Burak Altaç
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 14 Nisan 2020
- Mesaj
- 1.522
- Tepki
- 4.965
- Yaş
- 41
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Burak Altaç
- Başlangıç
- 1995—96
- Bisiklet
- Diğer
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
14.000 ama stok olmayan şeyleri vardı.Kaça sattınız
14.000 ama stok olmayan şeyleri vardı.Kaça sattınız
2
28 e kadar dusulecekse gravel in mantığı kalmıyor pek. 32 de güzel lastik, en azından gravel alanında kullanmak için alındıysa bisikletin gereğine eşlik eder.
Herhangi bir tavsiyem yok çünkü çok çeşitli lastıkler kullanmadım zırhlı almayın derim sadece (eğer ucuz bişey alacaksanız) Konfuru azaltır. düzgün asfaltta antrenman yapıp ortalama kasmayacaksanız bence 32 ınmeye de gerek yok. Zaten öyle bi amaçla aldıysanız hata yapmışsınızdır.32c için ne tavsiye edersiniz.
Yollar çok bozuk ve mazgallar sebebiyle çok ince teker istemiyordum o sebeple biraz kalın olsun tehlike yaşamayayım, disk fren olsun, işe gidip geleceğim bagaj takma yerleri alternatifli olsun diyerek gravel aldım. Şuan %90 asfaltta kullanıyorum tabi ama yamalı yollarda falan güvende hissettiriyor yarış bisikletine göre. Bazen çimenlere dalıyorum yollar kapalı olunca, bazen toprak sahil yolundan gidiyorum. Kocaeli'de doğa alanları fazla ama yine de öyle çok gravel yolu yok aslında, çoğunlukla asfalt. Endurance yol bisikleti ile Gravel arasında kalmıştım uzunca bir süre, acele karar vermem gerekiyordu ve onun için stokta da olduğundan Gravel G2'yi tercih ettim.
Olay size kalıyor. Diyelim ki bisikletinizi ilana koyduğunuz, koyar koymaz alıcısı çıkacak mı yada ne kadar bir sürede satılacak bunlara da dikkat etmek gerek. Gördüğüm kadarı ile gr14 sokma mil ve fulcrum tubless ready jant seti ile daha iyi duruyor. Kendiniz kafanızda ölçüp biçip ona göre karar vermeniz daha doğru olacaktır.Gravel g2 yi satıp gr 14 alsam mı ne dersiniz. Ikıncı el epey ilan var gibi
Aynen o özellikleri için değiştirmeyi düşünüyorum. Bu akşam ilana atayım satılırsa alırım yoksa çokta önemli değil. Pejonun daha önce dağ bisikletini kullanmıştım hafif bi kadrosu var güzeldi. Gravel bisikleti de carrarodan hafiftir diye tahmin edıyorumOlay size kalıyor. Diyelim ki bisikletinizi ilana koyduğunuz, koyar koymaz alıcısı çıkacak mı yada ne kadar bir sürede satılacak bunlara da dikkat etmek gerek. Gördüğüm kadarı ile gr14 sokma mil ve fulcrum tubless ready jant seti ile daha iyi duruyor. Kendiniz kafanızda ölçüp biçip ona göre karar vermeniz daha doğru olacaktır.
ben şimdi kontrol ettim mandal rotor tarafında vida olan yer arka artırıcının olduğu tarafta yani sağdaG2 olan arkadaşlar suranın fotosunu atabilir mi acaba. Geceb gün sokmustum tekrar takarken emin olamadım solda mi sagdamı kalacak diye. Shımano sitesi sağda olarak gösteriyor. Ilk sağa almıştım sonra sol ama doğrusu galiba sağ
Doğrusu sağda heralde
291164 dosyayı görüntüle
All traıl kullanan arkadaşlarda geometri tablosu var mı. Suan benım bisiklet ılanda sıfır veya ıkıncı el alma ıhtımalın dusukte olsa var ama kadro boyu ıle ılgılı bırsey yok sıtelerınde. Bırde 2021-2020 modellerınde jantlar tubeless dıye hatırlıyorum?
Maşadan ve tubeless a geçerim düşüncesi vardı aslında. Qr farkıda ek sebep olur dıye düşündüm. Farkalarda dedıgınız gıbı pek keskın olmayınca bende bı mıktar kararsızım o yuzden yavastan alıyorum.Son dönemde kendimi Fransa Turu'nun heyecanına kaptırınca gözüm başka birşey görmez oldu. Burayı da ihmal etmiş oldum biraz.
