Scudo Sports

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

Merhabalar, sizlere bir sorum var umarım doğru yere yazıyorumdur. Carraro sportive 227 kullanıyorum. Geçen akşam lastiğim patladı gittiğim bisikletçi dış lastiğimin kötü durumda olduğunu söyledi. Çok uzun zamandır görüntüsünü çok beğendiğim bir lastik var " Schwalbe G-One Allround 700x40(28x1.5)(amber yanak)" bildiğim kadarıyla benim lastiklerim 700x38. Öncelikle bu lastik benim bisikletim için uygun olur mu? aradaki 02'lik fark gözüme küçük geldi ama dağ bisikleti lastiği gibi de olmasını istemiyorum. Sadece bisiklet sürmekten keyif alan biriyim teknik konularda pek bilgi sahibi değilim saçma bir şey söylediysem kusuruma bakmayın iyi günler diliyorum.
 
Scudo
Merhabalar, sizlere bir sorum var umarım doğru yere yazıyorumdur. Carraro sportive 227 kullanıyorum. Geçen akşam lastiğim patladı gittiğim bisikletçi dış lastiğimin kötü durumda olduğunu söyledi. Çok uzun zamandır görüntüsünü çok beğendiğim bir lastik var " Schwalbe G-One Allround 700x40(28x1.5)(amber yanak)" bildiğim kadarıyla benim lastiklerim 700x38. Öncelikle bu lastik benim bisikletim için uygun olur mu? aradaki 02'lik fark gözüme küçük geldi ama dağ bisikleti lastiği gibi de olmasını istemiyorum. Sadece bisiklet sürmekten keyif alan biriyim teknik konularda pek bilgi sahibi değilim saçma bir şey söylediysem kusuruma bakmayın iyi günler diliyorum.
eğer bisiklet ön maşa ile, arka lastiğin oradaki açıklık dar ise teker sürtme yapabilir ancak 227 incelediğim kadarıyla tekerleğin döndüğü açıklıklar bu kadar dar değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: ZaphodBeeblebrox
Çok teşekkür ederim, söylediğim lastiği takmamın başka bir sakıncası yok yani değil mi? Şehir-Tur bisikletine uygunluğu açısından yani?
 
Merhabalar, sizlere bir sorum var umarım doğru yere yazıyorumdur. Carraro sportive 227 kullanıyorum. Geçen akşam lastiğim patladı gittiğim bisikletçi dış lastiğimin kötü durumda olduğunu söyledi. Çok uzun zamandır görüntüsünü çok beğendiğim bir lastik var " Schwalbe G-One Allround 700x40(28x1.5)(amber yanak)" bildiğim kadarıyla benim lastiklerim 700x38. Öncelikle bu lastik benim bisikletim için uygun olur mu? aradaki 02'lik fark gözüme küçük geldi ama dağ bisikleti lastiği gibi de olmasını istemiyorum. Sadece bisiklet sürmekten keyif alan biriyim teknik konularda pek bilgi sahibi değilim saçma bir şey söylediysem kusuruma bakmayın iyi günler diliyorum.

Dişli lastikler şehirde her zaman titreşim ve ses yapar. Aşağıdaki açıklamada lastiği güzel anlatmışlar.
Benim şehir/trekking bisikleri için favorim Schwalbe Marathon Racer.

(link)

Küçük dairesel dişlerin lastik yüzeyine serpiştirilmiş olması, yuvarlak profili, yuvarlanma eksenine dik olarak bölünmüş yapı G-One lastikleri, üreticiler tarafından seçilen Gravel'lerini orijinal ekipmanı olarak kullanılmak için sıklıkla seçilen, muhtemelen segmentteki en çok satan lastik konumuna getirmiştir. Çok yönlülüğü ile tanındığı için; asfaltta, asfaltsız yollarda ve hatta arazide eşit derecede konfor sunar.

Çok amaçlı gravel lastiği. İster asfalt yollarda, ister asfalt olmayan yollarda, hem de arazide bile benzersiz çok yönlülük ve dengeli sürüş özellikleri ile etkileyicidir. G-One Bite kolayca ve düşük titreşimle yuvarlanır, ancak çakıl yollarda daha pürüzsüz, kuru yollarda güvenli ve güvenilir bir şekilde kavrayarak yol alır.

Tekerleğin asfalt üzerindeki ilk dönüşleri, sürtünme veya hassas titreşimler olmadan iyi bir yuvarlanma kapasitesi ortaya koymaktadır. Bozuk yollardaki veya çukur geçişleri, 40 mm'lik yuvarlak genişliğin ve esnek karkasın avantajlarını vurgular: Basınç 3,5 bar'ı geçmediği sürece rahattır.

