Açıkcası ikisini de tercih etmem. Hızlı olmak dışında oldukça kötü lastikler. Vittoria'dan başlayayım; patlak koruması olmayan, son derece ince ve yumuşak hamuru yoldaki tüm pislikleri üstüne yapıştıran bir lastik, dolayısıyla sürekli patlamaya mahküm. Bir arkadaşım bu lastiğin 2.0 olmayan eski versiyonunu "Nasıl olsa tubeless, patlak önleyici sıvı ile kullanacağım, patlasa ne olur" diyerek kullanmaya başladı ve pişman oldu; çünkü patlak önleyici deliği kapatana kadar bir miktar hava kaçıyor ve çok da uzun olmayan (80-100 km) sürüşte lastik 3-4 kere patlarsa içindeki havanın yarısı gitmiş oluyordu...
Continin de karkası 60 TPI yani takoz gibi bir lastik. Ayrıca weightweenies gibi forumlarda yol tutuşunun çok kötü olduğu ıslak yollarda sürekli kaydığına dair pek çok yorum var. Continental GP serisinin yol tutuşu zaten iyi değildir, bunun özellikle kötü olduğu konuşulduğuna göre bu bakından en kötü lastiklerin birisi.
Kısacası, uzun mesafe triatlon yarışları dışında hiç kullanılmaması gereken lastikler olduklarını düşünüyorum. Yol bisikleti için hızlı lastik arıyorsanız, çok pahalı olan specialized turbo cotton, veya narin olsa da (elbette vittoria corsa speed kadar değil) iyi kötü bir patlak koruması ve çok iyi yol tutuşu olan Michelin Power Competition daha iyi alternatifler. Özellikle tubeless istiyorsanız da Schwalbe Pro One var...
TL = TubeLess, tubular değil...