Neredeyse tüm markalar 21 vitesli bisikletlerinde standart altı bileşenleri (vidalı ruble, Çin ya da Doğu Avrupa markalı ön-arka-orta göbekler, bazılarında markasız aynakol, düşük kalite frenler, bazılarında düşük kalite/Shimano dışı fren/vites kolları, bazılarında seri dışı attırıcılar v.b.) topladıkları için bütçe yettiği sürece bu grubu geçip bir üst konfigürasyondan itibaren değerlendirilmesini öneriyorum. Carraro Sportive 321, 322, 220, 222, Mosso Legarda xx21'ler ve diğer markalardaki 21 vitesli modellerin neredeyse hepsi bu grupta. Dolayısıyla belirgin daha düşük konfigürasyonlu bisikletler hariç hiçbir bisikletten onlara geçilmesini önermem.
Riverside 500 ayrı bir sınıfta. Yaygın yerli markalarda onun dengi yok. Riverside 500'üm olsaydı ya detaylı bir yükseltmeye girişir (öne ikili aynakol, kollar, attırıcılar, frenler, maşa, lastikler) ya da 2x9-2x10-2x11-3x9-3x10 vitesli modellerden biriyle değiştirirdim.