Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Lastik ölçüleri, jant uyumu ve lastik seçimi

Vittoria Urbano'dan Marathon zırhı beklememek lazım ama genel olarak iyi.
Şehir lastiklerinin diş yapıları benzer zaten. Marathon'ların uzun turlara uygun olanları biraz daha dişli, diğer modeller benzer.
çok sağolun hocam, vittoria urbanonun ucuz linkini atabilir misiniz, ben en ucuz 300₺lik bulabildim ayrıca 38den 35e geçerken de farkı hisseder miyim
 
Scudo
çok sağolun hocam, vittoria urbanonun ucuz linkini atabilir misiniz, ben en ucuz 300₺lik bulabildim ayrıca 38den 35e geçerken de farkı hisseder miyim

Şu anda ben de az düşük 300 bulabildim: (link)
38>35 farkı çok belirgin olmaz. Kimi çok sertleşti diyor ama ben 23 mm'de bile rahatsız olmadığım için bana fark etmiyor. Şehir/trekking için bence 35 ideal ama yeni modellerde herhalde kullanıcı tercihlerinden kaynaklı olarak 38'e yönelim var.
 
Şu anda ben de az düşük 300 bulabildim: (link)
38>35 farkı çok belirgin olmaz. Kimi çok sertleşti diyor ama ben 23 mm'de bile rahatsız olmadığım için bana fark etmiyor. Şehir/trekking için bence 35 ideal ama yeni modellerde herhalde kullanıcı tercihlerinden kaynaklı olarak 38'e yönelim var.
çok rahatsız ettim ama schwalbe marathon serisi almaya karar verdim, hangi serisini önerirsiniz, mondial hem hafif hem dayanıklı gibi
 
çok rahatsız ettim ama schwalbe marathon serisi almaya karar verdim, hangi serisini önerirsiniz, mondial hem hafif hem dayanıklı gibi

Racer'dan sonra en hafifi Mondial. Racer'dan az daha zırhlı ama daha çok asfalt dışı kullanım için. Kullanım ortamınızda bozuk yol ve patikalar varsa Mondial daha iyi bir seçim olur.

Mondial'in kullanım uygunluğu:
(link)

Racer'ınki:
(link)

Resmi siteye göre Mondial'in en incesi 37 mm ve 560 gram: (link)
Yerli sitelerde kullanılan resim gerçekte o modele ait değil, gerçeği daha dişli, mesela bundaki doğru resim değil: (link)

Standart Marathon 37 mm'de 720 gram, 23, 28 ve 32 mm var, 35 mm yok: (link)

Marathon Plus 37 mm'de 900 gram, 28 ve 32 mm var, 35 mm yok: (link)

Marathon Plus Tour 37 mm'de 890 gram, daha incesi yok: (link)

Benim kullandığım Marathon Racer 35mm'de 465 gram, daha ince 30 mm var: (link)
 
Günaydınlar,
Sabah lastiğim patladı ve Göztepe'den geri dönmek zorunda kaldım. Zaten dış lastiğin zırhı iyice gitmişti..
700x35c 37-622 dış lastik almayı planlıyorum.
İyi bir lastik olması önceliğimdir.

Bisikletim,

Mosso Legarda 2027 MSM Hidrolik Fren 28 Jant Şehir Bisikleti

Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Teşekkür ederim.
 
Racer'dan sonra en hafifi Mondial. Racer'dan az daha zırhlı ama daha çok asfalt dışı kullanım için. Kullanım ortamınızda bozuk yol ve patikalar varsa Mondial daha iyi bir seçim olur.

