Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

O kadar kararsızım ki onu mu alsam bunu mu alsam derken alacağım bisikletin stoğu tükendi neyse dedim soulrider sayfasına girdim belki dedim 10bin 13 bin arası birşey bulurum bütçeme uygun . 11 e buldum attım sepete üstüne kdv eklendi kıl geldi yün oldu fiyat birden 17bin küsürata yükseldi... Alüminyum alıp geçmek lazım zaten 2020 de bir çok distribütör firma x markaları getirtemediler covid'ten ömür boyu kadro garantisi veren sağlam kurumsal firmalardan ürün almak daha mantıklı.
Azerbaycan da soulrider tarzı kişiye özel bisiklet yapan bir firma daha doğrusu atölye var. Aklımda değil ismi ama arastır bulursun. Çok çokbuyguna alırsın. Vizeyede gerek yok, 2 gün kalır gezer gelirsin. Paranın 3/1 i cepte kalır👍
 
Scudo
Azerbaycan da soulrider tarzı kişiye özel bisiklet yapan bir firma daha doğrusu atölye var. Aklımda değil ismi ama arastır bulursun. Çok çokbuyguna alırsın. Vizeyede gerek yok, 2 gün kalır gezer gelirsin. Paranın 3/1 i cepte kalır👍

Screenshot_2020-08-11-15-11-32-558_com.facebook.katana.jpg

Burası olabilir mi ?
 
Yok dostum. Atölye söylediğim yer. İnstada çıkıyor bazen reklamlarda. Birde ülkemizden arama motorundan arama yaparken uluslararası aramaları 100 de 40 gibi yapabiliyoruz. Tam net bilgilere sahip olamıyoruz çok acayip bir durum bu. Avrupada yaşayan insanlar ülkemize geldiğinde bundan çok şikayetçi oluyor ve kısıtlı aramalar yapabiliyorsunuz diyerek üzücü ve aşağılayıcı bir tavırla bize bakıyorlar😂👍dur bulursam atayım hemen.
 
Arkadaşlar selamlar, goat 1.0 almayı düşünüyordum ben fakat aklıma takılan tek kısım zoom mekanik frenler oldu. Tecrübesi olan paylaşabilir mi? Gerçekten güzel bir fren değilse bunu kaliteli bir frene çevirmek ne kadara mâl olur? Ayrıca bir miktar zam geldi, fiyatı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bir arkadaş almış forumda ama kaliperleri değiştirdiklerini söylemişti sorun çıktığı için. Şuan kullandığım bir şehir bisiklet var hali hazırda, bekleyip seneye almak daha mı doğru olur çeşitlilik, 2.el piyasası vs açısından? Tavsiyelerinizi duymak isterim. Teşekkürler.
 
Arkadaşlar selamlar, goat 1.0 almayı düşünüyordum ben fakat aklıma takılan tek kısım zoom mekanik frenler oldu. Tecrübesi olan paylaşabilir mi? Gerçekten güzel bir fren değilse bunu kaliteli bir frene çevirmek ne kadara mâl olur? Ayrıca bir miktar zam geldi, fiyatı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bir arkadaş almış forumda ama kaliperleri değiştirdiklerini söylemişti sorun çıktığı için. Şuan kullandığım bir şehir bisiklet var hali hazırda, bekleyip seneye almak daha mı doğru olur çeşitlilik, 2.el piyasası vs açısından? Tavsiyelerinizi duymak isterim. Teşekkürler.
Bisiklet gravel değil de sanki cycle cross gibi aynakol 34/50 ruble 11/34. Maşa delikleri güzel düşünülmüş ama maşa estetiği çok iyi değil. Frenleri ben grx e alıştıktan sonra hiç beğenmedim. Aliexpreste telli kalper içi hidrolikliler var bildiğim kadarıyla @MakRo kullanıyor tavsiye ederse onla değiştirmek güzel olabilir.

Triban 520 yi sattığım arkadaş 11/32 ruble takıp lastikleri de 35c ile değiştirip biraz gravele çevirmiş. 3lü 50/39/30 aynakol vardı. Arkadaş 520yi o hale getirince acaba hiç satmasa mıydım dedim açıkçası.
İki bisikletin de fiyatları yaklaşık olarak aynı birinde claris birinde sora mevcut. Kadro geometrisi goatın gravele yakın. 520 klasik fransız tipi yarış geometrisi.

