Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Çok güzel bisiklet güle güle kullanın
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Scudo
@Kobebryant
öncelikle hayırlı olsun. Ne kadar masrafınız oldu?
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökay Akçay
@Emrdgn
Teşekkür ederim, masraf olarak gidiş dönüş uçak bileti 750-800₺ bagaj hakkında bisiklet taşınmıyormuş pegasusta o yüzden dönüşte 40 Euro taşıma ücreti verdim .. Alacağınız bisiklete göre büyük ihtimalle KDV iadesi masraflarınızı karşılar, önemli olan hangi bisikleti alacağınıza gitmeden karar verip size uygun kadronun olup, olmadığını öğrenmek ..
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökay Akçay
@Kobebryant hayırlı olsun, Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kobebryant
@slckats teşekkür ederim Allah razı olsun ..
 
@Kobebryant
Hayırlı olsun, güle güle kullanın.

Merak ettim hangi ülkeden aldınız? Ben de Kasım ayında Venedik-Milano gezisi, Şubat 2020'de ise Berlin gezisi yapacağım. Turistik geziler olacak ve bir delilik yapayım diyorum. Gitmeden bir kaç marka belirleyip Türkiye ile karşılaştırıp hangisi avantajlı ona bakacağım. Zaten gideceğim için bisikletin maliyetine sadece dönüş taşıma ücreti eklenecek. Pegasus'un 30-40 dolara taşıdığını duymuştum ve bu fiyat çok değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@Cevat_MD
@Cevat_MD teşekkür ederim .. Ben Saraybosna’dan aldım, vize yok sadece pasaport ile giriş yapabiliyorsunuz .. Gitmeden alacağınız model ve kadro boyunu hallederseniz sorun kalmaz zaten, Pegasus 41 Euro’ya getirdi benim bisikletimi, sadece 45 sayfalık genel kuralları okumadığım işin dönüşte 20 kg bagaj hakkını fazladan almış oldum :) ..
Zaten nam yapmış İtalyan markaları var ama Alman bisikletiride güzel ben Cube aldım, eğer bu istediğimi bulamasaydım Focus Paralane modelini alacaktım ya da Canyon ..
 
@Kobebryant
Saraybosna..! ? Hiç aklıma gelmemişti. İkinci sorumuz almak istediğimiz bisiklet modelinin orada olup olmadığını nasıl öğrenebiliriz ? Aldığınız mağazanın iletişim bilgileri mevcut mu ?
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@Emrdgn
@Emrdgn internetten bakabilirsin m-bikeshop site adresleri iletişim bilgileri mevcut .. Cube bayisi scott da var .. Artık hangi marka istiyorsun, hangisini getiriyorlar kendilerinden öğrenebilirsin ..

Bugün bi 30 km kadar yol yaptık, yüksek kadans denemesi yaptım kendimce, gerçekten de faydalı ..
203289 dosyayı görüntüle
203288 dosyayı görüntüle
 
Son düzenleme:
Bu arada epey gec konuya dahil olmus biri olarak salca olmadan gecemeyesim geldi: efendim bu gravel olayinin ilk adim aticilarindan biri de ''crosshill'' modeli ile Lapierre dir. sanirim 2017 de cikartmislardi ilk kez. ama tabii fiyati cok yuksek oldugundan accell hicbir zaman getirmedi. Hala da getirmemekte..

Nedendir bilmem; gravel modeller icerisinde kadrosunu en karizmatik, en cekici buldugum model crosshill dir..

203337

ama su; arka arttirici ve arka fren kablolarini adam gibi kadronun icerisinden yurutmedikleri icin buyuk eksi aliyor bence. en dandik markalar bile uygulamaya basladi artik..
 
@lombardo

Görüntü baya agresif :) Gercekten güzel bir kadro yapısı var. Maşallah
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@lombardo
Kadroya laf yok ama o dıştan kablolama hakikaten batırmış.
 
Giant'da var böyle agresif kadrolar ama gerçekten @Haggard1963 de dediği gibi dıştan kablolama artık hangi bisiklette olursa olsun itici geliyor .. Mesela Cannondale'de Cyclocross serilerinde vardı borunun üstünden gidiyordu çok itici geliyor şahsen bana ..
 
