Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Yanlış anlamadıysam değişen tek şey dişli oranları?
 
Scudo
9lu vites sisteminde bu kadar geniş dişli oranlarıni yakalayabilmek için arka aktarıcı
ve sağ vites kolu ile ruble değişti .
sonuç olarak 700.28 ile 700.40 ebatları arasında her ölçüde lastikle her yolda kullanabileceğim minimum maliyetle maksimum verimlilikte bir bisiklet oluşturdum .
****
istersem arka aktarıcıyı önde 50.34 sora sistemle de kombinleyebilirim
*******
Kullandığım arka aktarıcı görseldeki RD-M6195L-v2-2.jpgkilitleme özelliği olan uzun bacak Microshift advent

linkini paylaşıyorum . totalde 47 t kapasitesinde ve 11.42 ruble kullanımına izin veriyor.

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
Bende hayalimdeki bisikeleti toplamak için atıldım bir yola şuan 46-30 Aynakol ve 11-34 ruble oranlarını topladım kendime has cyclocros triban kadrosunu yükseltme yapcam nasipse,ilerleyen yıllarda yurtdışındaki bisiklerde gördüğüm bir rengi boyamak istiyorum.bir bisikletin değeri değil bence onu istemek önemli bakarak birşeyler hissemek istiyorum gidip 15 bin verip gravel alıp mutlu olmayacaktım böyle hem daha ekonomik hem sevdiğim bir makineyi sürmek güzel bir duygu olacak👏
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
dediklerine katılıyorum .
yaptığım yükseltme ile parcalar ve bisiklet bana sadece 10400 tl ye mal oldu.
ve hd frenli , 30000 ve üstü bir fiyata satılan shimano grx setli bisikletlerden çok daha verimli bir ürüne sahip oldum

yarın yeni bir başlıkta hepsini paylaşıcam
 
Bugün gravella nikah tazeledım :D g2 nin yanına all trail aldım bırde (g2 yi satıyorum tabi). Bisiklet 2020 model 2. El olarak aldım. Fazla ınceleyemedım ev tadilatı yaptığım için. Metak ettiğim iki şey oldu ; birincisi şaft borusu orjınalde böyle kısa mı? Aldığım arkadaş kesilmedigını söyledi. İkincisi gidon g2 ye görr daha açılı ve stı kollar galiba bu nedenle içe biraz daha dönük. Normal ayarı bu mu yoksa bunlar fazla mı içe dönük
 

Dosyalar

  • 20221003_015426.jpg
    20221003_015426.jpg
    106,3 KB · Okunma: 126
  • 20221003_015418.jpg
    20221003_015418.jpg
    141,1 KB · Okunma: 125
  • 20221003_014953.jpg
    20221003_014953.jpg
    44,8 KB · Okunma: 124
güle güle kullanın . güzel bir tercih olmuş
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
Bugün gravella nikah tazeledım :D g2 nin yanına all trail aldım bırde (g2 yi satıyorum tabi). Bisiklet 2020 model 2. El olarak aldım. Fazla ınceleyemedım ev tadilatı yaptığım için. Metak ettiğim iki şey oldu ; birincisi şaft borusu orjınalde böyle kısa mı? Aldığım arkadaş kesilmedigını söyledi. İkincisi gidon g2 ye görr daha açılı ve stı kollar galiba bu nedenle içe biraz daha dönük. Normal ayarı bu mu yoksa bunlar fazla mı içe dönük

Güle güle kullanın. Daha önce Gravel hiç kullanmadım. Herhangi bir All Trail bisikleti de yakından görme fırsatım olmadı. Ama dikkat ettiğim noktalardan biri, sanki gidon boğazı/şaft bağlantı yerinden 2 adet spacer çıkarılmış ve gidon yüksekliği hafifçe düşürülmüş gibi görünüyor. STI kolların da bence boynuzlara paralel ilerlemesi gerekiyor. Daha içe dönük olmasına gerek yok. Gidon sargısı yenilerken ya da kollar izin veriyorsa sargıya dokunmadan düzeltebilirsiniz. Gravel kullanıcı arkadaşlar da yorum yaparlarsa netleşir. ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
Güle güle kullanın. Daha önce Gravel hiç kullanmadım. Herhangi bir All Trail bisikleti de yakından görme fırsatım olmadı. Ama dikkat ettiğim noktalardan biri, sanki gidon boğazı/şaft bağlantı yerinden 2 adet spacer çıkarılmış ve gidon yüksekliği hafifçe düşürülmüş gibi görünüyor. STI kolların da bence boynuzlara paralel ilerlemesi gerekiyor. Daha içe dönük olmasına gerek yok. Gidon sargısı yenilerken ya da kollar izin veriyorsa sargıya dokunmadan düzeltebilirsiniz. Gravel kullanıcı arkadaşlar da yorum yaparlarsa netleşir. ;)
Sağolun teşekkür ederim.

