Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Mosso Kullanıcıları Kulübü

Merhaba arkadaşlar. Mosso Reborn Aero kullanan var mı aranızda? Almayı düşünüyorum. Tavsiye eder misiniz?
 
  • Beğen
Tepkiler: amasseia
Scudo
@Insécateur hayırlı olsun. Cavalier'de en elzem değişim jant olur. Kendi profil jantları Sora gobek ile gayet akıcı ancak daha öncede belirttiğim gibi jantın çifti 2667 gram (qr mandalsiz) gelmekte ve yeni jantlarla birlikte hatrı sayılır bir agirliktan kurtulursunuz.

Sonrasinda isteğe bağlı olarak; Sele borusu 350 gram, sele yaklaşık 300 gram. Sele ve sele borusunu da daha hafifi ile degistirebilirsiniz ki burdan da yaklaşık 200-250 gram kazanırsınız.

Bu yeniliklerle birlikte bisikletiniz yaklaşık 9.3 kg sevilerinde olacaktır.
 
@Insécateur hayırlı olsun. Cavalier'de en elzem değişim jant olur. Kendi profil jantları Sora gobek ile gayet akıcı ancak daha öncede belirttiğim gibi jantın çifti 2667 gram (qr mandalsiz) gelmekte ve yeni jantlarla birlikte hatrı sayılır bir agirliktan kurtulursunuz.

Sonrasinda isteğe bağlı olarak; Sele borusu 350 gram, sele yaklaşık 300 gram. Sele ve sele borusunu da daha hafifi ile degistirebilirsiniz ki burdan da yaklaşık 200-250 gram kazanırsınız.

Bu yeniliklerle birlikte bisikletiniz yaklaşık 9.3 kg sevilerinde olacaktır.
Teşekkür ederim.Henüz çok fazla deneme fırsatım olmadı ancak denediğim kadarıyla çok akıcı, üretim amacının hakkını veriyor ve fiyat performans oranı da gayet iyi.Piyasada şuan yerli firmalarda yol bisikleti bulmak ayrı bir problem.Bu fiyat bandında mosso cavalier kesinlikle düşünülmesi gereken modellerden.Ayrıca bisiklet fotoğraflarda gözüktüğünden çok daha şık.
 
  • Beğen
Tepkiler: amasseia
@Insécateur hayırlı olsun. Açıkçası 15 20 gündür benimde niyetim var hala karar veremedim. Yakındır gözü karartmam :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Feunard
@Insécateur hayırlı olsun. Açıkçası 15 20 gündür benimde niyetim var hala karar veremedim. Yakındır gözü karartmam :)
Teşekkür ederim.Biraz daha bütçeyi arttırıp bisan gte alacaktım aslında, ama dediğim gibi yerli firmaların hepsi çuvalladı talebe yetişme konusunda.İlk partiyi kaçırdım ve en yakın 1 ay şeklinde dönüş yapılınca bayiye gidip inceledim mossoyu.Nedense birçok firma fotoğraf konusunda çok kötü, kötü göstermek için uğraşsalar ancak bu kadar olur.Bisikleti canlı şekilde görüp karar verin derim.
 
Arkadaşlar merhaba aranıza YENI katılma sürecinde yardımınıza ihtiyacım var . GVL 290 modeli kullanan var mı acaba aranızda ? Var ise görüşleri nedir. 2500 TL sıfır olarak almak üzereyim. Boyum 1.83m iç bacak 79 cm . Ellerinde sadece 21 kadro var sizce sorun yaratırmı ?:krktm:


Biraz daha ekleyip full claris setli yol bisikleti alınabiliyor ama Gravel daha çok istiyorum sanırım, bozuk zeminlerde de gidebilmek adına. İşte bu nokta da GVL 290 sizce yeterli midir ? fiyatına göre bekleneni verebilir mi ? Hiç bir yerde kullanıcı yorumu ya da video bulamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.

Saygılar.:)
 
  • Beğen
Tepkiler: amasseia
Merhabalar, yol bisikletine geçmeyi düşünüyorum. Mosso cavalier 700 claris kullanan varsa olumlu veya olumsuz yönlerini yazabilir misiniz, memnun musunuz ?
Merhabalar. Ben yaklaşık 1 yıldır Mosso Cavalier 700 Sora kullanıyorum. Grupset dışındaki tüm bileşenler bahsettiğin claris modeli ile aynı.

