Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Merhabalar, normalde katlanır kullanıyorum ancak 70-80 km stabilize parkuru da olan turlarda 28" tur bisikleti olan arkadaşlara uyum sağlamakta biraz sıkıntı yaşıyorum.

Bisikleti muhafaza edecek müsait yerim de olmadığından uygun bir alternatife ihtiyacım var. Yukarıda da konusu geçmiş olan corelli goat 1 dikkatimi çekti. Ayrıca mosso monza gibi bir seçenek de var ancak biraz daha yüksek fiyatı ki bana amacıma göre sora set dışında ne avantaj sağlayacak emin olamadım.

Rica etsem bu 2 seçenek hk görüşlerinizi alabilir miyim. Ayrıca başka ne olabilir bana uyacak uygun fiyatlı?

1) (link)

2) (link)
 
Scudo
Merhabalar, normalde katlanır kullanıyorum ancak 70-80 km stabilize parkuru da olan turlarda 28" tur bisikleti olan arkadaşlara uyum sağlamakta biraz sıkıntı yaşıyorum.

Bisikleti muhafaza edecek müsait yerim de olmadığından uygun bir alternatife ihtiyacım var. Yukarıda da konusu geçmiş olan corelli goat 1 dikkatimi çekti. Ayrıca mosso monza gibi bir seçenek de var ancak biraz daha yüksek fiyatı ki bana amacıma göre sora set dışında ne avantaj sağlayacak emin olamadım.

Rica etsem bu 2 seçenek hk görüşlerinizi alabilir miyim. Ayrıca başka ne olabilir bana uyacak uygun fiyatlı?

1) (link)

2) (link)
Merhaba,

Mosso Monza ile yarısı Aydos Ormanı içerisinde yarısı sahilde olmak üzere yaklaşık 250 km devirdik. Keyifli bir bisiklet. Mevcut jant ve lastik seti ile sahilde 25 km/sa. ortalamayı rahatlıkla sağlayabiliyorsunuz. Pedalları kayışlı plastik kafes şeklinde. Ben kafes aksamını söktüm. Aydos ormanı içerisinde ise tırmanmak bir miktar yorucu oluyor. Diğer taraftan yoldan çıkıp orman içerisindeki ormancıların açtığı yollarda da kullandım. Titreşim dışında bir problem yok ama karbon maşa daha konforlu diyorlar. mekanik disk fren tamamen shimano sistemli. Ben bir problem yaşamıyorum. Bisiklet 12 kg; biraz ağır ama alt-orta seviye gravel/cx'ler bu aralıkta. Monza'nın lastik iz mesafesi kısa olduğu ve ağırlık merkezi daha yukarıda olduğu için yüksek hızlarda sıkıntı olabileceği söylenmişti ama Aydos'tan sahile inerken yer yer 50 km/sa. geçebiliyorum. Usta binici olmama rağmen beni tedirgin etmedi. Bundan yüksek bir hıza çıkabilir miyim?! Sanmam :)

Aydos parkurunu kondisyon için kullanıyorum. İlerde ihtiyaç kalmazsa 700X35c lastikleri 700x30c zırhlı lastik ile değiştirebilirim. Bu bisiklette yükseltme yapmayı çok düşünmüyorum ama belli de olmaz. Kadro (2,15 kg) ve Maşa (0,85 kg) 3 kg geliyor, buradaki dezavantajı belki jant seti/lastik ve sele borusunu hafifleterek 10 kg'a kadar düşürebilirim ama değer mi bilmiyorum. Amaç profesyonel spor yapmaktan ziyade Sahilde ve Aydos içerisinde sürmek ve günlük kısa turlara katılmak için bana oldukça yeterli ve keyifli bir bisiklet. Bagaj deliği filan da var. (Ne övdüm ha!? Mesleki deformasyon ile birlikte demek ki Scott filan alsam neler yazacağım :) )

Bu arada bisikleti nakit 3.150 TL'ye aldım.
 
