Spartiat
🌲🌳🚴🚴🚴🌳🌲
- Kayıt
- 10 Ekim 2019
- Mesaj
- 5.397
- Tepki
- 13.372
- Yaş
- 49
- Şehir
- İzmir/Karşıyaka
- İsim
- H. Barış NEVRES
- Başlangıç
- 1986—87
- Bisiklet
- Diğer
...Ha tabiki de trekking bisikletin kadrosunun saglamligi bize yetmezmi? bisikletle ne yapacagiz? Freestyle mi takilacagiz, yuksek ve hizlı ve yuksek rakim dag inislerimi yapacagiz, surekli iki kisimi binecegiz? ( Bu arada daytona uzerine 100+100 200 kg denemek amacli 2 kisi binip hic dikmat etmeden sehir icinde kaldirim, kasis belki 3 km yol yaptık taş gibi kadro 😅)
Bu onemli tabiki. Yani ben hic duymadım sehir icinde isime gelir giderken trekking bisiklet kadrosunu kirdim diyen 😅
...
Mutlaka kadrolar arasında farklar var ama bileşenler de etkili, sürüş stili de çok etkili. Görüş isteyen arkadaş farklı mesajlarında "...Atlama zıplama yapmak için almıyorum normal yolda ve kaldırımda sürmek için alıyorum ... hafif çukurlu yokuşlu yollar için..." diye belirtmiş. Daytona ya da Force gibi şehir bileşenli MTB'ler kadar biraz çukura girme, kaldırımdan inme payı da olur.
Tabii herkesin farklı şekillerde kullanası da gelebilir, biraz daha sağlamını almak daha iyi olabilir. Tavsiyemle oğluna Mosso Cavalier Sora alan bir arkadaşımın oğlunu sürekli okulun önünde bisikletin önünü kaldırırken görüyorum. Öğrenmiş, inişi çok düzgün yapıyor, o yüzden bir şey diyemiyorum ama orası burası pörtledi derlerse sebebi belli.
Mesela dayanıklılık olduğunda uç şehir içi şartlar için en dayanıklısı MTB'den çok (link). Vites - süspansiyon yok ama en azından vites takılır, ben çocukken 5'li vites takmıştım.