Selam.Asıl parçanın akibetini öğrenebildiniz mi ,ya da siteden size bilgi verildi mi acaba?Çünkü ilk verilen siparişin alıcıya ulaşmaması sonrası replacement olan sipariş çoğunlukla ulaşıyor gibi bir izlenim alıyorum.
Ayrıca, 15 iş gününde alıcıya ulaşmamış gönderi tekrar gönderiliyor,ancak firma bunun akıbeti (Ülkeye girişi sonrası)hakkında bilgi vermiyor.Yani gerçekten kayıp olan bir mal için firma zarar etme pahasına tekrar gönderim yapar mı sizce?(Tahminimce karşı taraf bunun durumunu ve iznini takip edip bulabilir )
Diğer deyişle takip nosu olmayan (100 euro altı) bu ilk siparişin ülkemize girdikten sonraki aşamaları nelerdir,Ptt de bu tipteki kargoya nasıl bir uygulama eğilimi var,kaybolma ihtimali hangi aşamalardan sonra artıyor?Bu konuları biraz daha netleştirmek lazım sanıyorum. (Kişinin adreste bulunamayışı,geri gönderilmesi,şehirlere göre çok değişen teslim süreleri vb).
Bu noktada Takip numarası çok önem kazanıyor bence,(ki buna rağmen kargosunu alamayan ya da çok gecikenler olduğunu şikayetvar da okuyabilirsiniz) ve bu konuda ilgili sitelere istek ve baskı yapılmalı.
Özetle ; ptt takip nosu olmayan gönderiler konusunda çok gevşek ve eleştirilerin faydası yok, bu yüzden bu garantiyi veren ürün çeşidi yeterli diğer siteleri de paylaşmak iyi olacaktır sanıyorum.
Şu an29 Aralık ta verdiğim siparişim ve 31 inde kargoya verilmiş ,bunun için beklemekteyim.İyi günler..