Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Aslında mavide çok güzel ama gri kesinlikle olmamış jant ve maşaya gri koyana kadar en azından heryerini mavi ,jantı siyah yapsa daha iyi olacakmış...laciverte griyi hangi tasarımcı uydurdu çok merak ettim...çift renk olayı uyumlu ise güzel turkuaz ve hakide ki gibi...
turkuazda güzel hakide aynen. ama maviyi açıkcası beğenmedim siyah olsa mat yok demezdim de mat koyu mavi bana göre değil. şuan bildiğim kadarıyla olanları dağıttılar yeni parti üretimde haki olacak veya karışık. haziran ilk yarısı galiba oda. hatta alırsam hakiyi lastikler için konuda yazarım muhtemelen takasa :) . amber yanak güzel durmaz heralde birde bite yerine speed daha uygun olur benim rotalarıma. sıfırları çok pahalı 400 altında yok.
 
Scudo
Gravel bisikletlerin daha sade renklere sahip olması daha şık duruyor bence. Misal g2 parçalı jant rengini beğenen var mı merak ediyorum.
 
Gravel bisikletlerin daha sade renklere sahip olması daha şık duruyor bence. Misal g2 parçalı jant rengini beğenen var mı merak ediyorum.
İnsanın içini bayıyor çok sade oluncada. Olacaksa sade mat siyah gerisi boş bence :D
 
  • Beğen
Tepkiler: vurakh
İnsanın içini bayıyor çok sade oluncada. Olacaksa sade mat siyah gerisi boş bence :D
kahverengi olur yeşil olur siyah olur gri olur ama fosforlu sarı fosforlu yeşil renkler bana çok aykırı geliyor çocuk bisikleti gibi algılıyorum :) tipi kötü ama bisiklet diğer yönleriyle grup seti geometrisiyle güzelse arada kalıyorum alıp almama konusunda.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.İhsan ve MakRo
kahverengi olur yeşil olur siyah olur gri olur ama fosforlu sarı fosforlu yeşil renkler bana çok aykırı geliyor çocuk bisikleti gibi algılıyorum :) tipi kötü ama bisiklet diğer yönleriyle grup seti geometrisiyle güzelse arada kalıyorum alıp almama konusunda.
g2 de fosfosrlu renk yokki mat hepsi :D sadece turuncusu biraz canlı duruyor onunda çözümü kolay 2 tarlaya köy yoluna girersin matlaşır canlılığını kaybeder :D
 
  • Beğen
Tepkiler: DogukanKyn
g2 de fosfosrlu renk yokki mat hepsi :D sadece turuncusu biraz canlı duruyor onunda çözümü kolay 2 tarlaya köy yoluna girersin matlaşır canlılığını kaybeder :D
neyse canlı renk seveni varmış cevabımı aldım :D
 
  • Hahaha
Tepkiler: osmancan71
neyse canlı renk seveni varmış cevabımı aldım :D
valla sırf rengi için carraroya karar verdim ben :D bu kadar beklemenin üzerine bisan olsa hazır üretilmiş grx400 bisan alacaktım oda yok. birde geometri olarak daha kıvrak araziye daha uygun bisana göre denildiği için tabi :) uzun tur planım olsada gerçekleştirmem zor çünkü. günlük ufak geziler üzerine planlarım.
 