Bisikleti satmak istemenizin temel sebebi nedir? Genellikle gravel alıp bir şekilde memmuniyetsizlik hissederek değişim yoluna gidenlerin çoğu yol bisikletine geçiyor. Acaba sizde de durum benzer mi?
Yoksa G2 ile Alltrail arasında öyle çok büyük farklar yok, sokma mil ve qr arasındaki fark da disk/kumpas fren farkı gibi değil. İmkan varsa bir yol bisikleti tecrübe edip kararı ona göre verin.
Maşadan ve tubeless a geçerim düşüncesi vardı aslında. Qr farkıda ek sebep olur dıye düşündüm. Farkalarda dedıgınız gıbı pek keskın olmayınca bende bı mıktar kararsızım o yuzden yavastan alıyorum.
Elımdekı masayı satarsam (uyumsuz post mount almış olduğum karbon) biraz ekleyıp dırek yenı masa alabılırım fakat sorunlar var o konuda. Qr masa yok bulamadım, olanlarda hep post mount kalıper. Sokma mıl bulsam bu defa göbek degısımı gerekıyor fazladan masraf oluyor vs. O yuzden dırek bısan 400 dusunmeye basladım. Yol bisikleti bıraz kullandım arkadaşımdan alıp ama sevemedim pek. Yollar genelde bozuk, rotamda bozuk yolda cok rahat edemem dıye düşünüyorum. Arazilı bozuk yollu rotamda çok o yüzden gravelda cok ihtiyacim olursa 35-32 c bır lastikle devam ederim suan ıcın pek ıhtıyac duymadım
Sıvının zamanla fitilin altına sızıp tel başlarında korozyona yol açtığı da bilinen bir durum. Düzenli bakım ve masraf gerektiriyor clincher'a göre, uzun zamandır tubeless uyumlu jantlı bisikletlerim olmasına rağmen hiç kullanmadım, Durano DD alıp iç lastikle 8 yıla geldim patlaksız8 yılda 60 bin km yapıyor yaklaşık geçilen km. 2 yıl arayla bir set dış lastik yeniliyorum sadece
yaklaşık 2 senedir mavic tubeless jant kullanıyorum. 10bin km civarı oldu. Mavic yksion 2 lastikleri 8000 km sonra, vittaria pro lastikler ile değiştirdim. Sıfır patlak ile devam ediyorum. 6 ayda bir lastiği tamamen temizleyip sıvısını yeniliyorum. Sıvı eskidikçe sibopunda çevresinde donmaya başlıyor. Hava basmakta zorlanıyorum ama komple söküp temizledikten sonra normale dönüyor.
Evet gordum bu konuyu ve mesajları okudum. Bu sıvı ucuz sıvı degıl mı zaten motorsikletlerde de kullanılan. Suan bendekı 20 tl lık beyaz sıvı ıse çok bı masraf değil o.Tubless olayında alt tarafta alıntıladığım durumları da düşün bence 6 ayda bir iç sıvıyı değiştirme maliyetini de hesaba kat. Zaman belki 6 olmaz ama 8 olur ama illa ki değişim de olacaksa bunları da düşünmek gerek. Maşa konusunda grx için illa ki adaptör kullanımı gerekecek gibi duruyor düz alın borusu ve QR uyumlu maşa neredeyse yok denilecek kadar azalmış durumda. Bende bir kaç seferdir maşa bakıyorum, bir tane görmüştüm ama kaybettim bakalım.
(link) sade bir karşılaştırma örneği
270 290 tur diye geçiyor aslında. Piyasada sıfır olarak bisiklet bulmak zor hangisini bulduysanız ona göre değerlendirin benceHerkese iyi forumlar.
Çok fazla engebeye girmeden, hafif arazi ve patika yollarda kullanabileceğim giriş seviyesi bir Gravel bisiklet almak istiyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var. Bütçe de haliyle max 10k civarı.
Gözüme gvl270 modelini kestirdim, 176 boy 74 kg ağırlıktayım sizce uygun mudur?
Bir de gravel G0 modeli hoşuma gidiyor
gravel G0 kullanıyorum her yolda 4 mevsim kullandım tavsiye ederimHerkese iyi forumlar.
Çok fazla engebeye girmeden, hafif arazi ve patika yollarda kullanabileceğim giriş seviyesi bir Gravel bisiklet almak istiyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var. Bütçe de haliyle max 10k civarı.
Gözüme gvl270 modelini kestirdim, 176 boy 74 kg ağırlıktayım sizce uygun mudur?
Bir de gravel G0 modeli hoşuma gidiyor