Spartiat
🌲🌳🚴🚴🚴🌳🌲
- Kayıt
- 10 Ekim 2019
- Mesaj
- 5.397
- Tepki
- 13.369
- Yaş
- 49
- Şehir
- İzmir/Karşıyaka
- İsim
- H. Barış NEVRES
- Başlangıç
- 1986—87
- Bisiklet
- Diğer
...Peki siz haklısınız...
Haklıyı belirlemeye çalışmıyoruz ki, herkes kendi düşündüğünü yazıyor. Forumun mantığı bu.
...gönderirken içinden düşmüş, ya da üretimde atlanmış, belki de ürün BOM u hatalıymış ve eksik gönderilmiş. ...
Epey alışverişimde eksik ürün konusu yaşadım. Çamurluk gibi kutusuz, montaj parçaları ek olarak poşette gönderilen ürünlerde unutma, kartona cırtla takılı ürünlerde koparak kaybolma, dış jelatini olmayan kutulu ürünlerde açıklıktan ya da kontrol sırasında düşme v.b. bir çok sebeple ürün eksik gönderilebiliyor. Böyle bir durum yaşandığında hep firmayla iletişime geçiyorum, çoğunda "pardon, hemen gönderiyoruz" diyorlar. Hatta bir kere Özceylan'dan fotoğraf istediler, zannettiğimden fazla eksik parça varmış, onları da gönderdiler. Sadece bir defa bir firma "parça çalacak halimiz yok" dedi, "ne demek, olur mu öyle şey" demedim, öyle düşünmememe rağmen "onu siz bilirsiniz, benim bildiğim parçanın eksik olduğu" dedim, çünkü gereksiz alınganlıkla yükselen satıcıları sevmem. Önce "iade edin o zaman" dediler, sonra tekrar arayıp "gönderiyoruz" dediler. Birkaç kere de "ürün size geldiği gibi, isterseniz iade edebilirsiniz" dediler, hepsinde iade ettim.
...Gerçi "Tam gönderimi" tanımlayan bir kutu içeriği listesi olmaması "eksik gönderim" terimini de havada bırakıyor...
Fotoğrafta görünüyor olması müşteri açısından yeterli. Fotoğraf ürünü tam karşılamıyorsa "fotoğraf temsilidir" yazmaları ya da daha iyisi nelerin dahil olduğunu/hangi parçanın dahil olmadığını yazmaları lazım. Uzaktan satışta ürün içeriği belirtilmediğinde fotoğraf hem platform, hem THH açısından taahhüt. Fotoğraftakinden farklı geldi ya da eksik geldi dendiğinde ürün eksik ya da hatalı sayılıyor.