Gravel bisikletlerin daha sade renklere sahip olması daha şık duruyor bence. Misal g2 parçalı jant rengini beğenen var mı merak ediyorum.
Benimkinde direkt lime yeşili var :D sade olunca benim de daha hoşuma gidiyor ama alırken onu pek düşünmedim, bu rengi de seviyorum :) Özellikle Canyon Grail modelleri çok hoş bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: Sadettin Z.
Merhaba cümleten, bir corelli goat 1.0. kullanıcısı olarak bir iki kelam etmek istedim. Markanın ilk tedarik aşaması ve dağıtımda alıcılara sorunlar yaşattığını ve sonra bazı kadrolarda sıkıntılar olduğunu buradan öğrendim.(o zaman goat sahibi değildim.) Daha sonra marka ve modeli inceledikten sonra, görerek ve tecrübe ederek bir arkadaştan 2. El olarak bisikletimi aldım ve kullanmaya başladım. İlk başlarda yaşanan olaylar insanları kötü etkilese de bu sorunların en azından bir kısmının küresel salgın neticesinde olabileceğini de değerlendirmek gerekir sanırım. Bildiğim kadarıyla da kadro ve/veya masa hatası olan bisikletleri de ya değiştirdiler ya da iade aldılar. Şimdi buralarda, "corelli alma", "goat dışında bir marka model al" minvalinde yorumlar okuyorum. Kullanıcı olarak şunu söyleyebilirim ki, kullanım olarak gayet güzel bir bisiklet. Ben hiçbir sorun yaşamadım. Her tarz ve şekilde keyifle kullandım gayet tatmin edici. @no 76 hocam da söylemişti herhangi bir gravel bisikletle yaptığınız herşeyi bu bisikletle de yapabilirsiniz. Geriye kalan sadece renk, zevk, marka tutkusu vs.. Ezcümle, kadrosu sağlam sorunsuz bir corelli goat bisikleti, kullanıcı olarak rahatlıkla tavsiye ederim. Bir de bir markayı bu şekilde direk gömmek yerine aksaklıkları dillendirerek piyasada doğru bir şekilde var olmasını istemek daha iyi olabilir diye düşünüyorum. Biraz uzun oldu kusura bakmayın. Selametle.IMG_20210415_204136.jpgIMG_20210420_170945.jpgIMG_20210420_173651.jpgIMG_20210529_153122.jpg
Herkese selamlar. Dechatlon da satılan TIRIBAN RC120 modeli hakkındaki görüşlerinizi merak ettim. Marka güvenilebilir mi? yarı yolda bırakır mı?

herkese iyi günler :)
Merhaba, insta da "steffsworld_on_insta" şu profildeki arkadaş bu modeli gravel olarak kullanıyor. Eğer niyetiniz gravel bisiklet niyetine almaksa, fikir olması açısından paylaştım.
 
Son düzenleme:
Tayt giymekten çekinenler için bunu buldum iç çamaşırı fiyat indirimde ve kargo ücretsiz bizlerde satan varmı göremedim daha çok kadınlar için gördüm hep.... TRY 133.40 50%OFF | Santic bisiklet şort erkek koşu bisiklet spor erkek bisiklet dağ bisikleti erkek bisiklet kısa Rayon
(link)
Yalnız ölçülerden emin olamadım 1 yada 2 beden büyük söylenebilir yanlışlık olmasın 😁
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
Önceden soran olduysa kusuruma bakmasınlar.
Ben goat 2.0 sahibiyim çokta memnunum işe gidip geliyorum zaman buldukça da sahilde sürdüğüm için hibrit bir bisiklet tercih ettim.
Yüzde 90 asfaltta kullanmaktayım ve de lastikleri 700c*42 ve daha arazi odaklı olduğu için istediğim hızlara çıkamıyorum
Sorum şu lastikleri değiştirmek istiyorum 32 veya 38 arası birsey ve biraz daha silik yol için olan benim janta uyar mı direk alıp takıyor muyuz ( ilk bisikletim de)
İkincisi de bu işlemden dolayı hızım yukselir mi mesela ortalamam düz yolda 22- 25 arası diyelim;lastik değişimi sonrası bu 30 lara gelir mi
Son olarak ta hidrolik disk frenli ve aynakol ruble oranı 1 olan ve de lastik kalınlığı 28 üstü olan bisiklet tavsiyeniz var mı hayalim giant defy bu tarz başka bisikletler mevcut mu çünkü satıp üstüne ekleyerek değiştirebilirim.
İthal ünlü markaların giderken çıkardıkları o sese bayılıyorum benimkisinde yok😂😂
 
