Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Satrai Alacak Olursanız Bir Daha Düşünün

Cümleye büyük harfle başlamadık diye mesajımızı silen ve tekrarlayınca da konudan uzaklaştıran yönetime göre küfür etmenin bir sakıncası yokmuş demek ki. Şuraya iki kelam bir şeyler öğrenmek için giriyoruz karşılaştığımız şeylere bak.

Yönetimi eleştirdik diye de ban yeriz şimdi.

Bana hakaret eden bir eleman da ban yemeden forumda hayatına devam etti hiçbir şey olmamış gibi. Şaşırtıcı bir moderasyon anlayışları var.
 
Scudo
Satış için e-fatura yerine kağıt fatura düzenlenmiş ise usülsüz işlem yapılmış demektir. Size en yakın vergi dairesine bir şikayet dilekçesiyle başvurarak, firmanın usülsüzlük cezası almasını sağlayabilirsiniz.

Tüketici hakem heyeti başvuruları e-devlet üzerinden de yapılabiliyor. İki üst mesajda yazan arkadaşımızın da işaret ettiği gibi, fatura yerine ödemeye ait banka dekontu, kredi kartı ekstresi gibi belgeleri de sisteme yükleyebilir ve başvuru dilekçesinde e-fatura düzenlenmediği hususunu belirtebilirsiniz.
 
@Batuhan Köksal , ilgili kişiye ait uygunsuz yazışmalar silinip kendisi de forumdan atılmıştır.Bu tip kişilerle gereksiz polemiğe girmeyiniz.
Moderasyon ekibinin "112 servisi" olmayıp gerekli yaptırımları "ışık hızıyla" yerine getirmesini beklemeyiniz.
Her konuyu sıcağı sıcağına takip etmemiz mümkün değil. Olumsuz gelişmeleri şikayet ederek erken uyarıda bulunmak süreci hızlandıracaktır.
İyi forumlar...
 
Forumda bisiklet toplama başlıklarına bakarken gözüme @Mehmet Altuğ abinin Satrai toplama projesi geldi. Sonrada bu yaşana süreç aklıma geldi. Acaba son durum nedir bir değişiklik var mı?
 
Tüketici hakem heyetine başvurdum ve vergi dairesine şikayet ettim. Süreç devam ediyor. Sonuca ulaşınca bilgilendiririm buradan. İlgilenen tüm arkadaşlara tekrar teşekkürler.
 
Vayy arkadaş 8 sayfa ne yazdınız, 4'e kadar dikkatle okudum. Öncelikle sıkıntı yaşayanlara çok geçmiş olsun.

Benim adım Samet Aksuoğlu 2007 yılından bu yana cromoly kadrolar ile yaylalar, dağlar dolaşıyorum.

şimdi 20 yıllık tur geçmişimi uzun uzun anlatamayacağım ama biliyorum da konuşuyorum. varsayım falan yok. Bam Bam Bam olaya sebep sorunu yazacağım. Yok öyle olmadı falan demeyin, olmuştur.


kırılan parçaya takılı Ursus marka ayağa baktım, diğer sorun yaşayan ayak da, Carraro CRT-TRIP modelindeki çift tarafa açılan ayaklara benziyor.

Her iki ayağında tasarımı kadrodaki bağlantı noktasından önce çıkıyor, yere doğru dikey bir parça ile yere yaklaşıyor sonra paralel formunu alıyor. yani ayaklar kapalı iken yere yakınlar. Bu tür kapalıyken yere yakın konumlanan ayaklar tur bisikletçiliğine uygun değillerdir.

Hele satrai gibi ekspedisyon sınıfı(ekspedisyon 26" olur) bir bisiklete hiç uygun değiller.