Merhaba,

Mosso Monza ile yarısı Aydos Ormanı içerisinde yarısı sahilde olmak üzere yaklaşık 250 km devirdik. Keyifli bir bisiklet. Mevcut jant ve lastik seti ile sahilde 25 km/sa. ortalamayı rahatlıkla sağlayabiliyorsunuz. Pedalları kayışlı plastik kafes şeklinde. Ben kafes aksamını söktüm. Aydos ormanı içerisinde ise tırmanmak bir miktar yorucu oluyor. Diğer taraftan yoldan çıkıp orman içerisindeki ormancıların açtığı yollarda da kullandım. Titreşim dışında bir problem yok ama karbon maşa daha konforlu diyorlar. mekanik disk fren tamamen shimano sistemli. Ben bir problem yaşamıyorum. Bisiklet 12 kg; biraz ağır ama alt-orta seviye gravel/cx'ler bu aralıkta. Monza'nın lastik iz mesafesi kısa olduğu ve ağırlık merkezi daha yukarıda olduğu için yüksek hızlarda sıkıntı olabileceği söylenmişti ama Aydos'tan sahile inerken yer yer 50 km/sa. geçebiliyorum. Usta binici olmama rağmen beni tedirgin etmedi. Bundan yüksek bir hıza çıkabilir miyim?! Sanmam :)

Aydos parkurunu kondisyon için kullanıyorum. İlerde ihtiyaç kalmazsa 700X35c lastikleri 700x30c zırhlı lastik ile değiştirebilirim. Bu bisiklette yükseltme yapmayı çok düşünmüyorum ama belli de olmaz. Kadro (2,15 kg) ve Maşa (0,85 kg) 3 kg geliyor, buradaki dezavantajı belki jant seti/lastik ve sele borusunu hafifleterek 10 kg'a kadar düşürebilirim ama değer mi bilmiyorum. Amaç profesyonel spor yapmaktan ziyade Sahilde ve Aydos içerisinde sürmek ve günlük kısa turlara katılmak için bana oldukça yeterli ve keyifli bir bisiklet. Bagaj deliği filan da var. (Ne övdüm ha!? Mesleki deformasyon ile birlikte demek ki Scott filan alsam neler yazacağım :) )

Bu arada bisikleti nakit 3.150 TL'ye aldım.

Teşekkürler değerli bilgiler için. Dingil açıklığı dar olduğundan bahsetmişsiniz, bu da tipik bir cyclecross yarış tarzı. Bisiklet cyclecross diye geçiyor zaten ancak gravel tarzına ve nispeten uzun turlara gelir mi diye anlamaya çalışıyorum. Gerçi mosso gidip port bagaj deliklerini koymayı da ihmal etmemiş, burada direkt turcuları ve graveli hedefliyor:) Diğer kadro açılarında da durum böyle mi acaba ? Anladığım kadarıyla siz spesifik olarak performans ve idman için kullanıyorsunuz ki cyclecross buna uygun sayılır.
 
@BerkEvren
Supap kapağı ile gidon sargısı arasındaki renk uyumunu da gözden kaçırmadık.:harika:


kinesis_4s_disc_berk_evren.jpg

Bizim yerli bisiklet firmaların çoğunun foto çekiminde hoodların pozisyonlarına,aynakolun duruşuna dikkat etmediğini düşündüğümüzde eğer ki fotoyu çektiğinde supapları saat 6 pozisyonuna getirmeye ekstra dikkat ettiysen :krktm::ssrtcbya:
055-122210_20160605CDD0004.jpg
 
Son düzenleme:
Gravelin hakkını vermiş. Sormak istediğim bu haliyle ağırlığı ne kadar ve böyle bir bisikletin maliyeti ne olur.
Kinesis'i tarttım bugün. Crank brothers pedallar, zırhlı 32c lastikler ve matara kafesiyle 10,7 kg geldi ?
 
3C522D57-6DE4-464A-8FC4-E511CE733C0F.jpegB8832043-85CE-49BC-B6DE-C4FEABAB173E.jpegCarraronun 2020 gravel modelleri de grx ile geliyor bugün kataloğunu gördüm.
G2 modeli Rx400, g4 olarak yeni çıkan model üst seviye Rx 810 ile gelecek. Ayrıca bir de giriş model oluşturmuşlar clarisli.

Kadro maşa vs tamamen aynı ancak yeni renkler olacak. G2 nin fiyatı 6000ler civarı yani aynı donanımı taşıyacak olan corelli goat 2 den 2000 tl daha pahalı.
 
Son düzenleme:
@omermz Yeni modellerde ön maşada bagaj delikleri mevcut sanki. Katalog fotoğrafında maşada iki adet nokta benzeri yer görünüyor ama emin olamadım.
 
az önce sordum G4 için fiyat 8.150 TL
G2 için 6.150 TL
GO için 3.950 TL
 
  • Beğen
Tepkiler: MertV
@omermz Yeni modellerde ön maşada bagaj delikleri mevcut sanki. Katalog fotoğrafında maşada iki adet nokta benzeri yer görünüyor ama emin olamadım.

