pinarello angliruda kullandım.
dostum ben birçok kere değil, angliru sahibi oldum ve 1 yıla yakın kullandım ve sattım. 5800 lü kırmızı karbon fulcrum racing 7 jantlı. ben angliru derken aslında pinarelloyu bile ucuza alıp kullanmıştım tahmin edildiği gibi pahalı uçuyor vs değil diye belirtmek istemiştim. neredeyse şuanki merida dan biraz daha pahalıydı. tabiiki f12 pahalı fakat konumuz bu değil. yani salcano xrs yerine pinarello bile alınır angliru bile olsa demek istedim. bulunursa tabii. yine de tercih giriş seviyeside olsa carbon pinarello veya colnago değil salcano olursa ona diyebilecek birşey bulamıyorum ne diyelim.Birçok kereler ''Pinarello Angliru kullandım'' vurgusu yaptığınızdan yazmak istedim.Angliru'nun bilinen en belirgin özelliği La Vuelta'da kullanılan ve Monte Zoncolan ile birlikte Avrupa'daki en sert dağ olmasındandır, Pinarello'nun ürün gamnındaki giriş seviyesi karbonlardan biri olmasından değil.
Yurtdışında arada denk gelen indirimli fiyatla burdaki stock salcano fiyatını karşılaştırmak doğru değil. Ben olsam bende dediğiniz gibi calnago alırdım ama sürekli denk gelecek bir durum değil, beklemek ve sabretmek gerekiyor.dostum ben birçok kere değil, angliru sahibi oldum ve 1 yıla yakın kullandım ve sattım. 5800 lü kırmızı karbon fulcrum racing 7 jantlı. ben angliru derken aslında pinarelloyu bile ucuza alıp kullanmıştım tahmin edildiği gibi pahalı uçuyor vs değil diye belirtmek istemiştim. neredeyse şuanki merida dan biraz daha pahalıydı. tabiiki f12 pahalı fakat konumuz bu değil. yani salcano xrs yerine pinarello bile alınır angliru bile olsa demek istedim. bulunursa tabii. yine de tercih giriş seviyeside olsa carbon pinarello veya colnago değil salcano olursa ona diyebilecek birşey bulamıyorum ne diyelim.
Merhaba. En uzun 212 km gittim bike fit olduğu için herhangi bir problem yaşamadım. Yani düşünüyorum zamanın olsa günde 300 üzerini zorlayabilirim. Ama her ne olursa olsun daha çok eğilmek zorundasınız. Bu size düz yolda tabi bir avantaj sağlıyor (hız olarak/rahatlık olarak değil). Tırmanışta ise eğik bir açı ile tırmandığınız için tabi bir miktar zor oluyor ama abartıldığı kadar olmadığını düşünüyorum. Strava kayıtlarım mevcut kontrol edebilirsiniz. Kadro oldukça rijit. Tepkileri harika. Alacağınız iyi bir jant seti ile inanılmaz sonuçlar alabilirsiniz. İzin olduğum için geç cevapladım foruma bakmadım hiç kusura bakmayın.@isosel merhaba. Ben de bayağı bir süredir bisiklet arastirmasi yapıyorum. Giant tcr advanced 2 de karar kilmistim ama onda 105 set var ve fiyat olarak daha pahali. Beni dusunduren nokta su: tcr kadro, salcano kadrosu kadar biniciyi eğilmek zorunda birakmiyor. Daha rahat yani. Ben bisikletle şehirlerarasi (bikepacking) seyahat etmek istiyorum. Kondisyonum iyidir.Sehir bisikletim var ama yasadigim yer hep çok uzun dik yokuşlarla dolu. Bike fit sonrasinda salcano istediğim rahatlığı verir mi bana uzun suruslerde? Aero kadrolu bir bisiklette bikepacking tuhaf kaçar mi? 52/36 aynakola 11/30 ruble yokuslarda daha iyi performans saglar mi? Sizin en uzun turunuz kac kmdi ve herhangi bir agri, rahatsizlik yasadiniz mi?
Selamlar. Sonunda kararimi verdim. Çeşitli sebeplerden dolayi başlangıç için karbon masa ve hafif alasim bir alloy kadrolu Cube Gtc Attain (2017 model 105 5800 set v-fren) almaya karar verdim. 50/34 11/32 . Mosso Tca 735 de hoşuma gitti. Hatta onda Cube den farklı olarak kadroda gorulen yerlerde kaynak izi yok. Cubede var ama cok goze batmiyor. Yine de olmasa daha iyiydi.Merhaba , öncelikle sana Endurance yol bisikleti lazım. Giant markasında tcr yokuş kadrosudur. Sana giant deffy modeli gerekli. Daha yüksek alın borusu ve daha uzun kadro ile seni rahat ettirir. Cube attain gtc pro da aynı kategoride. Uzun turlar yapacaksan sana 50 34 aynakol 11 32 ruble lazım. Salcano xrs 001 gibi aero kadrolar kısa alın borusu kısa üst borusu ile seni yorar. Bu arada uzundan kastın 200 300 km gibi düşünüyorum. Günde 100 150 km bineceksen aero da olur.
ilk bisikletim tca 735 ti ve altımda esniyordu Sizin için doğru bir karar olmuş oranlar da gayet yeterli hiç korkmayın. Hatta bindikçe bacaklar güçlendikçe size az da gelebilir.Teşekkürler. Faydalı oldu bilgiler Kazasiz belasiz surusler dilerim. @isosel
Selamlar. Sonunda kararimi verdim. Çeşitli sebeplerden dolayi başlangıç için karbon masa ve hafif alasim bir alloy kadrolu Cube Gtc Attain (2017 model 105 5800 set v-fren) almaya karar verdim. 50/34 11/32 . Mosso Tca 735 de hoşuma gitti. Hatta onda Cube den farklı olarak kadroda gorulen yerlerde kaynak izi yok. Cubede var ama cok goze batmiyor. Yine de olmasa daha iyiydi.
Umarım bu dişli oranlari beni tatmin eder; kisa surede daha sert oranlara ihtiyacım olmaz.
@selim82
dur kardeşim gerilmeSene 2020, XRS001 kullanıcısıyım. Şu bizim milletteki ithal marka özentisini bir anlayamadım gitti. Ya kardeşim paran varsa al kullan, fakat sürekli bir aşşağılama ezikleme vs saçma sapan yorumlar. yok şunla kıyaslanmazmış yok onu alacağına bunu al bilmem ne, şakamısınız abi ya ? Rijit kadro sizi hızlı yapmaz, yüüksek krank da sizi hızlı yapmaz,herşey insan da bitiyor bi şunu kafanıza sokun artık,gerçekten yeter ya.
Sakin ol şampiyon 😀Sene 2020, XRS001 kullanıcısıyım. Şu bizim milletteki ithal marka özentisini bir anlayamadım gitti. Ya kardeşim paran varsa al kullan, fakat sürekli bir aşşağılama ezikleme vs saçma sapan yorumlar. yok şunla kıyaslanmazmış yok onu alacağına bunu al bilmem ne, şakamısınız abi ya ? Rijit kadro sizi hızlı yapmaz, yüüksek krank da sizi hızlı yapmaz,herşey insan da bitiyor bi şunu kafanıza sokun artık,gerçekten yeter ya.
Bide onu kadrosu çatlayan bir arkadaş vardı ona söyle@trainspotting35 Giant candır,gerisi heyecandır👍
Sakinim İsmail de ,bu kadar saçma yorumları,daha kötüsü bakış açısını midem kaldırmıyor.Sakin ol şampiyon 😀