G-One lastikler Speed,Allround,Bite ve Ultrabite olmak üzere dört model olarak üretilmiştir. Speed daha fazla hız ve sert ve kuru arazi için tasarlanmış,Allround sert ve kuru arazi için tasarlanmış, Bite ve Ultrabite, daha yumuşak arazi veya daha fazla arazi kullanımı için daha agresif sürüşler için üretilmiştir.

G-One lastikler iç lastiksiz de kullanılabilen Integrated Tubeless Easy (TLE ) adı verilen yeni bir teknolojiye sahiptir. Tubelesse hazır bir lastiktir. Altında,iç lastik olmadan ancak önleyici bir sıvı ilave edilerek de kullanılabilir.67 TPI karkas ile daha esnek ve bu nedenle öncekinden daha rahat ve iç lastik şeklindeki bir lastiğin sağladığıyla karşılaştırılabilir sürüş hissi sunar.

RaceGuard, patlamalara karşı koruma (Schwalbe kataloğunda 7 ölçeğinde 4. seviye), markanın performans Kros lastiklerinde olduğu gibi. Bu, lastik sırtının altında, hafif ve performans odaklı lastikler için üretimiş bir takviye olan çift katmanlı naylon katman mevcuttur..

Özellikler:

Kullanım alanı: Road Bike, Training, Gravel, Allroad / Gravel Road
Ürün Serisi: Yarışma/Antereman/Macera/Arazi
Türü: Katlanır Lastik
Tubeless Sistemi: TL Easy

Teknik Bilgiler:

Kauçuk bileşiği: ADDIX,RaceGuard, TLE
Desen yapısı: HS 473
Karkas yapısı: 67 tpi
Yan Duvarlar: Liteskin

Güçlü Yönler / Zayıf yönleri:

Yuvarlanma direnci: 6 üzerinden 5,0
Yol Tutuş: 6 üzerinden 4.0
Yolda Tutunma: 6 üzerinden 3,5
Delinme koruması: 6 üzerinden 5.5
Dayanıklılık: 6 üzerinden 3,5
Not:0 ila 6 arasındaki ölçek, sadece Schwalbe ürün yelpazesi içinde yönlendirmedir.

Model Index:

Sürüm 40-622 (700x40c)
Boyutlar: 700 x 40c
ETRTO: 40-622
Hava Basıncı: 3,0-5,0 bar
Yük Kapasitesi (maks.): 70 kg
Üretici numarası: 11654062

Not: Gösterilen yük kapasitesi tek lastiğin taşıyacağı ağırlık manasına gelir.Bisikletinizin yük kapasitesini hesaplamak için iki ile çarpınız.

Teknoloji:

Addıx:
Addix bileşiği tamamen yeni formüller kullanılarak oluşturulur. Schwalbe gelişmiş hammaddeleri sadece dünya çapında en iyi kalitede satın almaktadır. Temel olarak, Schwalbe silika için dolgu içeriğini önemli ölçüde arttırdı ve şimdi karıştırma işlemini hiç olmadığı kadar doğru bir şekilde kontrol ediyor. Addix bileşikleri özellikle bir şey ile karakterize edilir: kavrama, yuvarlanma direnci ve aşınma arasındaki dengeyi çözerler. Sonuç, tamamen yeni bir performans ve kalite seviyesine sahip bir lastiktir.

RaceGuard:Sırtın altında çift katmanlı kumaş. Bir lastiğin hızlı ve hafif olması gerektiğinde ideal delinme koruması. 2 kat çapraz naylon kumaş, 67 EPI karkas.

LiteSkin:Deri Lastiklerin hafif, ince yan duvarları vardır. Avantajları: Ağırlık tasarrufu ve düşük yuvarlanma direnci.

Tubeless Easy: Yan duvardaki monofil kumaş, bisikletin tubeless dönüşümünü son derece kolay ve güvenli hale getirir. Ayrıca yan duvarda en iyi kesme korumasını sağlar.

Not: Tubeless Ready lastikler, tubeless uyumlu jantlar / jantlar, tubeless valfler, tubeless jant bandı ve tubeless montaj için sızdırmazlık sıvısı gerektirir. Tubeless
UST lastikler için sızdırmazlık maddesi sıvısı gerekli değildir, ancak daha fazla delinme koruması için önerilir. Kurulum sadece kalifiye personel tarafından yapılmalıdır.