Minik bir kaldırıma çıkmak veya inmek gibi satıh değiştirirken bisikletin kullanıcısı fark etmese bile ayak, kullanıcı ve çantaların tüm ağırlığıyla yere dokunur/sürter. işte bu esnada tüm baskı ayağın bağlı olduğu kadro demirine biner ve o kısım şifayı kapar, ileride de kırılır.

ben hiç kaldırımdan inmedim ki diyenlere de yoldaki bir taşa değmiştir diyorum o kadar da iddalıyım. kaç tane aynakolu yere değdirip en kral kare mil göbekleri, bb40 göbekleri hacemat ettim. yani konu sadece ayak değil. aynakolda değmeyecek. özetle yüklü bisikletin altı yere değmeyecek kardeşim. ya da şöyle diyelim, bisikletin sadece tekeri yere değecek.

duvarımda satrai kadro asılı, ilk çıktığında destek amaçlı almıştım. hiç kullamadım. şimdi gene yanına gidip detaylı baktım, minik minik incelikle kaynaklanmış. öyle iki kaynak dokundurulup bırakılmamış.

Yani gömün, ama insaflı gömün.
Adam değiştirmedi kadroyu denmiş. Adam nasıl değiştirsin elinde mal mı kaldı? vaktiyle belli bir sayı kadro getirmiş ve bitirmiş.

Örneğin, Orhan Esen adlı arkadaşımız da aldı bu kadrodan. yolda karanlıkta bir çukuru göremeyip çok sert girip sertçe düştü, hastanelik oldu ve bu olayda maşa da yamuldu. şartsız şurtsuz maşa değişti. Melih'in elinde maşa vardı değiştirdi. Ama Melih artık ilk partiyi eritti. Napsın abi adam?

Siz niye çelik kadro alıyorsunuz, kırıldığında yolda kalmayın, her yerde kaynaklattırın diye değil mi? eğer değilse siz gidin alüminyum alın kardeşim, siz daha olayı anlamamışsınız.

Mağduriyeti yaşayan kişinin yapması gereken, eğer istanbulda ise brelis veya soulrider'dan randevu alıp, parçayı kaynaklattırmak olmalıydı. Ya da Melih'e gönderecektin o yaptırıp gönderecekti. Butik bir firmaya kırdığın ürünü geri verdirtmeye çalışmak bana insaflı gelmedi.

Ayrıca sanki Satrai kadrolar merdiven altı üretimmiş gibi yorumlar gördüm. Yahu satrai kadroyu avrupaya fixed gear çelik bisikletler üreten bir aile şirketi yapıyor. Gayette güzel bir çeliği var. diğer bir çinde üretim yaptıran surly lht ile denk diyebiliriz. Daha iyisini isteyen vsf tx400 veya co motion pangea alsın.
 
Son düzenleme:
Vayy arkadaş 8 sayfa ne yazdınız, 4'e kadar dikkatle okudum. Öncelikle sıkıntı yaşayanlara çok geçmiş olsun.

Benim adım Samet Aksuoğlu 2007 yılından bu yana cromoly kadrolar ile yaylalar, dağlar dolaşıyorum.

şimdi 20 yıllık tur geçmişimi uzun uzun anlatamayacağım ama biliyorum da konuşuyorum. varsayım falan yok. Bam Bam Bam olaya sebep sorunu yazacağım. Yok öyle olmadı falan demeyin, olmuştur.


Şimdi bu kırılan parçaya takılı Ursus marka ayağa baktım, diğer sorun yaşayan ayak da, Carraro CRT-TRIP modelindekine benzer çift tarafa açılan ayaklardan.

Her iki ayağında tasarımı kadrodaki bağlantı noktasından önce çıkıyor, yere doğru dikey bir parça ile yere yaklaşıyor sonra paralel formunu alıyor. yani ayaklar kapalı iken yere yakınlar. Bu tür kapalıyken yere yakın konumlanan ayaklar tur bisikletçiliğine uygun değiller. Hele satrai gibi ekspedisyon sınıfı(ekspedisyon 26" olur) bir bisiklete hiç uygun değiller.

Minik bir kaldırıma çıkmak veya inmek gibi satıh değiştirirken bisikletin kullanıcısı fark etmese bile ayak, kullanıcının ve çantaların tüm ağırlığıyla yere dokunur/sürter. işte bu esnada tüm baskı ayağın bağlı olduğu kadro demirine biner. o oradan şifayı kapar, ileride de kırılır.
ben hiç kaldırımdan inmedim ki diyenlere de yoldaki bir taşa değmiştir diyorum o kadar da iddalıyım. kaç tane aynakolu yere değdirip en kral kare mil göbekleri, bb40 göbekleri hacemat ettim. konu sadece ayak değil. yüklü bisikletin altı yere değmeyecek kardeşim.

duvarımda satrai kadro asılı, ilk çıktığında destek amaçlı almıştım. hiç kullamadım. şimdi gene yanına gidip detaylı baktım, minik minik incelikle kaynaklanmış. öyle iki kaynak dokundurulup bırakılmamış.

