Ersanozturk37
Üye
- Kayıt
- 11 Temmuz 2016
- Mesaj
- 60
- Tepki
- 43
- Yaş
- 40
- Şehir
- Istanbul
- İsim
- Ersan
- Başlangıç
- 2013—14
- Bisiklet
- Giant
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Çifti 760gr 25c lastiklerde. Üstüne kutuydu vs yarım kiloda kutu gelmiş anlaşılan.durano plus ptt sitesinde 1310 gr gözüküyor ? bu kadar ağırmı bu lastik yahu yoksa ptt nin sallaması mı?
kargo bugün yarın gelecek inşallah. 54 tl gümrük vergisi çıkmış
Continental GP5000 kullanmaya başladım. Performansımı çok etkiledi. Uzun ömür konusunda teknik verileri ortalamanın üstünde ıslak yol tutuşu da şimdilik problemli gözükmedi.Arkadaşlar, uzun ömürlü ve performansı yüksek bir lastik tavsiyesi verirmisiniz, Fiyat önemli değil.
Çok uzun ömürlü olacağını ben de sanmıyorum ama teknik verilerde aşağıdaki gibi bir seviyede vermişler.@Bıyıkov
GP 5000 ler yine de yumuşak hamur olduğu için çok uzun ömürlü olması mümkün mü? Yanlış anlamayın bilmediğimden soruyorum.
Alacağım yol tekerliği boyutları ne olmalı
Vittoria Rubino pro g+ önerebilirim, kullanıyorum. Bu lastik bana göre akıcı ve aşınma direnci yüksek bir lastik. Fiyatı diğer şaşaalı lastikler gibi değil. Hem uzun ömürlü hemde yüksek performans sunabilecek bir lastik bulabilmek zor olabilir. Yüksek performans arayışınız için pek aşınma direnci olmayan Michelin Power Competition lastikleri öneririm. Yarış koşacaksanız bence bu lastikler olmalı.Arkadaşlar, uzun ömürlü ve performansı yüksek bir lastik tavsiyesi verirmisiniz, Fiyat önemli değil.
Micheal Power araştırdım, gayet güzel ve isteğime uygun duruyor. Continental 5000 ile arasında kaldım , Mart ayına kadar vaktim var, birisini seçicem bakalım.Vittoria Rubino pro g+ önerebilirim, kullanıyorum. Bu lastik bana göre akıcı ve aşınma direnci yüksek bir lastik. Fiyatı diğer şaşaalı lastikler gibi değil. Hem uzun ömürlü hemde yüksek performans sunabilecek bir lastik bulabilmek zor olabilir. Yüksek performans arayışınız için pek aşınma direnci olmayan Michelin Power Competition lastikleri öneririm. Yarış koşacaksanız bence bu lastikler olmalı.
2300lere geldik. lastikte henüz bir patlama olmadı. geçen ovacık dönüşü yılda kırık şişe üzerinden geçmek zorunda kaldım. önde ben oldugumdan grubu uyardım ve benim haricimde kimse geçmedi. lastik burada da patlamayınca bana karada ölüm yok dedim yağmurda bi kaç defa kullandım. jantlar karbon oldugundan fren performansı çok düştüğü için daha düşük hızlarda seyrettim. her hangi bir sorunla karşılaşmadım. lastiğin hamuru sert oldugu için yokuşlarda 700-800 wattlık bir kısa sprint attığımda lastik pati çekebiliyor. bu duruma başka lastiklerde rastlamamıştım.1350km sonra guncelleme. lifeline prime armour ilk halini hala koruyor. lastik 275 gr agırlıgı ile zırhlı bir lastik için kabul edilebilir bir ağırlıgı var. ama yuvarlama direnci sanki biraz yüksek gibi. dün yağış altında da 30km sürüş yaptım ve bir kayma problemi yaşamadım. bunda yağmurdan dolayı temkinli gitmemin de bir etkisi oldugunu düşünüyorum. sene sonuna doğru 3kya yaklaşır diye tahmin ediyorum. bir güncelleme de o zaman yaparım.
214797 dosyayı görüntüle