Sayın
@1dost kafandaki kullanım planını yazsaydın daha yardımcı olunabilirdi.
Ben de çok kafa yordum, çok araştırdım, sonunda Tern'den yana kullandım tercihimi.
Dahon'un iyi yanı; gidon iki teker arasında kalıyor, ternde dışarda.
Tern'in iyi yanı; katlandığında iki tekerine birden basarak selesinden tutup ittirebiliyorsunuz, mariner modelinde ön tekerin üzerine eğmeniz gerekiyor.
Dolayısı ile araba arkasına atma amaçlı ise Dahon daha iyi olacaktır çünkü terni katlayınca ya aktarıcının ya da gidonun üzerine yatırmak zorunda kalıyorsunuz. Dahonda sadece ön tekerin üzerine yatabiliyor. Ama toplu taşıma amaçlı ise, bisikleti açmadan selesini çıkartıp, kendi ağırlığını tekerlere taşıtarak ittirebiliyorsunuz.
Benim tercihimde kilit nokta bu olmuştu. Tern'de ayrıca bi kadro kaynak hatası mevzuu var internette dolanan, ben biraz gözümü karartıp girdim riske. Dahon için de araştırdım ama Tern'de olduğu gibi kırık kadro ve yaralı sürücü resmi yağmadı üzerime.
Tern Link C8'im ile 1 ay ve 50km'e yakın süredir takılıyorum. Şimdilik oldukça memnunum. Ön tekere QR taktığımda arkadaşın arabaya da sığmaya başladığında çok daha rahatlayacağım
Ama yukarıda dediğim teker üzerinde ittirilme mevzuu dışında hiçbir noktada bir Dahon sahibinin "Yav Tern alaydık" diyeceğini de düşüneceğini sanmıyorum.