Yani gömün, ama insaflı gömün.
Adam değiştirmedi kadroyu denmiş. Adam nasıl değiştirsin elinde mal mı kaldı? vaktiyle belli bir sayı kadro getirmiş ve bitirmiş.

Örneğin, Orhan Esen adlı arkadaşımız da aldı bu kadrodan. yolda karanlıkta bir çukuru göremeyip çok sert girip sertçe düştü, hastanelik oldu ve bu olayda maşa da yamuldu. şartsız şurtsuz maşa değişti. Melih'in elinde maşa vardı değiştirdi. Ama Melih artık ilk partiyi eritti. Napsın abi adam?

Siz niye çelik kadro alıyorsunuz, kırıldığında yolda kalmayın, her yerde kaynaklattırın diye değil mi? eğer değilse siz gidin alüminyum alın kardeşim, siz daha olayı anlamamışsınız.

Mağduriyeti yaşayan kişinin yapması gereken, eğer istanbulda ise brelis veya soulrider'dan randevu alıp, parçayı kaynaklattırmak olmalıydı. Ya da Melih'e gönderecektin o yaptırıp gönderecekti. Butik bir firmaya kırdığın ürünü geri verdirtmeye çalışmak bana insaflı gelmedi.

Ayrıca sanki Satrai kadrolar merdiven altı üretimmiş gibi yorumlar gördüm. Yahu satrai kadroyu avrupaya fixed gear çelik bisikletler üreten bir aile şirketi yapıyor. Gayette güzel bir çeliği var. diğer bir çinde üretim yaptıran surly lht ile denk diyebiliriz. Daha iyisini isteyen vsf tx400 veya co motion pangea alsın.
Benim kadrom kırıldığında Melihin elinde kadro vardı.
Başka hangi kadroya Ursus ayaklık takılıp da kırılmış?
Benim bildiğim tanıdığım 2 kişi daha var satrai kadro alıp kullanan. 3 kadroda da aynı sorun var. 3 kadro da aynı yerden kırıldı.
İstanbulda değilim. Melihe durumu yazdığımda bir yere kaynattır veya öyle kullan şeklinde cevap verdi.
Biz olayı anlamamışız. EVET sen aşmışsın Sen SÜPERsin.
 
bu arada benim anlattığım senaryoda rüştünü ispat etmiş bir kadro da söz konusu darbeyi göğüsleyemeyip kırılabilirdi, ama kırılmayabilirdi de. Bunu görmeniz lazım. iphonu'u yere atıyorsun bir şey olmuyor, 10 cm 'den düşüyor kırılıyor.

Melih'in kadrosunu haşim işcan altgeçidindeki bisikletler ile kıyaslar tavrınızdan vaz geçin, çok amatör duruyor.

Ben Marin marka cromoly, peugeout marka mangalloy, Santos marka skandinium, cannondale marka aliminyum, garry fisher marka cromoly, sedona marka aluminyum kadroyu tur bisikletçiliğinde kırıp kaynaklattırıp yoluma devam etmiş biriyim. Hele down hillciler ve karbon bisikletliler ne kadrolar kırıyorlar aklınız hayaliniz durur.

adam size kaynatın geçin demiş, kaynatın geçin kardeşim. Shit Happens

cromoly satrai dururken, kalorifer borusu çeliğinden Crt Trip mi alalım. ki ben denemek için onu da aldım.

abi bu ülkeye fiyat performans ürün getirende kabahat.

Gidin o zaman üç misli paraya abd de veya almanyada üretilen çelik kadrolardan alın.

Soulrider tandem yaptı pos mauntlar, dropoutlar hepsi hatalı kullanıcısını çileden çıkardı. Brelis kadro yaptı çeki borusu simetrik değil dendi,

ki onlar satrai nin 4 misli paraya satılan kadrolar. ama aynı şekilde brelis ve soulrider alıp inanılmaz memnun olanlar da var. arada çıkar pürüzler.