Mondial'in kullanım uygunluğu:
(link)

Racer'ınki:
(link)

Resmi siteye göre Mondial'in en incesi 37 mm ve 560 gram: (link)
Yerli sitelerde kullanılan resim gerçekte o modele ait değil, gerçeği daha dişli, mesela bundaki doğru resim değil: (link)

Standart Marathon 37 mm'de 720 gram, 23, 28 ve 32 mm var, 35 mm yok: (link)

Marathon Plus 37 mm'de 900 gram, 28 ve 32 mm var, 35 mm yok: (link)

Marathon Plus Tour 37 mm'de 890 gram, daha incesi yok: (link)

Benim kullandığım Marathon Racer 35mm'de 465 gram, daha ince 30 mm var: (link)
Hocam çoğu modelin 35mmsinin olmadığını görüyoruz da alışveriş sitelerinde nasıl 35mmlikler var? Edit: sanırım 37-622nin eş değerlisi 700x35c yani benim 37-622 seçmem lazım.
Hocam şehir içinde arnavut kaldırımlar var racer o alanlar için de kullanılabilir mi, bir de şehiriçi asfalt zaten ben toprak yolda sürmüyorum ama asfaltlar fare yuvası gibi yamalı vs. buralarda racer modelini kullanabilir miyim?
 
Merhaba. Ben bisikletimin üzerinde gelen 700x40c Mitas lastikleri zırhlıya çevirmek için CST Platinum Protector 700x35c'yi tercih ettim. Ama henüz kullanma fırsatım olmadı. @Spartiat'ın belirttiği Vittoria Urbano lastikler de bir seçenek olabilir. Hangisi daha iyidir diye ben de arada kalmış ama fiyat avantajı nedeniyle CST'ye yönelmiştim.
 
  • Beğen
Tepkiler: ibrahimb667
Merhaba. Ben bisikletimin üzerinde gelen 700x40c Mitas lastikleri zırhlıya çevirmek için CST Platinum Protector 700x35c'yi tercih ettim. Ama henüz kullanma fırsatım olmadı. @Spartiat'ın belirttiği Vittoria Urbano lastikler de bir seçenek olabilir. Hangisi daha iyidir diye ben de arada kalmış ama fiyat avantajı nedeniyle CST'ye yönelmiştim.
Kısa zamanda kullanma şansınız olursa deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: 789
Vittoria randonneur dan illallah ettikten sonra, cst platinum protector aldım 700*38 zırh anlamında süper taktığım günden beri patlağı unuttum tavsiye ederim
 
O zaman ben de CST ye yöneliyorum.
Hayırlı olsun diyelim.
 
Vittoria randonneur dan illallah ettikten sonra, cst platinum protector aldım 700*38 zırh anlamında süper taktığım günden beri patlağı unuttum tavsiye ederim
O zaman ben de CST ye yöneliyorum.
Hayırlı olsun diyelim.

Randonneur'lar ile Urbano'lar aynı sınıfta lastikler değiller tabii. Randonneur'lar Urbano'ların yarı fiyatında, klasik şehir lastiği.
Hocam çoğu modelin 35mmsinin olmadığını görüyoruz da alışveriş sitelerinde nasıl 35mmlikler var? Edit: sanırım 37-622nin eş değerlisi 700x35c yani benim 37-622 seçmem lazım.
Hocam şehir içinde arnavut kaldırımlar var racer o alanlar için de kullanılabilir mi, bir de şehiriçi asfalt zaten ben toprak yolda sürmüyorum ama asfaltlar fare yuvası gibi yamalı vs. buralarda racer modelini kullanabilir miyim?

Evet, 37-622'ler de 700x35.
Ben Racer'ı aynı şartlarda kullanıyorum. Legarda 1921 ile gelen Mitas lastikler her frende vızır vızır kayıp, her kaydığında yüzeyi aşındığından 80 km'de pert olunca 2019 Kasım'da Racer'a geçtim, hala kayması, patlağı, çatlağı olmadan kullanıyorum. 26" B'twin'de de 40 mm olanını kullanıyorum. Diğer modeller daha sağlam ama benim için fazla ağır ve yuvarlanma dirençleri yüksek. Yuvarlanma konusunda en ideal lastiklerden biri Racer. Kojak'lar yuvarlanmada daha iyi ama tamamen düz olduğundan şehir içinde , turda, az bozuk yolda kullanımı çok zor.
 
  • Beğen
Tepkiler: ibrahimb667
Randonneur'lar ile Urbano'lar aynı sınıfta lastikler değiller tabii. Randonneur'lar Urbano'ların yarı fiyatında, klasik şehir lastiği.