Teslimat Kapsamı:

- 1 adet Schwalbe G-ONE Allround 700x40 (28x1.50) Dış Lastik Siyah

Ağırlık:

Schwalbe G-ONE Allround 700x40 (28x1.50) Dış Lastik Siyah:450gr
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: ZaphodBeeblebrox
Carraro sportive 330 ve 328 bisikletlerinin ağırlığı nedir ? 48 kadro olan
 
Carraro sportive 330 ve 328 bisikletlerinin ağırlığı nedir ? 48 kadro olan

Carraro 328 2021-2024 model yılı, Cues setli olmayan 48 Kadro 14.10 kg. Agirlik Kadro dan dolayi fakat tas gibi saglamdır Mtb kadrosu gibi.
 
Ağırlık benim gibi kısa mesafe ulaşım ve gezinti binicileri için sorun degil. Hızla işim yok ince ince gidiyorum. Zaten Sportive 3xx serisi oldukça akıcı bir seri, yeterince hızlı gidiyor ve hic yormuyor.

2 kilo eksik 2 kilo fazla benim icin bir sey degistirmiyor. Ha gidip 20 kilo bisiklet demiyorum fakat benim tarz kullanicilar icin 15-16 kg ya kadar normal bagaj falan takilinca.
 
Carraro sportive 328 alarak bende aranıza katıldım.Bu arada 44 kadroda ikinci matara deliği yok bilginize.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bilge dönmez
Merhabalar. e sportive 6.1 ile bende aranıza katılıyorum.
Günde ortalama 40/60 km arası yol yapıyorum.
Bakım konusunda çok bilgili ve yeterli değilim.
Sizce ne kadar süre aralıklar ile zincir ve genel olarak bakım periyodu olarak neler yapmamı önerirsiniz ?
Tekerinize taş değmesin.
 
Carraro sportive 330 yeni 2023 e sahibim
Zincir modeli markasini nerden ogrenebilirim satım alabilirim
 
Üstünde yazar zincirin, KMC olabileceğini tahmin ediyorum.
 
Shimano deore set var Shimanonun hangi zincirini almam lazım 30 vitesli arka 10 ön 3
 
Arkadaşlar Merhaba
Bisikletler konusunda çok bilgili birisi değilim
Sportive 227C ile Sportive 227 arasında kararsız kaldım. Kararsız olmamın sebebi 227C'nin 18 vites Cues 227nin ise 27 vites Altus olarak üretilmiş olması. Bisikleti şehir içinde tur yapmak için kullanacağım muhtemelen yokuşlu yollara da gireceğim hangisini almalıyım yardımcı olabilir misiniz?
 
Arkadaşlar Merhaba
Bisikletler konusunda çok bilgili birisi değilim
Sportive 227C ile Sportive 227 arasında kararsız kaldım. Kararsız olmamın sebebi 227C'nin 18 vites Cues 227nin ise 27 vites Altus olarak üretilmiş olması. Bisikleti şehir içinde tur yapmak için kullanacağım muhtemelen yokuşlu yollara da gireceğim hangisini almalıyım yardımcı olabilir misiniz?

Şuradan itibaren bu konuda bir şeyler var: Hoşgeldin Shimano CUES
 
Merak eden arkadaşlar için;
56 kadro Sportive 330, üzerindeki ilavelerle,
*Bagaj Racktime 850gr
*Forte gidon aparatı
*Vittoria Urbano 700X40C Telli Dış Lastik (Reflektörlü 9 Seviye) 965gr x2
*Elite Matara kafesi ort 50 gr x2
*BM reflektör bagaj ort 75gr
*Bilgisayar adaptörü ort 25gr
*Zil ort 50gr
*Barentli Elcik x2
*Selle Royal Explora Moderate Comfort Sele 415 gr
Diger herşeyi stok şekilde 13.80 kg
 
Merak eden arkadaşlar için;
56 kadro Sportive 330, üzerindeki ilavelerle,
*Bagaj Racktime 850gr
*Forte gidon aparatı
*Vittoria Urbano 700X40C Telli Dış Lastik (Reflektörlü 9 Seviye) 965gr x2
*Elite Matara kafesi ort 50 gr x2
*BM reflektör bagaj ort 75gr
*Bilgisayar adaptörü ort 25gr
*Zil ort 50gr
*Barentli Elcik x2
*Selle Royal Explora Moderate Comfort Sele 415 gr
Diger herşeyi stok şekilde 13.80 kg
Merak ediyordum kilogramıni teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: by0ne
Geri