Satrai totale bakınca iyidir kardeşim. ben önce kendim inceledim, şüpheye yer bırakmamak için önce kendime aldım sonra da 4 kişiye aldırdım. dördü de memnun.

satrainin tek sorunu ülkemizde bulmanın zor olduğu 29.6 sele ölçüsünü seçmiş olması. benim bulana kadar canım çıktı. Ayrıca arka çeki borusundaki pos maunt'u ön maşada da görmek isterdim. daha uyumlu dururdu. Benim satrai kadroya dair eleştirilerim bunlar.

şu anda dünyayı turlayan 3 kişinin altında bu bisikletten var, memnunlar mı memnunlar, o zaman?

bu arada iki diye biliyordum, üç kişinin de aynı yerden ayağı kırıldı yazmışsınız. Melihte üç tane yeni kadro var mı?

bu Melih yoga hocası değil, metalurji, makina üzerine eğitim almış bisiklet tasarımcısı ve tamircisi...

yapılması gereken tamirini yapıp geri göndermektir. Abi Melih'i Apple Store yerine koymuşsunuz, apple store da bile kafa kafaya ücretsiz değişim şartlara bağlı.
 
Son düzenleme:
X firma şöyle, Y firma böyle vs demekle olmuyor.
"Beğenmiyorsanız gidin ZZZ firması ürünü alın" demekle olmuyor.
"Elinde kadro kalmamış n'apsın adam" demekle olmuyor.

Bunların hiç biri tüketiciyi alakadar eden şeyler değildir. Madem o firmayı açtın, resmi ve faturalı satış yapıyorsun o zaman dükkanı açtığın ülkenin kurallarına uyacaksın, sattığın ürünün garantisini vereceksin. Paşa paşa vereceksin.
"Git bir yerde kaynattır" oldu canım tabi.
 
bu arada benim anlattığım senaryoda rüştünü ispat etmiş bir kadro da söz konusu darbeyi göğüsleyemeyip kırılabilirdi, ama kırılmayabilirdi de. Bunu görmeniz lazım. iphonu'u yere atıyorsun bir şey olmuyor, 10 cm 'den düşüyor kırılıyor.

Melih'in kadrosunu haşim işcan altgeçidindeki bisikletler ile kıyaslar tavrınızdan vaz geçin, çok amatör duruyor.

Ben Marin marka cromoly, peugeout marka mangalloy, Santos marka skandinium, cannondale marka aliminyum, garry fisher marka cromoly, sedona marka aluminyum kadroyu tur bisikletçiliğinde kırıp kaynaklattırıp yoluma devam etmiş biriyim. Hele down hillciler ve karbon bisikletliler ne kadrolar kırıyorlar aklınız hayaliniz durur.

adam size kaynatın geçin demiş, kaynatın geçin kardeşim. Shit Happens

cromoly satrai dururken, kalorifer borusu çeliğinden Crt Trip mi alalım. ki ben denemek için onu da aldım.

abi bu ülkeye fiyat performans ürün getirende kabahat.

Gidin o zaman üç misli paraya abd de veya almanyada üretilen çelik kadrolardan alın.

Soulrider tandem yaptı pos mauntlar, dropoutlar hepsi hatalı kullanıcısını çileden çıkardı. Brelis kadro yaptı çeki borusu simetrik değil dendi,

ki onlar satrai nin 4 misli paraya satılan kadrolar. ama aynı şekilde brelis ve soulrider alıp inanılmaz memnun olanlar da var. arada çıkar pürüzler.

Satrai totale bakınca iyidir kardeşim. ben önce kendim inceledim, şüpheye yer bırakmamak için önce kendime aldım sonra da 4 kişiye aldırdım. dördü de memnun.

satrainin tek sorunu ülkemizde bulmanın zor olduğu 29.6 sele ölçüsünü seçmiş olması. benim bulana kadar canım çıktı. Ayrıca arka çeki borusundaki pos maunt'u ön maşada da görmek isterdim. daha uyumlu dururdu. Benim satrai kadroya dair eleştirilerim bunlar.

