincir masrafım olacak.
Cok anlamadığım için soruyorum. Nedenı nedır bu değişimin katkıları ne olacak. Bende zamanla g2 yı karbon masa gibi degısımlere tabı tutarım aklıma yatarsa sizin degısım gıbı bırseyde yapabılırım ilerde



4344 numaralı yazıyı okuyunca benım için gereksız olduğu sonucunu cıkardım :D
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar diğer ilanı başka bir kişi alıyormuş, yine ortada kaldım. G2 52cm ikinci el satan olursa seve seve bana yazabilir
 
Arkadaşlar diğer ilanı başka bir kişi alıyormuş, yine ortada kaldım. G2 52cm ikinci el satan olursa seve seve bana yazabilir
Almanı söylemiştik :) bende 50 kadro kacırdım 4300 e satılan şimdi 8 kusure sıfıra kaldım. Bu durumda da gördüğün 52 ye atlama yinede :) forumdakı arkadaslara sor goruslerını al belki bır sıkıntı görürler kar edecegım derken zarar edersin
 
Cok anlamadığım için soruyorum. Nedenı nedır bu değişimin katkıları ne olacak. Bende zamanla g2 yı karbon masa gibi degısımlere tabı tutarım aklıma yatarsa sizin degısım gıbı bırseyde yapabılırım ilerde

Eğer bisikletinizi içinde yol bisikletlerinin de olduğu grup sürüşlerinde performans maksatlı kullanma planınız varsa, sürüşlerinizde optimun kadans kontrolü yapıyorsanız, strava segmentlerinde kom kovalıyorsanız 1x sistem size uygun değil.

Bunlar haricinde ön aktarıcıyı ortadan kaldırdığınızda bisikletiniz çok daha basit hale geliyor. Üzerinde düşünmeniz gereken sadece bir aktarıcı olduğu için doğru vitesi bulmaya değil aldığınız keyfe odaklanıyorsunuz. Bu ayrıca uzak mesafe turları için daha az sıkıntı çıkma ihtimali demek. Temizlik ve bakım yapacağınız zaman da işler daha kolaylaşıyor. Benim için en önemli getirisi ise o illet zincir sürtme sesinin ortadan kalkıyor oluşu.

Mtb dünyasında artık 1x sistem standart hale gelmiş durumda. Cyclocross grubu için de durum aynı. Y.dışında satılan yeni nesi gravel bisikletlerin çoğunda 2x opsiyonel konumda.

Her sistemde olduğu gibi avantajları ve dezavantajları var. Mevcut haliyle herkese göre değil. Benim için artıları eksilerinden çok olduğu için tercih ediyorum.
 
Eğer bisikletinizi içinde yol bisikletlerinin de olduğu grup sürüşlerinde performans maksatlı kullanma planınız varsa, sürüşlerinizde optimun kadans kontrolü yapıyorsanız, strava segmentlerinde kom kovalıyorsanız 1x sistem size uygun değil.

Bunlar haricinde ön aktarıcıyı ortadan kaldırdığınızda bisikletiniz çok daha basit hale geliyor. Üzerinde düşünmeniz gereken sadece bir aktarıcı olduğu için doğru vitesi bulmaya değil aldığınız keyfe odaklanıyorsunuz. Bu ayrıca uzak mesafe turları için daha az sıkıntı çıkma ihtimali demek. Temizlik ve bakım yapacağınız zaman da işler daha kolaylaşıyor. Benim için en önemli getirisi ise o illet zincir sürtme sesinin ortadan kalkıyor oluşu.

Mtb dünyasında artık 1x sistem standart hale gelmiş durumda. Cyclocross grubu için de durum aynı. Y.dışında satılan yeni nesi gravel bisikletlerin çoğunda 2x opsiyonel konumda.

Her sistemde olduğu gibi avantajları ve dezavantajları var. Mevcut haliyle herkese göre değil. Benim için artıları eksilerinden çok olduğu için tercih ediyorum.
Performans beklentım yok. Ayrıca ben pek aynakolu kullanmıyorum :) genelde belirli vıtesler arasında kullanıyorum kadansa dıkkat etmıyorum yani keyfime gore oluyor suruslerım bugune kadar yaptıgım sey max o ankı gezımde kac km yaptığım. Hatta suan sportıve 224 un saatı bozuldu eve gelınce google harıtalardan bakıyorum :D ılerde belkı ıhtıyac hıssedersem dediğiniz mantıklı geldi. Düşünürüm o zaman :)


Edıt: en mantıklısı zincir sesi geldi ama :) 11-36 ve 40 ın altında bır aynakol veya 11-40 a 40 belkıde altında bır secım yapabılırım. Hız olarak benım cok beklentım olmuyor en fazla kendi rekorumu denerim :) yokusu bulduğum zaman dınlenıyorum ben :D duz yoldada ztn asırı hıza cıkamam uzun süreli
 
Şimdi sizlerin bu tekli aynakol hakkında yazdıklarınızı okudukça, geçmişte çok kullandığım 3'lü aynakollu bisikletlerimi düşündüm bir an. :) Pek tabi ki onun da gerekli olduğu kullanım alanları var. Ancak benim için ne kadar da gereksizmiş, şimdi çok daha iyi anlıyorum. Neyse ki şimdi benim bisikletim 2 aynakollu bir yol bisikleti.
 
Almanı söylemiştik :) bende 50 kadro kacırdım 4300 e satılan şimdi 8 kusure sıfıra kaldım. Bu durumda da gördüğün 52 ye atlama yinede :) forumdakı arkadaslara sor goruslerını al belki bır sıkıntı görürler kar edecegım derken zarar edersin
Kasım’da ilan verilmiş. Ben almaya karar verdim 1 hafta içinde satıldı...
 
