Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Dahon Kullanıcıları Kulübü

@winnetou evet taşıma ayağından kastım landing gear, haklısınız taşıma çantasından daha çok kullanırım gibi , tercihimi bu yönde yapıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: winnetou
Scudo
Bende de taşıma çantası var, landing gear yok. 1 ay oluyor katlanırımı alalı ve baya da kullanıyorum. Taşıma çantasını henüz daha kullanmadım. İzmir'deyim. Şehir içi belediye otobüslerine kılıfsız koyabiliyorum. Bazı şoförler tuhaf bir şekilde almak istemiyorlar, ısrarla "bisiklet alamıyoruz" gerekçesiyle... Ben de uygun dille anlatmaya çalışıyorum. "Bu katlanırların zaten bu amaçla üretildiğini, bunu bu haliyle bisiklet olarak görmemeleri gerektiğini, kılıfının da olduğunu" vs. Bazısı da hala ısrar edip "o zaman kılıfıyla taşıyın, biz de sorgulamayalım" diye üsteliyor.. :) Yani "gizli yap işte, ruhum duymasın" diyor kısaca.. :) Ben de birbirimizi niye kandıralım ki diyorum gülümseyerek.. :) Çoğu zaman hiç sorgusuz biniyorum, bazı zaman böyle böyle işte...

Ama landing gear daha önemli bir aksesuar benim için, onu farkettim.
 
Ayak çok önemli. Yeri geliyor inip mola veriyorsun, çat açıp koyuyorsun bisikleti. Katlarken açıyorsun işine yarıyor vs vs
Öncelik Landing Gear bencede
 
  • Beğen
Tepkiler: mervan kızıl
Bende bir katlanır arayışındayım.
1.sorum Dahon mu Tern mi?
Bir de ben kadro olarak i7 gibi değil de d7 gibi olan kadrolu olanları beğeniyorum. bütçe olarak 2500ü geçmeyen önerilerinize açığım.
 
Sayın @1dost kafandaki kullanım planını yazsaydın daha yardımcı olunabilirdi.
Ben de çok kafa yordum, çok araştırdım, sonunda Tern'den yana kullandım tercihimi.

Dahon'un iyi yanı; gidon iki teker arasında kalıyor, ternde dışarda.
Tern'in iyi yanı; katlandığında iki tekerine birden basarak selesinden tutup ittirebiliyorsunuz, mariner modelinde ön tekerin üzerine eğmeniz gerekiyor.

Dolayısı ile araba arkasına atma amaçlı ise Dahon daha iyi olacaktır çünkü terni katlayınca ya aktarıcının ya da gidonun üzerine yatırmak zorunda kalıyorsunuz. Dahonda sadece ön tekerin üzerine yatabiliyor. Ama toplu taşıma amaçlı ise, bisikleti açmadan selesini çıkartıp, kendi ağırlığını tekerlere taşıtarak ittirebiliyorsunuz.

Benim tercihimde kilit nokta bu olmuştu. Tern'de ayrıca bi kadro kaynak hatası mevzuu var internette dolanan, ben biraz gözümü karartıp girdim riske. Dahon için de araştırdım ama Tern'de olduğu gibi kırık kadro ve yaralı sürücü resmi yağmadı üzerime.

Tern Link C8'im ile 1 ay ve 50km'e yakın süredir takılıyorum. Şimdilik oldukça memnunum. Ön tekere QR taktığımda arkadaşın arabaya da sığmaya başladığında çok daha rahatlayacağım :) Ama yukarıda dediğim teker üzerinde ittirilme mevzuu dışında hiçbir noktada bir Dahon sahibinin "Yav Tern alaydık" diyeceğini de düşüneceğini sanmıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: winnetou
@gercek umurcan Merhabalar, kullanım amacım şehir içi, toplu ulaşımdan ziyade araç arkasına atma şeklinde olur daha çok. Kadro yapısı benim için önemli görünüm itibariyle tek boru şeklinde ön tekerden arkaya doğru giden kadro şeklinde olanlar gözüme hoş geliyor ve o tür bir kadro olmalı. Göbekten viteslilerin çok iyi olduğu söyleniyor. @SerhatAtan arkadaşın flexi 107 markası için yazmış olduğu yorumlar hem kadro yapısının istediğim gibi olması hem göbekten vitesli olması nedeniyle seçimlerim arasına girdi. Kendi kullandığı dahon ile 2-2,5 kg olmasına rağmen ağırlıkta çok fark yok demiş gerçi bilemedim. Tern'in göbekten vitesli bir modeli yok sanırım.
 