Önceden soran olduysa kusuruma bakmasınlar.
Ben goat 2.0 sahibiyim çokta memnunum işe gidip geliyorum zaman buldukça da sahilde sürdüğüm için hibrit bir bisiklet tercih ettim.
Yüzde 90 asfaltta kullanmaktayım ve de lastikleri 700c*42 ve daha arazi odaklı olduğu için istediğim hızlara çıkamıyorum
Sorum şu lastikleri değiştirmek istiyorum 32 veya 38 arası birsey ve biraz daha silik yol için olan benim janta uyar mı direk alıp takıyor muyuz ( ilk bisikletim de)
İkincisi de bu işlemden dolayı hızım yukselir mi mesela ortalamam düz yolda 22- 25 arası diyelim;lastik değişimi sonrası bu 30 lara gelir mi
Son olarak ta hidrolik disk frenli ve aynakol ruble oranı 1 olan ve de lastik kalınlığı 28 üstü olan bisiklet tavsiyeniz var mı hayalim giant defy bu tarz başka bisikletler mevcut mu çünkü satıp üstüne ekleyerek değiştirebilirim.
İthal ünlü markaların giderken çıkardıkları o sese bayılıyorum benimkisinde yok😂😂
İthal ürünler iyi ses çıkarıyor ama yolda boş belej ne kadar köpek varsa saldırmak için şaha kalkıyor. :)
 
G2 nin ön jantı tarttım lastik ve rotor ile beraber 2000gr rotor 180gr, g-one speed 35 lastik 400gr, iç lastik 165gr, jant net ağırlık 1255gr arka jantta 100-200gr felan daha ağırdır sanırım...kaliteli jant setlerine göre max 1100 gr ağırlık farkı var orta hallilere görede 800gr felan sanırsam....
 
Şuan piyasada Bisan all trail grx400-600-810 vs satılan yer var mı? Yoksa onunda bayilere gelmesi mi bekleniyor
 
G2 nin ön jantı tarttım lastik ve rotor ile beraber 2000gr rotor 180gr, g-one speed 35 lastik 400gr, iç lastik 165gr, jant net ağırlık 1255gr arka jantta 100-200gr felan daha ağırdır sanırım...kaliteli jant setlerine göre max 1100 gr ağırlık farkı var orta hallilere görede 800gr felan sanırsam....
Kotunun ıyısı mi yani :)
Şuan piyasada Bisan all trail grx400-600-810 vs satılan yer var mı? Yoksa onunda bayilere gelmesi mi bekleniyor
Intertnette göremedim ben. Bayiye aratmıstım oda yok cevabını almıstı
 
Önceden soran olduysa kusuruma bakmasınlar.
Ben goat 2.0 sahibiyim çokta memnunum işe gidip geliyorum zaman buldukça da sahilde sürdüğüm için hibrit bir bisiklet tercih ettim.
Yüzde 90 asfaltta kullanmaktayım ve de lastikleri 700c*42 ve daha arazi odaklı olduğu için istediğim hızlara çıkamıyorum
Sorum şu lastikleri değiştirmek istiyorum 32 veya 38 arası birsey ve biraz daha silik yol için olan benim janta uyar mı direk alıp takıyor muyuz ( ilk bisikletim de)
İkincisi de bu işlemden dolayı hızım yukselir mi mesela ortalamam düz yolda 22- 25 arası diyelim;lastik değişimi sonrası bu 30 lara gelir mi
Son olarak ta hidrolik disk frenli ve aynakol ruble oranı 1 olan ve de lastik kalınlığı 28 üstü olan bisiklet tavsiyeniz var mı hayalim giant defy bu tarz başka bisikletler mevcut mu çünkü satıp üstüne ekleyerek değiştirebilirim.
İthal ünlü markaların giderken çıkardıkları o sese bayılıyorum benimkisinde yok😂😂
Daha önceden burada bir hesaplamasını yapmıştım, lastikler hızınızı bu kadar arttıramaz.
Şöyle bir durum var madem uzun yazmışsınız ayıp olmasın ben de iyice açıklayayım :)

Bisikletle giderken hızımıza etki eden 5 ana parametre var:
a) Hava direnci
b) Yuvarlanma direnci
c) Kütle
d) Sistemin iç direnci
e) Binicini gücü

————————————————
a) Hava direnci:

Hava direnci, dünyadaki hızlı gitmeye çalışan HER şeyin 1 numaralı düşmanıdır. Çok detayına inmek istemiyorum ama formülünde ön yüzey alanı ve hızınızın karesi en efektif parametrelerdir. (Cd değerini bisiklette çok değiştiremeyiz.)
Yani 10km/h ile 15km/h arasındaki enerji değişimi, 25km/h ile 30km/h arasındaki enerji değişiminden çook daha azdır.