şu anda dünyayı turlayan 3 kişinin altında bu bisikletten var, memnunlar mı memnunlar, o zaman?

bu arada iki diye biliyordum, üç kişinin de aynı yerden ayağı kırıldı yazmışsınız. Melihte üç tane yeni kadro var mı?

bu Melih yoga hocası değil, metalurji, makina üzerine eğitim almış bisiklet tasarımcısı ve tamircisi...

yapılması gereken tamirini yapıp geri göndermektir. Abi Melih'i Apple Store yerine koymuşsunuz, apple store da bile kafa kafaya ücretsiz değişim şartlara bağlı.
Samet bey yazacaklarımı lütfen yanlış anlamayın ama yazdıklarınız çok saçma geliyor, bir ürün garanti süresi altındayken olması gereken şartlarda kullanıldığı halde kırılıyor/bozuluyor ve satıcı nasıl "Garantiden bir şey yapamam, tamirine de karışmam ister öyle kullan ister yaptır." gibi bir cümle kurabiliyor? Madem takılan ayak hatalı ve kadro da hasara sebep oluyor neden bilgilendirme yapmıyor müşterisine, mal benden çıktı hadi eyvallah mı diyor? İkinci el ürün sattığını falan mı düşünüyor? Neden mağdur olana mağdur edeni savunuyorsunuz, mağduru ezmek ne zamandır moda oldu? Lütfen savunmuyorum diye mesajda yazmayın; "adam size kaynatın geçin demiş, kaynatın geçin kardeşim. Shit Happens" diye bir cümle kuruyorsanız kim olursa olsun böyle düşünür. Burada bu konu başlığı açıldıktan sonra durumu çözebilir, onlarca potansiyel müşteri ve insanlara kendisini tavsiye edip reklamını yapacak bir müşteri kazanabilirdi ancak elindeki müşterinin yanında potansiyel müşterilerini kaybetti.

Evet insanlar ne kadrolar kırıyorlar, çatlatıyorlar ancak firmalar mallarının arkasında duruyorlar ve müşteri memnuniyetini sağlamayı biliyorlar, çünkü ürünlerini alan müşterileri memnun edemezlerse yeni müşteri kazanamayacaklarını biliyorlar. Önceki mesajlarda çok güzel örnekler verilmiş firmaların nasıl ürünlerinin arkasında durduğuna dair, iki tane de ben ekleyeyim. 2018 mayısta aldığım Bianchi SLR 600 yol bisikletimde aldıktan 4 ay sonra, eylül ayında fark ettiğim üst borunun küçücük bir kısmında boya kabarması ve dökülmesi başlamıştı. Gözüme bile çarpmayan bir yerdi ama kadro fabrikaya gitti ve yeniden boyandı, yapılan işlem ise boyadan kaynaklanan bir hata olduğu için garantiden yapıldı. Yine o dönem içerisinde saçma bir şekilde kırılan arka jant telleri yüzünden arka jant fabrikaya gönderildi, teller değiştirilerek yeniden örüldü ve bana geri teslim edildi. İki seferde de kargo ücreti dahi talep edilmedi. Mesajı da burada. Satıcı kişi artık olayı unutmuştur diye düşünüyorum, umarım THH ile istediğiniz sonuca ulaşırsınız.
 
Hey dostlarım 10 numara bir mevzu bulmuşsunuz. Birincisi Satrai üzerine olduğu için dikkatimi çekti. Son günlerde gördüğüm en iddialı kadro set. Çok dikkat çekici. surly, koga, vsf sürmüş biri olarak tasarımından etkilendim diyebilirim. İkincisi mazarat nereden çıktı diye bir bakayım dedim sorun ayaklıkmış. Evet carraro cr trip çelik bir bisiklet sahibi olarak aynı ayaklık bende de var. Bu denli ağır ve difonksiyon bir ayaklık bana da ters geliyor. Baksan 2 kilo vardır. Yüklü bir bisiklette açıp kapatması ayrı bir dert. Yere yakın. Yani bütün negatiflikleri üzerinde barındırıyor.
Ha bu arada bir arkadaş cr trip e kalorifer borusundan diyerek tiriplere girmiş ağır ayıp etmiş. Değerli moderatörlerden lafını geri almasını talep ediyorum. Lütfen.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Eren
yapılması gereken tamirini yapıp geri göndermektir.

