EmreCavusoglu
Daimi Üye
- Kayıt
- 13 Nisan 2017
- Mesaj
- 375
- Tepki
- 533
- Şehir
- Istanbul
- İsim
- Emre
- Başlangıç
- 1995—96
- Bisiklet
- Carraro
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Tubeless çok dikkatimi çekiyor fakat anladığım kadarıyla jant değişikliği de yapmak gerekiyor çok masraflı olacak belki ilerleyen zamanlarda olabilir. Peki bu Continental Ultra sport 3 lastiklerde lastik yönü olayı var mı üzerinden belirtiyor mu yoksa kendimiz mi ayarlıyoruz lastik geldiğinde takarken bu konuda tereddütte kalmak istemiyorumPatlak istemiyorsaniz tubeless candir. Kaliteli bir sivi ile çok rahat edersiniz. Vittoria ve silca marka öneririm. Ama patladigi vakit isler biraz can sikici olabiliyor. Lastik sök tak ve fitil yapma olayina olayina çok iyi hakim olmaniz gerekiyor.
Yönü olan lastikler rotation tarafini ok ile gösterir.Tubeless çok dikkatimi çekiyor fakat anladığım kadarıyla jant değişikliği de yapmak gerekiyor çok masraflı olacak belki ilerleyen zamanlarda olabilir. Peki bu Continental Ultra sport 3 lastiklerde lastik yönü olayı var mı üzerinden belirtiyor mu yoksa kendimiz mi ayarlıyoruz lastik geldiğinde takarken bu konuda tereddütte kalmak istemiyorum
Bu lastik patlamalarından dolayı çok çektim gerçekten sürekli patlayıp duruyor hep tedirgin çıkıyordum sürüşlere uzak mesafeye gidemiyordum ama umarım dediğiniz gibi bu sefer gönül rahatlığıyla sürüşlere çıkabilirim takıp unutmak istiyorum sizinki gibi bakalım neler bekliyor beni
Her lastik patlar. Kullanılan çevre, lastik basıncı ve birçok değişken patlama sıklığı için birer etkendir. Lastik patlaması yaşamak istemezseniz zırhlı lastikler tercih edilebilir ama tanesi neredeyse 500 gramdan fazla ve bu çok ağır. Benim 23mm us3'lerim hemen hemen 230 gram kadar. Zırh olmamasına rağmen az patlak yaşamam beni mutlu ediyor. Ayrıca bir kötü yönünü söyleyeyim lastik çok zor takılıyor. Umarım yolda patlamaz çünkü takmaya çalışırken adamı deli edebilir.
Hafif, nispeten ucuz, yuvarlanma direnci gayet iyi, patlak yaşanmaması da çok iyi ama söylediğiniz gibi söküp takması işkence. Biraz kullandıkça azcık daha kolaylaşıyor ama ilk takarken yarım saat uğraşmıştım ve sonraki gün parmaklarım acımıştı.Ultrasport 3 iyi hoş patlamıyor ama patlayınca da iç lastiği değiştirirken insana hayatı sorgulattırıyor
Sırf kolay sökülüp takılması için lastik değiştirmeyin derim. Niye sürekli lastik değiştirme ihtiyacı duyuyorsunuz? Eğer profesyonel olarak yarışmıyorsanız zırhlı bir lastik alın yada komple tubeless düzene geçin lastik değiştirmekten kurtulun. Aynı lastiği kullanıp bir kişi çok zor sökülüp takılıyor derken başka bir kişi çok kolaydı diyebiliyor. Yani işin içinde insan, jant ve hatta aynı lastiğin farklı fabrika/zamanda üretilme unsuru bile var.schwalbe one raceguard tle kullanıyorum , bisikletimin üzerinde geldi. Söküp takması gerçekten çok uğraştırıcı , benim tecrübesizliğim mi dedim ama birkaç kişi daha sorun yaşamış. taktıktan sonra janta oturmama problemi var , evde birkaç defa havasını tamamen indirip . tekrar şişirip lastiği yerde sektirerek oturttum. Daha kolay söküp takılan bir lastik bakıyorum , conti 5000 gp nasıldır , yurtdışında çift lastik artı iki tane iç lastik 80 euro civarı. Nerdeyse Türkiye'de sadece 1 dış lastik bu fiyat seviyelerinde
Sırf kolay sökülüp takılması için lastik değiştirmeyin derim. Niye sürekli lastik değiştirme ihtiyacı duyuyorsunuz? Eğer profesyonel olarak yarışmıyorsanız zırhlı bir lastik alın yada komple tubeless düzene geçin lastik değiştirmekten kurtulun. Aynı lastiği kullanıp bir kişi çok zor sökülüp takılıyor derken başka bir kişi çok kolaydı diyebiliyor. Yani işin içinde insan, jant ve hatta aynı lastiğin farklı fabrika/zamanda üretilme unsuru bile var.
Lastik inceldikçe takması zorlaşır. Eğer kadronuz frenleriniz ve jantınız destekliyorsa 700x32 hatta 700x35 lastiklere geçin rahat edin. Yada zırhlı bir lastik alın bir daha patlamasın. Aynı şekilde tubeless da geçilebilir.
