Firmayı savunmak için kullanılan argumanları kahkaha atarak okudum gerçekten. Günüme neşe kattınız, teşekkürler.
Sizin gibi anlayışlı müşteriler varken ticarete atılmamak gerçekten enayilik gibi duruyor.
Aldığımız üründe sorun varsa, "Napsın abi adam, mal yok elinde, ne yapabilir ki?" diye bir fikrin mantıklı bulunması mı daha komik, yoksa mantıklı bulmakla kalmayıp bunu bir de forumda tavsiye olarak vermek mi daha komik bilemedim. Gözümün önüne şikayetvar.com dialogları geldi;
-Üründe arıza var ama iade almıyorsunuz
+Değerli müşterimiz, bütün malları sattık bitirdik, n'apabiliriz ki? valla yok elimizde, olsa dükkan sizin
-Aa öyle desenize, tamam o zaman, gerçekten de bu durumda yapabileceğiniz hiçbir şey yok.
Bir de sorunla karşılaşıldığında yapılması gerekenler tavsiyesi var. O da harika; sorun yaşandığında yapılması gereken, bu işten anlayan bir usta bulmak olarak tavsiye verilmiş. Yeni bir ürün alıyorsunuz, üründe sorun yaşıyorsunuz, aldığım yere gideyim diye düşünüyorsanız durun hemen orda ! Olur mu arkadaşım öyle şey !, satıcı malı sattı, bitti. Daha niye adamı darlıyorsun, artık sorumluluk sende. Gidip usta arayacağına gelmiş burada satıcıya tatava yapıyorsun. Shit heppıns kardeşim, bekleme yapma devam et.
Ama en güzel yeri, bence zaten ne kadrolar kırılıyor, seninki de bir şey mi tesellisi. Burada koptum gerçekten
) Gerçekten de milletin ne kadroları ziyan oluyor, biz de halimize şükredeceğimize kalkıp bizim için ne fedakarlıklarla, sırf hayır için bu işe girmiş insanlara bık bık yapıyoruz. Bize de iyilik yaramaz zaten...
Bence konu bisiklet ve belli ki taraflar da tanıdık olduğu için gerçeklikle bağlar kolayca kopabiliyor. Eğer evliyseniz hanıma, bir ürün aldığınız ve sorun yaşadığınızda ne yapacağını sorun, o sizi gerçeklikle aynı çizgiye getirir