Scudo Sports

Decathlon - b'Twin tercihleri

Scudo
selam arkadaşlar
bende triban 300 60 kadro bisiklet var
geçenlerde bir araba kazası geçirdim ve ön maşam yamuldu
hiçbiryerde uygun maşa bulamıyorum ne yapmam gerekir yurtdışından falan getirtmeye kalksam bu maşanın özellikleri falan ne nasıl aratcam onu da bilmiyorum
yardımcı olursanız sevinirim

up
 
Bu tasiyiciyi subaru outback aracta kullanan var mi? araba listesinde subarular yok. Bir de decathlonda alip deneme sansim var mi?
 
Triban 500 Medium (54) beden bisikletimi Alur 700 e geçiceğimden satılıktır fiyat 900 tl dir yanında sele çantası matara kafesi matarası ve 60 liralık kaskıyla 1000 liraya bırakıcam kaskı açıkçası 1-2 defa kullandım.
 
https://i.hizliresim.com/dbJydZ.png

Merhaba,
750 TL bütçem olduğu için uzun araştırmalarım sonucunda B'TWIN Rockrider 340 modelini almaya karar verdim. Bugün almaya gittim. Fakat alacağım modelin (Siyah-Mavi renkli L beden) ellerinde kalmadığını, siparış edip 3 gün sonra gelip alabileceğimi söylediler. Eve döndüm filtreleyek alacağım modeli odakladım. Fakat alacağım modelin 6 farklı seçeneğini olduğunu ve karşılaştırınca farklı özelliklerini olduğunu gördüm. Bu konulardan pek anlamadığım için farklarını da pek anlamadım. Aynı modelde neden böyle farklı seçenekler var? Bir de doğru modeli nasıl seçebilirim? Cevaplarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
 
hemen hemen hepsi aynı kalitededir.Gözüne güzel gözükeni al
1. ve 5. güzel
 
Herkese mrb rr340 sahibiyim yaklaşık 500 km oldu 2 aydır kullanıyorm ve yavaş yavaş bisikleti yükseltmeyi düşünyrm.Elimdekini satıp daha iyi bir model alabilirdim fakat bunu tercih etmiycem çünkü ;
Kompenentleri yavaş yavaş ve parçalar halinde alıcağım için toplu para çıkmıycak cebimden.Ayrıca her bir kompenenti kendim takıp çıkaracığım için parçaları daha iyi tanıyıp bilgi sahibi olacağımı düşünüyrm.Şimdi hem sizlerden bu konu hakkında fikir ve öneri bekliyorum hemde sormak istediğim bir kaç şey var
1 kadrom m beden pedalsız ağırlığı 13.8 kg (sitede yazan) bu ağırlığı güncelleme sonrasında 12 kg civarına çekebilirmyim ?
2 Suanda üzerinde shimanonun tourney aktarıcısı mevcut ve dağ yollarına girdiğimde vites ayarı çabuk bozulabiliyor.Bu aktarıcıyı shimano alivio ile değiştrmeyi düşünüyrm acaba bu sorun çözülürmü yoksa aradaki kalite farkı sadece kullanım ömrüylemi ilgilidr?
3 Sele borusunu aliexpresste satılan carbon olanlardan almak mantıklımıdır kullanan tavsiye edebilecek varmı ?

Bu güncellemeyi yavaş yavaş para biriktrdikçe yapıcam (malum hala öğrenciyim :) Yapmayı düşündüğüm değişiklikler sırasıyla

1 Ağırlığı azaltmak için gidon ve sele borusunu değiştirmek
2 Arka aktarıcı,aynakol, ruble ve vites kollarını değiştrmek
3 Jantları ve lastikleri değiştirmek
4 Maşayı gidondan kilitlemeli havalı bir maşa ile değiştirip hidrolik disk frenler takmak
 
Kadro life time garantili bence olur.ama yapmışken bi 30 vites yap bence
 
alivio aktarıcı ve 9 lu ruble düşünüyrdum alivio 10 lu rublede uyumlumu bilmiyrm ayrıca 27 ile 30 vites arasında çok fark varmıdır ?
 
Bisikleti 2 kg hafifletmek icin tonla para harcayacaginiza 2 kg vermeyi dusunun. Bahsettiginiz degisim 1000 tl uzeri bir rakama denk geliyor. Bence ilk olarak aksayan kisimlari ust modele donusturun. Kadro disk freni destekliyorsa guzel ama desteklemiyorsa hic ugrasmayin. Vites sisteminden baslayarak degisimi gerceklestirmek isterseniz bile arka vites, ruble, zincir, ayna kol, vites kollari beraber degismeli. Tabi kablolar ve teller de. Ayrica arka gobek vidali ise kaset tip ile degismeli. Ya parcalari zamanla alip tamamlayacaksiniz yada toptan iyi bir bedel odeyeceksiniz. Zaten vites sistemi degisince komple isin buyuk kismi bitmis olacak. Kadro ne kadar iyi bilmiyorum ama degmez ise bence para biriktirip bisikleti satin uzerine koyun yenisini alin. Kadroya deger ise yada ileride kadro degisimi de dusunuyorsaniz yapin. Is bitince eger hakkini vererek iyi modele cikacaksaniz toplam odeyeceginiz miktar en az 1500 tl olur.
 
@SOZUAK
bu söyldiklerinizi bi süre bende düşündüm eğer elimdekini satıp yeni bir model alıcak olursam şuanda isteyeciğim model yine 2000 tl civarı olur zaten bende hem kadroyu görünş olarak beğendiğim için hem bu işlemde yavaş yavaş para harcayacğım için hemde bilgi sahibi olacağım için böyle bir şey düşündüm.Kadroyu kalite olarak irdeleyecek bilgim yok açıkcası sadece görüntü olarak beğeniyorum :) diğer marka bisikletleri inceledim 2000-2500 tl olan mtb lerinde kilosu zaten 12-13 kg yazıyor.Yorum için teşekkürler :)

ParÇA incelemesi yaparken şunu buldum
(link)
bunun rr340 a uyumlu olup olmadığını yarın sorucam.Standart donanımda çelik gidon varmış linkte verdiğim ise alüminyum ve 274 gr sizce nasıl bir ağırlık bana oldukça hafif geldi fiyatıda uygun :)
 
bence sat yeni al daha ucuza kapatırsın
 
Bisikletin resimlerinde (Dekatlon sitesinde) görünen alaşım gidon boğazı ama 25.4mm gidon var gibi alüminyum alaşım alsanız eskisine göre fark edeceği 100-150 gram. Bence ona takılmayın boş yere. Rubleniz de vidalı tip. Yani değişim bayağı pahalıya mal olacak size. Arka jant göbeği de değişecek. Bisikletin sadece kadro-ön jant-gidon kısmı ve fren kısmı kalacak.
Jantlar tek kat alaşım. Sele ve sele borusu (çelik) elden geçmeli. Yani bu şekilde kullanıp ileride paranızı biriktirip daha üst modele terfi etmez iseniz bu iş sizi maddi olarakta teknik olarakta çok yorar diyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: kulebey
@SOZUAK teşekkür ederim değerlendirme için düşünücem söylediklerinizi sağoln
 
Merhaba tekrar horrtlatıyorum konuyu ama triban 500 bisikletimle beraber bir count 4 saaç aldım fakat sayacı gidon boğazı yerine gidona taktılar lastik uyumlu olmadığı için bu konuda yardımcı olabilir misiniz kendim gidon boğazına nasıl takabilirim sayacı acaba?
 
@emrecvdr decathlon ömür boyu garanti veriyor neden götürmediniz?
 
Geri