Geniş değil. Aksine çoğu alanda daha avantajlı ve çoğu testte daha hızlı. 23-25mm daha hızlı olduğu geleneksel alışılagelmiş yanlış bir anlayıştan başka bir şey değil. Çoğu pro yarışçı 28mm'ye geçti bile. Normal vatandaşın çekinmesine gerekecek bir şey yok. Bu ve başka videolarda 32/35 mm'nin daha ince lastiklere göre daha hızlı olduğunu gösteren bir çok delil bulabilirsin. En güzel tarafı da daha düşük PSI ile daha konforlu sürüş, daha iyi yol tutuşu ve daha kolay takıp çıkarma avantajı. Benim bisiklet 28mm'den daha kalın destekleseydi direkt alırdım en azından bir 32mm.32-35 mm lastikler cok genis , kullanim amacimin disinda.
Geniş değil. Aksine çoğu alanda daha avantajlı ve çoğu testte daha hızlı. 23-25mm daha hızlı olduğu geleneksel alışılagelmiş yanlış bir anlayıştan başka bir şey değil. Çoğu pro yarışçı 28mm'ye geçti bile. Normal vatandaşın çekinmesine gerekecek bir şey yok. Bu ve başka videolarda 32/35 mm'nin daha ince lastiklere göre daha hızlı olduğunu gösteren bir çok delil bulabilirsin. En güzel tarafı da daha düşük PSI ile daha konforlu sürüş, daha iyi yol tutuşu ve daha kolay takıp çıkarma avantajı. Benim bisiklet 28mm'den daha kalın destekleseydi direkt alırdım en azından bir 32mm.
Yaklaşık 2.000 km'dir Michelin Lithion 2 Reinforced 25 mm kullanıyorum. Önceki lastiklerim Lifeline 28 mm idi. Wiggle Tr için bittiği için piyasaya yöneldim, piyasada katlanır ve 28 mm olan uygun fiyatlı bilinir bir marka olmadığından Lithion 2'ye şans vermek istedim. Sene başında 500 TL idi adedi. Ben normal modelini sipariş vermiştim, ancak Reinforced geldi (Normali 250 gr/adet, bu güçlendirilmiş versiyon 300 gr/adet) 28 mm'den 25 mm'e geçişte sorun yaşarım diye düşündüm, ancak gerek şişirme basıncı aralığı, gerek takma ve çıkarmadaki kolaylığı, gerekse dayanıklılığı olsun çok memnun kaldım. Bir kere 5-6 mm uzunluğundaki bir metal parçasının girmesi sonucu patladı, ama cam kırıkları, taşlar üzerinden çok geçtim, gayet stabil, yol tutuşu da iyi. Tavsiye ederim.schwalbe one raceguard tle kullanıyorum , bisikletimin üzerinde geldi. Söküp takması gerçekten çok uğraştırıcı , benim tecrübesizliğim mi dedim ama birkaç kişi daha sorun yaşamış. taktıktan sonra janta oturmama problemi var , evde birkaç defa havasını tamamen indirip . tekrar şişirip lastiği yerde sektirerek oturttum. Daha kolay söküp takılan bir lastik bakıyorum , conti 5000 gp nasıldır , yurtdışında çift lastik artı iki tane iç lastik 80 euro civarı. Nerdeyse Türkiye'de sadece 1 dış lastik bu fiyat seviyelerinde
Michelin çabuk eriyor diye duydum hep. 2k km sonrasında erime var mı? Arabada çok sevdiğim ama ulaşması zor bir marka. Bisiklette nasıl acaba? Bisikletimdeki Conti'den sonra belki şans verebilirim michelin'e.Yaklaşık 2.000 km'dir Michelin Lithion 2 Reinforced 25 mm kullanıyorum. Önceki lastiklerim Lifeline 28 mm idi. Wiggle Tr için bittiği için piyasaya yöneldim, piyasada katlanır ve 28 mm olan uygun fiyatlı bilinir bir marka olmadığından Lithion 2'ye şans vermek istedim. Sene başında 500 TL idi adedi. Ben normal modelini sipariş vermiştim, ancak Reinforced geldi (Normali 250 gr/adet, bu güçlendirilmiş versiyon 300 gr/adet) 28 mm'den 25 mm'e geçişte sorun yaşarım diye düşündüm, ancak gerek şişirme basıncı aralığı, gerek takma ve çıkarmadaki kolaylığı, gerekse dayanıklılığı olsun çok memnun kaldım. Bir kere 5-6 mm uzunluğundaki bir metal parçasının girmesi sonucu patladı, ama cam kırıkları, taşlar üzerinden çok geçtim, gayet stabil, yol tutuşu da iyi. Tavsiye ederim.
Şu ana kadar cam ya da taş kesiğine ya da sırtta düzleşmeye rastlamadım. Biraz daha dikkatli inceleyip bilgi veririm.Michelin çabuk eriyor diye duydum hep. 2k km sonrasında erime var mı? Arabada çok sevdiğim ama ulaşması zor bir marka. Bisiklette nasıl acaba? Bisikletimdeki Conti'den sonra belki şans verebilirim michelin'e.
michelin arabada da tutunması iyi konforlu ama çabuk erir, pilot sportlar iyidir mesela ama çok uzun dayanmazMichelin çabuk eriyor diye duydum hep. 2k km sonrasında erime var mı? Arabada çok sevdiğim ama ulaşması zor bir marka. Bisiklette nasıl acaba? Bisikletimdeki Conti'den sonra belki şans verebilirim michelin'e.