Daytona
Üye
- Kayıt
- 9 Ağustos 2020
- Mesaj
- 61
- Tepki
- 114
- Yaş
- 50
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Cüneyt Çatıkkaş
- Başlangıç
- 2002—03
- Bisiklet
- Bianchi
- Bisiklet türü
- Dağ bisikleti
@Atlas1982
aralarındaki en bariz fark kadro mimarisinin getirdiği oturuş pozisyonu,sürüş yatıklığı gibi geldi bana. Kısmi donanım, fiyat farkları varsa da bunlardan ziyade tercih edeceğiniz sürüş pozisyonuna uygunluk içermesi karar vermede donanım - farkının önüne geçmelidir diye düşünüyorum.
330 daha agresif, daha sportif kullanıma dönük, daha yatık sürüş gerektiren bir kadro geometrisi barındırıyor gibi.
Dar gidon alnına sahip. Üretici ayarlanabilir gidon boğazı da koymamış bu modele. Ki daha alt donanımlı 327 ye koymuş mesela.
Zannımca 327 de konfor hedeflenmişken 330 da sportif sürüş amaçlanmış.
T11 ise 327 gibi daha dik oturuşlu sanki kadro olarak. 330 veya t11 den birinin üzerine çıkmanız çok fikir verecektir size imkan bulursanız. 330 size fazla yatık sürüşlü gelirse tercihinizi t11 den yana kullanırsınız misal...
Düzenli bisiklet kullananlarda gittikçe daha agresif, yol bisikletine doğru bir meylediş temayülü olduğunu da göz önünde bulundurmak gerek bir yandan.
Bu etkenlerin dışında t11 zannımca bir kg. dan daha az farkla daha hafiftir.
Donanımlar da 330 da daha nitelikli tabii, gerek full deore olması,gerek kojak lastikleriyle. 330 da ekstradan 36 dişli ruble olması dik yokuşta bir nebze daha rahat etme sağlarsa da t11 de de yine yakın güzellikte dişli oranları mevcut...
Tercih sizin...
aralarındaki en bariz fark kadro mimarisinin getirdiği oturuş pozisyonu,sürüş yatıklığı gibi geldi bana. Kısmi donanım, fiyat farkları varsa da bunlardan ziyade tercih edeceğiniz sürüş pozisyonuna uygunluk içermesi karar vermede donanım - farkının önüne geçmelidir diye düşünüyorum.
330 daha agresif, daha sportif kullanıma dönük, daha yatık sürüş gerektiren bir kadro geometrisi barındırıyor gibi.
Dar gidon alnına sahip. Üretici ayarlanabilir gidon boğazı da koymamış bu modele. Ki daha alt donanımlı 327 ye koymuş mesela.
Zannımca 327 de konfor hedeflenmişken 330 da sportif sürüş amaçlanmış.
T11 ise 327 gibi daha dik oturuşlu sanki kadro olarak. 330 veya t11 den birinin üzerine çıkmanız çok fikir verecektir size imkan bulursanız. 330 size fazla yatık sürüşlü gelirse tercihinizi t11 den yana kullanırsınız misal...
Düzenli bisiklet kullananlarda gittikçe daha agresif, yol bisikletine doğru bir meylediş temayülü olduğunu da göz önünde bulundurmak gerek bir yandan.
Bu etkenlerin dışında t11 zannımca bir kg. dan daha az farkla daha hafiftir.
Donanımlar da 330 da daha nitelikli tabii, gerek full deore olması,gerek kojak lastikleriyle. 330 da ekstradan 36 dişli ruble olması dik yokuşta bir nebze daha rahat etme sağlarsa da t11 de de yine yakın güzellikte dişli oranları mevcut...
Tercih sizin...