Evet, 37-622'ler de 700x35.
Ben Racer'ı aynı şartlarda kullanıyorum. Legarda 1921 ile gelen Mitas lastikler her frende vızır vızır kayıp, her kaydığında yüzeyi aşındığından 80 km'de pert olunca 2019 Kasım'da Racer'a geçtim, hala kayması, patlağı, çatlağı olmadan kullanıyorum. 26" B'twin'de de 40 mm olanını kullanıyorum. Diğer modeller daha sağlam ama benim için fazla ağır ve yuvarlanma dirençleri yüksek. Yuvarlanma konusunda en ideal lastiklerden biri Racer. Kojak'lar yuvarlanmada daha iyi ama tamamen düz olduğundan şehir içinde , turda, az bozuk yolda kullanımı çok zor.
Sizinki bu mu acaba?

(link)
 
Ok dir.Fiyatı güzelmiş.
Ben CST bakıcam sanırım
 
Hocam çoğu modelin 35mmsinin olmadığını görüyoruz da alışveriş sitelerinde nasıl 35mmlikler var?
Randonneur'lar ile Urbano'lar aynı sınıfta lastikler değiller tabii. Randonneur'lar Urbano'ların yarı fiyatında, klasik şehir lastiği.


Evet, 37-622'ler de 700x35.
Ben Racer'ı aynı şartlarda kullanıyorum. Legarda 1921 ile gelen Mitas lastikler her frende vızır vızır kayıp, her kaydığında yüzeyi aşındığından 80 km'de pert olunca 2019 Kasım'da Racer'a geçtim, hala kayması, patlağı, çatlağı olmadan kullanıyorum. 26" B'twin'de de 40 mm olanını kullanıyorum. Diğer modeller daha sağlam ama benim için fazla ağır ve yuvarlanma dirençleri yüksek. Yuvarlanma konusunda en ideal lastiklerden biri Racer. Kojak'lar yuvarlanmada daha iyi ama tamamen düz olduğundan şehir içinde , turda, az bozuk yolda kullanımı çok zor.
Teşekkürler tavsiyeleriniz üzerine Schwalbe Marathon Racer Raceguard 700X35C almaya karar verdim, stok lastikleri satmaya çalışsam alıcısı olur mu acaba? Maksimum 100km kullanılmıştır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Spartiat
Teşekkürler tavsiyeleriniz üzerine Schwalbe Marathon Racer Raceguard 700X35C almaya karar verdim, stok lastikleri satmaya çalışsam alıcısı olur mu acaba? Maksimum 100km kullanılmıştır.

Her malın alıcısı var ama ölücüsü de var. Değerine satabilmek biraz şans işi. Ben bir dönem çok ikinci el ürün sattım, şimdi yenisi en ucuz yerde 350 lira olup denenip sökülmüşünü orijinal ambalajı içinde 250 liraya ilana koyduğumda 80 lira teklif edenler gibileri yüzünden artık ikinci el parça satışı yapmaktan sıkılıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: ibrahimb667
Randonneur'lar ile Urbano'lar aynı sınıfta lastikler değiller tabii. Randonneur'lar Urbano'ların yarı fiyatında, klasik şehir lastiği.


Evet, 37-622'ler de 700x35.
Ben Racer'ı aynı şartlarda kullanıyorum. Legarda 1921 ile gelen Mitas lastikler her frende vızır vızır kayıp, her kaydığında yüzeyi aşındığından 80 km'de pert olunca 2019 Kasım'da Racer'a geçtim, hala kayması, patlağı, çatlağı olmadan kullanıyorum. 26" B'twin'de de 40 mm olanını kullanıyorum. Diğer modeller daha sağlam ama benim için fazla ağır ve yuvarlanma dirençleri yüksek. Yuvarlanma konusunda en ideal lastiklerden biri Racer. Kojak'lar yuvarlanmada daha iyi ama tamamen düz olduğundan şehir içinde , turda, az bozuk yolda kullanımı çok zor.
Merhaba @Spartiat,seninle aynı lastiği maraton Racer kullanıyorum.Burada köyde yaşadığım için kara çalı ile bahçe avullarının yapıldığı zaman ciddi patlak problemi yaşıyorum.Eşimde maraton green guard var bu hafta iki kere patlama problemi yaşadık.Diyeceğim köy yollarında ve patikalarda sürerken dikkat edilmesi.Patlamayan lastik yoktur şans vardır.IMG_20220728_171232.jpg
Kara çalı bu,Maraton katili 😁
 