Olumlu yönleri:
  • Kadronun malzeme ve kaynak kalitesi. Şık tasarlanmış kadro borularına sahip. Kavisli olması da güzel gösteriyor.
  • Gizli kablolama. Gidondan arka tekere giden kablolar kadro içinden geçiyor. Bu da hem koruma hem şık görünüm sağlıyor.
  • Aero jant ve maşa yapısı. Jant profilleri diğer yol bisikletlerine nazaran yüksek. Bu da aero etkisini ve performansı artırıyor. Ayrıca maşa da aero şekilde tasarlanmış.
  • Full Shimano bileşenler ile donatılmış olması. Tüm ana hareketli aksam Shimano marka. Bu da uzun ömür ve kalite sağlıyor.
Olumsuz yönleri:
  • Kurulum için zor servis bulunması. Mosso servis listesinden servisleri aradım fakat çoğu servis olmasına karşın kupon ile kurulum yapmayı kabul etmedi. Para istiyorlar. (Tabii bu diğer yerlerde nasıldır bilemem)
  • Üzerinde gelen lastiklerin dandik olması. Üzerinde mitas syrinx lastikler geliyor ki 50 tl lik lastikler bunlar. Belli km den sonra düzgün bir lastiğe geçiş yapmak farz oluyor.
  • Aero jant yapısı bazen zorlayıcı olabiliyor. Özellikle benim gibi sahilde fazla tur atıyorsanız denizden gelen sert rüzgar sizi yana itebilir. Tabii bu tüm aero bisikletlerde olan bir nüans.
  • Daha hafif olabilirdi. Kron rc1000 kullanan arkadaşımın bisikleti daha hafif. Daha hafif olabilirdi.
Genel olarak toparlayacak olursam bisikleti tavsiye ederim. Fakat daha önce de dediğim gibi claris set kullanmıyorum ve performansını bilmiyorum. Ama sora dan memnunum. Bir Shimano ürünü olan clarisin de sizi üzeceğini düşünmüyorum. Bol pedallı günler dilerim. 🚴‍♂️🙋🏻‍♂️
 
  • Beğen
Tepkiler: Feunard ve mtaybun
@Amanita Fiyat ve bisiklet çok iyi bulmuşsunuz. Kadro boyuna gelecek olursak eğer çabuk adapte olurum diyorsanız 21 kadro ile sürebilirsiniz. Denemenizde de fayda var.
 
Selamlar, Mosso'dan 3000 tl tabanında, maksimum 3300-3500 olmak üzere hangi dağ bisikletini önerirsiniz? Şimdiden teşekkürler.. :)
 
Legarda'ya 700x28 lastik takan var mı? Jant içi genişliği 19mm yazıyor hesaplayınca 26.6 çıkıyor minimum için. 700x28 kullanan varsa tecrübe paylaşımı yaparsa sevinirim.

@juımpthescene GVL290 ve Black edition var ki onlar da dediğiniz fiyatlara ulaşmıyor bile.
 
Legarda'ya 700x28 lastik takan var mı? Jant içi genişliği 19mm yazıyor hesaplayınca 26.6 çıkıyor minimum için. 700x28 kullanan varsa tecrübe paylaşımı yaparsa sevinirim.
2015 model legardaya 28 lastik takıp kullandım. hiç sorun yaşamadım.
 
@ExKyotoo
Kullanılan lastikle çok alakalı bir konu. Ben çok ucuza cst lastik takmıştım. Düz yolda hız anlamında hissedilir fark vardı. Bozuk yollardada çok sıkıntı yaşamadım.
 
  • Beğen
Tepkiler: ExKyotoo
@memetcan424 çok teşekkürler hocam, peugeot r15 sora modelini aldım. Bakalım nasılmış.
 
@ExKyotoo black edition hakkında ne düşünüyosunuz peki? F/P uyuyor mu sizce?
 
@juımpthescene dağ bisikleti için pek bir şey diyebileceğimi sanmıyorum ilgimi çekmediği için ama maşanın kendi maşaları olması biraz gözüme batıyor. Tur bisikletlerindeki maşalarını beğenmeyenler olmuştu. Diğer yandan set olarak, kadro şekli olarak kötü değil tabii ki. Bu fiyatta başka markalarda ne modeller var bakıp karşılaştırmak lazım Mosso şart değilse. Sonuçta para en uygun şekilde gitmeli.
 
  • Beğen
Tepkiler: juımpthescene
@juımpthescene dağ bisikleti için pek bir şey diyebileceğimi sanmıyorum ilgimi çekmediği için ama maşanın kendi maşaları olması biraz gözüme batıyor. Tur bisikletlerindeki maşalarını beğenmeyenler olmuştu. Diğer yandan set olarak, kadro şekli olarak kötü değil tabii ki. Bu fiyatta başka markalarda ne modeller var bakıp karşılaştırmak lazım Mosso şart değilse. Sonuçta para en uygun şekilde gitmeli.
Kesinlikle katılıyorum. Yaklaşık bu fiyatlara karşılaştırma için araştırdığım Carraro modeller var. Birisi Daytona 2730 diğer ise Daytona 730.
 
  • Beğen
Tepkiler: ExKyotoo
FLASH V66 37X622 (1mm ZIRHLI-REFLEKTÖRLÜ) lastigin üzerinde hava basıncı aralıgı yazmıyor petrolden hava basacam max hava basınıcı nedir bu lastiğin bilen var mı
 
FLASH V66 37X622 (1mm ZIRHLI-REFLEKTÖRLÜ) lastigin üzerinde hava basıncı aralıgı yazmıyor petrolden hava basacam max hava basınıcı nedir bu lastiğin bilen var mı

@Halo minimum 51 psi maximum 85psi . Aslında üzerinde de yazıyor, belkide göznüzden kaçmıştır. Selamlar

IMG_20200718_133418.jpgIMG_20200718_133555.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Halo
Geri