Dişlerin sıkılması; zaten çok basit bi şekilde erkek ve dişi yüzeyleri birbirine öptürerek aralarında sürtünme oluşturmak, haliyle birbirine kuru şekilde temas etmiş yüzeylerin arasına bu ve benzeri ürünleri uyguladığınızda penetrant özellikleri olmadıkları için pek bi verim almanız mümkün olmayacaktır. Başlangıçta uygulama yapıp sonradan montaj yapılmış olsa
@theGenius 'ın da dediği gibi aradaki boşluklar doldurulabilir ve sürtünme kuvvetti arttırılabilir.
Ayrıca bu tip ürünlerin etkisi biraz daha uzun vadede görülebilir. Neticede jant teli döndürülmek suretiyle yerinden çıkmaya zorlanmıyor normal kullanım koşullarında, o yüzden döndürerek iyi tutup tutmadığını test etmek size iyi bir sonuç alıp almadığınızla ilgili bir değerlendirme imkanı sunmayacaktır. Bunlar daha çok darbelere ve titreşimlere karşı fayda sağlaması beklenen ürünler olduğu için performansını uzun vadeli kullanım neticesinde değerlendirmek daha doğru olacaktır diye düşünüyorum.
Bunun yerine tüm tellerdeki gevşeme miktarını tespit etmeye çalışmak daha mantıklı bi sonuca ulaştırabilir belki. Jant akordundan hiç anlamam ama mekanik açıdan düşünüyorum, aynı işi aynı anda yapmakta olan onlarca bağlantının aynı sürede kullanılmasının ardından içlerinde bi kaç tanesinin bariz şekilde daha fazla gevşediğini tespit ederseniz örneğin, o tellerin dişlerinde veya o tellere denk gelen yuva dişlerinde problem var şeklinde bi yorum yapılabilir (mi acaba?).