Yo daha içe dönük yapmam ztn, tam tersine biraz dışa mi cevırılmelı diye sormuştum. Spacer işi banasa öyle geldi bakayım bir süre kullanıp gıdom boğazını ters cevırebılırım. Dün üzerine çıkıp baktım sorun yok gibiydi alçaklığında. Gidon sargısı biraz ince g2 dekıne göre. Hem aynı kalınlıkta olsun hemde beyaz çirkin duruyor diye ince kahverengi bi sargı aldım onu soracağım üzerine
 
Böyle bi ayar varmış galiba furs kısmında sökme fırsatım olmadı. Dün kapağını sokup baktım merak edip. değişik bi mekanizma var gibiydi, bilmediğim için kurcalamak istemedim
 

Dosyalar

  • Screenshot_20221003-132056_Opera beta.jpg
    Screenshot_20221003-132056_Opera beta.jpg
    94,8 KB · Okunma: 28
@osmancan71

Hayırlı olsun, en güzel günlerde kullanın. Evdeki neoklasik ekonomiden epistomolojik bir kopuş yaşayıp, üstüne kafanıza doğru heterodoks bir biçimde ilerleyen davranışsal nöro-terliği yememek için eski makineyi elden çıkarmaya bakın. :)

Yazıda furş kapağındaki kademe dediği aslında boğazın altındaki spacerlar, özel bir mekanizma yok yani. Hemen her makinede durum aynı. Sadece maşa borusu da karbon olduğu için sıkarken tork anahtarı kullanmak gerekiyor.

Gravel gidonu ilk başta biraz garip hissettirebilir. Özellikle de benim gibi uzun süre yol bisikleti kullandıktan sonra geçtiyseniz. Fotoğrafta kollar çok içe kapalı görünüyor ama bunun belirli bir standarda uyma zorunluluğu yok. Önemli olan sürüş esnasındaki konforunuz. Gidon bandı konusuna ise sonuna kadar katılıyorum. Kaderinde çamura bulanmak olan bir gravel bisiklet için beyaz gidon bandı çok talihsiz bir seçim.
 
@osmancan71

Hayırlı olsun, en güzel günlerde kullanın. Evdeki neoklasik ekonomiden epistomolojik bir kopuş yaşayıp, üstüne kafanıza doğru heterodoks bir biçimde ilerleyen davranışsal nöro-terliği yememek için eski makineyi elden çıkarmaya bakın. :)

Yazıda furş kapağındaki kademe dediği aslında boğazın altındaki spacerlar, özel bir mekanizma yok yani. Hemen her makinede durum aynı. Sadece maşa borusu da karbon olduğu için sıkarken tork anahtarı kullanmak gerekiyor.

Gravel gidonu ilk başta biraz garip hissettirebilir. Özellikle de benim gibi uzun süre yol bisikleti kullandıktan sonra geçtiyseniz. Fotoğrafta kollar çok içe kapalı görünüyor ama bunun belirli bir standarda uyma zorunluluğu yok. Önemli olan sürüş esnasındaki konforunuz. Gidon bandı konusuna ise sonuna kadar katılıyorum. Kaderinde çamura bulanmak olan bir gravel bisiklet için beyaz gidon bandı çok talihsiz bir seçim.
Teşekkür ederim. Bugün gördüler ama kalabalıkta farkedemedıler :) gidona ve boğaza 1-2 güne bakacağım bugün sürme niyetim vardı ama hazır kurulu g2 ile hallettim işlerimi.


Bu arada g2 mosso Bisandan daha yakışıklı bırakmak zor olacak :)
 
Teşekkür ederim. Bugün gördüler ama kalabalıkta farkedemedıler :) gidona ve boğaza 1-2 güne bakacağım bugün sürme niyetim vardı ama hazır kurulu g2 ile hallettim işlerimi.


