Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

İnceleme Neden Salcano xrs 001 Ultegra - 2019

!
 
Son düzenleme:
Scudo
@ahmetyavuz
Ahmet bey yanlış anlamayın da neyi nasıl anladığınızı ben anlayamadım :D
 
@CeRKeZ
En önemli olan KADRO GEOMETRİSİ
 
@ahmetyavuz
Anlayamadığım yer ! Mi oldu?
@CeRKeZ
Aynı durumdayım
@ahmetyavuz
Kime göre neye göre herşey kendince önemli tabi... Ayrıca dünya markaları nasıl dünya markası oluyor bize de anlatın efendim bizde nasiplenelim nerelerden nasıl çıkarımlar yaptığınızı saygılar :hhhhhh:
@Yilmaz Sanli
Çok teşekkür ederim çok sağ olun
 
  • Beğen
Tepkiler: Afyon35
@trainspotting35
abi tekrar merhaba. Dediğiniz gibi kadroya 49 yazılmasının yanlış olduğunu söyledi Aziz abi. Aslında ölçüler üst boruya göre verilmeli esas önemli nokta uzanma mesafesi diyor.
Karbon karbon arası sürtünme için kullanılan yağ için de şöyle diyor: çok sök tak yapılacaksa kullanılabilir ama zamanla ciddi anlamda toz pislik barındırır hale geliyormuş ve sıcakta kendini rahatlıkla bırakıyor dedi. Kendisi sanayi ekipmanlarını da iyi bilip kullanıyor yine motor tamirciliği de var bisiklet için shimano gresi kullandı demiştim karbonlarda, shimano değil onu kullanmadım dedi gösterdi başka bir gres kullanmış. Bu ne su geçirir ne toz darbelerde de hiçbir problem yaşamadık, kullanımında herhangi problem olmaz dedi.
Yine çoktan beri der ki: Torku'nun bu kadrosu değil 2 önceki kadrosu; mustafa sayarın elmalı da sanırım yokuşu 1. bitirdiğinde kullandıkları bisikleti taiwan da çok iyi bir firmaya ürettirdiklerini o kadronun en sağlam kadro olduğunu, daha sonra 2015 te de kendisi ölçüleri alarak, bu ölçülerin türk sporculara göre olduğunu yazıp Salcano'ya verdiklerini onların da Çin'de bu kadroyu ürettirdiklerini söyledi. Deng fu kadroya 2016 yazıyor. Bu da ilginç bir detay.
 
@Afyon35
Kıymet verip okuduğunuz için teşekkürler. Ben kimse için kötü düşünmüyorum. Herkes kendine yakışanı yapar. Burada birbirimize faydamız dokunsun istiyorum sadece. Çoğu arkadaşlarımızda böyledir. Hepsi değer katarlar.Tekrar teşekkürler.
 
@kallone
Allah razı olsun Mustafa abi. Nice yollar bizi bekler inşallah kazasız belasız.
@mehmet ugur demir
çok teşekkür ederim sağolun.:harika:
 
Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın. Dikkatimi çekti sormak istedim, sele borusu takılırken yağ sürülmüş karbon kadrolara yağ sürülmesini doğru bulmazlar. Uygulama doğrumu sizce.
 
@Cyanide
çok teşekkür ederim. Neden doğru bulmuyorlar acaba varsa bilmediğimiz öğrenelim :) ?
 
@smtdgncy hatırlatma için teşekkür ederim, sayfa oldukça uzamış yazılanları okuma fırsatı bulamadım.
@isosel amacı koruyucu katman olarak yada yazmış olduğunuz amaç için kullanılan yağlar genellikle kadroda parça zayıflığı ve kırılmalara yol açıyor.
Sebebine gelecek olursak karbonda kullanılan bir malzemenin (adını hatırlayamıyorum) çözülmesinden kaynaklı olduğunu ustamdan öğrendim. Önceki bisikletime kadar bende yağ kullanılması gerektiğini biliyordum ancak yeni bisikleti topladığımız sırada tecrübe etmiş oldum. Karbon kadronun montajında tork anahtarı kullanmak kadar elzem olduğunu biliyorum sadece. Bu hususta çok fazla teknik bir bilgim yok.
 
@Cyanide
Anladım gerçekten tespit edilmiş bir parça zayıflığı ya da kırılma söz konusu ise ağır sonuçlar doğurabilir. Teşekkür ederim.
Kullanılmasa sürtünmeden yada darbeden kaynaklı problemler olabiliyor. Çağrı'ya sordum nedir diye durum. Kullanılabilir mi fikrin ne dedim. Kayabilir dedi. Direkt kullanılmamalı da demedi. Aslında açığa kavuşturulması gereken konular arasında bu konu. İzlediğim bir videoda karbon gresleri için; içinde gözle görülemeyen ama elinizle hissedebildiğiniz topçuklar var sürtünmeyi engelliyor darbe sönümlüyor dedi.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
@GencerGümüşay
teşekkür ederim. Evet haklısınız boyası hassas olabilir. :harika:
dng.jpg
kadro ölçüleri bu şekilde. Başka bisiklet kullandınız mı? Bu kadro size baya büyükmüş. Bilerek mi yoksa rastgele mi almıştınız?
 
@trainspotting35
bacaklar mı büyük acaba :koptum:
 
Geri