İkinci el düşünürsen yavaş yavaş istediğini bulamayan arkadaşlar satmaya başlamış ara ara bakıyorum. Beklemekte de fayda olabilir. Sıfır fiyatının üstüne biraz daha koyup 2. el grx li bir bisiklet de alabilirsin.
 
@yilmaz_burak
Ben Goat 1.0 alıp kurulumunu kendim yaptım. Benim de en büyük korkum frenlerdi, lakin frenleri ayarlarken ayar için bırakılan boşluğun bir tarafına sonuna kadar dayamam gerekti. Trainer üzerinde ayarlarken sürtmesini kesemedim. Ancak yolda denediğimde bir süre sonra sürtme sesi kesildi. İlk yol-gravel bisiklet deneyimim olduğu için temkinli sürdüm diyebilirim. Bayır aşağı inişlerde pek güven vermedi doğrusu. Bu benim tecrübesizliğimden ve frenlerin henüz alışmamış olmasından kaynaklanıyor olabilir. Frenler alıştıkça daha iyi tutacağını sanıyorum.
Değiştirmem gerekirse diye shimano kaliper seçeneklerine bakmıştım. Bulabildiğim en uygun seçenek BR-M375 modeli, tanesi 150TL civarı satılıyor. Ben şahsen, sürtmeden ayarlayabildiğim için şimdilik değiştirmekten vazgeçtim.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: yilmaz_burak
Arkadaşlar gvl 290 bisikletimi aldım ayarları yapıldı kullanıyorum . Lakin Sti vites fren konumlandırması gidon üzerinde bana gönderilmeden önce yapıldığı için alışamadım. Bana yanlış konumlandırılmış gibi geliyor . Üst topuzdan tutmaya çalıştığım zaman öne kayacak gibi hissediyorum . Gidon ile arasında çok fazla eğim var . Servise bunu anlatamadım . Bunu yukarıya alırsak vites/fren kollarına ulaşamazsın diyor ama bildiğim kadarıyla reach ayarı yapılabiliyor claris 2000de .

Sorum şu ; Görsellerde sizce de konumlandırma yanlış mı ? Yanlış değil de benim kollarım mı kısa? Konumlandırma yanlışsa ben bunu yukarıya taşımak için gidon bandı sökmek zorundamıyım ? Söker isem aynı bandı tekrar kullanabilir miyim yoksa bir de gidon bandına para mı vereceğim? Biliyorsanız cevaplarsanız sevinirim. Bilmiyorsanız da bilen birilerini etiketler misiniz lütfen yeni olduğum için yeni konu yazamıyorum .

C20C6ACA-BD89-4F7D-8294-7247A0992718.jpegB427286C-B7CD-4944-A3DE-927EB7EBD84C.jpeg
 
@Amanita servis sizi başından savmış ya da inanılmaz bilgisiz birisi.
Su rehberi kullanıp kendiniz ayarlayabilirsiniz
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo ve Amanita
Arkadaşlar gvl 290 bisikletimi aldım ayarları yapıldı kullanıyorum . Lakin Sti vites fren konumlandırması gidon üzerinde bana gönderilmeden önce yapıldığı için alışamadım. Bana yanlış konumlandırılmış gibi geliyor . Üst topuzdan tutmaya çalıştığım zaman öne kayacak gibi hissediyorum . Gidon ile arasında çok fazla eğim var . Servise bunu anlatamadım . Bunu yukarıya alırsak vites/fren kollarına ulaşamazsın diyor ama bildiğim kadarıyla reach ayarı yapılabiliyor claris 2000de .

Sorum şu ; Görsellerde sizce de konumlandırma yanlış mı ? Yanlış değil de benim kollarım mı kısa? Konumlandırma yanlışsa ben bunu yukarıya taşımak için gidon bandı sökmek zorundamıyım ? Söker isem aynı bandı tekrar kullanabilir miyim yoksa bir de gidon bandına para mı vereceğim? Biliyorsanız cevaplarsanız sevinirim. Bilmiyorsanız da bilen birilerini etiketler misiniz lütfen yeni olduğum için yeni konu yazamıyorum .

