@piyotr benzer görünüyorlar ama kullanım amaçlarında ufak farklılıklar var
İlk farklılık maşada, Carraro daha rahat bir maşaya sahip, daha konforlu, yoldan gelen titreşimleri sönümleme odaklı bir dizaynı var.
İkinci farklılık aynakol oranları, yine carraro daha rahat (53/39 vs 50/34)
Üçüncü farklılık ruble, carraro daha kullanışlı bir rubleye sahip (12/28 vs 11/28)
Bu üçünde Carraro ben çok daha rahatım diyor. Mosso sadece jant ve lastik konusunda bir adım önde. Schwalbe luganoya karşı maxxis detonator daha iyi, RS 10 janta karşılık RS 11 jant daha iyi
Carraro bir de şu arka aktarıcı kablosunu kadronun içinden geçirebilseymiş (mosso gibi) iyi olurmuş
Ayrıca Mosso kadrolarının aynı Bianchi kadroları gibi daha agresif, arka çatal daha uzun, üst boru daha uzun, alın borusu daha kısa olduğunu biliyoruz, Carraro kadrolarının da eski seri Salcano kadrolarına benzer şekilde alın borusu daha uzun, üst boru daha kısa, arka çatal daha kısa bir tarzda olduğunu biliyoruz.
Bu yapılar da bize Mosso kadrosunhn daha agresif, yarışçı, Carraro kadrosunun daha endurance, konforlu olduğunu söylüyor. Zaten seçilen aynakol oranları da aynı şeyi söylüyordu bize
Ayrıca bu Mossoların gidon montajını yapan elemanı tespit edip, dövüp, işten atması lazım, özürlü gibi montaj yapıyor, internetteki çoğu görselde hatalı gidon montajı var. Bu gidonlar fabrikada montajlanıyor
Bakar mısınız sürücünün bileklerine, çok kötü bir açı