  • Beğen
Tepkiler: lombardo
Evet kablo olayi en basinda degindigim gibi malesef :)

Ben hatta; on ve arka disk fren kablolarinin masalarin da icinden gecmesi ve ancak frene yaklastigi noktada disari cikmalari gerektigini dusunuyorum. Giant su an bunu fastroad serilerinde yapiyor. Yani on fren kablosu; fren seviyesine inene kadar masanin ''icinden'' gidip, cikmasi gereken yerden cikiyor. Arka kablo da ayni sekilde..

@Kobebryant hocam bahsettiginiz anyroad kadrolari, fakat onlarda da fazla egip bukmusler ust boruyu gibi geliyor bana. Ama tabii sadece goruntu anlaminda soyluyorum; yoksa kullanis olarak Giant hakkini verir her zaman.

Ve bu arada son favorim; CANYON - GRAIL. Yalniz AL (Aluminyum) serisi degil de, CF (Carbon Frame) serisi.. Ust borunun geometrisi Lapierre in kine yakin olmakla birlikte alin borusu ve gidon bogazi cok daha super. Hatta bizzat gidon un kendisi de:

203439


203440

O para verilir mi diye dusunursek; karbon kadro (ama hani; sirf karbon kadro olmus olsun diye degil de, ozenilmis bir kadro) ve ultegra set li bisikletin fiyatlari asagi yukari o civarlarda aslinda. Yani suc Canyon u belirledigi fiyatin USD ya da Euro cinsinden seviyesinde degil; TL nin kendisinde malesef :D
 
Son düzenleme:
@lombardo fiyat konusunda son derece haklısın, örneğin kendi bisikletimden örnek vereyim, Almanya’da asgari ücrete bu bisiklete biniyorlar biz ise hem paramızın değerinin düşük olması hemde üzerine birde gümrük +KDV gibi vergiler olması sebebi ile aynı bisiklete 5-6 aylık asgari ücret ödüyoruz ..
Sonra ailemizde ki (bisiklet ile alakası olmayan) insanların da serzenişlerini dinliyoruz :) ..
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@lombardo
Üçgeni olabildiğince küçültmüşler hemde sağlam inşa etmişler. Hem rijit hem sağlam hem seri bir canavar olmuş.
 
Merhaba. 44 sayfayı okuyup üye oldum. 6 aydır da internette bisiklet bakıyorum.
Triban 500 almayı düşünürken yolların bozukluğu ve yokuşlar beni buraya kadar getirdi. Cant ayarı bozulması , lastik patlaması, lastiği kalınlaştıramamak, konforsuzluk gibi endişeler yüzünden Parçalara tek tek bakmaya başladım. Karbon Çatal ya da kitlenebilir süspansyon, toplam ağırlık 10 - 13 kg, vites dişliler geniş aralıklı, hızlı, sağlam, derken Krosslar a ordan Gravel a daha çok yaklaştım.
Triban RC500
Carraro Gravel G2
Kullanım Amacım : Hareket etmek, sürüş keyfi, (uzun yola çıkmak. Denizli-Muğla. 200 km gibi).
Bulunduğum yerde yollar bozuk ve evim dağ eteğinde oldukça dik bir yokuş var.
Ne yapayım? soruyu Triban RC500 vs Carraro Gravel G2 ? şeklinde de düşünebiliriz.
Shimona grup setleri vs aralarındaki kalite farklarını deneme fırsatım olmadı. vitesli bisiklet çok az kullandım. ve viteslerden soğumama sebep oldular. Ancak o yokuşlarda da bisikletten inmek istemediğim için: 11-36 /11-42 ve ayna 22 lazım gibi geliyor bana.
Ve
Gravel olmassa (Bütçem yetmeyebilir) Şehir Bisikletine ineceğim: Kron TX500 (vites aralıkları, ince teker, sürüşte kilitlenebilir maşa olduğu için bunu düşündüm)
Kron sitesinde ağırlıklar yazmıyor. Tabii Gravel in daha hafif ve hızlı olacağını düşünüyorum.

Uzattım . teşekkürler.
 
@Yesbike
Carraro G2, her yönden RC500den iyi.
Biraz daha ucuz birşey derseniz salcano cyc02 apexler var.
 
  • Beğen
Tepkiler: Taskar ve Yesbike
@Yesbike
Rc500 4800 olmuş. O para o bisiklet için aşırı yüksek, fahiş hatta. Carraro Gravel her konuda çok üstün. Dişli oranları biraz sert gibi görünse de bu gelişiminize olumlu katkı yapacaktır emin olun.
 
Geri