Bende farkettim de ancak suluk asmaya falan yarar o delikler. Bu tür bisikletler fazla yüklemeye uygun değil, verimi ciddi düşürür. O yüzden oraya delik açmak pazarlama gibi biraz. Arka rack yeterli bence.
 
@omermz Ön maşa delikleri genellikle dry bag vb. takmak için kullanılıyor uzun yolculuklarda. Salsa'nın anything cage modelleriyle beraber çok kullanışlı oluyorlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Serrchi ve omermz
az önce sordum G4 için fiyat 8.150 TL
G2 için 6.150 TL
GO için 3.950 TL
Claris set için 3.950 istiyorlarsa 2020'de Corelli piyasayı domine eder. Kadroyu Corelli'nin kendisinin üretmesinin avantajı fiyatta fark yaratıyor gibi görünüyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: altayfun ve MakRo
  • Beğen
Tepkiler: BerkEvren
(link)

Burada Carraro 2020 modellerin fiyatları konulmuş siteye (ama resim ve özellikler yok tabi) fikir verebilir.... :) (fiyatları kaldırabilirler geçen seferki gibi mahçup olmayayım yine:))
 
  • Beğen
Tepkiler: özgür duygu
Corelli hakikaten sırf set için bile alınır.
 
Bisan da iyi gibi fiyat performans olarak. Gerçi Bisan da grx rx600 serisi vites sistemiyle çıkardı all trail modelini. Bi de siteye fiyat bilgilerini koysalar...
 
Merhabalar biraz geç konuya dahil oldum sanırım 😁. Gravel bisikletlerin fiyatları normal bir vatandaşın cebinden çıkacak parayı baya bi aşıyor (claris,sora ve bazı tiagra setli bisikletler için geçerli) örneklerini şöyle sırayalım mesela carraro go gisikleti yaklaşık 4000 tl ve claris setli. 4000 tl civarında gene aynı markada carraro rc 042 sora setli bir bisiklet daha iyi değil mi diye düşüne bilir bazı vatandaşlar. Bence bua altarnatif olarak daha uygun bir bisiklet olarak hibrit bisikler alına bilir (örnek:mosso legardo) sonra onu gerekli ucuz parçalarla gravel bisiklete benzetile bilir. Diğer seçenek ise ucuz bir fitness şehir bisikleti alıp ucuz ve kaliteli parçalarla gravel bisikletine benzetile bilir aynı Ziya abimizin yaptığı gibi. Son olarak herkesin bildiği gibi bide gravel bisiklet toplamak var uygun parçalarla bulunduğunda gayet güzel ve uygun bir bisiklet çıkıyor.
 
img_20200126_132938-01-jpeg.217872

Seversen zor değil
 
Corelli goat üretimi hakkında kısa bir güncelleme geçiyim, almaya niyetlenenler durumu göz önünde bulundursunlar. Zira benim tadımı kaçırdı baya...
İlk sipariş vermeye karar verdiğimizde teslimat şubatta olcak, lansmandaki renk olmıcak katalogdaki yeşil renk olcak bide kablolar içerden geçicek dendi, fabrikaya sordum çıkarılcak renk ve kablo içerdeki haliyle elinizde bir üretim var mı yok dendi.
2 hafta önce instagram üzerinden sordum “marta ertelendi teslimatlar” dendi.

bekleyen derviş muradına ermiş misali beklemedeyiz..
 
Corelli goat üretimi hakkında kısa bir güncelleme geçiyim, almaya niyetlenenler durumu göz önünde bulundursunlar. Zira benim tadımı kaçırdı baya...
İlk sipariş vermeye karar verdiğimizde teslimat şubatta olcak, lansmandaki renk olmıcak katalogdaki yeşil renk olcak bide kablolar içerden geçicek dendi, fabrikaya sordum çıkarılcak renk ve kablo içerdeki haliyle elinizde bir üretim var mı yok dendi.
2 hafta önce instagram üzerinden sordum “marta ertelendi teslimatlar” dendi.

bekleyen derviş muradına ermiş misali beklemedeyiz..
Bende hevesle bekliyordum goat modelini , üzücü bir haber oldu.Renk belli değil, son hali ortada yok mart ayından sonrasına bile sarkabilir bu gidişle ancak mecbur bekleyeceğiz fiyat olarak alternatifi yok maalesef.
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf Ziya Aktaş
Geri