Firma tamire de yanaşmıyor, sorunun bir yönü de bu zaten. Çözüm olarak sunulan şey "Yaptır kullan, kendi başının çaresine bak".

"Elinde kadro olmadığı için değiştirememiştir" bahanesi de komik. Yasadaki hüküm belli; onarım-değişim mümkün değilse satıcı ücret iadesi yapar.

"Satrai kadro aldım, duvarda asılı duruyor" demişsiniz. Aynı durumdayız; benim Satrai kadrom da tamir standında asılı duruyor ve tüm bu olan bitenden sonra bisikleti toplayıp kullanma hevesim kalmadı. Şimdi bu olayda zarar gören kim? Sadece Levent bey mi? Yoksa Satrai markasına, Melih beyin verdiği yazılı-sözlü garantilere güvenip de kadro alan sizin-benim gibi insanlar mı?
 
Konu bir süre unutulduktan sonra nasıl oluyorsa birileri gelip satrai hakkında hep olumlu şeyler yazıyor. İşin garibi de yazanlardan bazıları firmayı savunma psikolojisiyle hareket ediyor. Yalnız benim mi dikkatimi çekti?
 
yurtdışından cinelli kadro almıştım 6 ay sonra sele borusunda ufak bi problem çıktı. mail ile iletişime geçtim. foto video gönderdim. kadroyu kargo yoluyla bize gönderin dediler. sonuçta hepsi bir ay gibi bir sürede garantiden değişim oldu. kargo parasını da bana geri ödediler.... büyük marka işte malının arkasında duruyor.
 
Bu başlığa daha önce de yazmıştım ama yeniden yazma ihtiyacı hissettim. Çünkü bilgilendikçe durumun vahameti daha da artıyor.
Bu dönem makine elemanları adında bir ders alıyorum. Çok güzel bir konumuz var yorulma diye. Parçanın şekli, malzemesi, işlenme şekli, çalışma ortamı, maruz kalınan kuvvetlerin türü ve büyüklüğünü vb. kullanarak yorulma hesabı yapıyoruz. Belirli bir kuvvet değeri için kullanım ömrünü, sonsuz ömür için uygulanması gereken max kuvveti veya tersten giderek belirli bir kuvvet değerini sonsuz ömürlü şekilde çalıştıracak parça kalınlığını, boru çapını vs. buluyoruz.
En basit haliyle söylemek gerekirse bir parçayı 1000-5000-10000 vb. açma kapama dayanacak şekilde veya sonsuz ömürde olacak şekilde tasarlamak mümkün. Kolay da bir konu çok komplex makine parçaları için hesap yapılmıyorsa. Bisiklet kadrosu komplex bir yapı olsa da ayaklık gerçekten basit bir şekile sahip. Maruz kaldığı kuvvetler çok kolay bir şekilde hesaplanabilir, bu kuvvetlerden yola çıkarak ta parça kalınlığı veya şekli üzerinde değişikliker yaparak sonsuz ömürlü tasarım yapılabilir.
Pek üzerinde durulmamış ama kullanım ömrü çok düşük bu parçanın. Normal şartlarda 10-15 yıl belki daha da uzun süreler boyunca açılıp kapansa da sorunsuz bir şekilde çalışması gerekli. Gerçekten çok büyük bir tasarım hatası olsa gerek. Ya da hiç yorulma hesabı yapılmadı.
Ben makine müh değilim, gemi mak. işl. müh. öğrencisiyim. Bize verilen sınırlı mukavemet eğitimi ile bile bu ayaklık için rahatlıkla yorulma hesabı yapabilirim diye düşünüyorum. İyi bir okuldan mezun bir tane makine mühendisini istihdam etseler bu tür sorunlarını rahahlıkla çözer.
 
Firmayı savunmak için kullanılan argumanları kahkaha atarak okudum gerçekten. Günüme neşe kattınız, teşekkürler.

Sizin gibi anlayışlı müşteriler varken ticarete atılmamak gerçekten enayilik gibi duruyor.