Merhabalar;

Dahonda orta katlama kısmında esneme oluyor mu? Eğer oluuorsa Zamanla ayar vs. Yapmak mı gerekiyor? Teşekkürler.
 
Arkadaşlar Carraro Troya için ne dersiniz? Özel üretm bir ürünmüş. Ayrıca full bir alet olması ilgi çekici geldi bana.
 
@Teknika

Fiyatına göre gerçekten iyi bir ürün. 25-30 km kadar yaptım ,göbekten 7 vites gayet yeterli özellikle şehir içi kullanımlarda çok verimli. Gidonun dışa katlanması katlamayı kolaylaştırıyor. Mıknatıslarda oldukça başarılı katlı halde bir arada tutabiliyor göbekten dinamo olması güzel bir özellik. Ön far ve arka ışık gayet yeterli. Kadro şekli ve tasarımı da oldukça şık.ben yokuş performansı daha iyi olsun diye arkadaki 19 dişliyi 21 le değiştirdim gayet ideal oldu. Hatta 20 dişli taksamda olurmuş aslında. Sonuç olarak bu fiyata alınabilecek güzel bir katlanır bisiklet.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Teknika
@Oan

Sanırım alüminyum kadrolarda kaçınılmaz bir durum esneme. Benim deneyimlerime göre kadro şekliylede alakalı biraz. Daha spor görünen mu serisi kadrolarda esneme daha bariz. Klasik mariner vybe kadrolarda daha az gözlemledim. Bu iki modelde kadroyla birlikle katlama mandallarıda farklı. Belkide mandal yapısıyla da alakası vardır.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: Oan
Arkadaşlar selam,
2015 yılında aldığım Dahon Vybe D7 Beyaz renk var, uzun süredir kullanmıyordum, bakımını yapıp kullanmak istiyorum. Kilerde katlı halde dururken, kedi elciklerini parçalamış:)
Bu bisiklete uygun elcik nasıl bulabilirim, sağ taraftaki elcik daha kısa.Herhangi bir elcik alsam muhtemelen uymayacaktır değilmi? Bu konuda yardımlarınız rica ediyorum.
Sağ elciğin resmini internetten bulup ekledim.
 

Dosyalar

  • elcik.jpg
    elcik.jpg
    25,5 KB · Okunma: 58
@emrehan.
Arkadaki cantayi nereden kaça aldınız ?
 
@korayg çinden sele borusu bağlantılı port bagajı ile almıştım. Yanları heybe olarak 30 litreye kadar açılabiliyor. o zaman için 30 dolardı.
 
Mariner D8 ler 2450 tl civarı olacakmış. 2018 modellerde yine mango olacak, yeşilide gelecekmiş..Piyasada mango bulmak zorlaştı zaten

Artık ne kadar doğru çıkar bilmem ama şu ara bulabilirseniz alın.
 
  • Beğen
Tepkiler: AbdullaHasan
51da1d487565a6b7bcbe1ef36165010a.jpg


#dahon #vitesse #i7 #brooks


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Merhaba gençler geri geldim! Geçen yıl bir forum üyemize carraro'yu devrettikten sonra bugün Mariner D8 (tabii ki turuncu) ile tekrar döndüm, artık parkur sorunu olmayacak, katil otomobillerden uzakta mışıl mışıl turlara merhaba.

Yolcu aktivitelerine katılamam uçar gider onlar, mtb de olmaz. Ankara'da katlanır kullanıcılar bir şeyler yaparsa haber etsin, grup falan varsa da alırım bir dal.

Yeniden merhaba herkese.
 
Dahon v7 sahibiyim. Vitesini yükseltme şansım var mı?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
yol bisikletleriyle beraber turlara katılabilecek dahon katlanır hangi modeli alınmalı amaçım hem bir yol bisikleti gibi akıcı olmak aynı zamanda yaşadığım ilde amatör bisiklet derneğinin taşımalı turlarına katılmak o yüzden katlanır tercih ettim ama bana hızlı bir katlanır bisiklet lazım almışken bi kere almak istiyorum
 
Geri