Bu arada g2 mosso Bisandan daha yakışıklı bırakmak zor olacak :)
Dün gece g2 ile bısanı ölçtum. Doğru yerden mı ölçtum bilmiyorum ama tekerlekten gidon bogazının en alt kısmına kadar g2 21 cm Bisan 22 idi kusuratlarını unuttum ama Bisan fazla idi. Görünüşte gidon şaft borusu kısa gibiydi ama değilmiş


Mavi çizgi ile çizdiğim mesafelerinı ölçtum. Basit kaba bir ölçüm oldu

Edıt: birde ekleme yapayım. Ilk üzerine çıkıp duvara dayanarak denediğimde Bisan asagıdaymıs gibi durmuyordu o yüzden de biraz kuskulanmıstım
 

Dosyalar

  • Screenshot_20221002-211641_sahibindencom.jpg
    Screenshot_20221002-211641_sahibindencom.jpg
    90,4 KB · Okunma: 86
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Dün gece g2 ile bısanı ölçtum. Doğru yerden mı ölçtum bilmiyorum ama tekerlekten gidon bogazının en alt kısmına kadar g2 21 cm Bisan 22 idi kusuratlarını unuttum ama Bisan fazla idi. Görünüşte gidon şaft borusu kısa gibiydi ama değilmiş


Mavi çizgi ile çizdiğim mesafelerinı ölçtum. Basit kaba bir ölçüm oldu
Keşke Bisan 2022 all trail leri bu renkte üretmeye devam etseydi. yeni renkleri bu renge göre bence çok kötü
 
Keşke Bisan 2022 all trail leri bu renkte üretmeye devam etseydi. yeni renkleri bu renge göre bence çok kötü
Katiliyorum. Carraro bundan çok daha yakışıklı ama bısanın bu rengınınde kendince bı ağırlıgı var amber yanaklar falan... Bısanda birde üst kısımdaki montaj deliklerini sevdim( henüz orayı nasıl değerlendirecegımı bılemesemde :))
 
G2 de kullanılan gidonun modelini bilen var mı. Internette xlc nin gravel gidonu olarak bu modeli buldum ama bazı sitelerde backsweep diye bir eğimi olduğunu gösteriyor. Bısanın gidonu garip geldi bana biraz fazla acılı olmasını sevmedim 30* imiş açısı

(link)

(link)

Ayrıca şu kompakt geçenler nasıl kullanan bilen varmı

(link)
 
Son düzenleme:
@osmancan71

G2'deki gidonu Bisan'a geçirin, daha ucuza gelir sanki.
Satışa koyduğum için g2 yi değişiklik yapmayı pek etik bulmamıstım ama bısanın gidon diğerine göre epey pahalı, olabilir :D . Alacak kısıyede bilgisını veririm. Bir diğer nedenımde sargı idi o ıstende kurtulmuş olurum siyah sargı ile :) birde yedek sargı almıştım onuda alacak kişiye veririm. Ha deyınce de satılmıyor, haftaya bisikleti kullanırım biraz sevip sevmedıgıme kesin kanaatle yaparım değişimi
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
Bugün bısanı biraz sürdüm. Dünde kullanmıştım, uzun tür yapamadım henüz. Bısanın gidonu araziye daha çok uyumlu ama gravel bısıklette mtb gibi kullanılmıyor sonuçta. Kontrol açısından gıdonda acı daha iyi fakat g2 deki gidonu gravel için daha uygun buldum ben.
 
Arkadaşlar merhaba

sonunda hayalimdeki düşük maliyetli flat bar hd fren gravel bisikletimi topladım .
kısa bir ip ucu vereyim
arkada 11.42 9lu ruble
ve önde 46.30 2li aynakol kullanıyorum .

hem düz yolda hız ,hemde tırmanış olarak arzuladığım vites oranlarına kavuştum
tüm parçaları teknik özelliklerindeki kapasitelerine göre ve kendi marka modelleri ile birleştirdim

ilk başta Bisan all trail sora düşündüm ama onu hd frene çevirip drop bardan flat bara dönüştürmek çok pahalıya geleceğinden
bisiklet olarak fiyat performans peugeot t11 2x kullandım

yarın ya burda ya da yeni bir başlıkta resimler ile deneyimlerimi paylaşıcam
****
Bu projem tiagra set yol bisikletimi satmama mal oldu ama bence sonuna kadar değdi .

herkese hayalindeki bisiklete kavuşmasını diliyorum
İyi günlerde kullan Allah kaza bela vermesin
 
Geri