236989 dosyayı görüntüle236991 dosyayı görüntüle
Sti kollarını yanlış konumlandırmışlar daha yukarda olması lazım kolun düz tarafının gidonun üst borusu ile paralel olması gerek ama bayaa aşağıda kalmış. Kurulumunu yapan arkadaşın bir göz doktoruna görünmesini tavsiye ederim. Sargıyı malesef açman lazım öylr ufak kaydırmayla kurtarılacak kadar değil. Sargıyı yırtmadan güzelce açabilirsen sargı masrafına gerek kalmaz internette videolar var sargıyı sararken üstten alta sarmanı tavsiye ederim. Elektrik bandının pis görüntüsünden kurtulmuş olursun. Sargı kaliteli bir şeye benzemiyor goat 1 in üstündeki kağıt gibi olan sargıya benziyor zatrn bir süre sonra rahatsız eder.
Bisikletiniz hayırlı olsun kazasız belasız iyi sürüşler dilerim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Amanita
Arkadaşlar gvl 290 bisikletimi aldım ayarları yapıldı kullanıyorum . Lakin Sti vites fren konumlandırması gidon üzerinde bana gönderilmeden önce yapıldığı için alışamadım. Bana yanlış konumlandırılmış gibi geliyor . Üst topuzdan tutmaya çalıştığım zaman öne kayacak gibi hissediyorum . Gidon ile arasında çok fazla eğim var . Servise bunu anlatamadım . Bunu yukarıya alırsak vites/fren kollarına ulaşamazsın diyor ama bildiğim kadarıyla reach ayarı yapılabiliyor claris 2000de .

Sorum şu ; Görsellerde sizce de konumlandırma yanlış mı ? Yanlış değil de benim kollarım mı kısa? Konumlandırma yanlışsa ben bunu yukarıya taşımak için gidon bandı sökmek zorundamıyım ? Söker isem aynı bandı tekrar kullanabilir miyim yoksa bir de gidon bandına para mı vereceğim? Biliyorsanız cevaplarsanız sevinirim. Bilmiyorsanız da bilen birilerini etiketler misiniz lütfen yeni olduğum için yeni konu yazamıyorum .

236989 dosyayı görüntüle236991 dosyayı görüntüle
Bisikletiniz hayırlı olsun ama fren kolları daha yukarıda olmalı destek alabilmeniz için (görsellerden fark ettiğim kadarıyla gravellerde diğer yol bisikletlerine göre daha yukarıda olmalı bu fren vites tertibatı). Ayrıca asıl bu pozisyonda fren tertibatını tutarken zorlanırsınız bileğinizin aşağı bükülmesi gerekir. Bisikletin üzerine yattığınızda (aero dinamik olsun diye) daha iyi anlarısınız demek istediğimi. Velhasıl kelam yukarı alınmalı.
Yukarı Alınabilir.
Gidon bandı sökülür
Bir daha yapışmaz yapışsa da keyif vermez.

Aldığınız yere götürüp Bu bisikletin görsellerini gösterim hatasını anlatın ve kendi hatalı olduğunu izah edebilirseniz bandı değiştirebilirler bence (sonuçta müşteri memnuniyeti) Naçizane bildiklerim ve fikirlerim bu yönde. İyi günlerde kullanın...
 
  • Beğen
Tepkiler: Amanita
@Amanita bir daha o bisikletciye adıminizi atmayın, neresiyse orası bisikketin "b" sinden anlamıyorlar, yazık ya!!!
 
Herkese güzel yorumları için teşekkür ederim . Bisikleti anlaşmalı olarak şehir dışından aldım. Antalya Okudan bisikletten. Bisiklet hazır kurulmuş halde idi aldığımda sergileniyordu yani . Bana gönderildikten sonra buradaki Gazipaşa/Yusuf adaçay yetkili servisine götürdüm ücretli olarak ayarlarını yaptırmak için Fren/vites/pedal/sele/gidon boğazı vs. Gazipaşadaki servis çok iyiydi . Ücretsiz kuponu almadan bunların hepsini ücretsiz yaptı ama işte bu tarz bisikletlerle pek karşılaşmadığı için mantığını bilmiyor sanırım. Yine de servisten memnunum. Satan firmadan memnun değilim. Alyan seti ve gidon bandı alıp kendim yapacağım mecburen . İnşallah becerebilirim. Bu arada dükkanda sergilenmek için bile olsa bisiklet kurulursa ilk ücretsiz bakım kurulum kuponu alınıyor. Ümit bisiklet müşteri hizmetlerine defaatle ben bu kupondan yararlanmamış oluyorum . Çünkü; hem kullanıcıya göre ayarlama yapılmamış oluyor hem de kargolandıktan sonra tekrar ayarlama yapılmak zorunda kalınıyor dedim.Ümit müşteri hizmetleri oldukça laubali bir şekilde ve malesef başından savarcasına bir tavırla konuştu ben de dayanamayıp suratlarına kapatmak zorunda kaldım. Tek memnuniyetim yetkili servisin cana yakınlığı oldu. Firmada müşteri memnuniyeti gözetilmiyor malesef . En azından o anlayış gösterme güzel konuşma ahlakı yok.
 