Şimdi sizlerin bu tekli aynakol hakkında yazdıklarınızı okudukça, geçmişte çok kullandığım 3'lü aynakollu bisikletlerimi düşündüm bir an. :) Pek tabi ki onun da gerekli olduğu kullanım alanları var. Ancak benim için ne kadar da gereksizmiş, şimdi çok daha iyi anlıyorum. Neyse ki şimdi benim bisikletim 2 aynakollu bir yol bisikleti.

Yol bisikleti kullananların %99"u için 2x en makul seçenek. Sunduğu vites skalasının getirdiği maksimum hız ve eğim kabiliyeti, geçişlerde ara boşlukların dar oluşu, güç ve kadans metriklerinde daha yüksek kontrol gibi bariz avantajları var. Ben de yol bisikleti kullanıcısı olduğum dönemde aklımdan bile geçirmedim böyle bir dönüşümü.

Ne zaman hız tutkusunun yerini kaliteli zaman geçirme arzusu aldı, gittiğim yerin güzelliği yaptığım mesafeden önemli hale geldi o zaman bıraktım metriği, ölçümü.
 
Şimdi sizlerin bu tekli aynakol hakkında yazdıklarınızı okudukça, geçmişte çok kullandığım 3'lü aynakollu bisikletlerimi düşündüm bir an. :) Pek tabi ki onun da gerekli olduğu kullanım alanları var. Ancak benim için ne kadar da gereksizmiş, şimdi çok daha iyi anlıyorum. Neyse ki şimdi benim bisikletim 2 aynakollu bir yol bisikleti.
Ben 3. Aynakolu ıkı bisikletımde de cok nadiren kullandim. Birisi zincir yağladığımda bıde eve gıderken bı yokus var hız denemesı yaptıgımda :) surtme olayı olmasa 2. Yı bıle kullanmam yani. Yollar duz, egımler sabıt değil sureklı değişiyor benımde lımıtlerım belli sürekli antrenman yapıp bacakları guclendıremıyorum o yüzden yukseltsemde vitesi o seviyede sureklı kalamıyorum. Sureklı ıkı tarafla oynamakta guzel olmuyo tabi. Masraflarını hesaplarım eger cok bısey tutmaz ıse gelecek sene bakarım. Hem bısıkletıde tanımış olurum ne ıstedıgımı görürüm
Kasım’da ilan verilmiş. Ben almaya karar verdim 1 hafta içinde satıldı...
Fıyat kuşkulandırmıstı. Temız mal için 300-500 verilir :) belkı daha ıyı bır fırsat çıkar havalar soguyor zaten bekleyin hem yasaklarda devam ediyor. 52 kadro ılanı 1-2 ay önce 3-4 cıvarı vardı dıye aklımda kaldı. Bende 50-52 ye bakıyordum çünkü
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
Ben 3. Aynakolu ıkı bisikletımde de cok nadiren kullandim. Birisi zincir yağladığımda bıde eve gıderken bı yokus var hız denemesı yaptıgımda :) surtme olayı olmasa 2. Yı bıle kullanmam yani. Yollar duz, egımler sabıt değil sureklı değişiyor benımde lımıtlerım belli sürekli antrenman yapıp bacakları guclendıremıyorum o yüzden yukseltsemde vitesi o seviyede sureklı kalamıyorum. Sureklı ıkı tarafla oynamakta guzel olmuyo tabi. Masraflarını hesaplarım eger cok bısey tutmaz ıse gelecek sene bakarım. Hem bısıkletıde tanımış olurum ne ıstedıgımı görürüm

Fıyat kuşkulandırmıstı. Temız mal için 300-500 verilir :) belkı daha ıyı bır fırsat çıkar havalar soguyor zaten bekleyin hem yasaklarda devam ediyor. 52 kadro ılanı 1-2 ay önce 3-4 cıvarı vardı dıye aklımda kaldı. Bende 50-52 ye bakıyordum çünkü
Sahibinden ve letgo haricinde ilanların verildiği platformlar var mı?
 
Sahibinden ve letgo haricinde ilanların verildiği platformlar var mı?
Letgo ıle sahıbındene baktım ben sadece. Hatta son zamanlar letgoyada pek bakmıyorum ztn siparişi verdım dıye. Forumdanda bakabilirsin ama foruma verilen ılan %99 letgo yada sahibinden de vardır. Forumun avantajı uye eskı ise guvenılır olur bıraz daha. Forumda az cok bılınen birisi ise
 
Letgo ıle sahıbındene baktım ben sadece. Hatta son zamanlar letgoyada pek bakmıyorum ztn siparişi verdım dıye. Forumdanda bakabilirsin ama foruma verilen ılan %99 letgo yada sahibinden de vardır. Forumun avantajı uye eskı ise guvenılır olur bıraz daha. Forumda az cok bılınen birisi ise
Letgo’da bir tane buldum, hatta Edirne/Fatih içinde ama ilan duruyor mesaj atamıyorum. Satıldıysa neden duruyor anlamadım. Ayrıca iletişim bilgisi de yok
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
Letgo’da bir tane buldum, hatta Edirne/Fatih içinde ama ilan duruyor mesaj atamıyorum. Satıldıysa neden duruyor anlamadım. Ayrıca iletişim bilgisi de yok
Bı ılana bende denk geldım öyle :) belkı aynısıdır ılını hatırlayamadım
 
Geri