Hızınıza en çok etki eden faktör hava direncidir. Hızınızı arttırmanın en etkili yolu (bacak güçlendirme hariç) aerodinamisi iyi olan ekipmanlar ve bisiklet tercih etmektir. Bkz: Aero kadrolar

b) Yuvarlanma direnci:

Yuvarlanma direnci, lastiğimizin zemin üzerinde yuvarlanırken yitirdiği enerjiyi ifade eder.
Bu enerji kaybının en büyük sebebi dişlilerdir.
Zemin ve lastik ne kadar düz olursa yuvarlanması sırasında kaybedilen enerji o kadar azalır. Slick (dümdüz) lastik kullanmak çok iyi bir çözüm gibi görünse de yol her zaman dümdüz olmayacağından dolayı tutuş kaybı yaşanabilir.
İnce, dişsiz ve hafif lastikler daha hızlıdır.

c) Kütle:

F=m.a en basit tanımı. Kütle arttıkça ivmelenme için daha fazla enerji harcamanız gerekir. 90kg birisi, 60kg birisiyle yan yana hızlanmak için 1.5 katından daha fazla enerji harcamalı çünkü kütle artınca parçalar ve kastikler üzerindeki yük artar, yük artmasıyla enerji kayıpları artar.

d) Sistemin iç direnci:

Kaliteli parça seçmenin, iyi temizleyip yağlamanın meyvesini verdiği yer. Bakım yapılmadığında ciddi enerji kayıplarına sebep olur.

e) Binici gücü:
Mesela 200kg squat yapabilen biri bile sizi geçemeyebilir. Yüzey alanı ve kg, gücünüzden daha etkilidir. Bisikletçiler bu yüzden hep zayıftırlar. Optimum vücut kütlesi ve kas miktarını tutturmak gerekli.
 
Önceden soran olduysa kusuruma bakmasınlar.
Ben goat 2.0 sahibiyim çokta memnunum işe gidip geliyorum zaman buldukça da sahilde sürdüğüm için hibrit bir bisiklet tercih ettim.
Yüzde 90 asfaltta kullanmaktayım ve de lastikleri 700c*42 ve daha arazi odaklı olduğu için istediğim hızlara çıkamıyorum
Sorum şu lastikleri değiştirmek istiyorum 32 veya 38 arası birsey ve biraz daha silik yol için olan benim janta uyar mı direk alıp takıyor muyuz ( ilk bisikletim de)
İkincisi de bu işlemden dolayı hızım yukselir mi mesela ortalamam düz yolda 22- 25 arası diyelim;lastik değişimi sonrası bu 30 lara gelir mi
Son olarak ta hidrolik disk frenli ve aynakol ruble oranı 1 olan ve de lastik kalınlığı 28 üstü olan bisiklet tavsiyeniz var mı hayalim giant defy bu tarz başka bisikletler mevcut mu çünkü satıp üstüne ekleyerek değiştirebilirim.
İthal ünlü markaların giderken çıkardıkları o sese bayılıyorum benimkisinde yok😂😂
merhaba. ben kullandığım g2'deki 700x38 zırhlı lastikleri cıkarttım, 700x25 slick lastik taktım. sürüş sonrası analizlerimde de, yokuş çıkmada hissettiklerimde, yokuş aşağı hissettiklerimde de hızlanma var. bir arkadaş baya detaylıca anlatmış. ben sadece hızlanabildiğimi söylemek istedim. Kolaylıklar
 
merhaba. ben kullandığım g2'deki 700x38 zırhlı lastikleri cıkarttım, 700x25 slick lastik taktım. sürüş sonrası analizlerimde de, yokuş çıkmada hissettiklerimde, yokuş aşağı hissettiklerimde de hızlanma var. bir arkadaş baya detaylıca anlatmış. ben sadece hızlanabildiğimi söylemek istedim. Kolaylıklar


Ne kadar bir hızlanma oldu acaba? Ben şimdilik lastikleri değiştirmedim, ailemle birlikte 20 gün sonra bir tura çıkacağım sonrası için düşünüyorum ama düz yoldan çok arazide kullandığım için kararsızım.
 