@Amanita Gidon bandı çok adi değilse söküp tekrar kullanabilirsiniz. Hemen yenisini almayın. Çıkarmayı deneyin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Amanita
Bisiklet gravel değil de sanki cycle cross gibi aynakol 34/50 ruble 11/34. Maşa delikleri güzel düşünülmüş ama maşa estetiği çok iyi değil. Frenleri ben grx e alıştıktan sonra hiç beğenmedim. Aliexpreste telli kalper içi hidrolikliler var bildiğim kadarıyla @MakRo kullanıyor tavsiye ederse onla değiştirmek güzel olabilir.

Triban 520 yi sattığım arkadaş 11/32 ruble takıp lastikleri de 35c ile değiştirip biraz gravele çevirmiş. 3lü 50/39/30 aynakol vardı. Arkadaş 520yi o hale getirince acaba hiç satmasa mıydım dedim açıkçası.
İki bisikletin de fiyatları yaklaşık olarak aynı birinde claris birinde sora mevcut. Kadro geometrisi goatın gravele yakın. 520 klasik fransız tipi yarış geometrisi.

İkinci el düşünürsen yavaş yavaş istediğini bulamayan arkadaşlar satmaya başlamış ara ara bakıyorum. Beklemekte de fayda olabilir. Sıfır fiyatının üstüne biraz daha koyup 2. el grx li bir bisiklet de alabilirsin.
Çok teşekkür ederim değerli yorumun için. Sanırım bisikletimle biraz daha fazla vakit geçirip önümüzdeki seneyi bekleyeceğim.

@yilmaz_burak
Ben Goat 1.0 alıp kurulumunu kendim yaptım. Benim de en büyük korkum frenlerdi, lakin frenleri ayarlarken ayar için bırakılan boşluğun bir tarafına sonuna kadar dayamam gerekti. Trainer üzerinde ayarlarken sürtmesini kesemedim. Ancak yolda denediğimde bir süre sonra sürtme sesi kesildi. İlk yol-gravel bisiklet deneyimim olduğu için temkinli sürdüm diyebilirim. Bayır aşağı inişlerde pek güven vermedi doğrusu. Bu benim tecrübesizliğimden ve frenlerin henüz alışmamış olmasından kaynaklanıyor olabilir. Frenler alıştıkça daha iyi tutacağını sanıyorum.
Değiştirmem gerekirse diye shimano kaliper seçeneklerine bakmıştım. Bulabildiğim en uygun seçenek BR-M375 modeli, tanesi 150TL civarı satılıyor. Ben şahsen, sürtmeden ayarlayabildiğim için şimdilik değiştirmekten vazgeçtim.

Çok teşekkür ediyorum. Zannediyorum biraz daha biriktirip önümüzdeki sene bir üst model bulmaya çalışacağım.
 
  • Beğen
Tepkiler: tunahankayak
2020 Carraro sportive 321 bunu cyclocross çevirebilirmiyim ? Olurmu yani
 
2020 Carraro sportive 321 bunu cyclocross çevirebilirmiyim ? Olurmu yani
Az önce bisikletin özelliklerine baktım da kadro bazında geometrisi yakın. Lastiği 38c gözüküyor güzel. Drop bara çevirmeden bahsediyorsan biraz masraflı olur.
 
Aynı özelliklerde bisan all trail de var inceleyebilirsiniz.

İnceledim hocam tavsiyeniz üzerine ikiside birkaç fark dışında aynı gibi siz bisan mı kullanıyorsunuz? Asfaltta performans olarak nasıl?
 
Geri