Bisiklet ekipmanı alışverişlerimi genelde wiggle.com dan yapıyorum 3 senedir belki. Hayatımda ilk kez ağustos-eylül arası verdiğim siparişlerin 3 de taşıma sırasında kayboldu dendi. Birini tekrar gönderin dedim o geldi 3-4 gün sonra. Dİğerleri refund yaptırdım. Bu aşamadan sonra eğer bir daha kaybolursa wiggle kendi adına sorumluluk almayacağını belirtti. 5 dolar takipsiz güzel ama şuan bir sıkıntı var taşımacılık sistemlerinde. Wiggle dan kaynaklı bir sorun değil bu çalıştıkları firmalar sıkıntılı ya da bizim Ptt sıkıntılı. Ptt de arada getiriyor eve kadar arada hiç haber kağıdı dahi bırakmadan otruduğum bölgeye bakan şubeye bırakabiliyor. Teknik ve personel yönünden çok eksikleri var Ptt nin. Hatta ben aldığım ürünlerin hepsinin İstanbula kadar geldiğini sonra kaybolduğu ve kaybolmuş gibi yapıldığını düşünmeye başladım. Birileri takipsiz diye bu siparişlerden kendi ihtiyaçlarını karşılıyor olmasn? Bu arada PTT ye şikayetvar da bildiri oluşturdum. Bu taşımacılık işlerini en iyi yapan firmalar chainreactioncycles (wiggle ın alt şirketi oldu), wiggle ın takiplisi, merlin keza iyi sayılır özel bir ürün getirmiyorsanız hemen ulaştırılabiliyor ama sorun yaşadım bu siteyle de, evanscycles iyi. Amazon genel olarak bu konularda lider firma