Aldığımız üründe sorun varsa, "Napsın abi adam, mal yok elinde, ne yapabilir ki?" diye bir fikrin mantıklı bulunması mı daha komik, yoksa mantıklı bulmakla kalmayıp bunu bir de forumda tavsiye olarak vermek mi daha komik bilemedim. Gözümün önüne şikayetvar.com dialogları geldi;

-Üründe arıza var ama iade almıyorsunuz
+Değerli müşterimiz, bütün malları sattık bitirdik, n'apabiliriz ki? valla yok elimizde, olsa dükkan sizin
-Aa öyle desenize, tamam o zaman, gerçekten de bu durumda yapabileceğiniz hiçbir şey yok.


Bir de sorunla karşılaşıldığında yapılması gerekenler tavsiyesi var. O da harika; sorun yaşandığında yapılması gereken, bu işten anlayan bir usta bulmak olarak tavsiye verilmiş. Yeni bir ürün alıyorsunuz, üründe sorun yaşıyorsunuz, aldığım yere gideyim diye düşünüyorsanız durun hemen orda ! Olur mu arkadaşım öyle şey !, satıcı malı sattı, bitti. Daha niye adamı darlıyorsun, artık sorumluluk sende. Gidip usta arayacağına gelmiş burada satıcıya tatava yapıyorsun. Shit heppıns kardeşim, bekleme yapma devam et.

Ama en güzel yeri, bence zaten ne kadrolar kırılıyor, seninki de bir şey mi tesellisi. Burada koptum gerçekten :)) Gerçekten de milletin ne kadroları ziyan oluyor, biz de halimize şükredeceğimize kalkıp bizim için ne fedakarlıklarla, sırf hayır için bu işe girmiş insanlara bık bık yapıyoruz. Bize de iyilik yaramaz zaten...

Bence konu bisiklet ve belli ki taraflar da tanıdık olduğu için gerçeklikle bağlar kolayca kopabiliyor. Eğer evliyseniz hanıma, bir ürün aldığınız ve sorun yaşadığınızda ne yapacağını sorun, o sizi gerçeklikle aynı çizgiye getirir :)
 
Arkadaşın bahse konu kadro ve firma ile ilgili düşüncelerine saygı duyarım.

Benim takıldığım konu;saygısızca üstten üstten konuşmalar ,lümpen İngilizce takılar,kahve ağzı ile akıl vermeler...

Bir şekilde mağduriyetini paylaşan bir kişiye ,böyle hitap etme kimsenin haddi değildir.

"Üslûb-û beyan aynıyla insan"

Herkese saygılar .
 
Son düzenleme:
Satıcı kendini böyle savunamaz heralde, satıcı usta bul yaptır demek yerine kusura bakma, gönder tamirini yaptırayım deseydi bile bu iş uzamazdı. Malının arkasında durmak yerine birkaç bin tl için kısa vadede kar ettiğini sandı galiba ama uzun vadede kendisine zarar verdi.
 
Satıcı kendini böyle savunamaz heralde, satıcı usta bul yaptır demek yerine kusura bakma, gönder tamirini yaptırayım deseydi bile bu iş uzamazdı. Malının arkasında durmak yerine birkaç bin tl için kısa vadede kar ettiğini sandı galiba ama uzun vadede kendisine zarar verdi.
Daha önce bu konuda müşteri memnuniyeti konusunda yazmıştım.. Mesajda yadıklarıma ek olarak firma arkadaşıma yaklaşık 1000 euroda iade yaptı sebebi ise değişim yaptığı tarihte bisikletin fiyatının ucuzlamış olması ve bunuda firma arkadaşım sormadan kendisi dile getirerek yaptı zira arkadaşımın bisikletin güncel fiyatı umrunda bile değildi sadece değişim olması bile yetiyordu ona.

Sonra da biriside çıkıp diyor ki gidin pahalı olarak Alamandan vs alın. Elbette ondan alırım hiç değilse adamlar malının arkasında duruyor, bizim bazı esnaflar gibi cebini düşünmeden müşterinin memnuniyetini düşünüyorlar.

rb.png

Satrai Alacak Olursanız Bir Daha Düşünün
 
Geri