Daha önceden burada bir hesaplamasını yapmıştım, lastikler hızınızı bu kadar arttıramaz.
Şöyle bir durum var madem uzun yazmışsınız ayıp olmasın ben de iyice açıklayayım :)

Bisikletle giderken hızımıza etki eden 5 ana parametre var:
a) Hava direnci
b) Yuvarlanma direnci
c) Kütle
d) Sistemin iç direnci
e) Binicini gücü

————————————————
a) Hava direnci:

Hava direnci, dünyadaki hızlı gitmeye çalışan HER şeyin 1 numaralı düşmanıdır. Çok detayına inmek istemiyorum ama formülünde ön yüzey alanı ve hızınızın karesi en efektif parametrelerdir. (Cd değerini bisiklette çok değiştiremeyiz.)
Yani 10km/h ile 15km/h arasındaki enerji değişimi, 25km/h ile 30km/h arasındaki enerji değişiminden çook daha azdır.

Hızınıza en çok etki eden faktör hava direncidir. Hızınızı arttırmanın en etkili yolu (bacak güçlendirme hariç) aerodinamisi iyi olan ekipmanlar ve bisiklet tercih etmektir. Bkz: Aero kadrolar

b) Yuvarlanma direnci:

Yuvarlanma direnci, lastiğimizin zemin üzerinde yuvarlanırken yitirdiği enerjiyi ifade eder.
Bu enerji kaybının en büyük sebebi dişlilerdir.
Zemin ve lastik ne kadar düz olursa yuvarlanması sırasında kaybedilen enerji o kadar azalır. Slick (dümdüz) lastik kullanmak çok iyi bir çözüm gibi görünse de yol her zaman dümdüz olmayacağından dolayı tutuş kaybı yaşanabilir.
İnce, dişsiz ve hafif lastikler daha hızlıdır.

c) Kütle:

F=m.a en basit tanımı. Kütle arttıkça ivmelenme için daha fazla enerji harcamanız gerekir. 90kg birisi, 60kg birisiyle yan yana hızlanmak için 1.5 katından daha fazla enerji harcamalı çünkü kütle artınca parçalar ve kastikler üzerindeki yük artar, yük artmasıyla enerji kayıpları artar.

d) Sistemin iç direnci:

Kaliteli parça seçmenin, iyi temizleyip yağlamanın meyvesini verdiği yer. Bakım yapılmadığında ciddi enerji kayıplarına sebep olur.

e) Binici gücü:
Mesela 200kg squat yapabilen biri bile sizi geçemeyebilir. Yüzey alanı ve kg, gücünüzden daha etkilidir. Bisikletçiler bu yüzden hep zayıftırlar. Optimum vücut kütlesi ve kas miktarını tutturmak gerekli.
Çok çok teşekkür ederim değerli bilgilerinizi aktardığınız için zaman ayırıp bunları harmanlayıp hızımı artırmaya çalışacağım çok sağolun
 
  • Beğen
Tepkiler: Teoman Ağır
Ne kadar bir hızlanma oldu acaba? Ben şimdilik lastikleri değiştirmedim, ailemle birlikte 20 gün sonra bir tura çıkacağım sonrası için düşünüyorum ama düz yoldan çok arazide kullandığım için kararsızım.
en basit şöyle söyleyeceğim. cst marka lastikler ile 28 km hıza cıktığımda sürekliliği cok kısa oluyordu. farazi söylüyorum 1 km sürdürebilmişsem, şuan slick lastikler ile 3-4 km o hızı sürdürebiliyorum. özellikle yokuş çıkma performansım arttı, cünkü coğunlukla aynı yerlerde aynı yokuşlarda kullanıyorum bisikleti.
 
Geri