Merhaba @Spartiat,seninle aynı lastiği maraton Racer kullanıyorum.Burada köyde yaşadığım için kara çalı ile bahçe avullarının yapıldığı zaman ciddi patlak problemi yaşıyorum.Eşimde maraton green guard var bu hafta iki kere patlama problemi yaşadık.Diyeceğim köy yollarında ve patikalarda sürerken dikkat edilmesi.Patlamayan lastik yoktur şans vardır.292157 dosyayı görüntüle
Kara çalı bu,Maraton katili 😁

Patlamayan lastik olmadığını biliyorum, benim Marathon Racer ya da herhangi bir lastiğin patlamayacağına dair söylemim, vaadim ya da garantim olmadı.
Burada "Hocam şehir içinde arnavut kaldırımlar var racer o alanlar için de kullanılabilir mi, bir de şehiriçi asfalt zaten ben toprak yolda sürmüyorum ama asfaltlar fare yuvası gibi yamalı vs. buralarda racer modelini kullanabilir miyim?" şeklinde soruldu, ben de burada "Ben Racer'ı aynı şartlarda kullanıyorum. Legarda 1921 ile gelen Mitas lastikler her frende vızır vızır kayıp, her kaydığında yüzeyi aşındığından 80 km'de pert olunca 2019 Kasım'da Racer'a geçtim, hala kayması, patlağı, çatlağı olmadan kullanıyorum." dedim. Köy yollarından, arazi şartlarından, 3 cm dikenli çalıların olduğu ortamlardan bahsedilmedi, onlardan geçildiğinde bile patlamayacağı yazılmadı. Ben şehir şartlarında sürüş için Racer'ın daha uygun olduğunu, ağır ve kalın zırhlı modellerin farklı şartlar için uygunluğunu belirtip ona göre yönlendiriyorum. Soranlar toprak yoldan kullanacağından bahsetse bile Racer önermem; köyde, kara çalıların arasında kullanacağım dendiğinde hiç önermem.
 
Patlamayan lastik olmadığını biliyorum, benim Marathon Racer ya da herhangi bir lastiğin patlamayacağına dair söylemim, vaadim ya da garantim olmadı.
Burada "Hocam şehir içinde arnavut kaldırımlar var racer o alanlar için de kullanılabilir mi, bir de şehiriçi asfalt zaten ben toprak yolda sürmüyorum ama asfaltlar fare yuvası gibi yamalı vs. buralarda racer modelini kullanabilir miyim?" şeklinde soruldu, ben de burada "Ben Racer'ı aynı şartlarda kullanıyorum. Legarda 1921 ile gelen Mitas lastikler her frende vızır vızır kayıp, her kaydığında yüzeyi aşındığından 80 km'de pert olunca 2019 Kasım'da Racer'a geçtim, hala kayması, patlağı, çatlağı olmadan kullanıyorum." dedim. Köy yollarından, arazi şartlarından, 3 cm dikenli çalıların olduğu ortamlardan bahsedilmedi, onlardan geçildiğinde bile patlamayacağı yazılmadı. Ben şehir şartlarında sürüş için Racer'ın daha uygun olduğunu, ağır ve kalın zırhlı modellerin farklı şartlar için uygunluğunu belirtip ona göre yönlendiriyorum. Soranlar toprak yoldan kullanacağından bahsetse bile Racer önermem; köyde, kara çalıların arasında kullanacağım dendiğinde hiç önermem.
Ben size şunu dediniz diye bir itamda bulunmak için yazmadım.Başımda gelenleri paylaştım.
 
  • Beğen
Tepkiler: 789
Bugün %9luk yokuş tırmandım inerken kontrolsüz indim, soğuk asfalttı tangır tungur indim ve arka lastik patladı... İç lastiği yan tarafından patlamış ben jant kesti diye düşünüyorum sizce neden olmuştur? 700x38c lastikler 68psi basıyorum Mitas Landmark.
 
Back