Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Lastik ölçüleri, jant uyumu ve lastik seçimi

Yurt dışı alışverişi zamlandığından dolayı, kullandığım halihazırda tpu iç lastiklerimi de çok patlattığımdan, Tubeless düşünmeli miyim? Avantajları ve dezavantajları ne olur? Tubeless vs Tpu hangisi?
Maliyet kismak icin tubelesse gecilmez cunku daha maliyetli. Eger konfor ve performans istiyorsaniz gecin direk.

Avantajlari:

--Basinc dustugunden dolayi konfor ve yol tutus artiyor.
--Ufak patlaklari hissetmiyorsunuz bile.
--Yilan isirigi vs problemler ortadan kalkiyor.
--Ufak bir miktar hafifliyorsunuz.
-- Şehir icinde ufak kmli suruslerde canta tasimaniza gerek kalmiyor.

Dezavantajlari.

--Tubeless lastikleri sökmek büyük bir dert.
--Yarik yada buyuk patlak durumunda mudahale edemeyeceginiz yani yolda kalabileceginiz durumlar ortaya cikabilir.
--Ic lastiklerden kazandiginiz agirlik avantajini co2 fitil mitil derken kaybediyorsunuz.
--Tubeless dis lastikler pahali
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo ve Helvetica
Scudo
Maliyet kismak icin tubelesse gecilmez cunku daha maliyetli. Eger konfor ve performans istiyorsaniz gecin direk.

Avantajlari:

--Basinc dustugunden dolayi konfor ve yol tutus artiyor.
--Ufak patlaklari hissetmiyorsunuz bile.
--Yilan isirigi vs problemler ortadan kalkiyor.
--Ufak bir miktar hafifliyorsunuz.
-- Şehir icinde ufak kmli suruslerde canta tasimaniza gerek kalmiyor.

Dezavantajlari.

--Tubeless lastikleri sökmek büyük bir dert.
--Yarik yada buyuk patlak durumunda mudahale edemeyeceginiz yani yolda kalabileceginiz durumlar ortaya cikabilir.
--Ic lastiklerden kazandiginiz agirlik avantajini co2 fitil mitil derken kaybediyorsunuz.
--Tubeless dis lastikler pahalı
Cevabınız için teşekkürler.
Son zamanlarda TPU iç lastikleri kullanan sayısı arttı (Çağrı Terzioğlu dahil). Ben TPU lastiğin faydasını gördüm. Uzun zamandan beri de patlaksız sürüyordum; Fakat yaşadığım yer olan (Kocaeli-Sakarya) yolunda sürdüğüm zaman, asfaltın kenarlarında kamyon lastiklerinden sanırım, küçük zımba teli gibi teller sürekli girmeye başladı. TPU iç lastiğe yamayı çok dikkatli yapsan bile hava inip şişme durumunda kaçırabiliyor. Yanımdaki arkadaşımın bisikleti tubeless ve böyle bir sıkıntı yaşamıyor. Bir kere uzun turda, tura çıkmadan önce fazla hava basmış, lastik yandan dışarı atmış, o arayı bile sıvı doldurmuştu ve lastik inmedi farkettiğimizde turun sonlarındaydık (150km+ tur). Hafiflik açısından bence TPU da Tubeless kadar hafif belki daha da hafif. Bisiklet bakımlarımı kendim yapıyorum ve uğraşmayı da seviyorum. Tubeless benim için daha avantajlı olacak gibi.
 
Son düzenleme:
Merhaba.Mosso 700 cavallier 28'' yol bisikletim ile yarışa katılacağım.Dış lastiğime michelin ya da continental lastik takmak istiyorum.Yarış performansına uygun,3000-4000 bütçeye uygun hangi modelleri önerebilirsiniz ?
Tamamdır.Continental 700x28 Ultra Sport 3 bisiklet lastiğinde karar kıldım artık.
 
Tamamdır.Continental 700x28 Ultra Sport 3 bisiklet lastiğinde karar kıldım artık.
Bütçeniz yeterse üst seviye Vittoria corsa lastikler indirimde şuan. Yarışacaksanız bunlardan iyisi yok. Çoğu pro yarışçının kullandığı modeller. Ultrasport 3'e göre yuvarlanma dirençleri daha düşüktür.

TR yolları için biraz daha dayanıklı olan CONTROL versiyonu daha iyidir. Uzun ömürlü olmasına gerek yok ben tam yarış lastiği istiyorum dersen control olmayan corsa g2 seçebilirsin. Tabi bütçe yeterse.

(link)

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxEmre
Bütçeniz yeterse üst seviye Vittoria corsa lastikler indirimde şuan. Yarışacaksanız bunlardan iyisi yok. Çoğu pro yarışçının kullandığı modeller. Ultrasport 3'e göre yuvarlanma dirençleri daha düşüktür.

TR yolları için biraz daha dayanıklı olan CONTROL versiyonu daha iyidir. Uzun ömürlü olmasına gerek yok ben tam yarış lastiği istiyorum dersen control olmayan corsa g2 seçebilirsin. Tabi bütçe yeterse.

(link)

(link)
Control G2 çok iyi duruyor,beğendim.Fiyatı da gayet güzel.Test videolarını da izledim.Bu lastiği her an alabilirim.Yardımınız için teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Amanita
Geri