@nedimt vites kollarını x4 yapın frenleri değiştirin sağlam birşey takın en fazla bunu yapın eğer daha fazlasını düşünüyorsanız satın bisikleti. birde ek olarak karbon maşa tur için cız sakına yaklaşmayın yük yüklerseniz çatır çutur kırarsınız aman diyeyim.
@nedimt gerçekten ihtiyaç için mi bilmiyorum yalnız hoş gelmediği veya değişiklik olsun diye yapmak konusunda yardım etmek hoşuma gitmiyor şahsi algılamayın bunu. konu gerçekten ihtiyaç ise yazmak isterim yani. deseniz bana çekişi ağır ruble aynakol birşey yapmak gerek; bende derimki aynakolu 22-32-42 ile değiştirin rubleyi de 11-34 ile değiştirin bütün sorun ortadan kalkmış olur ama sorun bu değil. bana sorarsan hiç gerek yok cidden, tak bagajlarını vur kırbacı devam et.. yada sat sat sat koy gitsin.
herkese merhaba,
3 ay önce Dahon D8 alarak aktif olarak bisiklet kullanmaya başladım, daha sonra birde büyük boy şehir bisikleti almaya karar verdim. buradaki paylaşımlardan sonra bende 410 almaya karar verdim fakat gittiğim yerde 410 yoktu, bende fren sistemi hariç bi farkı yok diye 420 aldım. İnşallah düşündüğüm gibi fren dışında farkı yoktur
sonuç olarak bende aranıza katıldım
arkadaşlar bugün itibariyle toplamda 3400km yi geçti bisiklet, temmuzdan bu yana yağmur çamur ne var ne yok herşeye rağmen ayaktaydı. geçenlerde ön göbeğinde ufak tefek sürtmeler oluyordu. sebebi ön göbeğin 2ayda bir veya 1500-2000km de bir yağlanması gerekiyormuş kullanıma bağlı. eğer yağlanmazsa bilyeler ve bilyelerin döndüğü yer aşınıyor. bilyeler sorun değil yalnız diğer kısmın parçası bulunmuyor. o yüzden aklınızda olsun 2 ay veya 1500km de bir göbekleri yağlayın benim gibi yapmayın
arka göbekte böyle bir sorun olmuyormuş genelde, onu da 6 ayda bir yağlarsınız temizlenmiş olur hiç değilse, ben temmuzdan bu yana daha yeni yaptırdım. aklınızda bulunsun !
bu arada ön göbekte ufak tefek aşınmalar olmuş fakat bi 8 bin km daha rahat götürür gibi belkide daha fazla
@ahmet0258 biraz öyle oldu abi yaza daha tecrübeler artar şimdi zamanım pek yok ah bi temmuz gelsede çıksam rahat rahat he birde abi aldım alalı hiç akor yaptırmadım, sekiz çizene kadar devam, zaten kolay kolay bozulmaz( çemberleri profilli olduğundan). o çemberler birde yüzüklü olaydı daha sağlam olurdu ama böyle de sağlamlar yeterince
merhabalar
ben de araştırmalarımın sonuna geliyorum ve 410 hemen her aşamada karşıma çıkıyor. herkes oldukça memnun görünüyor bu bisikletten, hatta "bağzı" arkadaşlar alıngan bile yaklaşabiliyor biraz muallakta kalınan yorumlara
bisiklet hafif ve her şeyiyle yeterli belli ama benim aklıma takılan birkaç konu var, ben ankarada aydınlıkta oturuyorum, yani oturduğum yerden nereye gidersem gideyim yokuş yukarı ilerleyeceğim, yokuşlarda nasıldır bu arkadaş? diğer bir konu kendim asfaltta sürmeye pek sıcak bakmadığım için kaldırımlarda düzenli olarak iniş çıkış halinde olacağız, amortisörsüz olması bu konuda nasıl bir etkiye sahip olur, sadece ben mi rahatsız olurum yoksa yürür aksamlar patlar mı elime, sözün özü bu koşullarda 410 mu dersiniz yoksa carraro sportive 225 gibi önü amortisörlü bir model mi gider bana?
Kırklareli Güven bisikletten internetten 48 kadro 1200 TL taksitli fiyata sipariş verdim aynı gün kargoya verdiler ayrıca hediye olarak sele altı çanta, paça bandı,zincir koruma ve reflektörlü yelek koymuşlar, firma yetkilileri çok kibar ve ilgili tavsiye ederim
@dogan arslan İyi günler de kazasız kullanmanız dileklerimle... Hayırlı olsun.
@shielD
Merhaba Ahmet Bey,
Aramıza hoş geldiniz. Ben de Dahon Vitesse D8 kullanıcısıyım. Uzun turlar için geçen yıl 410 aldım. Hiç pişman olmadım. İstenirse 410'da diskli frene yükseltilebiliyor. Siz üst versiyonunu almış oldunuz. Pişman olacağınızı zannetmiyorum. Hayırlı olsun. Nice keyifli sürüşler dilerim.